المحامي والنساء ـ حتي الجزء الخامس

0

 مساء الخير..
قصه حقيقيه ١٠٠%
انا احمد محامي ٤٠ سنه اسكندراني بدات حكايتي اول ما اتخرجت واشتغلت في المحاماه في كلفني الاستاذ اللي بتدرب عنده بحضور جلسه احوال شخصيه في بورسعيد وبلغني ان الموكله صاحبة القضيه هتسافر معايا كلمتها واتفقنا على معاد السفر كان يوم الخميس الصبح بعد الفجر وفي يوم السفر لقيت عربيه شيروكي وقفت ادام وسيقاها طوربيد صاروخ بمعني الكلمه جسمها مرسوم طولها حوالي ١٦٥ ووزنها ٨٠ تقريبا وسنها ٤٠ سنه في الوقت دا كان سني حوالي ٢٣ سنه زوبري تاعبني ٢٤ ساعه عاوز اي خرم يرتاح فيه خصوصا ان بقالي فتره طويله ما نكتش ..
وقفت ادامي ماري بعربيتها الشيروكي السودا وركبت معاها كانت زي البسكوته في رقتها وانوثتها البرفيوم بتاعها سطلني من اول ما ركبت كانت لابسه بنطلون جينز وبادي كت هيتفرتكو عليها بدات الكلام معاها عن ظروف القضيه وايه اللي هيتم فيها انا كنت عارف ان قضيتها طلاق للعجز الجنسي ضد جوزها بدات تحكيلي انه من اول جوازهم وليلة الدخله معرفش يفتحها بزوبره اللي كان صغير عن الطبيعي لا يتعدي ال٩ سم وانتصابه ضعيف وسريع القذف و فتحها بصوابعه وحاولت معاه بكل الطرق انه يتعالج او يشوفله حل كلامها صحي مارد تخين وطوله ١٩ سم ورفع بنطلون البدله اللي كنت لابسها كان نفسي المسها بس اتحكمت في نفسي مينفعش انا ابدا ..
وصلنا المحكمه وحضرنا الجلسه و ركبنا العربيه على اساس اننا راجعين اسكندريه لقيتها بتقولي لو معندكش مانع انا هروح شقتي في بورفؤاد اجيب حاجات منها قلتلها مفيش مشكله احنا كده خلصنا شغل وبكره اجازه معاكي لبكره 😂
وصلنا عند عماره شيك وقالت لي اتفضل مكدبتش خبر ونزلت معاها ركبنا الاسناسير وطيزها ادامي كنت هموت والمسها بس سيطرت على رغبتي اللي مقدرتش اسيطر عليه كان زوبري اللي اعلن احتجاجه على الكبت ده حاولت اداريه بان اكتر قفلت جات البدله عشان اداريه دخلنا شقتها المؤثثه باثاث فاخر وكل ركن فيها ينم عن الثراء و الذوق الراقي قعد في الصاله وهي استاذنت ودخلت جوه بعدها بشويه لقيتها طالعه ولابسه هوت شورت وباضي حملات نص بزازها طالعه منها كانهم هما كمان بيحتجوا من الحبس وجايبه معاها ازازة فودكا شكلها يفتح نفس اللي ما بيشربش قالت ليك في الشرب قلتلها هنشرب ازاي واحنا لسه ورانا سفر قالت لي ما انت قلت معاكي لبكره ولا كانت عزومة مراكبيه قلتلها لا عند كلامي واتصلت بالمكتب بلغتهم باللي حصل في الجلسه واتصلت بالبيت عندي بلغتهم اني قابلت ناس اصحابي من ايام الكليه وهبات عندهم واجي بكره بليل او السبت الصبح
حسيتها فرحت وقالت لي مش جعان قلتلها بصراحه واقع من الجوع لقيتها اتصلت بمطعم كبير طلبت اكل كله فوسفور اتاكدت انا ماري هتغتصبني اليوم ده 😂
صبت كاسين وشربنا وشربنا تاني وتالت انا دماغي بدات تتقل بس لسه ما روحتش هي بدات تروح وتتكلم
ماري : انت عارف يا احمد انا مكنتش عاوزه الامور توصل بيني وبين جوزي للحد ده بس هو اللي اجبرني عاى كده
انا :ازاي
ماري : بعد كل اللي عملته معاه وصبري على عجزه و احتياجاتي اللي كانت بتعذبني طول الوقت هو كان قضيبه صغير وانتصابه ضعيف كان اول ما يحصل معاشره بعد دقيقه يقذف ويسبني اتعذب تعبت جدا وجالى التهابات مستمره وكل الدكاتره قالوا لازم علاقه طبيعيه مشبعه
صبت كاسين وشربنا
ماري : المصيبه اني اكتشفت انه شاذ سالب الرجاله بتعمل فيه كانه ست في يوم كنت مسافره ورجعت من السفر من غير ما اقوله دخلت سمعت صوته بيتوجع دخلت لقيت واحد صاحبه نايم فوقه وبيمارس معاه وجوزي المحترم بيقوله دخله فيا جامد عاوز احس اني مراتك بجد اتسحبت وجبت كاميرا الفيديو وبدات اسجل و فضلت واقفه لغاية ما صاحبه نزل جواه ودخلت عليهم صوتت وزعقت وقلتلهم انا هلم عليك الناس يا شواذ يا ولاد الكلب صاحبه زقني واخد هدومه وطلع يجري وساعتها شوفت بتاعه اللي كان ضعف بتاع جوزي الخول عرفت ساعتها اني ضيعت عمري مع الكلب ده وقلتله انا هفرج اهلك كلهم عليك يا وسخ يا حقير نزل يبوس رجلي ويقولي هعملك اللي انتي عاوزاه قلتله تكتبلي الشقه دي وشيك بمليون جنيه وتختفي من حياتي نهائي ولما تعمل كده هحرق شريط الفيديو ادامك وفعلا اخدم هدومه ومشي ونفذ كل اللي طلبته منه
انا :وليه رفعتي قضيه مادام نفذ كل طلباتك
ماري : لازم ارفع قضيه عشان اخلص منه ودا كان بالاتفاق معاه انت عارف احنا معندناش طلاق
رجعت بضهرها لورا وبصت لي بعيون دبلانه ودامعه وقالت احمد انا تعبانه اوي ممكن تريحني
انا باستعباط: اريحك ازاي
ماري : تريحني باللي كان واقف من ساعة ما ركبت العربيه وكانت بتعدله في الاسنسير وانت عينيك بتاكلني من ورا
اتاكدت ساعتها ان ماري هتبقى ملكي لمدة يومين بعد ما حطت ايدها على رجلي وبتقرب من زوبري اللي كان خلاص هيقطع البنطلون من هيجانه حسست عليه وهي بتبص لي وتقولي ما تقلع البدله دي هجيبلك حاجه تلبسها وقامت تقلعني وهي بتبوس شفايفي وشعر صدري لغاية ما طلعت زوبري نط في وشها وهو واقف زي عامود خرسانه
منال : يلهوووي ايه ده دا هيموتني انا بالنسبه لسه عذراء دا اكبر من بتاع جوزي الخول وصاحبه انا مش هسيبه الزوبر دا
دي كانت اول مره تتخلي عن الفاظها المؤدبه وتتحول في ثانيه لمومس رخيصه مدمنه ازبار وكلبة سرير ..
مسكته فضلت تدعكه بايديها قلتلها مصيه مسكته زي اللي لقي كنز مص ولحس ولحس البيوض من تحت وهي بتقول من النهارده انا كلبتك خدامة زوبرك هعملك كل اللي تحبه وتمص وتشفطه لغاية ما بوصل زورها وعينيها تدمع بس كان جالها حالة شبق غير عاديه سعار جنسي قلعت البضي وظهر لي اجمل بزاز شفتها بعمري حجمهم متوسط مشدودين وحلمات وردي اصغر من حبة العنب بهالات كبيره اوووف على جمالهم مسكتهم واخدت زوبري بينهم وفضلت انيكها في بزازها
ماري : انا شرموطتك النهارده اعمل فيا اللي انت عاوزه انا كلبة الزب ده انا عبدته متعني يا احمد انا عاوزاك اوووي قلتلها عاوزه ايه قالت لي نيكني يا احمد متعني اديني الزوبر ده كلامها فور اللبن في زوبري ولقيته بيضرب طلقات لبن على وشها وشعرها وبزازها كنت بجيب لبن من ضوافر رجلي قعدت تلحس اللبن من على زوبري ومن على بزازها زي المجنونه وتقولي انا اول مره امص بجد انا كنت بقرف من جوزي حتي قبل ما اعرف انه خول بس من النهارده لبنك دا بتاعي
شويه الاكل وصلت دخلت اخدت دش وطلعت لقيتها مجهزه السفره بكل انواع الفسفور اكلنا و جابت بيره شربنا وهي فحضني وبعدها جابت الفودكا بس قلتلها دي مش هشربها غير من هنا وايدي على كسها
انا : قومي اقلعي الشورت براحه
وفعلا بدات تنزله براحه زي ممثلات الاغراء لغاية ما ظهر اوله رحت ماسكه منزله مره واحده ونزلت على ركبي عشان اتعرف على اجمل كس شوفته في حياتي ابيض زي التلج مفيهوش شعره واحده وكانها لسه ما بلغتش شفايفه الخارجية مكتنزه ومبطرخه وزمبورها وشفايفها الداخليه طالعين منه لونهم احمر زي الدم قعدتها على الكنبه ودلقت شوية فودكا على كسها و هجمت عليه لحس وبعبصه لقيته ضيق اوي كانها فعلا لسه بكر وانا بلحس لقيت ماري بتقع على الارض وبتترعش رعشه عمري ما شفتها وكسها بيضرب نافورة عسل ريحته تجنن مقدرتش امنع نفسي ادوق طعمه واشمه زي المدمن اللي بيشد هيروين ولقيت زوبري شد تاني شيلتها ودخلنا اوضة النوم رميتها على السرير وفتحت رجليها وفرشت كسها بزوبري وهي كل اللي بتقولي احححح ااااه نيكني ابوس ايدك هموت عاوزه زوبري وبتقرب بكسها عشان تاخده جواها بدات ادخل راسه في اجمل كس ناعم وضيق نييك وهي بتتوجع وبتقولي دخله فيا يا احمد افتحني انا لسه بكر افشخ كسي عشان خاطري قعدت ادخله براحه لغاية نصه وفضلت اطلعه وادخل نصه بس لغاية ما لقيتها بتلف رجليها ورا ضهري وبتشدني عشان ارشقه كله في كسها اول ما رشق كله لقيتها بتصوت بصوت مكتوم وبتقولي انا المتناكه بتاعتك انا شرموطتك نيكني جامد نيكني افشخ كسي وهي بتترعش تاني وبتغرق زوبري بعسلها
نيمتها على بطنها وزقيت زوبري في كسها من ورا وفضلت ارزع فيها جامد وهي تصوت وتقولي انا عمري ما اتمتعت كده نيكني جامد اااه اااه احححح بجيب يا احمد بجيب انا بترعش اوووي نمت فوقها شويه وزوبري كله راشق فيها واخدت عسل من كسها على صابعي ولعبت في طيزها وبدات ادخله فيها هي بصتلي بعيون دبلانه وبتقولي بلاش هيوجعني قلتلها لازم افتح طيزك كان خرمها وردي وضيق فضلت العب فيه وابعبصها لغاية ما اول صابع دخل ودخلت التانيه لقيت ماري بتجيب تاني رحت مطلع زوبري من كسها وغرقان بعسلها وزقيت راسه اتوجعت بس قالت لي دخله كمان اوجعني في طيزي الوجع معاك ممتع نيكني دخل زوبرك كله فطيزي انا شرموطه بعشق زوبرك نيكني جامد اححح زوبرك عامل زي سيخ النار في طيزي بس حلو نيك يا حبيبي نيك دخل زوبرك فطيزي عاوزك تغرقها بلبنك نيك نيك طيزها كانت ضيقه نيك وسخنه اوي كان في فرن جوه لقيت نفسي خلاص هجيبهم قلتلها عاوزاهم فين قالت جوه فطيزي وضربت نافورة لبن في طيزها ونمت فوقها محستش غير الساعه ١٠ بليل وهي بتصحيني وبترضع في زوبري تاني..
فضلت يومين ارزع في ماري اليومين لغاية ما سافرنا وفضلت علاقتي مستمره معاها لغاية ما اتحكملها بالطلاق وبعدها سافرت بره مصر واتقطعت اخبارها لغاية ما كلمتني مره وعرفت انها اتجوزت بس برضو زوبر جوزها الجديد رغم ان حجمه كويس بس اصغر من زوبري اللي عمرها ما هتنساه..
دي كانت الحكايه الاولي ارجو التشجيع لان عندي حكايات كتير لسه هحكيها ...


الحلقه الثانيه
مساء الخير
في يوم كنت في المكتب بكتب المذكره الختاميه لقضية مريم ولقيت الاستاذ صاحب المكتب طلب حضوري لمكتبه استاذنت ودخلت لقيت عنده ست ***** لابسه عبايه خليجي وجسمها كيرفي يجنن وعيونها عسلي فاتح مرسومه بالكحل ..
عرفني عليها الاستاذ مدام داليا عاوزك تقعد معاها وتسمع منها وتديني تقرير برايك في موضوعها قلتله تمام اتفضلي معايا يا مدام داليا و مشيت ادامها ودخلنا مكتبي قعدت على مكتبي وهي دخلت ورايا و هي بتقعد انا شوفت بزاز واقفه في شموخ ووسط مرسوم وطيز توقف اي زب يشوفها مقدرتش اخبي انبهاري بيها اللي بان في عينيا وهي شافت عينيا ولمعتها زوبري وقف احتراما لجمالها بس لحسن الحظ انا كنت قاعد ورا المكتب ..
انا : خير يا مدام داليا
داليا : اناعندي ٣٨سنه محاسبه قانونيه متزوجه من ٥ سنين من تاجر عنده ٥٥سنه كان ارمل وعنده ولد ٢٠سنه وبنت متزوجه وانا كنت مطلقه قبل كده جوزي كان كويس جدا معايا في اول جوازنا في كل حاجه لغاية من سنتين جاله سكر وبداات العلاقه بيننا تقل كل كام شهر مره ومعاملته بقت وحشه معايا وضرب واهانه وفوق كل دا اكتشفت ان ابنه بيبص عليا وانا في الحمام او وانا في اوضتي براحتي وبدا يتحرش بيا وانا خفت اضعف ونهرته واشتكيت لابوه اتهمني في شرفي وساعتها قررت اني لازم انفصل عنه..
عيونها دمعت وهي بتتكلم كان نفسي اقوم اخدها فحضني بس تراجعت واديتها منديل طلبت منها تديني بطاقتها عشان اخد منها البيانات لما بصيت في البطاقه اكتشفت انها ساكنه ورا بيتي بشارعين قلتلها احنا جيران انا ساكن قبلك بشارعين عيونها ابتسمت و دموعها وقفت اتفقت معاها هتعمل توكيل للمكتب عشان نباشر الاجراءات و اتفقت معاها تجيلي بعد يومين لاني كنت مسافر بورسعيد مع ماري ..
بعد يومين السكرتيره بلغتني ان مدام داليا موجوده وعاوزه تقابلك قلتلها خليها تتفضل..
دخلت داليا وعينيها خطفتني بابتسامتها اول ما دخلت والبرفيوم بتاعها كان معبا المكتب سلمت عليا بايديها لاول مره ايديها كانت ناعمه اول ما لمستها زوبري وقف سحبت ايدها براحه وهي بتبص في عينيا اتكلمنا شويه في القضيه وخطواتها و بعدين قعدت تحكي شويه عن نفسها وفكرتني بواحد كان له قضية ضرب في المكتب وانا اشتغلتها وجبتله براءه وطلع اخوها وهي اللي طلبت من الاستاذ اني انا امسك قضيتها لانها بتتفائل بيا زي ما قالت وقالت لي انها عايشها مع والدتها بعد ما سابت جوزها ..
رفعت القضيه وبدات اجراءتها وفي يوم جالي تليفون من رقم غريب صوت ست ناعم وسيكسي اوووي قالت لي انا اعرفك وبشوفك في المحكمه بس انت متعرفنيش طيب عاوزه ايه قالت لي انا معجبه بيك ونفسي نبقى اصحاب و بعدها اتصلت كذا مره وكل مره تزود جرعة اللبونه والمياصه وفي مره وانا بكلمها لقيت صوت بينده عليها يا داليا قلتلها ليه تتعبيني وتدوخيني انا كنت شاكك انه صوتك ودلوقتي اتاكدت
قالت لي هتصدقني لو قلت اني بحبك وبحلم بيك قلتلها بتحلمي بايه اتمايصت اكتر وهي بتقولي مينفعش اقول دا كلام كبار وبتضحك ضحكه شرموطه خلت زوبري ينط من مكانه وقالت لي لو ممكن اجيلك النهارده المكتب قلتلها هكون في انتظارك..
وصلت داليا الساعه ٨ واول ما دخلت رفعت الن..قا..ب ولقيت بدر منور ادامي ست زي القمر بيضا ووشها مدور وعيونها عسلي وشفايف زي الكريز ومليانه كانها محقونه بوتكس وحاطه روج نبيتي مط يهبل انا لاول وهله كنت متنح من جمالها وهي بتبصلي وبتضحك ضحكه خفيفه تدوب الحجر ..
انا :يخرب عقلك انتي حلوه اوي
اتكسفت وبصتلي وبدون مقدمات قالت لي ممكن تبوسني اتفاجئت بطلبها خصوصا ان المكتب مليان ناس وممكن اي حد يدخل قلتلها ازاي والناس قالت لي بوسه سريعه من اول مره شفتك كان نفسي تبوسني وتشوكني بشنبك انا الاتنين اللي اتجوزتهم كانو من غير شنب وجسمهم مفيهوش شعر كانو انعم مني 😂
بصراحه شفايفها كانت تستحق المغامره قمت من مكاني وقعدت ادامها ومسكت الملف في ايدي عشان لو حد دخل ما يشكش في حاجه قربت منها وبوستها اول مره بوسه خفيفه ورجعت مكاني قالت لي تاني بوستك حلوه اوي قربت تاني لقيتها بتاكل شفايفي بشفايفها ولسانها بيلعب في لساني وايدي بتعصر بزازها لقيت احلى ااه طالعه منها بصوت واطي وبتقولي لا دا انت شقي ويتخاف منك فوقت بسرعه وقلتلها ممكن حد يشوفنا وشفايفك دي عاوزه قعده مش هتنفع خطف كده ..ورجعت قعدت على المكتب وخلصنا كلام وهي ماشيه بتسلم عليا شديتها فحضني وبوستها بوسه سريعه وانا بمص شفايفها وحسيت اد ايه جسمها طري زي الجيلي ضحكت وبعدت وقالت لي وهي عالباب يا شقى وجعت شفايفي قلتلها لسه في شفايف تانيه عاوز اوجعها ضحكت وقالت لي وهي بتنزل نقابها بعينك وكانها بتقولي تعالي كلهم بشفايفك ومشيت ..
بعدها بيومين اتصلت بيا وبتقولي ان جوزها موافق على الطلاق ويديها كل حقوقها بشرط ينام معاها لاخر مره قلتلها وانتي قلتي ايه قالت لي انا قلتله هفكر قالت لي ايه رايك قلتلها ماشي بس بشرط قبل ما تنامي معاه انام معاكي وتروحيله بعدها عجبتها الفكره وقالت لي طب ازاي وفين قلتلها هنا في المكتب يوم الخميس المكتب اجازه بعد الضهر نتقابل الساعه ٥ هنا و الساعه ٧ تروحيله وانا هحصلك بعدها قالت لي ٧ وخمسه تكون عندي ما هو اخره ٥ دقايق وهي بتضحك ضحكه خلت زوبري يعيط وينقط عسل ..
جه يوم الخميس وجت داليا واول ما دخلت اخدتها في حضني ورفعت نقابها ومسكت شفايفها بشفايفي لحس ومص ولساني بيلعب في لسانها وايد على بزازها والتانيه بتفعص في طيزها اللي زي الملبن داليا ساحت في ايدي وانا بلعب في كل حته في جسمها واول ما لمست كسها لقيتها بتروح وعينيها بتغرب وبتقولي حرام عليك مش قادره فتحت العبايه من فوق طلعت بزازها اللي كانو طريين اووووي ومتماسكين زي بزاز البنات وفضلت امص في حلماتها واقفش فيهم جامد ورفعت العبايه عشان اشوف اجمل لحم ابيض زي المرمر وكلوت اسود فتله يا دوب مداري فتحة كسها جبت الكلوت على جنب لقيت كسها غرقان عسل اخدته بصوابعي لحسته وشميته بنفس عميق كانت ريحته رهيبه نزلت على كسها لحس وبعبصه وهي في عالم تاني امممم حلو اوي اللي بتعمله ده انا محدش عملى كده قبل كده كمان عشان خاطري الحس كمان وفتحت رجليها اكتر و فتحت كسها لقيت زمبورها واقف وشفايف كسها شكلهم يجنن فضلت الحس والعب في كسها وايدي رايحه جايه بين رجليها على كسها خرم طيزها وهي بتقول احححح اااه كمان يا احمد انا ملكك انا جاريتك انا كلبتك وشرموطتك اعمل فيا اللي انت عاوزه اااه كمان كمان انا تعبانه اوووي ريحني عشان خاطري ولقيتها بتتشنج وبتترعش جامد وبتقفل رجليها جامد وبتنزل عسل كتير على ايدي حضنتها لغاية ماهديت ولقيتها بتقولي انت عملت فيا ايه انا اول مره اجيب شهوتي بالشكل ده سيبلي نفسك وانا همتعك وفتحت البنطلون وطلعت زوبري اللي كان هيقطع البنطلون من احتقانه وانتصابه بصتله وقالت لي بتاعك حلو اوي اكبر من بتاع جوزي الاول والتاني ونزلت على ركبها وحطيته في بقها وفضلت ترضع فيه جامد وتلحس في بضاني من تحت وانا بعشق الحركه دي فضلت تمص في زوبري وتدلك فيه لغاية ما قلتلها هجيب مش قادر قالت لي هاتهم في بقى عاوز ادوق طعم لبنك ولقيت زوبري بيضرب طلقات لبن زي المدفع الرشاش وهي بتشفط كل نقطه تنزل وهي بتبص لي بعيون فاجره كلها شرمطه و هيجان وبتقولي لبنك حلو اوي انا عوزاه هنا وهي بتحط ايدها على كسها عاوزه اروحله ولبنك جوايا و ينام معايا وكسي غرقان بلبنك مسكت زوبري وقعدت تدلك فيه وتمصه تاني لغايه ما وقف زي الحديد وقالت لي سيب لي نفسك وانا هدوقك المتعه اللي عمرك ما دوقتها قعدت على الكنبه وقلعتني البنطلون و مسكت زوبري وجت على رجلي وهي وشها ليا ونزلت عليه براحه حسيت وقتها ان كياني كله في زوبري من كتر جمال ونعومة وضيق كسها روحي بتروح من المتعه وهي عينيها وتعبيرات وشها بيقول انها مومس بتعشق الزب نزلت عليه لغاية ما دخل فيها للاخر وعينيها غربت تاني ولقيتها بتحضني جامد وبتترعش وبتقولي زوبرك حلو اوي اول مره احس بمتعه كده نيكني كمان افشخ كسي عورني في كسي عاوزاه يجيب ددمم انا اول مره اتناك كده نيكني انا عبدتك ملك زوبرك وقت ما تعوزني هتلاقيني كلبه تحت رجليك بس متحرمنيش منه اااه احححح بيحرق اووي بيلسع وانا حسيت بنار طالعه من كسها كان سخن نييك وناعم وضيقه كان مضاعف المتعه وفضلت تتنطط على زوبري وتجيب وتترعش وتكمل تاني ..
وقفتها وقلتلها اعملي دوجي طلعت علي الكنبه وعملت دوجي كسها كان شكله حلو اوي وهو بارز من بين رجليها وخرم طيزها كان غامق سيكا بس نضيف من غير ولا شعره وواضح انها اتناكت فيه قبل كده انا عرفت كده بحكم معرفتي بالطب الشرعي لان الطيز البكر بيكون خرمها ضيق و مدور لو اتناكت شكل الخرم بيتغير مسكت زوبري وفضلت افرشها وهي بتنزف عسل من كسها وروحت راشقه مره واحده لقيت بتنط لادام زنقتها وبصراحه افتريت فيها وفضلت ادقر فيها جامد وادخل صباعي في خرم طيزها وابعبصها جامد وهي بتقولي نيك يا قلبي نيك شرموطتك نيك كلبتك افشخ كسها الشرموطه احححح بيحرق موت بيحرق بيوجع نيكني يا احمد نيكني جامد كلامها هيجني اكتر بقيت ارزع فيها جامد وهي دايبه تحتي حسيت اني هجيب طلعته من كسها وفضلت امشيه براحه على طيزها عشان يهدي انا عاوز اتمتع اكتر لو جيبتهم المتعه هتخلص دخلت صباعي في طيزها لقيتها بتعض طرف شفايفها و بتبصلي بعيون مومس هايجه قلتلها الطيز الحلوه دي مين فتحها قالت لي جوزي التاني اول جوازنا كان بيحب ينيكي فيها بس لما تعب مكنش بيقدر يدخل فيها قلتلها ادخل انا قالت لي زوبرك كبير هيعورني قلتلها متخافيش هدخله براحه لقيتها جابت شنطتها وطلعت ازازه زيت جونسون وقالتلي حط منه على طيزي وزوبرك حطيت الزيت وزقيت راسه دخلت بصعوبه شويه اتوجعت قلتلها اطلعه قالت لا بس نيك براحه انا مش متعوده عالحجم ده فضلت ادخل سنه سنه لغاية ما دخل نصه وفضلت احركه براحه لغاية ما لقيتها بتقرب عاوزاه كله رحت مثبتها وزقه فيها للاخر صوتت وحاولت تبعد بس كنت مثبتها كويس ورحت منيمها على بطنها وزوبري كله فطيزها للاخر وبضاني يتخبط في كسها من تحت وهي بتزوم و بتقولي نيكني جامد انا اول مره اتناك بجد انا كنت متجوزه اتنين خولات زوبرك حلو يا احمد متحرمنيش منه نيكني جامد افشخني فضلت ارزع في طيزها لغايه ما قربت اجيب قلتلها عاوزه اللبن فين يا شرموطه قالت لي هاتهم في كسي عشان الخول اللي انا رايحاله ينيكني بلبنك يا قلبي شيلتي من طيزها ورزعته في كسها جامد دخل للبضان لقيتها بتقفل عليه جامد وبتترعش كان سلك ضغط عالي مسكها وبتصوت بصوت مكتوم رحت رازعه فيها جامد ونطرت لبني في قعر كسها بصينا في الساعه كانت ٦ونص قلتلها قومي وضبي نفسك وروحي وانا هجيلك ٧ونص بالورق وعقد الاتفاق قامت مسحت كسها وطيزها بمنديل ومرضتش تغسلهم عشان يفضل لبني فيها لبست هدومهاومشيت ..
وللحكايه بقيه انتظروني وفي انتظار تشجيعكم



الحلقه الثالثه
مساء الخير..
بعد ماداليا راحت لجوزها جوزها كان واخد فياجرا وبرشام اللي بياخر القذف وناويلها كان عارف انها بتحب النيك و فكر انه لما يلعب على نقطة ضعفها هتتراجع عن فكره الطلاق انا عذرته لانها ست سخنه وانوثتها تدوب الحجر الزوبر في كسها يساوي ١٠ مع غيرها بس هي كانت مصممه على الطلاق رغم كل محاولاته انه تغير قرارها
بعد ما وصلت وجهزت العقود لقيت جوزها بيقولي حاول تقنعها يا استاذ قلتله انا مش بلجأ للطلاق الا بعد ما احاول اصلح بين الطرفين بس واضح انها مصممه واضح ان اعصابها تعبانه من اللي حصل اظهر لها حسن نيتك وسيبها تهدي شويه وانا هحاول اقنعها ابعت هات الماذون وسيبها فتره تراجع نفسها ..
جه الماذون وتمت الاجراءات وركبت معايا العربيه ومشينا واحنا في الطريق نامت على كتفي وبتقولي انا دلوقتي ارتحت بعد ما خلصت من الحيوان ده قلتلها نام معاكي قالت لي اه ولحس لبنك من كسي وعينيها بتلمع لمعه شرموطه هايجه قلتلها ايه اللي حصل قالتلي بعد ما وصلت لقيت مجهز كل حاجه احسن من ليلة الدخله اكل وشرب وحشيش وشكله كان شارب وواخد فياجرا بعد ما قلعني وحط ايده على كسي لقيه غرقان قالي ماانتي مغرقه نفسك اهو وعاوزه طب ليه كل ده ونزل يلحس كسي وهو مستمتع ميعرفش انه بيلحس لبن راجل لسه نايكني ومالي كسي لبن الفكره نفسها كانت سافله موت لدرجة اني كنت هايجه موت وخليته يركبني بس محستش باي حاجه لان زبه اصغر من زبك وانت فشختني فضل يرزع في كسي نص ساعه لغاية ما جابهم فيا قمت اتشطفت وغسلت نفسي من تحت على اد ما كنت عازه لبنك جوايا على اد ما كنت قرفانه من مجرد لمسته ليا ..
داليا :احنا لازم نحتفل النهارده وهي بتضحك بخبث
انا : الف وارجع عالمكتب
داليا :لا عندي في البيت ماما راحت عند اختي وهتبات هناك
طلعنا على بيتها وقالت لي خد راحتك هاخد شاور واجيلك دخلت وانا كان معايا سيجارتين حشيش غباره ولعت واحده وبعدين رحت عند الحمام وفتحت الباب بتفرج على الجسم المرمري الابيض اللي احتل كياني بجماله هي شافتني واقف عالباب اتكسفت وقالت لي تعرف انا عمري ما سمحت لحد يشوفني في الحمام ولا حتي الاتنين اللي اتجوزتهم بس انا مستمتعه وانت بتشوفني عريانه ما تيجي تاخد شاور معايا قبل ما تكمل الكلمه كنت قلعت ودخلت البانيو هي مسكت الشاور جيل وفضلت تدعك كل حته في جسمي وتمسك زوبري اللي واقف وعلى اخره وتحك كسها شويه وطيزها شويه وتاخد الصابون على بزازها وتاخد زوبري بينهم انا كنت حاسس بمتعه خياليه وقفتها وفرشتها وانا بدعك في بزازها وحلماتها بتحضني جامد وبتترعش وتجيب وبتقولي انا بجيب يا احمد انا مش هسيبك ابدا انت ادتني المتعه اللي كنت بدور عليها طول عمري ومسكت زوبري وسحبتني على السرير وقعدتني ونزلت على ركبها تمص زوبري بشبق مش طبيعي وهي بتلعب في بضاني بلسانه وايديها قومتها وقلتلها عاوزاه فين نامت على بطنها وفتحت طيزها وحط صباعها في الخرم قلتلها سمعيني صوتك عاوزاه فين يا شرموطه قالت لي في طيزي يا سيدي عاوزه زوبرك في طيزي نيكني نيكني جامد عاوزاك توجعني فيها كسها من ورا شكله كان حلو اوي مقدرتش امنع نفسي اني الهطه وبعدين قلتلها تعالي 69 اتعدلت واديتها زوبري ترضعه وكملت لهط في كسها لغاية ما اترعشت تاني داليا كان مش مختونه زمبورها لما بتهيج طوله بيقي حوالي ٣ سم وشفايفه الداخليه لما بتفتح بتبقى عامله زي جناحات الفراشه وابيض ومبطرخ كان كس مثالي اجمل من ممثلات البورن ..
قلبتها علي بطنها وجبت الزيت وغرقت طيزها وزوبري ومشيته على خرمها اللي كان بيقفل ويفتح من شهوتها المولعه حطيت راسه اتزحلقت بسهوله ورحت زاقه فيها للاخر لقيتها بتروح في عالم اللذه وبتزووم بصوت يهيج وهي بتقول اححححح زوبرك حلو اوي يا احمد اوعي تحرمني منه نيك يا احمد نيكني انا شرموطه بعشق الزب انا متناكة زوبرك نيكني فضلت راكبها وهي على بطنها وبعدين قلتلها تعالي فوق واوعي يطلع لقيتها بتقفل عليه بطيزها حضنتها ولفيت بيها لغاية ما بقت فوقه وداخل في قعر طيزها اتجننت وفصلت تتنطت عليه وهي بتقول يلهوي انت فتحتني النهارده انا اول مره اتناك بجد انا شرموطه ااأه من حلاوة زوبرك نيك كمان افشخني كانت هايجه بشكل مش طبيعي وهي بتنزل عليه وتيلعه للاخر بطيزها وكسها بينزل عسل ابيض على زوبري واترمت فحضني ..
استمرت علاقتي بداليا اكتر من سنه لغاية ما قالتلي انه متقدملها راجل غني وهي هتوافق عليه وطلبت اننا نعمل زوبر الوداع 😂
روحتلها شقة امها ونيكتها جامد من كسها وطيزها اتمتعت ومتعتها ووعدتني انها عمرها ما هتنساني ولا هتنسي زوبري..
في الوقت ده كنت خطبت و بدات تكوين عش الزوجيه كانت خطيبتي ساكنه في البيت اللي قصادي انا حبيتها من براءتها ووجمال بزازها وطيزها وخلال فتره الخطوبه علمتها المص ونيك الطيز بس الكس اجلته ليوم الدخله خطيبتي كانت قصيره شويه وجسمها ملفوف لفه مظبوطه اخدت مني مجهود لغاية ما بوستها بعد كده وصلت لبزازها بحلماتهم الكبيره وهالتهم الغامقة شويه والكبيره اللي كنت بعشق شكلهم ومره على مره اقنعتها توريني كسها اللي كان مشعر ومبطرخ في مره كان بيتها فاضي واهلها مش موجودين روحتلها و لمسته لاول مره لقيتها غرقانه من تحت سالتها قالت لي انها بتغرق بالشكل ده كل مره لعبتلها شويه لغاية ما لقيتها بتسيح وبتتشنج وتقفل جامد على ايدي ضربت على الحديد وهو سخن وحطيت صباعي الغرقان بعسل كسها على خرم طيزها ودخلت عقله في خرمها هي كانت سايحه خالص فضلت ابعبص فيها وهي زي المخدره فضلت اخد عسل من كسها وابعبص طيزها لغاية ما دخل صابعي كله في خرمها وبعدها الصابع التاني وبقت جاهزه تاخد زوبري اللي ما شافتهوش قبل كده طلعته وهي برقت واتكسفت وقامت تجري على اوضتها دخلت وراها وحضنتها وزبري لسه بره وواقف اول ما حضتنها وغرز في بطنها خبت وشها بايديها مسكت ايديها وحطيتها عليه وقلتلها امسكيه ودلكيه هي سابتلي ايديها وانا مسكتي ايدها على زوبري وفضلت ادعك فيه بايديها شويه وسبت ايديها وهي فضلت تدعكه وبعدين قلتلها عاوز اشوف السوسو(كسها) زي ما كانت بتقول عليه نزلت البنطلون والكلوت ونيمتها وفتحت رجليها كانت خايفه بس طمنتها لغاية ما سابت نفسها فضلت الحس في كسها واشرب عسلها اللي كان نازل بغزاره وهي بتترعش وتجيب طلعت زوبري عشان افرشها كانت خايفه افتحها بس طمنتها اني هحكه من بره بس وفرشتها وانا بلعب في خرم طيزها اللي بقى جاهز نيمتها على بطنها ونمت فوقها وانا بمشي زوبري على خرمها وبين طيازها وحطيت عليه عسل من كسها زقيت راسه فطيزها لقيتها بتصوت وعاوزه تجري مسكتها جامد وقفلت بقها وزقيت نصه البت كانت هتموت مني بس انا كنت هايج عالاخر فضلت ابوس فيها والعب في كسها وبزازها لغاية ما هديت طلعته براحه وغرقته عسل ودخلته تاني سنه سنه لغاية ما دخل للاخر وهي بدات تاخده باستمتاع والوجع قل شويه شويه فضلت انيك لغاية ما لقيت بضاني هتنفجر زقيته جامد ونطرت اللبن جوه طيزها نمت فوقها لغاية ما طلع منها ولقيت عليه نقطين ددمم وهي قعدت تعيط طمنتها اننا هنتجوز ونكمل متعه لاخر العمر و استمرت علاقتي بطيزها لغاية في مره وانا راكب فوقها لقيت الباب بيفتح وخالتها سميره واقفه ادامنا وبتصوت وبتقول يخرب بيتك بتعمل ايه في البت قلتلها ولا حاجه دي خطيبتي وهنتجوز وانا بداري في زوبري اللي كان واقف عالاخر واميره غطت نفسها وانا بدخله في البنطلون كانت عيون خالتها بتاكل زوبري وطبعا فضلت تزعق وتقول نصايح وخطيبتي تتحايل عليها متقولش لحد..
بس اللي شوفته في عينيها وهي بتاكل زوبري بعينيها اكدلي انها مش هتقول لحد خالتها كانت ٤٠ سنه كيرفي بمعني الكلمه قصيره شويه بس طيز وبزاز تهيج الحجر وعينيها خضرا وشفايف مكتنزه ومليانه من اول مره شوفتها كان نفسيى اركبها واكل شفايفها و الاهم انها محرومه لان جوزها مسافر المانيا بينزل شهر في السنه المهم اعتذرتلها ووعدتها اني مش هعمل تاني في بنت اختها لغايه ما نتجوز ومشيت ..
مرت الايام ولقيت خالتها بتتصل بتسالني على حاجه بخصوص شقه جوزها اشتراها وعاوز يسجلها قلتلها خلاص تعالي المكتب قالتلي هجيلك لما تفتح مكتبك الخاص تعالي عندي في البيت عشان تشوف العقود وتقولي هنعمل ايه اتفقت معاها هعدي عليها الساعه ١٠ بعد ما اخلص مكتب ..
وروحتلها فتحت وهي بشعرها ولابسه بيجامه ستان نبيتي وفوقها روب مقفول نص قفله وحسيت البيت فاضي وولادها مش موجودين سالتها عليهم قالت راحو بيت جدهم هيباتو هناك حسيت انها هتبقى فريستي النهارده سابتني ودخلت جابت عصير وقعدت اول ما قعدت الروب اتفتح وشوفت اول نهر بزازها وهي لمحت عيني وانا ببص على بزازها متكلمتش وجابت الورق واتفقنا على الشغل وبعدها لقيتها بتقولي ايه اللي عملته في اميره ده البت متبهدله من ورا قلتلها المهم انها سليمه من ادام ههههههههه طبعا كملت نصايح وحرام اللي بتعملوه ده قلتلها شباب بقى وطايشين لقيتها بترجع بضهرها لورا وبزازها بتقف وتبان اكتر وبتقولي يا بختها بيك انت هتمتعها وبتبص بجنب عينيها على زوبري اللي كان واقف احتراما ليها من اول قعدت قلتلها ما تعمليلنا فنجانين قهوه قالت من عينيا وقامت انا كنت قررت اني لازم انيكها دخلت وراها المطبخ لقيتها بالبيجاما وطيزها مرسومه وعملت نفسي بجيب ميه من التلاجه وحكيت زوبري فيها لقيتها بتبص لي وسكتت وانا راجع حكيته فيها تاني ورجعت قعدت بره هي جابت القهوه ووطت وطيزها ادامي وبتبصلي بطرف عينيها قلت ما بدهاش بقى ورحت ماسكها مقعدها على حجري هي حاولت تقوم وتقولي ايه اللي بتعمله ده مينفعش كده قلتلها ينفع وانتي تعبانه وانا هريحك بس سيبي نفسك لقيت مقاومتها بتقل وانا بمسك بزازها وبترمي راسها على كتفي وبتتنهد لفيت وشها ومسكت شفايفها بشفايفي بوس ومص ودعك في بزازها لقيت سميره بتسيح دخلت ايدي جوا البنطلون لقيت كلوتها عايم في العسل قلتلها انتي تعبانه اوي كده قالت لي اوي انا بقالي ١٠شهور تعبانه ولما شفتك انت واميره وشوفت ده وهي بتمسك زوبري من فوق الهدوم وانا نار مسكت فيا حاولت اريح نفسي سخنت اكتر كل ما اتخيل بتاعك وهو في طيز اميره اولع اكتر طلعت بزازها اللي كانت نفس شكل بزاز اميره بس هالات الحلمات اغمق واكبر فضلت امص في بزازها وبلعب في كسها اللي كان ناعم اوي ومليان عسل وقفت وقالت لي تعالي جوه ومشيت ادامي وانا ايدي بتلعب في طيزها وماشي وراها كانت طيزها طريه نيك اول ما دخلنا الاوضه زقيتها عاالسرير ونمت فوقها بوس تقطيع في شفايفها وبزازها وهي بتتنهد بصوت واطي شديت البنطلون الكلوت بحركه واحده لقيت كسها غرقان كان لونه غامق شويه بس شكله يجنن فتحت رجلها واول ما لساني لمس زمبورها لقيتها بتتنفض و بتصوت كتمت بقها وانا بقولها بس هتفحضينا يا شرموطه لقيتها بتتنفض اكتر وكسها بينطر عسل ريحته تجنن لحسته كله ومسكتها من شعرها وحطيت زوبري على شفايفها مسكته بايديها وفضلت تمشيه على وشها كله وشفايفها وهي بتقولي زوبرك حلو اوي يجنن يا بختها اميره وفضلت تمص فيه وتاخده بين بزازها وتقولي دخله يا أحمد مش قادره اقولها عاوزه ايه يالبوه تقولي عاوزاك تنيكني انا هموت على زوبرك عاوزه تتناكي يا شرموطه تقولي شرموطه زبك اكتشفت انها بتهيج من الشتيمه رغم اني اعرف ان شخصيتها قويه وجوزها بيخاف منها ..
رفعت رجليها على كتفي وفرشت كسها الغرقان عسل وحطيت راسه وفضلت احنسها وهي تزق في نفسها عليه وتتحايل عليا ادخله رحت زقه فيها كله مره واحده لقيت بتصوت ااأه اححححح فشختني يا احمد قلتلها مين زوبره احلى يا متناكه انا ولا جوزك قالت لي انت ياقلبي هو زوبره اصغر من زوبرك هو بينيك كتير بس نيك مؤدب من غير كلمه تهيج انت اول ما شتمتني جبتهم على نفسي انتي من النهارده جوزي وحبيبي وعشيقى يلا بقي نيكني جامد اهريلي كسي نيك كمان كنان يا قلبي انا بحب اتناك اوي نيكني كمان ااه احح زوبرك حلو اوي يا احمد انا اول مره احس بحلاوة النيك بالشكل ده كيف لي كسي نيكه جامد الوسخ ده وانا نازل دعك فيها وهي كل شويه تترعش وتجيب عسلها لغاية ما قلتلها انا هجيب يا سميره اجيبهم فين قالتلي هاتهم في كسي عشان ارتاح وفعلا زقيته جامد ونطرت كمية لبن كبيره ونمت فوقها لغاية ما طلع منها نامت على صدري وهي بتلعب في شعر صدري وبتقولي انت راجل اوي بتعرف تمتع الست اللي معاك قعدت العب في بزازها وامسك طيزها الملبن اعصرها جامد بايدي وهي مسكت زوبري وقعدت تمصه لغاية ما وقف تاني قلتلها مشبعتيش قالت لي هو الزوبر دا يتشبع منه ومسكته وقعدت عليه لغاية ما دخل كله وهي بتتنهد ااااه خرقتني يا احمد انا زوبر جوزي عمره ما وصل جوايا للحته اللي زوبرك فيها دي انا كنت حاسس ان زوبري بيدخل جواها لغاية عنق الرحم وصباعي بيلعب في خرم طيزها لقيتها بتقولي بتفكر في ايه رحت مدخل صابعي كله في طيزها راحت مصوته قلتلها بفكر في طيزك قالتلي انا عمري ما مارست من ورا قلتلها متخافيش هدخله براحه وبعدين ما انتي شوفتي اميره بتاخده وكانت مبسوطه هاتي كريم وتعالي ..
نيمتها على بطنها وفتحت طيزها غرقت خرمها كريم وزقيت راسه فيها اتوجعت وقالت براحه عشان خاطري فضل ازقه سنة سنة لغاية ما دخل وقلتلها انتي حركي طيزك عليه لغاية ما تتعود عليه وفضلت تاخده وتطلعه لغاية ما لقيتها بتقول ارزع جامد يا احمد نيكني جامد زوبرك حلو زوبرك حلو نيك جامد اروي طيزي بلبنك اااااه اححححح اااه اححح كمان نيكني يا قلبي نيك شرموطة زبك نيك فضلت انيك شويه وقلتلها اعملي دوجي ورحت رازعه فيها جامد وبدات ابدل شويه في كسها وشويه في طيزها لغاية ما قربت اجيب رحت راشقه في طيزها وزانقه فيها جامد ونطرت لبني في قعر طيزها ونمت فوقها قامت من تحتي جابت مناديل مسحتلي زوبري وهي بتقولي اوعدني متحرمنيش من الزوبر دا ولو كل شهر مره وعدتها وفعلا لغاية النهارده بنيك سميره رغم ان عمرها حوالي ٥٥ سنه وجوزها رجع وانا اتجوزت بنت اختها وطلقتها بعد كده بس لسه من وقت للتاني كسها ياكلها وتجيلي اريحها ..
تمت الحلقه الثالثه ..
في انتظار تشجيعكم



الحلقه الرابعه
مساء الخير ..
سنة ٢٠١٠ انا حاليا متزوج من اميره وعندي ولدين مراتي اتشغلت في البيت والعيال وانا بقيت في اخر اهتمامتها رغم ان طلباتي بسيطه والطلب الاساسي هو النيك واي حاجه تيجي بعده وكلها طلبات بسيطه لاني من اول جوازنا عاهدتها اني هساعدها في كل حاجه بشرط متقصرش في النيك لاني بعتبره اهم من الاكل والشرب بالنسبه لي..
طبعا ضغوط الحياه مع البرود اللي بيحصل لستات كتير بعد الجواز خلى العلاقه تقل رغم اني كنت بريحها مفيش مره نمت معاها الا وريحتها وخليتها تنزل شهوتها انا بعتبر نفسي محترف بشهادة كل الستات اللي نمت معاهم ..
بدات اتعب ويجيلي احتقان مؤلم ساعات كتير كنت بضطر اجيبهم مع نفسي لمجرد التخلص من الام ..
في الوقت دا كنت فتحت مكتبي الخاص وكان ليا شغل في احدي الجهات كنت بتردد اسبوعيا على الجهة دي لتخليص شغلي كنت بتعامل مع مدام ايمي مديرة المكان واكشفت في حوار معاها انها اخت ماريو زميلي في المدرسه اخته الكبيره يعني اكبر مني بحوالي ٨ سنين كانت في اول الاربعينات ميلف طولها حوالي ١٧٠ سم وكلبوظه شويه ممكن وزنها ٨٠ كيلو ايمي كانت من اصول يونانيه وابوها وامها اتجنسوا بالجنسيه المصريه بس لسه محافظين على التقاليد بتاعتهم في الادب والذوق والتعامل الراقي بدات علاقتي بايمي تزيد مع الوقت وكل مره كنت بروح الشغل عندها كانت لازم تعزمني على قهوه وهي كانت بتدخن كنت بعزم عليها بسجاير انا بحب الست المدخنه بتثيرني ..
في يوم روحت لقيت عينيها مش طبيعيه زي ما تكون معيطه جامد بعد ما سلمت عليها وقعدت واتكلمنا في الشغل قلتلها ممكن اسالك سؤال قالت اتفضل قلتلها مالك شكلك مش طبيعي انتي تعبانه ؟
قالت شوية مشاكل قلتلها في الشغل ولا عائليه..
وكانها كانت مستنيه اسالها انفجرت في العياط وانا مش عارف اعمل ايه فضلت اقولها اهدي بس من غير بكا ومسكت ايدها وضغط عليها وبصيت في عينيها لقيتها هديت وبدات تتكلم
ايمي : انت عارف انا متجوزه من ٢٠ سنه وقفت جنب جوزي لغاية ما بقى عنده صيدليه واتنين خلفت ولد وبنت طول المده دي اهانه وبهدله ومشاكل وخيانه لغاية ما بدا يقصر في علاقته معايا واكتشفت انه علي علاقه بواحده جارتي جوزها صاحبه ومسافر كندا والبيه كان بيطمن عليها وبيواسيها على غياب صاحبه وبقاله ٣ سنين بيواسيها وطول الفتره دي كان على علاقه بيها انا اكتشفت انه بينزل من الشقه ومبيطلعش من العماره بالصدفه كذا لغاية في مره نزلت وراه لقيته بيدخل عندها وهي بتقابله كانها عروسه انا شوفتهم من مكان مخفي من غير ما يشوفوني دخل عندها وبعد ساعه نزل فضلت واقفه دقيقتين ونزلت خبطت عليها لقيتها منكوشه ورقبتها فيها اثار عضه لسه جديده اتاكدت من اللي كنت شاكه فيه انه في علاقه بينهم سالتها على اي حاجه وكلمتين ومشين ..
اتكرر نفس الموقف امبارح بس انا قررت اظبطهم متلبسين خبطت عليها اتاخرت في الرد وطلعت لابسه روب على اللحم اول ما شافتني وشها جاب ١٠٠ لون زقيتها ودخلت على اوضة النوم لقيت البيه نايم عريان على سريرها سبتهم وطلعت هو جالي بيحاول يصلح الموقف واتخانقت معاه وضربني وساب البيت انا مش عارفه اعمل ايه وفضلت تعيط ..
قمت وقفت جنبها ومسحت دموعها بمنديل وحضنتها حسيتها زي الغريق اللي اتعلق في قشايه وحضنتني جامد ايمي كان جسمها بض وطري اوي وبزازها كبيره حسيتهم بزوبري لما غاص جواهم لانها كانت قاعده الحضن استمر اقل من دقيقه وقربت من شفايفها لقيتها بتقرب بوستها ومصيت شفايفها بسرعه بدون اي ممانعه منها ولقيتها بتبصلي بعيون دبلانه وعاوزه تاني بس انا انتبهت ان في صوت رجل بتقرب من باب المكتب رجعت مكاني بسرعه وفعلا دخلت موظفه تانيه تكلمها في شغل وخرجت
لقيتها بتقولي ايه اللي حصل ده حتي لو هو خاين انا مش هعمل زيه قولتلها انا اسف مقصدش واستاذنت ومشيت ..
لقيتها بتتصل بيا وبتعتذر انا مكنتش تقصد تتكلم بالطريقه دي وانها بتعزني زي اخوها ومتحبش اني ازعل من كلامها قلتلها محصلش حاجه الموقف اللي كنتي فيه هو اللي دفعني احضنك انا كمان بعتذر عن اندفاعي وقفلت معاها الكلام لان كان عندي موكلين ..
نسيت اقول اني غاوي صيد سمك وصيد نسوان ..
في الوقت ده لمسه زوبري لبزاز اماني صحت شيطان الجنس تاني جوايا بعد سنين من العفه وقررت اني لازم اركبها خصوصا اني عرفت مفتاحها ..
بدات لما اروح الشغل عندها مقعدش اخلص شغلى واسلم عليها عالواقف وامشي لغايه في مره وانا بسلم عليها عزمت عليا اشرب قهوه اتحججت بالشغل وان مفيش وقت بس هي عزمت اكتر بنوع من الرقه الزايده مقدرتش ارفض دعوتها وقعدت لقيتها بتقولي انت لسه زعلان مني قلتلها لا ابدا مفيش حاجه قالتلي انت عارف انا عمري ما حسيت ان حد حنين عليا زيك لما حضنتني كان تصرف عفوي منك..
عرفت ساعتها ان السناره بتغمز بس لسه شويه لازم اصبر لما السمكه تبلع الطعم ..
قعدت مع ايمي حوالي نص ساعه وقمت امشي سلمت عليا وسابت ايدها في ايدي شويه وهي بتبصلي نظره انا شوفتها نظرة احتياج ورجاء بس حياؤها مانعها تصرح بليل لقيت رساله منها بتقولي ما تتاخرش علينا تاني انا بجد برتاحلك اوي ..
كده السمكه قربت تبلع الطعم مش هيعدي وقت كتير الا وهي قاعده على زوبري مكنتش مستعجل كنت مستمتع بالصيد واللي له في الصيد يعرف ان المتعه في الصيد نفسه مش في السمك..
بدا يبقى في بيننا كلام كل يوم ورسايل وبدات تفتح قلبها لغاية ما حكت عن علاقتها بجوزها اللي كان بيتعامل معاها باسلوب همجي طول فترة جوازهم كان لما بينام معاها بتحس انه بيغتصبها بيمارس بعنف ويخلص من غير اي اعتبار لرغبتها كست لغاية ما كرهت الجنس وكرهت جوزها بس مش ادامها حل لان معندهمش طلاق قلتلها ازاي واحده رقيقه زيك تعيش مع واحد بالشكل ده لقيتها بتعيط قلتلها لو كنتي ادامي دلوقتي كنت حضنتك لقيتها بتقول ياريت بجد قلتلها غمضي عينيكي قالت لي ليه قلتلها تخيلي اني بحضنك لقيتها بتقول اااه من حضنك ده قلتلها حضنك وشفايفك من ساعة ما لمستهم نفسي المسهم تاني انا ببوسك اهو ببوس شفايفك بمصهم باكلهم بشفايفي لقيتها بتتجاوب وبتقولي بوسني كان يا احمد بوستك حلوه اوي قلتلها هنزل تحت شويه وامسك صدرك لقيتها مكسوفه قلتلها اكمل ولا كفايه سكتت قلتلها انا مسكتهم وطلعتهم وبمص الحلمه مكنتش بترد بس كانت بتنهج بصوت واطي قلتلها صدرك حلو اوي يا ايمي يجنن قالتلي بجد؟
انا جوزي دايما يقولي ان صدرك كبير وشكله مش حلو قلتلها غبي ميعرفش قيمة الكنز اللي معاه امسكي صدرك وافركي الحلمات لقيتها بتطلع اول ااااه قلتلها مالك قالتلي كمل قلتلها هنزل تحت وارفع الجيبه واقلعك الاندر لقيتها بتقولي كفايه يا احمد مش قادره انا حاسه انك معايا بجد قلتلها سيبي نفسك وجربي هتتبسطي وترتاحي وفضلت اسخنها وانا بقولها عاوز ابوس بتاعك قالتلي ازاي مش هتقرف جوزي بيقول ان دا قرف قلتلها اقرف ازاي من الجمال ده..
انا ببوسه وبلحسه كمان بتاعك حلو اوي يا ايمي لغاية ما صوتها بدا يعلى قلتلها ادخله مردتش ادخله هي ساكته قلتلها اتجاوبي معايا عشان اقدر امتعك
ادخله قالت لي اه بس براحه عشان خاطري قلتلها متخافيش انا بدخله اهو دخل يا ايمي حطي صباعك عليه والعبي فيه براحه وسمعت ااااه حلو اوي يا احمد كمل عشان خاطري انا تعبانه اووي قلتلها هريحك يا قلبي وفضلت انيك فيها فون لغاية ما صوتها على مع اهات ورا بعض اه اه اه انا بجيب يا احمد انا بنزل انا اول مره احس كده قلتلها انا كمان عاوز اجيب انزلهم فين قالت نزلهم جوايا
جواكي فين اتكسفت تقول قلتلها اقول انا
انا هنزلهم في كسك يا ايمي هنزل اللبن جواكي هنزل هنزل ونطرت كمية لبن رهيبه لقيتها بتقولي انت جميل اوي احمد انا بحبك اوي قلتلها وانا كمان بحبك اوي انا عاوز انام معاكي بجد انتي احساسك روعه
قالت لي ازاي وفين قلتلها سيبيها للظروف وبقت كل يوم لازم اريحها وبدات تتخلى عن كسوفها شويه شويه لغاية ما يقت تقول كس وزوبر ونيك ويقت جاهزه تاخده في اول فرصه ..
بعدها بكام يوم كان عندي شغل بره اسكندريه وكنت محتاج مستند من عندها في الشغل قلتلها لوممكن تقابليني بدري اخد الورق ده قالت لي تمام انا كده كده بقالي كام يوم انا اللي بفتح لان العامل واخد اجازه مرضي ..
تاني يوم كنت عندها الساعه ٨ الصبح ومفيش حد من الموظفين جه اول ما شفتها حضنتها وبوستها وقفشتلها ودخلت ايدي جوه كلوتها لقيتها سايحه قلتلها انتي تعبانه اوي كده قالت اوووي انا منمتش طول الليل مستنيه الصبح عشان اشوفك وكل ما افكر فيك انزل رحت مدخل صباعي في كسها ويا دوب بعبصتها شويه صغيرين لقيتها بتقفل رجليها على ايدي وبتترعش وبتنزل عسلها على ايدي وبتحضني جامد ومسكت شفايفي بوس عنيف بشبق مش طبيعي خصوصا انها رقيقه جدا بس واضح اني صحيت مارد كان محبوس جواها..
الوقت كان ضيق مفيش مجال اني اكمل قلتلها انا هجيلك بكره ونبقى براحتنا وبوستها ومشيت ..
تاني يوم كنت عندها ٧ونص لقيتها لابسه جيبه فوق الركبه و بلوزه خفيفه بزراير دخلت حضنتها جامد وانا بلمس كل حته في جسمها وبعصرها جامد بايدي وباكل شفايفها لقيتها بتدوب عالاخر ومش قادره تقف فتحت البلوزه لقيتها لابسه برا فوشيا (هي عرفت مني قبل كده اني بحب اللون ده ) طلعت بزازها اللي كان حجمهم كبير ولونهم ابيض بحلمات وردي صغيره فضلت اقفش لها وامص في حلماتها لغاية ما ساحت عالاخر قعدتها وطلعت زوبري اول ما شافته اتخضت من حجمه انا زوبري في الوقت ده كان ٢٠ سنتي وتخين مسكته وهي مكسوفه قلتلها بتعرفي تمصي قالت لي التجربه هتحكم هي بتضحك بدلع واخدت راسه في بقها وفضلت تمص وترضع وتدلك بضاني بحنيه شديتها من ايديها وقفتها وسندت بايدها على المكتب وحضنتها من ضهرها وانا ببوس رقبتها وبقفش في بزازها وبفرك في حلماتها ورفعت الجيبه ونزلت الكلوت وانا بلعب في كسها بايدي ونزلت على ركبتي ابوس في كسها اللي كان شكله يجنن ابيض لون جسمها وزمبور وشفايف داخليه بارزه من كسها من الاخر كان كس مثالي فتحته وفضلت الحسه و العب فيه وابعبصها كانت بتموت وانا بلعب في كسها وبلحسه عماله تنزل ..
حطيت زوبري بين رجليها وفرشتها كانت سخنه نار من تحت ولقيتها بتترعش تاني وبتقولي دخله يا احمد دخله في كسي انا عاوزه اتناك اوي ريحني يا حبيبي نسيني الحيوان اللي انا متجوزاه مسكته وحطيت راسه على فتحة كسها وزقيته لقيتها غرقانه وكسها لذيذ وضيق اتاكدت ان جوزها زوبره اصغر
فضلت انيك فيها براحه لغاية ما دخل كله حضنتها وزقيته للاخر في كسها وهي بتقول اااه حلو اوي يا حمد نيك جامد دخله كله جوايا بيوجع اووي بس حلو كمل يا حبيبي نيك حبيبتك ريحها وانا رايح جاي في كسها لغاية ما لقيتها بتترعش في ايدي زي العصفور المدبوح طلعته من كسها لقيته غرقان بعسل الشهوه الابيض رحت زاقه فيها تاني للاخر صوتت بصوت مكتوم وبتطلع لادام عشان تهرب منه شديتها عليه و فضلت ادقر فيها جامد وانا مستمتع بجمال لحمها وكسها الضيق وانا بنيكها حطيت صباعي على خرم طيزها لقيتها مستعمله بغباء قلتلها هو بينام معاكي من ورا قالتلي هو مش بينام معايا غير من ورا نادر لما يعمل من ادام قلتلها ممكن ادخله ورا قالت لي خليها مره تانيه الحيوان دا عورني فيها مش مستحمله لمسه انا محتاجه اكتر من ادام قلتلها ادام دا اسمه ايه قالت كسي قلتلها كسك عاوز ايه قالتلي عاوز زوبرك يدخل فيه يريحه قعدت على الكرسي وقعدتها علىزوبري وهي فضلت تنزل عليه بكسها براحه لغاية ما دخل كله فيها وسمعت ااااه حساه وصل بطني يا احمد وفضلت تحك كسها وزمبورها فيا جامد تتنطط عليه
لقيتها بتترعش جامد وبتنزل عسلها غرقت زوبري انا كنت خلاص عاوز انطر اللبن قلتلها عاوز اجيب يا ايمي اجيبهم فين قالت نزلهم في كسي انا مركبه لوب وقفتها وقعدتها على المكتب وفتحت رجليها ودخلته تاني فيها وفضلت ادقر شويه كمان وهي رايحه خالص وبتقول اه اه اه كمان يا احمد بسرعه قبل ما حد ييجي ويشوفك وانت بتنيكني الكلمتين دول هيجوني نيييك معرفش ليه ولقيتها بتعصر زوبري جامد بكسها وبتجيب وبتترمي في حضني وانا في نفس الوقت لقيت زوبري بيضرب نافورة لبن في كسها حضنتني جامد ومش قادره تتكلم من التعب والمتعه طلعته منها لقيت كمية لبن كبيره بتنزل من كسها جابت مناديل بسرعه وقفلت كسها عشان اللبن مينزلش وقالت لي عاوزه لبنك يفضل جوايا ولما اروح هخلي جوزي ينام معايا بلبنك (تاني مره حد يطلب الطلب الغريب ده اول مره كانت داليا مش عارف ليه لو حد عدي عليه حاجه زي كده يقولي ) عاوزه احس اني بنتقم منه واني كمان ممكن اتمتع مع حد غيره الساعة بقت ٩الا ربع والموظفين قربوا يوصلو مسحت زوبري بسرعه وهي قامت تصلح شعرها ومكياجها قبل ما حد يبجي ومشيت..
استمرت علاقتي بايمي فتره طويله كانت بتجيلي المكتب اديها الجرعه واريحها وبقت محترفه بتاخده في كسها وطيزها وبقها وبين بزازها بقت عبده لزوبري وقت ما اقولها عاوزك كانت بتيجي جري وتستسلم لزوبري يتمتع ويمتعها لغاية ما بدات امل منها ولقيت سمكه جديده ودي هتبقى الحلقه الخامسه..
في انتظار تشجيعكم



مساء الخير ..
الجزء الخامس
في الوقت اللي كانت علاقتي بايمي مستمره بس كنت خلاص مليت منها وعاوز طعم جديد كان عمري حوالي ٣٠ سنه و كان ليا شغل مع مكتب زميله اسمها امينه كان عمرها حوالي ٥٠ سنه طولها حوالى ١٧٠ سم ووزنها ٧٥ كان جسمها مثالي ست شيك جدا واسلوبها راقي وكانت شغاله معاها محاميه صاروخ اسمها منار سنها حوالي ٤٠ سنه قمحيه بجسم منحوت بعناية مفيهوش غلطه دلوعه جدا بس راقيه جدا عرفت بعد كده انها راجعه من الخليج من فتره قريبه بعد مشاكل مع جوزها لانه اتجوز عليها عشان مبتخلفش بدات علاقتي تزيد بامينه ومنار من خلال الشغل عرفت ان جوز امينه رجل اعمال واغلب وقته بره مصر وحسيت ان جواها انثي محتاجه بس مركزها يمنعها انها تظهر الشخصيه دي كان نفسي ادوق طعمها خصوصا ان السن الكبير بيشدني جامد بس مكنش في فرصه ادخل منها علاقتي بمنار بدات تتطور لضحك وهزار وصداقه وممكن تحرش بسيط ..
في يوم من الايام رحت مكتبهم كانت امينه مش موجوده ومفيش غير منار وامل السكرتيره ودي ليها حكايه.
دخلت قعدت مع منار في مكتبها وكان شكلها مش في المود طلبت من امل تعملي قهوه وفتحت الكلام مع منار وعرفت ان في مشاكل كتير مع جوزها اللي عايرها بعدم الخلفه وعيطت وخبت وشها طبطبت عليها ومسحت دموعها لقيتها بتبصلي وعينيها بتقول بوسني لسه هبوسها لقيت امل بتقرب وجايبه القهوه وهي داخله المكتب لقيت عينيها بتبص على زوبري اللي كان واقف وباين من البنطلون وعضت شفايفها عضه سريعه منار ما شافتهاش نسيت اوصف لكم امل حوالي ٢٠ سنه قصيره بزازها كبيره وطيزه حجمها حلو مش كبيره جسمها كان حلو اكبر حاجه فيها بزازها شعرها بني وعيونها بني ..
بعد ما طلعت امل فضلت اهدي في منار وعزمتها نتعشي بره وافقت وخرجنا اتعشينا في مطعم مشهور عالكورنيش و خرجنا نتمشي عالبحر حكيتلى كتير عن نفسها وحياتها مع جوزها الاناني اللي باعها رغم وقوفها معاه لغاية ما بقى من اشهر الاطباء في الدوله الخليجيه وفي الاخر طلقها وهي بتتكلم وبتعيط مسكت ايدها وبوستها لقيتها بتغمض عينيها وبتدوب كنا في الشتا والبحر مفيهوش ناس كتير وصلنا لمكان فاضي ووقفنا وبصيت في عينيها وقربت منها لقيتها بتقرب بوستها وغبنا في بوسه طويله كانت ايدي اكتشفت اغلب جسمها وحسيتها بتدوب اكتر وفاقت وقالت لي انت مجنون ممكن حد يشوفنا قلتلها مقدرتش اقاوم .
قالتلي تعالي البيت عندي نقعد براحتنا رحنا بيتها قعدت في الصاله وهي دخلت المطبخ تجيب حاجه نشربها دخلت وراها وحضنتها من ضهرها من غير ما المسها بزوبري اللي كان واقف ومستعد يخترق لحمها مع اول فرصه لقيت منار بترمي راسها على كتفي وانا ببوس رقبتها وبلعب في شعرها حضنتها اكتر وبدات المس صدرها براحه لمسات خفيفه وهي بتسيح ومستسلمه كان لازم انقل للخطوه اللي بعدها مسكت بزازها جامد ولعبت في حلماتها المنتصبه تحت البلوزه استسلمت منار وعينيها راحت فتحت البلوزه وطلعت بزازهاحجمهم كان بحجم برتقالتين وفضلت امص في حلماتها اللي لون الشيكولاته وارضع وهي كل اللي بتقوله امممم ااه نيمتها على الكنبه ونمت فوقها برضع بزازها وشفايفها ورقبتها ودخلت ايدي جوه بنطلونها وكلوتها لقيتها غرقانه من تحت طلعت ايدي وشميت ريحة كسها ولحست العسل من على صوابعي وانا ببص في عينيها اللي بقت دبلانه عالاخر قلعتها البنطلون والكلوت وشفت كسها لاول مره كان كان لون جسمها بشعر خفيف وزمبور صغير واشفار مكتنزه رهيبه و مش مختونه وانا بعشق الكس الحلو هجمت على كسها لحس ومص زمبور وهي راحت في عالم اللذه وبتترعش رعشة الشهوه اللذيذه وبتتزل عسلها على لساني وقومتها وقلتلها مش عاوزه تشوفيه قبل ما اكمل الكلمه فتحت سوسته بنطلوني وطلعت زوبري وبلعت بحركه واحده دبحتني الكلبه بالحركه دي وفضلت تمصه ولا احسن شرموطه محترفه شيلتها ودخلت بيها على اوضة النوم قلعت هدومي كلها ونمت على ضهري وعملنا 69 كسها غرقني من كتر ما بينزف عسل وانا كان زوبري على اخره لقيته بينطر كمية لبن رهيبه في بقها وهي بتشرب كل نقطه فيه اخدتها في حضني وبعد شويه مسكت زوبري تدعك فيه وتمصه لغاية ما وقف وبقى حديد وقامت تركب عليه وبتدخله في كسها واووووف من جمال كسها ضيق وسخن نييك لغاية ما رشق كله في كسها للبضان اول ما دخل لقيت منار بتتنفض زي العصفور المدبوح وبتصرخ بصوت عالي اححح يا احمد انا بجيب انا بجيب ونافورة عسل بتنزل من كسها ونامت على صدري فضلت احرك زوبري بشوشيش في كسها ورحت رشقها مره واحد جامد فيها وفضلت ارزع جامد وهي بتصوت من المتعه وبتقولي كمان نيكني اوووي انا بحبك اوووي انت بتمتع كسي اوي ريحني يا قلبي انا تعبانه اوي كمان انا بحب النيك معاك بحب اتناك منك انا ملكك اعمل فيا اللي انت عاوزه قلبتها على ضهرها من غير ما اطلع زوبري منها وبدات انيك جامد في كسها اللي كان بجيب عسل بطريقه مش طبيعيه غرق السرير وانا بدقر فيها حطيت صباعي على خرم طيزها وهو غرقان بعسلها اول ما دخلت صابعي فطيزها شهقت جامد واترعشت وجابت شهوتها وهي بتترعش وبتتنفض جامد عرفت انها هتاخده فطيزها فضلت انيك في منار بكل الاوضاع وهي مستسلمه بعمل فيها زي ما انا عاوز وانا هاري طيزها بصباعي وكسها بزوبري وبزازها بشفايفي لغاية ما قالت لي كفاية يا احمد انتي موتتني هاتهم عشان خاطري كسي وجعني انا هجيب هاتهم معايا لقيت صاروخ لبن طالع من زوبري في قعر كسها وهي بتترعش رعشتها الاخيره وبتصوت بصوت اسكندرية كلها سمعته واترمت في حضني وقالت لي انا عمري ما حصلي كده عمري ما اتمتعت المتعه دي انا بعشقك انت من النهارده جوزي وعشيقي وسيدي ومحدش هيلمسني غيرك استمرت علاقتي بمنار نيكتها في بيتها وفي مكتبها ومكتبي وعربيتها وعربيتي ..
لغاية مره وانا بنيكها في مكتبها كان يوم اجازه ومفيش حد بييجي وهي قاعده على زوبري واخر مزاج وعريانه ملط لقينا الباب بيفتح وامل ادامنا طبعا كانت لحظة رعب وصدمه منار قاعده على زوبري وداخل فيها للاخر ومغرقه نفسها ومغرقه زوبري بعسلها وامل واقفه ادام الباب متنحه ومصدومه نطت منار من فوق زوبري بتحاول تغطي اي حاجه من جسمها العريان وامل بتقول بتعملو ايه انا كنت شاكه فيكم مكنش في حل غير اني انيك امل وفورا عشان اضمن سكوتها خصوصا اني حاسس بيها مش على بعضها من فتره ..
قربت منها وانا زوبري واقف عالاخر وانا ببص في عينيها لقيت عينيها على زوبري وبتعض شفايفها مسكت ايديها وحطيتها على زوبري وهي زي المتخدره (عرفت بعد كده انها اول مره تشوف زوبر حقيقي وانها ياما ضربت سبعه ونص وهي بتتخيلني وانا بنيكها ) وبوستها البت كانت سايحه لوحدها مسكت بزازها الكبار البت راحت خالص اخدتها عالمكتب وخليتها تسند عليه وحضنتها من ضهرها كانت خلاص استوت وجاهزه تاخده فطيزها لانها كانت لسه عذراء رفعت الجيبه ونزلت الكلوت لقيتها جايبه على نفسها وغرقانه اول ما لمست كسها اترعشت ونزلت في الوقت دا منار كانت لبست هدومها وقعدت تتفرج وهي بتدخن سيجاره بعصبيه غمزتلها عشان تهدي وكملت لعب في كس وطيز امل اللي نامت بوشها عالمكتب وسلمت لي لحمها العب فيه براحتي كسها كان لونه غامق شويه و شعره كثيف وطيزها لسه بكر محدش لمسها قعدت امشي زوبري عليها من بره وهي بتقولي كفايه مش عشان خاطري انا لسه بنت قلتلها متخافيش هريحك وهتفضلي بنت اخدت عسل من كسها وزقيت راسه فطيزها البت نطت من الوجع بس خلاص كان فات الوقت لاني زقيته فيها للاخر وهي كانت هيغمي عليها من وجع الطعنه طبعا منار عارفه البت موجوعه اد ايه لانها مجرباه قبل كده قامت تطبطب على امل وتقولها زوبره حلو يا بت قالتلها دا فشخني يا استاذه بس حلو اوي لقيت منار بتطلع بزها وبتحطه في بق امل اللي مسكته وفضلت تمصه وترضعه ومدت ايدها تلعب في كس منار (عرفت بعد كده انهم اتساحقوا كذا مره ) اليوم دا كان يوم خيالي بالنسبه لي لاني حققت امنيه اني اركب اتنين مع بعض استمرت علاقتي بمنار وامل فتره طويله كنت بنيكهم مع بعض وساعات امل لوحدها ومنار لوحدها لغاية ما منار جالها عريس وعملنا حفله احنا التلاته و سافرت منار مع جوزها الجديد وفضلت امل معايا فتره لغاية ما طيزها اتهرت وربربت في الوقت دا جالها عريس واتخطبت في فترة الخطوبه نيكتها مرتين اوتلاته وسيبتها عشان طيزها تلم ومتبانش انها مفتوحه على وعد انها هتدوقني كسها بعد الجواز وفعلا نيكتها مرتين بعد الجواز و كنت خلاص زهقت منها وعاوز اصطاد سمكه جديده ...
اتمني تعجبكم وفي انتظار تعليقاتكم

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

جميع الحقوق محفوظه © قصص جنس محارم عربي نسوانجي - Neswangy sex stories

تصميم الورشه