الجزء الأول
كان ليا جار صنايعي ماليش علاقه بيه ساكن في البيت المجاور لينا و يفصل بينا ممر حوالي ٣ متر و غرفة نومي تطل علي هذا الممر و كان امامي مباشرة غرفة نوم اولاده و هما بنتين و ولد كلهم في المرحله الثانويه بس الولد هو الوسطاني و كانت عندهم تسريحه محطوطه جنب الشباك من شباكي اشوف منها الغرفه كلها و جزء كبير لو وقفت بزاويه في الشباك بتاعي من الصاله و كان شباكهم جنب التسريحه دي و دايما فاتحينه علي ان مافيش حد كاشفهم و كنت اشوف منها احيانا كتير البنات و هي بتغير هدومها او نايمين علي السرير و كان واضح انها غرفة البنات و شقتهم غرفتين و صاله يعني غرفه للاب و الام و غرفه للبنات و تقريبا الولد بينام في الصاله .. المهم في يوم لاقيت جاري ده بينادي عليا و انا داخل بيتي و دي اول مره اكلمه فيها لاقيته بيطلب مني اطلع معاه لانه مش بيعرف يقرأ و يكتب و عايزني اظبط له حاجات علي الدش و مش عايز عياله تعرفها شكيت و لكن اتكسفت و طلعت معاه مالاقيتش حد في الشقه و عرفت انه مركب القمر الاوروبي جايب رسيفر فاتح قنوات السكس و عايزني انزله له و اعرفه ازاي يدخل عليه و فين الافلام الي عليه و اجمعهم ورا بعض المهم عملت له الي هو عايزه و من كلامه عرفت انه راجل علق و كل همه مزاجه و خلاص المهم لاقيته عايز يصاحبني بقي و اخد تليفوني و كل يوم اجازته يتصل بيا و يصر اني اطلع اقعد معاه شويه و بدات اتكلم مع اولاده و مراته و ياخدو عليا كمان و في يوم صحيت من النوم متأخر كسلت اروح شغلي و جيت افتح شباك غرفتي و يادوب بافتح حته و عنيه جت في شباك جاري لاقيت التليفزيون شغال و فيه فيلم سكس استغربت ان الراجل ما راحش شغله فقلت في اجازه و بصيت كويس كده من غير ما افتح الشباك قوي لاقيت بنته الصغيره نايمه علي الارض علي ظهرها و حاطه مخده بين رجليها و رافعه رجليها زي الفيلم و كان واحد نايم فوقها و هي بتدعك نفسها بالمخده انا شوفت كده اتسمرت مكاني و حسيت زبري وقف زي الحديده و قعدت اتفرج عليها حوالي نص ساعه و بعدها قامت و غيرت المحطه علي النايل سات عرفت ان عياله عرفو قنوات السكس و بيتفرجو المهم بدأت اراقبهم من ورا الشباك كل يوم و في اوقات مختلفه و في يوم لاقيت برضه فيه فيلم شغال بس المره دي كان ابنهم بيتفرج معاه واحد صاحبه و بينيكو بعض انا لاقيت نفسي هجت عليهم قوي و فكرت اعمل ايه علشان انيكهم .. بقيت اراقبهم و كل ما الاقي حد بيعمل حاجه اصوره علي الموبايل و في يوم جاري طلب مني حاجه فقلت له ابعت حد ياخدها فبعت لي ابنه و انا اول ما شوفت الواد و كنت وحدي هجت عليه و لاقيت زبي وقف زي الحديده دخلته و قعدت ادردش معاه و قلت اخلص علي طول وريته فيديو ليه و هو بيمارس مع صاحبه هو اول ماشاف الفيديو اتخض و بقي مش عارف يقول ايه او يعمل ايه انا طمنته و قلت له سرك في بير و قعدت اطبطب عليه و احسس عليه و احضنه و هو مستسلم و خايف لغاية ما ضميته قوي و بوسته بوسه طويله و هو مستسلم ليا قمت مطلع زبري و خليته يمصه و يلعب فيه و هو بدأ يسخن معايا قلعته هدومه و نزلت علي جسمه ارضع بزازه و ابعبص خرم طيزه لاقيته مفتوح نكته و جيبتهم في طيزه و اتفقت معاه يجيلي تاني يوم الصبح نتكلم و فعلا تاني يوم جه و عرفت منه انه بيمارس مع صحابه من فتره و انه بينام في الصاله باليل و انه كتير بيبص علي ابوه و امه من خرم الباب بالليل و بيشوف ابوه و هو بينيك امه و حكي لي ان اخته الكبيره ماشيه مع واحد من الشارع و انا وريته فيديو لاخته الكبيره و هي بتغير هدومها في الغرفه و فيديو لاخته الصغيره و هي بتلعب في نفسها و عرف انا براقبهم منين و اخدت تليفونه و بقيت اكلمه كل يوم يجيلي انيكه و نتكلم فقلت له انا عايز انيك اخواته فلاقيته مافيش عنده مانع لان كمان علاقتي بيه اتطورت قوي و بقي يحكيلي كل حاجه و اي حاجه لدرجه انه كان بيصور لي امه و اخواته من غير ما ياخدو بالهم و يفرجني علي الصور و بقي ديوث عليهم و حتي الكلام عنهم بقي بيهيجه قوي .... اتمني تكون قصتي عجباكم ياريت تفاعلكم علشان اكمل
الجزء الثاني
انتهينا في الجزء الاول اني نكت ابن جاري و وريته فيديو اخته و هي بتلعب في كسها و هو بقي يجي لي و انيكه و يحكيلي عن امه و اخواته و يصور لهم صور و يوريني و في يوم جالي تليفون من ابوه بيقولي انه جاب تليفزيون و جهاز ريسيفر و عايز يحطهم في غرفة النوم و يبقي براحته و عايزني اجي اعمله القنوات فوافقت و بعد ما جاب الفني ركب له كل حاجه روحت و قعدنا في غرفة نومه اظبط الاقمار و القنوات الاوروبي و قنوات السكس الي فيه فرحت مراته بوجود تليفزيون و رسيفر في غرفة نومها و قعدت اهزر معاها و اقولها عايزه ترتبي القنوات ازاي طبعا انا باتكلم علي قنوات النايل سات و عملت ليها الي عايزاه و لما قلبت علي الاوروبي لاقيتها بتقوم و كأنها فاهمه و اتكسفت تقعد ففهمت انها عارفه المهم رتبت و خلصت و قعدنا نقلب في القنوات لاقيتها واقفه علي الباب بتقول ادخل ؟ مع ان الباب مفتوح فقلت اكيد هي بتسئل علشان تنبهنا لو بنقلب في قناه سكس جوزها قالها ادخلي عادي خلاص خلصنا كده بقي اتأكدت ان كل ده علشان يقعدو سوا يتفرجو علي سكس بالليل . خرجنا في الصاله و هو حب يعمل معايا واجب جاب سيجارتين حشيش و قعدنا نشربهم و صمم نسهر سوا قعدنا و شربنا و اتكلمنا و انا بقيت اهزر مع ابنه ياسر لان طبعا ابنه واخد عليا بقي و بدأت بنته الصغيره تهزر و تضحك و الكبيره معظم وقتها كان في غرفتها و زوجه جاري قاعده معانا تهزر و هي علي فكره ست بلدي قوي جسمها حلو متناسق لون بشرتها قمحي غامق المهم هي كمان اندمجت معايا لاننا كنا بنحكي حكايات عامه و مواقف مضحكه و هزار و بصراحه كانت قاعده حلوه في وسط القاعده قلت لياسر براحه كده ابوك و امك هايعيشو افلام سكس كل ليله فضحكت و قالي عارف فقلت له اشوفك بكره قالي ماشي خلصت سهرتنا و روحت و تاني يوم جالي ياسر و قعد يحكيلي انه بالليل بص علي ابوه و امه من خورم الباب و شافهم بيتفرجو علي افلام و طول الليل بينيك فيها و قعدنا نتكلم عن امه و اخواته البنات و هجت عليه فقلت له ايه رأيك لو انيكك علي انك واحده منهم فقالي ماشي فقلت له انيكك كأنك مين ؟ قالي شوف انت فقلت له اختار الي نفسك تتناك مكانها مني فكر لحظه كده و قالي امي فقلت له هي اسمها ايه فقالي صابرين فقلت خلاص تعالي يا صابرين يا حبيبتي و اخدته في حضني و بوسته بوسه طويله دلعت فيها شفايفه و انا باقول شفايفك حلوه يا صابرين و هو يقولي عجباك اقوله قوي و يسخن اكتر معايا قلعته هدومه و نيمته و نزلت ارضع بزازه و اناديه بأسم امه و هو يولع و يتشرمط بشكل مثير قوي و حسيت انه بيقلدها زي ما كان بيشوفها و هي بتتناك من ابوه نزلت رفعت رجليه و نزلت لحس في طيزه و اقول ايه الكس العسل ده يا شرموطه يقولي شرموطتك و يتلوي و يحسس علي جسمه كأنه فاير و بياكله قمت عليه و نمت فوقه و دخلت بتاعي و قعدت ابوسه و اقوله صابرين يا شرموطه يا متناكه يقولي بتاعتك خدي في كسك يقولي اديني يا دكري فقلت طب جوزك مش دكرك فقالي هو لو دكري و بيكيفني كنت اتنكت من غيره ؟ كلامه هيجني اكتر و حسيت ان الواد عايز يشوف امه تتناك من حد غير ابوه قعدت ارزع فيه و هي تحول الي مره فاجره تحتي مسكت زبره دعكته علشان اولعه اكتر لاقيته هايجيب شديت جامد علشان اجيب معاه و فعلا جيبنا سوا و هو بيجيب بقي يقولي اديني في كس نيك نيك عايزه اتشرمط شرمطني نيك كسمي خلصنا و نمنا جنب بعض قلتله امك جامده قوي فقالي اه كتير كنت باسمعها و انا براقبهم من خرم الباب فقلت له هيجتني عليها قوي خليتني نفسي انيكها قالي ازاي و كانه بيفكر بصوت عالي معايا فقلت له ما اعرفش بس اقولك حاول كده تكلمها كتير عني و شوف رأيها ايه و بعدها نفكر اتفقنا و كان يكلمني في التليفون يحكيلي الي قالوه عني و في يوم لاقيت جاري بيكلمني بيقولي لو انت في البيت معلش ممكن تعدي علي البيت عنده اشوف ليهم الريسيفر الي في غرفة النوم مش شغال خالص قلت له ماشي روحت و انا بافكر ازاي استغل اي فرصه وصلت لاقيت ياسر و امه و اخته الصغيره دخلت مع ياسر راجعت الوصلات لاقيت وصلة الدش تقريبا فكت من السلك و حد مركبها غلط عدلتها و اشتغل و جت لي فكره مجنونه قلت اجربها و اشوف قمت ماسح الاقمار من الريسيفر و قلت لياسر يقول اننا لاقيناها ممسوحه نادي علي امه و قالها الاقمار اتمسحت فقالت طب هانعمل ايه واتخضت افتكرت ان الرسيفر حصل له حاجه فقلت ليها عادي ننزلها تاني و هانرتبها تاني و نقعد نقس القعده بتاعة المره الي فاتت قالت يالهوي كده هانعطلك و نبقي بنتقل عليك اكلم ابو ياسر و اقوله فعلا كلمته و قعدو يتكلمو شويه في الصاله و انا بدات انزل النايل سات عقبال ما تخلص كلامها جت و قالت ابو ياسر عايز يكلمك اديتني التليفون لاقيته بيقولي انا عارف اني غلست عليك و الي هاطلبه ده مخليني مكسوف منك قالت له فيه ايه ؟ قالي معلش ممكن تقعد تنزل الاقمار و ترتبهم تاني عقبال ما اجي نتعشي مع بعض و نسهر سهره حلوه كده اتكسفت منه فقلت له من غير سهره و لا عشا حاضر هاعملهم تاني مش هاياخدو نص ساعهة قالي و **** ما تمشي الا لما اجي و صمم قفلت معاه و قعدت و هي جت قعدت معايا و قعدنا نتكلم و نهزر و ياسر معانا و قلت اشاغلها فقلت يا بخت ابو ياسر قالت بخته في ايه قلت في ست زيك قالت اشمعني قلت ليها حلوه و دمها خفيف و ذوق فقالت ميرسي بكسوف و بصت لياسر ابنها لانها حست اني بعاكسها فقلت لياسر بزمتك كلامي غلط فقال ماما طول عمرها قمر فضحكت و قالت شوف الواد بيعاكس امه فقلت ليها لما الواد عاكس امه يبقي الغريب معذور بقي فضحكت جامد و قالت اقوم اعملك حاجه تشربها قبل ما تاكلوني انتو الاتنين قامت و انا قلت لياسر فرصه اظبطها قالي اه دخلت البنت الصغيره قعدت معانا و كلنا قاعدين علي السرير علي فكره و انا بدأت ترتيب قنوات النايل سات فريحت جنبي علي السرير افتكرت الي كانت بتعمله هجت عليها و زبي وقف دخلت ام ياسر بعصير لاقيتها نايمه قالت لها اتعدلي يا بت و قومي نامي في غرفتك ايه النومه دي قامت البنت و انا عيني علي طيزها و هي ماشيه و زبي مولع جت ام ياسر قعدت جنبي تسئلني عن ترتيب القنوات و كانت حاطه ايديها علي السرير بيني و بينها عملت نفسي باحط ايدي حطيتها علي ايديها و سحبتها علي طول و حطيتها جنبها و بقت ايدي جنب ايديها و بقينا قريبين قوي من بعض قمت اعدل نفسي لاقيت زبي باين انه واقف من البنطلون و شوفتها و هي بتبص عليه و انا باعدله اكيد افتكرت انه وقف عليها لاقيتها اتنهدت و قامت خرجت من الغرفه خالص قلت كده حلو قوي خلصت النايل سات و ناديت عليها تشوف ترتيبه فقالت لي هاتعمل القنوات التانيه و بتضحك ضحكة كسوف كده فقلت ليها هاعملها فضحكت قوي و خرجت و قالت لياسر اطلع بره عقبال ما عمك يخلص قالها لا هاقعد اتفرج قامت دخله سحباه و بتبصلي و تقولي بضحك يفرج علي ايه ده ؟ فقلت علي الي بتتفرجو عليه اشمعني هو .. ضحكت قوي و قالت هاتبوظلي الواد خرجته و شويه لاقيتها دخلت بتقولي ابو ياسر خمس دقائق و يبقي هنا بصت لاقيت قناه سكس شغاله ابتسمت و له هاتخرج مسكت ايديها و قلت خليكي معايا شدت ايديها و قالت العيال بره بتعمل ايه ؟ فقلت ليها مش عايزك تخرجي و تقولي رأيك علي ترتيب القنوات دي ضحكت و قالت رتبها ورا بعض و خلاص فقلت ليها مش قلتلك يا بخت ابو ياسر قالت مش قوي كده فقلت لا قوي قوي كمان قالت شكلك بتحب معاكسة الستات فقلت ليها انا باقول الحقيقه مش بعاكس فقالت طب بطل بقي ابو ياسر تلاقيه طالع علي السلم فمسكت ايديها تاني المره دي سابت ايديها في ايدي بس قعدت تبص علي الباب علشان ما حدش يدخل يشوفنا شويه و سحبت ايديها و قالت كفايه كده و اتنهدت و خرجت مافيش دقيقه و الباب خبط و دخل ابو ياسر و دخل عليا علي طول و قالي مكسوف منك قوي مش عارف اودي جمايلك فين هي دخلت وراه و قالت فعلا تعبينه معانا قلت ولا تعب و لا حاجه قالها يالا جهزي العشا فقالت ربع ساعه و يكون جاهز انا قلت ما تعملوش حسابي انا خلاص دقائق و هاخلص قالو لي مستحيل انسي و ابو ياسر يقولي مستحيل انت سهران معايا النهارده انا بكره اجازه و هاسهرك سهره حلوه المهم خلصت و فعلا اتعشينا و طول الوقت ام ياسر بتتلاشي تبص في عيني و كنت انتهز اي فرصه المس اي حته فيها و ابو ياسر طلع حتة حشيش يلف سجاير و دخل جاب علبتين بيره و قعدنا نشرب و نهزر و نضحك لاقيت ام ياسر مدت ايديها علي علبة البيره الي امام ابو ياسر و شربت منها ابو ياسر بصلها و كأنه بيقولها بتعملي ايه ؟ الراجل قاعد فقالت بتبصلي ليه ؟ خلاص الراجل مابقاش غريب خلينا ننبسط فقلت له فيه ايه يا عم كل الستات بتشرب و بتشرب سجاير و حشيش انزل اي كافي شوب و شوف ده حتي القهاوي البلدي بقي يقعد عليها ستات تشرب شيشه و سجاير فقالي بصراحه اه دي كترت قوي و قعدنا نتكلم و نسي موضوع مراته شويه و قامت مولعه سيجاره و هو خلاص الموضوع بقي عادي .. اخدنا سهرتنا و قمت روحت و انا مافيش في دماغي غيرها .... اتمني تعجبكم علشان اكمل الي حصل بعد كده
الجزء الثالث ..
روحت و انا بافكر في مرات جاري و تاني يوم جالي ياسر و قعدنا نتكلم عن امه و اخته الصغيره و الكبيره و حكي لي انهم مالهمش اصحاب كتير و عرفت كل شئ عنهم و بدات افكر ازاي اجيب امه فقلت له لما ابوك يخرج كلمني في التليفون فعلا بعد العصر كده كلمني و قالي ابوه خرج فقلت له هات امك اسلم عليها و سيبها وحدها تكلمني فعلا اداني امه و اول ما سمعتها بتقول الو قلت ليها وحشتيني .. سكتت كده شويه و قالت و بعدين معاك فقلت ليها هو عيب انك توحشيني قالت لا فسئلتها بزمتك ما وحشتكيش قالت انت ايه الي عملته امبارح ده ؟ قلت عملت ايه ؟ قالت مش عارف يعني ؟ قلت تفصدي لما مسكت ايدك ؟ امال لو كنت حصنتك قالت يا لهوي انت مجنون قلت بصراحه انتي تجنني فقالت اجنن ليه انا مش حلوه يعني فقلت بالعكس انتي تجنني قالت بجد ؟ فقلت طبعا فقالت طب و اخرتها ؟ قلت اخرتها خير طبعا قالت انت عايز مني ايه ؟ قلت معجب بيكي قوي و نفسي نبقي اصحاب و نتكلم مع بعض قالت طب ازاي بس ؟ قلت زي ما باكلمك كده قالت علي تليفون ياسر ؟ فقلت اه ايه المشكله قالت احسن يقول لابوه فقلت ماتخافيش ياسر صحبي و احنا مش بنخبي حاجه علي بعض و هو بيحبني قوي قالت انا ملاحظه انه بقي علي طول عندك و بيتكلم طول اليوم عنك قلت خلاص نبفي احنا الثلاثه اصحاب ضحكت و قالت لما نشوف اخرتها معاك ايه .. فقلت خير المهم عايز اشوفك و اتكلم معاكي قالت ازاي تشوفني قلت ليها سهله اما نتقابل بره في اي حته او تيجي البيت عندي قالت اجيلك البيت ازاي انت اتجننت قلت اتجننت ليه ؟ قالت انت عايز تفضحني قلت تعالي مع ياسر كده ماحدش هايفتح بوقه قالت و نقول لياسر ايه بقي قلت عادي هانقوله عايزين نتكلم في موضوع مهم قالت لا مش هاينفع فقلت ليها طب ايه رأيك هاخلي ياسر بنفسه يقولك تعالي معايا قالت انت مجنون ؟ هاتعملها ازاي دي ؟ فقلت مالكيش دعوه بقي قالت طيب المهم قفلت معاها و شويه اتصلت بياسر و قلت له تعالي جاني و اتفقت معاه لما يروح ياخد امه علي جنب كده و يقولها انه عايزها تيجي معاه عندي بكره علشان فيه موضوع مهم عايزين نتكلم فيه هو روح و فعلا عمل الي قلتله عليه كلمني قالي انها وافقت و هاتيجي معاه بكره بس الصبح تاني يوم الصبح جم عندي و هي دخلت البيت مكسوفه و ملخبطه فقلت لياسر انزل هات لينا حاجه ساقعه لاني ماعنديش فقالي ماشي هي قالت لا بلاش خليه قاعد فقلت دول خمس دقائق و هو خارج قلت له اتأخر شويه قالي ماشي رجعت ليها قلت وحشتيني قوي قالت انت عايز مني ايه ؟ مسكت ايديها و قربت منها قوي و اخدتها في حضني حسيتها مستسلمه بس مكسوفه قالت ياسر زمانه جاي فقلت عادي و لفيت وشها ناحيتي و اول ما عيني جت في عنيها بوستها من شفايفها بوسه هي دابت فيها معايا و قعدت العب في بزازها و احسس علي جسمها فقلت ليها انا من وقت ما شوفتك و انا هاتجنن عليكي هي قالت انا كمان من اول يوم دخلت عندنا و انت عجبتني قوي بس قلت هاتبص لواحده جاهله زي و كمان مش حلوه فقلت ماتقوليش كده انتي عندي احلي ست في الدنيا فقالت ايه الكلام الحلو ده قلت هو ابو ياسر مش بيقولك كده قالت ابو ياسر كل همه يجي اخر الليل يتفرج علي قنوات السكس دي و ينام معايا و ينبسط و خلاص فقلت و انتي مش بتنبسطي ؟ قالت بانبسط بس الست برضه محتاجه كلمه حلوه فقلت ليها تعرفي ان ياسر كتير بيقولي انك كنتي تستاهلي واحد احسن من ابوه اتنهدت و قالت علشان شايفين معاملته زعيق و شتيمه قلت انا مش باشوف ده قالت ماهو امامك لانك راجل ابن ناس و متعلم و محترم بيحاول يظهر نفسه كويس لكن ده من وقت ما بيدخل البيت شتيمه و ضرب و اهانه و كل همه نفسه و بس العيال مش بيحبوه اخدتها في حضني تاني و بوستها بوسه فيها رومانسيه قوي هي حضنتني و سلمت خالص ليا فقلت ابو ياسر بيتمتع بالجمال ده و انا لأ انا بحبك قوي قالت و انا كمان من زمان و انا باشوفك بابقي مبسوطه و فرحت قوي لما كنت بتيجي عندنا الباب خبط عدلت نفسها و فتحت الباب لياسر دخل قلت له صب بقي حاجه ساقه لينا دخل و جاب ٣ كوبايات و هي كانت قاعده جنبي علي الكنبه فقلت بزمتك يا ياسر مش ماما عسل قالي طول عمرها هي ضحكت و قالت شوف الواد قعدنا نتكلم عن ابوه و معاملته ليهم و هي قاعده حزينه قمت مطبطب علي كتفها كده و ضمتها ليا كاني بواسيها و ياسر جه اخدها في حضنه و باسها فقلت خلاص احنا بقينا اصحاب احنا التلاته و ابقي تعالي مع ياسر فقالت خليها بظروفها علشان الناس تقول ايه و انا باجي عندك المهم اخدت تليفونها و قلت ليها لما الدنيا تبقي رايقه عندك خلي ياسر يكلمني و انا اطلبك علي تليفونك المهم روحو و بقينا نتكلم في التليفون كل يوم ممكن بالساعات و ظبطها و بقينا عشاق ناقص نتقابل و انيكها و في يوم قالت لي ان ابو ياسر مسافر كام يوم بلدهم و هاياخد معاه البنات و هي مش هاتسافر علشان هي و اخواته البنات مش بيحبو بعض و هاتقعد هي و ياسر اتفقنا انه لما يسافر اجي انا عندهم اسهر معاهم و طبعا مش محتاج اقولكم اني كنت كل يوم بنيك ياسر عندي في البيت و هو كان هايتجنن و يشوفني بنيك امه سافر ابوياسر و البنات و في الليل روحت عندهم لاقيتها لابسه عبايه حلوه و حاطه ميكاب و مدلعه نفسها و عامله عشا انا اول ما شوفتها قلت ايه القمر ده اتكسفت طبعا لان ياسر قاعد قعدنا و اتعشينا و طول القعده انا بعاكسها و احط ايدي عليها و احط الاكل في بوقها و هي مكسوفه بس الي بيشجعها ان ابنها فرحان و عادي و احنا قاعدين قلت لياسر بزمتك مش كنت تتمني ان اكون انا ابوك قالي ياريت فقلت ليها شوفتي قالت من الي بيشوفوه منه قلت تشربي بيره ؟ قالت هي فين ؟ قلت لياسر ما توصل تجيب لينا بيره فقال هاشرب معاكم فقلت اشرب اديته فلوس و نزل اول ما خرج اخدتها في حضني و بوستها بوسه طويله و هي كانت بتقطعني دخلنا غرفة النوم نيمتها علي السرير و رفعت العبايه لاقيتها من غير اندر و كسها يجنن نزلت عليه الحسه و ادخل لساني جواه و هي تقولي تعبتني كده الواد زمانه جاي نمت جنبها و اخدتها في حضني و قلت ليها ياسر عارف انتا بنحب بعض قالت انا عارفه بس مش هاينفع قلت ليه ؟ قالت ازاي اعمل حاجه زي كده انت لما بتلمسني و هو موجود بابقي مكسوفه قوي قلت ليها عادي هو بيحبني و بيحبك و عارف اننا بنحب بعض و هو مرحب بكده و قبل ما تتكلم بوسها و حضنتها و قلت هاتجنن عليكي بحبك قوي قالت و انا هاموت عليك انت حبيبي و جوزي و كل حياتي مسكت ايديها و خليتها مسكت زبري و قلت شوفتي جوزك حبيبك هايتجنن عليكي ازاي قعدت تلعب فيه و تقولي ده حبيبي طلعته ونزلت تمص فيه و لاقينا الباب بيخبط عدلت نفسها و طبعا كان الميكاب في وشها باظ و الروج بقي ممسوح علي شفايفها و باين انها متقطعه بوس راحت فتحت الباب لياسر دخل و هي جريت علي غرفة نومها قلت لياسر خلاص هي جاهزه بس مكسوفه منك قالي استني دخل وراها غرفة النوم و قعدو دقائق و خرجو و قعدنا نشرب البيره و انا كان معايا سيجارتين حشيش شربناهم انا و هي و ياسر شرب معانا و ياسر الشرب خلاه جرئ و قال انا عارف انكم بتحبو بعض و انا عارف انتو عايزين بعض و انا ماعنديش مانع فقلت له تجوزني امك قال موافق هي ضحكت و قالت ازاي بس فقلت انسي بقي ابوياسر ده احنا قاعدين مع بعض تبقي كأنك مطلقه و لا ايه يا ياسر فقال اه انسي ابويا بقي بلاش نكد فقالت علي رأيك فقلت مادامت دلوقتي بقت مراتي انا من حقي اقعد مع مراتي وحدينا نتكلم براحتنا رد ياسر قال انت هاتنام معانا النهارده فقلت ليها براحه كده النهارده دخلتنا يا عروسه ضحكت ضحكه شرمطه و قالت انتو اتفقتو عليا خلاص و ضحكنا و قعدنا نهزر و نشرب قامت تجيب حاجه فقلت لياسر سيبنا بقي مع بعض او اعمل نفسك انك عايز تنام من الشرب و لما ندخل الغرفه ابقي بص علينا من خورم الباب زي ما بتعمل فقالي اوكيه شويه و هو قال انا مش قادر انا داخل انام دخل غرفة اخواته و قفل الباب عليه انا اخدتها في حضني و قلت النهارده دخلتنا فقالت الواد ممكن يصحي قلت ما يصحي ما انتي شايفه انه ماعندوش اي مانع سكتت و قالت طب استني دخلت غرفة نومها و غابت حوالي ١٠ دقائق و نادهت عليا دخلت لاقيتها لابسه قميص نوم نبيتي مجسم عليها و قصير قوي عليها اول ما شوفتها كده قفلت الباب و اخدتها في حضني و بوسنا بعض بوسه قطعنا بعض فيها اخدتها علي السرير و نزلت بوس و لعب في بزازها و هي بزازها وسط و حلوه نزلت ارضع فيهم و هي تحتي اه ارضع حبيبي ارضع بزاز حبيبتك مراتك و انا نازل رضع و تقطيع فيهم و ايدي بتدعك في كسها قلعت هدومي و قميص نومها و نمت جنبها و قامت علي زبي تاكله و نزلت مص فيه بجنون قمت منيمها و نازل علي كسها فضلت الحس فيه و ادخل لساني فيه و هي تصرخ اح اح كسي هايتجنن عليك هايموت قطعه الشرموط ده كانه اول مره يتناك هايموتني الهايج ده نمت فوقها و دخلت زبي فيها قامت رافعه رجليها قوي و فاتحاها قوي و قالت نيك يا حبيبي شبعه شبع كس مراتك و نمت فوقها زبي بيرزع في كسها و انا باقطع في بزازها و شفايفها و هي اح نيك نيك قطعني قطع اللبوه بتاعتك نيك و كيفني و انا انتي تجنني يا لبوه بحبك قوي و هي بموت فيك يا قلبي انت جوزي و حبيبي و عشيقي نيك و شبعني و املي عين مراتك يا دكري انت راجلي قمت نايم علي ظهري و مقعدها علي زبري و هي بقت تتنطط علي زبري و صوتها بقي عالي و تقول اح نار في كسي طفي ناري مولع فضلت تتنطط و تدعك كسها جامد قلبتها و نمت فوقها و ارزع فيها لغاية ما قالت هاجيب هاجيب هات معايا احححخحح اديني اديني في كسي و انا اقولها خدي يا شرموطه خدي يا بنت المتناكه خدي و هي تصرخ هات هات هات جامده اااااااه اااااااااه و حسيتها بتترعش رعشه جامده و جابت و جيبت لبني جواها و هي تقول اححححححححح نار نازله في كسي نار هدينا و انا فوقها بابوسها و هي حاضناتي و بتقولي انت حبيبي انت جميل قوي نزلت نمت جنبها و احنا بننهج و عرقانين لاقينا الباب اتفتح و دخل ياسر هي اتخضت و قامت مغطيه نفسها بغطاء علي السرير دخل ياسر بيضحك و يقول صوتكم صحاني هي غطت وشها و انا قلت هو صوتنا كان عالي كده ؟ قال اه فقلت له اخرج طيب علشان نلبس العروسه مكسوفه انا قمت البس و خرجته و روحت عليها قلت مالك ؟ قالت الواد يقول ايه بس عليا قلت هايقول ايه ؟ لو عايز يقول حاجه كان قالها قالت انا مكسوفه قوي مش عارفه هاوريله وشي ازاي قلت تعالي نخرج انتي مش عايزه تروحي الحمام قالت اه بس مكسوفه اخرج لبست العبايه الي كانت لابساها و اخدتها و خرجنا جريت علي الحمام و انا قعدت مع ياسر و قلت ايه رأيك قالي حلو قوي قلتله هي مكسوفه منك المفروض بقي انت تخليها ماتتكسفش منك عاملها عادي لما تخرج قالي ماسي خرجت من الحمام و راحت علي غرفة نومها و هو دخل وراها قعدو شويه و هو خرج قالي خلاص شويه و خرجت قعدت معانا نتكلم و كان الفجر طلع و قلت انزل دلوقتي قبل ما حد يصحي من الجيران و نتقابل بكره نزلت بالفعل روحت اخدت دش و دخلت انام و انا في قمة السعاده و الانبساط .. اتمني يعجبكم و نتقابل في الجزء القادم تفاعلكم معايا لو عحبتكم
الجزء الرابع ...
صحيت علي الظهر كده اول حاجه عملتها اني اتصلت بيها ردت عليا فقلت ليها لسه نايمه ؟ قالت لا صاحيه من بدري بس مش عايزه انزل من السرير فقلت ليها مالك ؟ قالت مش عارفه قاعده بافكر في الي حصل انت اول راجل يلمسني غير جوزي و كمان الي حصل في وجود ابني كل ده بافكر ازاي حصل و دماغي هاتنفجر قلت ليها بصي كل الي يشغلك دلوقتي انتي مبسوطه و لا لأ لان موضوع ابنك ده جه مصلحه و سهل لينا كل حاجه فالمفروض تفرحي قالت انا مبسوطه طبعا و بحبك بجد انا باشوفك من زمان و لما جيت عندنا كنت مبسوطه اني باشوفك و اكلمك فقلت ليها يبقي خلاص ماتفكريش بقي غير في السعاده الي احنا فيها و فرصه ان ابو ياسر مسافر قالت لما اشوف هاتوديني معاك لفين قلت مادمتي مبسوطه ابقي موديكي حته تبسطك قالت ماشي سئلتها فين ياسر قالت نايم جنبي اهو و طول الليل بتاعه واقف و بيزنقه فيا و ضحكت قالت ليها الواد معذور نايم جنبه صاروخ و قمر و مش عايزاه يهيج عليكي قالت تعرف انك محسسني اني ست بجد كلامك الحلو ده بيخليني اتعلق بيك اكتر فقلت ليها طب وشقاوتي ايه رأيك فيها ؟ قالت جنانك مش شقاوتك انت مجنون و هاتجنني انا و الواد معاك قلت ليها ابو ياسر جاي امتي قالت ما اعرفش قلت ليها كلميهم و اطمني عليهم و اعرفي هايجو امتي و صحي الواد الي جنبك ده و افطرو و اكلمكم قمت دخلت الحمام و خرجت لاقيت ياسر بيتصل بيا يقولي تعالي افطر معانا فقلت له مش هاينفع علشان الناس قالي انا موجود ماحدش هايتكلم تعالي بس روحت لاقبتهم مجهزين الفطار و اول ما دخلت اخدت امه في حضني و بايسها من شفايفها بوسه سريعه كده و قعدنا نفطر و سئلتها كلمتي ابوياسر قالت اه و قالو هايجو اخر الاسبوع هايحضر فرح حد قرايبه يوم الخميس و هايرجعو السبت احنا النهارده الاثنين يعني معانا كام يوم فقالو ايوه نقصيهم مع بعض فقلت ايه رأيكم تعالو نقضي يوم مع بعض من اوله بره نروح اي حته ياسر قال بسرعه ماشي هي قالت حته فين يعني قلت تعالو نسافر اسكندريه يوم و نرجع اخر النهار قالت طب هاقول ايه لابو ياسر قلتلها و لا تقولي حاجه كأن يومك عادي في البيت ده يوم هانروحه و نرجع اخر النهار و لو عرف لاي سبب ابقي قولي خرجتي انتي و ابنك روحتو قعدتو في جنينه ياسر قالها فكره انا موافق انا قلتلها وافقي هانقضي يوم حلو مع بعض قالت طب امتي قلت ليها بكره انا ليا واحد قرببي عنده شقه علي البحر في العجمي هاكلمه اخد منه المفتاح علشان كمان نبقي براحتنا قالت ماشي مش باقولك انت مجنون و هاتجننا معاك قلت ليها مافيش احلي من الجنان و حضنتها و بوستها و حضنت ياسر اتصلت بقريبي و قلت له هاعدي عليك اخد المفتاح و اديتها فلوس و قلت ليها عقبال ما اجي عايزك تظبطي لينا غدوه حلوه و ياسر اديته فلوس يجيب لينا بيره قلت هاروح و اجي روحت جبت المفتاح رجعت لاقيتها عامله الغدا و ياسر جاب البيره اتغدينا و قلت ليها تعالي نريح جوه شويه قالت هاسبقك و تحصلني فعلا دخلت قعدت شويه مع ياسر بوسته و لعبت في طيزه شويه و قلت له ظبط نفسك للسفريه نقعد يومين و لا حاجه بس ما تقولش لامك دلوقتي قالي ماشي قلتله اسيبك و ادخل للموزه قالي ماشي هاتفرج عليكم قلتله ماشي و ادخل علينا برضه اول ما تلاقينا خلصنا قالي ماشي دخلت لاقيتها لابيه قميص نوم ابيض واسع شفاف مافيش اي حاجه تحته و هو قصير لغاية طيزها بس اول ما شوفت كده قالعت ملط و طلعت عليها قلت ايه القمر ده قالت افضل انفخ فيا كده قلت اتنفخي ده انا هانفخك نيك حضنتني قوي و بوسنا بعض بوسه مثيره قوي و انا فوقها بالعب في بزازها و جسمها و نزلت علي كسها لاقيته غرقان نزلت عليه الحس فيه و انيكها بلساني لاقيتها وحوحت بقيت تقول اححححححححح خخخخخخخخخخخ مسكت زنبورها و قعدت ارضع فيه و هي تتلوي و تصرخ و تقول قطعه الشرموط ده ابن المتناكه و لا كأنه اول مره يتناك هايموتني قطعه احححححححح و هي بتتلوي قمت عليها نمت فوقها و زنقت زبري بين شفرتي كسها و راسه في الزنبور بتاعها و قعدت احركه جامد و انا بارضع في بزازها و هي تصرخ تقولي دخله هاموت هاموت منك مش قادره قعدت تحرك وسطها لغاية ما زبري جري جوه كسها لوحده من كتر اللبن بتاعها الي كان مغرق كسها و زبي اول ما دخل صرخت بصراحه المره دي الصرخه كانت عاليه و قالت نيك نيك جامد و انا باقولها هانيكك يا شرموطه يا وسخه و هي تقولي طفي ناري مولعه و هاموت تحتك و انا فوقها نازل بوس فيها و رضع في بزازها و بتقطع فيها و هي مولعه و هايجه هيجان زي المجنونه و كأنها فقدت عقلها تماما فضلت ارزع فيها و هي فاتحه رحليها و رافعاهم علي الاخر لغاية ما قالت يالا جامد جامد هاجيب هاجيب و انا قلت انا كمان هاجيب هي تقولي هات هات غرقني غرقني هي بدأت تزيد الصراخ و الرعشه و بدأت تجيب و انا كمان بجيب و هي تقول اححححححح اححححححح نار نازله في كسي ناااااااااار مولع اااااااااااااااااه لغاية ما جابت و كانها كانت بتحارب و استسلمت خالص و انا نايم فوقها فضلنا كده دقيقتين تقريبا و نزلت نمت جنبها لاقيت ياسر فتح الباب و بيفول ايه مش هانشوف هانعمل ايه بكره هي كانت ملط طبعا و مش قادره تتحرك اتحركت بالعافيه تدور علي حاجه تغطي نفسها بيها مالاقيتش غير قميص النوم الشفاف الي كانت لابساه حطيته علي وسطها كده و خلاص و عدلت نفسها و قامت اخدت جلابيه من علي الشماعه و هي ماشيه براحه اللبن بدا ينزل من كسها علي فخادها و ياسر بيتفرج عليها بصت له و قالتله عيب انا امك بص بعيد دخلت الحمام و خرجت لابسه و انا دخلت بعدها اخدت دش و لبست هدومي و اتفقنا نتقابل الصبح الساعه ٦ في مكان بعيد عن الحي بتاعنا خالص نزلت روحت جهزت حاحتي و اشتريت حشيش ناخده معانا و ظبطت الدنيا و فعلا اتقابلنا الصبح في موعدنا و طلعنا علي اسكندريه وصلنا و كنا في نهاية الشتاء و الجو حلو و الشاطئ فاضي خالص و تقريبا العماره و العماير حولنا مافيش فيها حد الشقه كانت دور اول دخلنا و وضبنا حاجتنا و نزلنا اشترينا حاجات من ماركت قريب و قعدنا اكلنا و نزلنا علي البحر شويه طلبو ينزلو البحر نزلنا كانت المايه ساقعه شويه بس الجو حلو لعبنا و هزرنا و انبسطنا و طلعنا ناخد دش هي جريت علشان تدخل الاول جريت وراها و ياسر هو كمان و بقينا كلنا في الحمام هي تقول تخرجو بره فأنا قلت و اخرج ليه قمت قالع هدومي و دخلت تحت الدش و قلت الي مستعجل يدخل معايا ياسر قلع و دخل معايا هي وقفت تتفرج و تهزر و تقول بقي كده قمت شاددها و قلت ادخلي معانا يالا قالت ادخل ايه بس قمت مغرقها مايه و قعدنا نهزر لاقيت نفسها غارقانه خالص وقفت قمت انا مقلعها هدومها و هي تساعدني علشان الغرقه الي هي فيها من المايه و بقت ملط انا زبي وقف و زب ياسر وقف هي شافت كده قالت هاتغتصبوني و لا ايه ؟ دخلت معانا و بقينا نهزر بالمايه مع بعض و قولت لياسر اهو جسم ماما الي شكلك كنت هاتموت عليه قدامك فهي قالت ده قليل الادب و بتضحك و تقولي بص عليه و تشاور علي زبره الواقف و انا اقولها معذور و نهرج و نشفنا نفسنا و لبسنا و خرحنا طلبنا غدا و اتغدينا و فقلت ليهم ايه رأيكم بنات هنا الليله ياسر وافق علي طول هي قالت مش هاينفع فقلت ليه ؟ قالت حد يعرف قلت مين هايعرف ابو ياسر مسافر و انتي مأمنه الدنيا و لو اتصل نقوله في البيت و عادي اقنعتها و هي قالت يالا هي خربانه خربانه نزلنا نتمشي شويه و نشتري حاجات و عدينا علي محل بيره و اشتريت بيره و روحنا ظبطنا قاعده حلوه في الصاله علي الارض و الاكل و الشرب و الحشيش فضلنا ناكل و نشرب لغاية ما هي سكرت و عملت دماغ و بدأت اتكلم عن هيجان ابنها عليها و نهزر و تقولي الخول زبه بيقف عليا و بينام جنبي يدقر فيا الخول كانت قاعده في حضني و هي بتتكلم و ضايعه من الشرب قعدت اقفش فيها و ابوسها و رفعت العبايه لاقيتها من غير اندر قعدت العب في كسها و اقولها كسك العسل ده مجننا ضحكت و قالت ماكنتش عارفه انه حلو قوي كده ياسر كان قاعد امامنا قلت له حلو كسمك ؟ قالي قوي قلت له قرب تعالي قرب قلتله بوسه بصلي قوي و هي قالت عيب يا واد ما تسمعش كلامه قلت هاتبوسه و لا نغير رأينا انت نزلت من الكس ده فقالت هو و اخواته نزل الواد علي كسها باسه و قمت بايسها بوسه طويله بصيت عليه لاقيته لسه بيبوس كسها و بيلحس فيه هي قالت كفايه بقي نزلت انا عليه الحسه و اكله هي بدات تسخن و فتحت رجليها قوي و انا نازل عليها لحس و لعب فيه و ارضع في زنبورها و هي اااااه ااااااه حلو و انا اقولها كسك عسل تقولي بتاعك يا حبيبي قمت مقلعها العبايه و قعدت ارضع بزازها و ابوسها قلعت هدومي و طلعت زبري و خليتها تمسكه اول ما شافته نزلت عليه مص و كانها هاتاكله فضلت تمص فيه فقلت لياسر الحس كسمك يا واد نزل بسرعه علي كسها و يلحسه و هي هاجت اكتر و انا قعدت احسس علي طيز ياسر و دخلت ايدي تحت بنطلونه لعبت في طيزه هي شافتني بس لم تتكلم نيمتها و نمت فوقها زنقت زبري في زنبورها و ادعك فيه و ابوسها و اقطع في بزازها و هي تقول احححح اح كسي مولع نيكني نيك كسي انا مولعه و هاموت برضه زبري دخل في كسها قعدت ارزع فيها و هي تصرخ قمت قالبها بوضع الدوجي و مدخله في كسها من ورا وياسر قاعد امامها مطلع زبره بيلعب فيه هي تبص عليه و انا باديها هي تصرخ اح جامد نيك جامد قلت لياسر تعالي هنا يا ابن المتناكه دي جه جنبي قلتله اقلع قلع هدومه كلها و هو بيلعب في زبره لعبت في طيزه و قعدت ابعبصه و هو بدأ يقول اه و انا بادخل صباعي و اخرجه و هو وطي لصباعي و يقول اه اح هي قامت شايله ايدي من طيز ابنها و دخلت صباعها فيه و قالت انت خول ؟ و اتعدلت كده و فاقت شويه و قالتله ايه ده مين الي عمل فيك كده قولي و من امتي قعدنا نتكلم عرايا و هي بتحقق مع ياسر مين الي عمل فيه كده و ازاي و هو مش عارف يرد انا لحقته قلتلها علي فكره هو حكي لي كل حاجه و اهدي كده قامت لبست العباية و قالت افهم انا فهمت انها معتقده اني انا الي عملت كده في ابنها قلتلها ده حصله و هو صغير في المدرسه مع اصحابه عملو في بعض كده و هو حكي لي كل حاجه قعدت ساكته مخضوضه من الي عرفته اخدتها غرفة النوم نتكلم قالت لي انت نكت الواد ده ؟ قلت ليها لأ قالت بصراحه قول مش هازعل قلت ليها لأ بس انا قربت منه عللشان ما يعملش كده مع حد يفضحه و بعدين ما تخافيش اهو في الاخر ولد و ماحدش عارف حاجه قالت طب و انت ناوي تنيكه ؟ شوفتك بتلعب في طيزه يعني عايز تنيكها قلت لها بصي الي زي ابنك ده بيهيج طول الوقت و لما زبره بيقف طيزه بتاكله معاها و لازم يريح نفسه بدل ما يروح لحد غريب يضيعه و يفضحه و يفضحنا سكتت شويه و قالت كله بسبب ابوهم العرص الخول الي سايبنا و عامل راجل علينا بصوته و وساخته انا عارفه ان العيال بتتفرج علي القنوات الوسخه الي هو جايبها و قلتله قالي يعني هما مش بيشوفوها مع اصحابهم . راجل معرص اهو انا بقيت شرموطه و ابنه خول و مش عارفه البنتين بيعملو ايه من ورانا قلت ليهم بيتفرجو علي السكس و بيلعبو في نفسهم انا شوفتهم من الشباك اكتر من مره . قالت انا مش عارفه اعمل ايه ؟ كله من الوسخ ابوهم و بدات تعيط قلت الليله باظط بس لازم اطلع منها بحاجه قعدت اقولها كبري دماغك انتي لو كلمتيهم مش هايبطلو لانك عارفه ان الشهوه بتبقي عامله ازاي قالت عارفه .. قلت يبقي العقل بيقول نلم احنا قالت يعني ايه قلت يعني لما الحاجه تتعمل امام عيونا احسن ما تتعمل بعيد عنا و تقلب بمصيبه و ماتنسيش ان ابنك عارف بعلاقتنا كامله و مرحب علشان تكوني مبسوطه انتي فكري فيها و سيبتها و خرجت لاقيت ياسر قاعد بيتفرج علي التليفزيون قالي ايه الاخبار ؟ قلت له خير اهدي شويه سيبها مع نفسها شويه لفيت سيجارتين و ولعت واحظه و هي خرجت قعدت اخدت السيجاره من ايدي و شربت نفسين و قالت بص يا ياسر انا امك و اكيد خايفه عليك و انت دلوقتي بقيت سري و ماحدش يعرف عنا حاجه و علشان كده انا هاساعدك بس توعدني ان ما تعملش اي حاجه مع حد و لو عايز حد يعملك عمك يعملك زي ما بينام معايا اتفقنا ؟ هو قال موافق و انا قلت موافق قلت طب ايه هانضيع علينا الليله تعالو ننبسط شويه شغلت موسبقي و اغاني و قعدنا نغني و نرقص و نشرب و دخلنا في المود تاني و بقيت ابوسها و ابوسه و احسس عليهم و اهزر و قمت بايسها و منيمها علي الارض و رفعت العبايه و نزلت مص في كسها بشراهه هي ولعت مره واحده و بقينا زي المجانين قلعنا هدومنا بسرعه و اترمينا في حضن بعض نقطع بعض و بقينا مش ملاحقين علي بعض بوس و تقفيش و بنقطلع بعض قمت رافع رجليها و رازع زبري فيها شهقت و قالت افشخني قدام ابني الخول هو سمع كده سخن و قلع هدومه بسرعه و طلع زبره قعد يلعب فيه قلتله تعالي جنبنا هي قالت تعالي شوف امك بتتناك جه حسست علي جسمه و انا مدخل زبري في امه و هي تقول احح زبرك يجنن قوي شوفت الزوبر ده يا ياسر قالها اه قمت مدخل صباعي في طيزه قال اه بحنيه و محن فضلت ادخله و اخرجه و هو اح اح هي قالت بتاكلك قالها اه قالت لي ريحه قمت من عليها و عمل وضع الدوجي قمت مدخله فيه قال اه اه اه دخله نيكني نيك نيكني و انا بادخله و اخرجه هي مدت ايديها مسكت زبره و اول ما مسكته جاب لبنه بسرعه علي ايديها و علي الارض قمت من عليه نمت فوقها و قعدت انيكها بس حسيتها مش معايا تقريبا دماغها كان مع الي حصل مع ابنها اول مره بقي ابنها يتناك قدامها حسيتها فصلت قلتلها تعالي نريح جوه دخلنا غرفة النوم ولعت سيحارتين عاديه و قعدنا علي السرير نتكلم و احنا ملط سئلتها مالك ؟ قالت بافكر في كل الي حصل ده انا بقيت ايه و ابني طلع ايه و انا و ابني بنتناك امام بعض و بافكر في حياتي و الي جاي بكره قلتلها و وصلتي ليه قالت ولا حاجه بس الي انا شايفاه اننا عيله وسخه الاب و الام و العيال ناقص ايه ؟ خرجت جيبت ليها العبايه لبستها و انا لبست هدومي و قلتلها تحبي تنامي وحدك و لا مع حد فينا قالت انت مش هاتنام جنبي ؟ قلت لو حابه تنامي وحدك قالت لا نام جنبي خرجت قلت لياسر اننا هنام و هو ينام في الغرفه التانيه و دخلت نمنا و دخلت نامت في حضني قوي و فعلا نمنا للصبح من تعب اليوم كله صحيت الصبح لاقيتها قاعده في الصاله قلت صباح الخير علي القمر مالك قاعده كده ليه ؟ قالت مافيش هو احنا هانروح امتي قلت ليها زي ما تحبي قالت يالا علشان نلحق نوصل صحينا ياسر و وضبنا الشقه و اخدنا بعضنا و نزلنا علي القاهره وصلنا علي المغرب الساعه ٩ لاقيتها بتكلمني و تقولي انها فكرت في كل الي حصل و وصلت لقرار انها تعيش و تسيب كل واحد يعيش و طلبت مني اجي اتعشي معاهم و اسهر معاهم روحت اتعشينا و قعدت معاها وحدنا و وريتها الفيديو بتاع البنت الصغيره و شوية فيديوهات للبنات و هي بتلعب في نفسها لاقيتها استقبلت الموضوع عادي و هي تقول هاعملهم ايه بقي خلاص اخدتها في حضني و قعدت العب معاها لغاية ما سخنت قعدت ابوس و اقفش فيها و نمنا سوا و عملنا واحد رومانسي علي الهادي نريح بيه بعض و سيبتهم و روحت تاني يوم جت ليها اختها قعدت عندها و نامت عندها هي و عيالها و بعدها جوزها رجع مع العيال و بقي ياسر يجيلي انيكه و نتكلم مع بعض في التليفون و احيانا تيجي مع ياسر كغطاء ليها و هي طالعه عندي لو حد شافها و انيكها . اتمني تكون عجبتكم
الجزء الخامس ...
بعد ما علاقتي بأم ياسر بقت خلاص مفتوحه علي الاخر و ابنها بقي ديوث علي امه و بيجيبها لي لغاية عندي و احيانا بنيكه معاها في يوم سمعت زعيق و صوت عالي عندهم اتصلت بياسر اشوف فيه ايه قالي انا جايلك جه لعندي في دقائق قلتله فيه ايه قالي كنت بره انا و ماما رجعنا بنفتح الباب لاقينا اسراء و رحمه اخواتي قالعين ملط و بتفرجو علي فيلم سكس و بينيكو بعض ضحكت و قلت طب ما احنا عارفين قالي عارفين ان كل واحده بتلعب في نفسها انما مع بعض ما نعرفش فقلت له هاتفرق يعني ضحك و قالي لا بس ماما عاملاها حكايه كلمتها و قلتلها مالك ؟ ما انتي عارفه قالت لما شوفتهم اتجننت مش عارفه ليه خايفه تكون واحده مفتوحه قلت طب اتكلمي معاهم و اعرفي احنا اتفقنا قبل كده ان الحاجه تتعمل امامنا و بعلمنا احسن ما تتعمل مع حد غريب و يفضحنا امال احنا ضمينا ياسر وسطينا ليه مش علشان كده ؟ قالت بس ياسر في الاخر راجل انما دول بنات قلت يبقي هما اولي بأنك تاخديهم في حضنك فقالت انا خلاص جيبت اخري و مش هاتعب نفسي كسم اي حاجه اهو حتي البنات طلعت شراميط و الواد خول و انا شرموطه علشان المعرص جوزي ينبسط قلت ليها اهدي علشان بناتك مرعوبه بدل ما واحده تعمل في نفسها حاجه قالت هاقوم اشوفهم انت قلقتني دول قافلين علي نفسهم الاوضه من ساعتها و مش سامعه ليهم حس قفلنا و قعد ياسر معايا و قعدنا نتكلم و لاقيته بيقولي تعرف ان جسم رحمه اختي جامد قوي قلت له ايه هجت عليها يا خول قالي بصراحه اه اول مره اشوف اخواتي ملط كده علي الحقيقه الواد سخني اخدته غرفة النوم و نكته و فهمته يروح يهزر مع اخواته و يتكلم معاهم و لا كأن حاجه حصلت و لازم ياخدهم قي حضنه فقالي ماشي روح و بقيت كل شويه اكلمهم اطمن عليهم امهم علي اخر النهار كده قالت لي خلاص كلمتهم و خلصت الموضوع فقلت ازاي قالت لما اشوفك هاقولك بصراحه انا ماجاليش صبر قلت اشوفك بكره قالت ماشي بس بره مش عندك قلت نتقابل في كافي شوب بعيد عن الحي بتاعنا و فعلا اتقابلنا و قالت لي انها كلمتهم و قالت انها عارفه ان انتم في سن مراهقه و البنات بتبقي عايزه حاجه زي دي و انها كل خوفها بنت تتفتح او تعمل كده مع حد غريب فيتفضحو البنات قالت لها انهم بيعملو كده مع بعضهم فقط و ده حصل اول مره لما كانو بيعملو سويت لبعض علشان فرح جارتهم و سخنو لما كل واحده كانت بتنضف كس التانيه و لحسو لبعض زي ما شافو في افلام السكس و اتفقو ان الموضوع ده ما يعملهوش مع حد غريب و الموضوع خلاص و بقو عادي فقلت ليها كويس طب ليه ما اتقابلناش في بيتي قالت نفسيتي تعبانه و مخنوقه قلت كنت هافرفشك قالت نفسي في سفريه طويله بعيد عن البيت فقلت ازاي ؟ قالت هاخد العيال و اسافر بيهم اي حته ما تشوف لينا شقة قريبك في اسكندريه الي روحناها قلت عادي بس هو بيديها ليا انا لكن مش هاقدر اخدها للغريب فقلت طب و جوزك هاتقوليله ايه قالت عادي ما انا معايا العيال و اصلا انا مش طايقاه و متخانقين و مادام مش هاقوله هات فلوس هايسكت و هاتقوليله جيبتي فلوس منين قالت عادي هاقوله اخويا بعت لي فلوس انا اخويا في الخليج و احيانا بيبعت لي فلوس و بالفعل بعت لي من يومين و هو عارف بس ازاي البنات اعرفهم حكايتنا قلت انتي عايزه تعرفيهم قالت دي فكرة الخول ياسر طب هاتعملوها ازاي قالت ما اعرفش سيبها للظروف فات يومين و لاقيتها بتتصل و تقولي تعالي عندنا عايزاك روحت لاقيت عيالها كلهم موجودين قالت انا خلاص بقي سرنا مع بعض و البنات عارفين انك صاحب ياسر و اننا اخوات و انك كنت بتسئل علينا و هما مسافرين مع ابوهم و وافقو علي عزومتك لينا في اسكندريه بعد ما عرفو انك عايز تقرب منهم زي ياسر و مش هايقولو لاحد قلت تمام تحبو نسافر امتي قالو يوم الجمعه الصبح بدري هاناخد اوبر من هنا لغاية موقف اسكندريه و نتقابل هناك اتفقنا و روحت كلمتها في التليفون قالت ايه رأيك قلت هما عرفو الي بينا قالت لا طبعا انا قلت ليهم اني باكلمك عادي و اننا اخوات واصحاب بس و اوعي يعرفو الي بينا او اننا سافرنا معاك قبل كده و لما نروح هناك يبقي نشوف هانعمل ايه و اهو علي الاقل نغير جو كلنا فقلت ماشي و اهي فرصه اقرب من البنات فعلا اتقابلنا زي ما اتفقنا و سافرنا و اول ما وصلنا كله جري علي البحر و بررضه كان الشاطئ هادي فيه بعض العائلات بس علي مسافات بعيده نزلت انا و امهم نشتري حاجات و كالعاده انا كتت واخد معايا حشيش و جيبت بيره كتير ما احنا قاعدين اسبوع بقي و روحنا لاقينا لسه العيال في البحر قلت ما تيجي نعمل واحد في السريع قالت حد من العيال يطلع علي غفله و احنا علي البحر علي طول يعني العيال شافونا اننا رجعنا قعدنا نبوس بعض و نلعب شويه و نزلنا للعيال و بدأت اخد علي البنات و نهزر و العب معاهم و بقينا خلاص واخدين علي بعض و شجعهم قرب امهم و اخوهم الزايد معايا طلعنا اتغدينا و ريحنا شويه و طبعا ياسر نام معايا في غرفتي و في الليل نزلنا نتمشي و اتعشينا بره و روحنا لفيت كام سيجاره حشيش و قلت مين يشرب معايا بيره ياسر و امه قالو هانشرب قلت لو البنات عايزه تشرب عادي احنا في اجازه و فسحه قالو ماشي قعدنا نشرب و امهم قعدت جنبي و بقت تشرب معايا سيجارة الحشيش و بصراحه قاعدتها باينه انها مش قاعدة اخوات لانها كمان كانت لابسه بنطلون استريتش و تيشيرت كات و البنات برضه لابسين ملابس مكشوفه ملابس مصيف بقي و شغلنا اغاني و رقصو و امهم قامت رقصت و البيره و الحشيش اشتغلو مع الكل ولعت سيجارة حشيش تانيه و باشربها مع امهم لاقيت رحمه البنت الكبيره اخدت من امها السيجاره و شربت منها نفس قعدت تكح و الكل ضحك عليها اسراء اخدت برضه نفس و قعدت تكح و ياسر اخد السيجاره و شرب بس ما كحش اخواته قالو انت واخد علي كده بقي و كان الكل ميت علي روحه من الضحك و بنهزر و السهره بقت حلوه و واضح ان الكل بقي في حالة شبة سكر ولعت سيجارة حشيش تاني لاقيت رحمه اخدتها مني و شربت منها براحه المره دي و امها تقولها هاتتسطلي يا بت طبعا العيال ملاحظين قاعدة امهم جنبي شبه عاريه و كل شويه نبص لبعض كحبيبه و هايجين و كل شويه احط ايدي علي كتفها لاحظو ان الموضوع فيه حاجه لان نظرات البنات كانت واضحه لينا قلنا ننام بقي بصراحه انا كنت هايج قوي دخلت مع ياسر الاوضه و نكته لاني كنت علي اخري الصبح قلقت و خرجت علشان ادخل الحمام لاقيت اسراء الصغيره قاعده في الصاله بتتفرج علي فيلم سكس علي الموبايل و نايمه علي الكنبه بتلعب في كسها و في دنيا تانيه لدرجه انها ما حستش بوجودي عملت صوت هي شافتني اتخضت و صرخت و لمت نفسها انا دخلت الحمام بس لاقيت ان الكل صحي علي صرختها خرجت من الحمام دخلت اوضتي لاقيت ياسر بيقولي فيه ايه حكيت له قالي عادي و دخل الحمام جت امهم قالت لي معلش بقي علي الي حصل البنت حكت لي و المشكله البنت مكسوفه منك قوي و انا مش عارفه اعمل ايه فقلت ليها تعالي اخدتها و دخلت علي البنات لاقيتهم قاعدين علي السرير و اسراء اول ما شافتني غطت نفسها كله بالغطا لغاية وشها قعدت جنبها و شيلت الغطا من عليها و قلت بصي انا راجل فاهم و عارف الي بيمر بيه الشباب مانا كنت في سنكم و باعمل اكتر من كده علي فكره عادي جدا بلاش نتكسف من بعض احنا جايين ننبسط خرج ياسر و قعد معانا قلت باقولكم ايه تعالو نتفق اتفاق ايه رأيكم ننسي ان دي امكم و انكم اخوات تعالو نتعامل اننا مجموعة اصحاب مع بعض بنتفسح و ننبسط و الي نفسه في حاجه يعملها مهما كانت و ماحدش يقول للتاني عيب او غلط ماهو شربنا كلنا بيره و حشيش و ماحدش قال للتاني غلط او صح ايه رأيكم في الفكره دي طبعا اول واحد ياسر قال موافق امهم قالت موافقه بس بشرط لما نرجع ماحدش يعرف اي حاجه اتفقنا قالت طبعا رحمه حضنت اختها و باستها من خدها و قالت انا كمان موافقه طبعا علي الاقل علشان اختها فقلت ناقص موافقة اسراء فقالت موافقه قلت حلو يبقي يالا بقي مادام كله صحي تعالو نفطر و ننزل البحر الكل قام و فطرنا و بقي نتكلم و نهزر عادي بس المره دي بقي بقيت احط ايدي علي امهم كتير و اهزر معاهم و احضن دي و امد ايدي علي دي و حتي ياسر و هما فكو معايا خالص نزلنا علي الشاطئ و طبعا نزلنا كلنا البحر نلعب و نهزر و اخدنا علي بعض قوي و خليت العيال ينادو امهم بأسمها و قلت ماحدش يقول ماما دي خالص و الكل ينادي علي الكل بأسمه و الهزار بقي و خصوصا في المايه بدات تخرج الفاظ خارجه يشتمو بعض بيها طبعا بيشتمو بعض او امهم تشتمهم لكن ماحدش شتم امه بيهزرو معاها بس و انا في الماية جت موجه سحبتنا جوه شويه انا و امهم و رحمه امهم اتعلقت في رقبتي علشان رجليها ما كانتش جايبه الارض لانها قصيره شويه و طبعا رحمه فلاقيتهم اتعلقو برقبتي فسحبتهم بره شويه طبعا ايدي علي وسط امهم و حطيت ايدي علي وسط رحمه و مش عارف ايه الي خلاني نزلت بإيدي علي طيزها علشان ارفعها شويه لاقيتها بصت لايدي و ما شالتهاش وبصت لاقيتني حاطط ايدي علي وسط امها و تقريبا حاضنها بصت امامها و كأن مافيش حاجه انا لاقيتها كده لما وصلنا لحته فيها طول و وقفو جنبي في المايه فضلت حاطط ايدي ما شيلتهاش و هما الاتنين فضلو متعلقين في رقبتي و بدأت احسس بإيدي علي طيز رحمه برضه مافيش اي رد فعل منها و فضلنا نهزر و اخواتها يرشونا بالمايه و هي و امها يردو عليهم و انا ايدي بتحسس علي طياز الاتنين و في لحظه زنقت صباعي في فلقت طيز رحمه بصت ليه قوي بس برضه ما بعدتش و لا شالت ايدي طلعنا شويه لما تعبنا و قعدنا علي الشاطئ و طلعت ادخل الحمام و امهم طلعت معايا تعمل سندوتشات ليهم علشان جاعو طبعا قفشت فيها طول ما احنا فوق و بوس و لعب وولعنا سيجارة حشيش شربت معايا نفسين لاقينا رحمه جت و دخلت الحمام و خرجت مدت ايديها و اخدت السيجاره من ايدي و شربت نفسين امها كانت باصه ليها باستغراب فرحمه قالت مش اتفقنا كل واحد يعمل الي هو عايزه ؟ فقلت عندك حق امها قالت ماشي اهو اسبوع تشمو فيه نفسكم قعدنا دقائق و نزلنا علي البحر حسيت ان رحمه النفسين عملو معاها شغل حلو و امها كمان و بقو يضحكو و يهرجو و اخر انبساط و طبعا امهم قاعده حنبي كل ما تضحك قوي تترمي في حضني بوشها كده من كتر الضحك و انا بقيت احضنها احيانا و احنا بنضحك لاقيت مره واحده رحمه بتشدني من ايدي و تقولي تعالي ننزل البحر و بتشد جامد و بتجري علي البحر و انا اقولها طب بالراحه هي طلبت غرق و لا ايه ؟ طبعا الكل ضحك اخواتها قامو ينزلو معانا و شدو امهم نزلنا تاني البحر و رحمه عملت حركه ما توقعتهاش كانت مفاجأه امها لما بننزل المايه دايما بتبقي جنبي لانها بتخاف و الكل عارف انها بتخاف اصلا من نزول البحر و كل شويه تمسك فيا و تتعلق برقبتي كل ما تيجي موجه و طبعا بحر اسكندريه الموج فيه ورا بعضه لاقيت رحمه جت جنبي اتعلقت بكتفي و مسكت ايدي لفتها حوالين وسطها حسيت بتقولي احضني زيها انا اتفاجات و كنت مصدوم دماغي اشتغلت و الدماغ الي عاملها شغلتني اكتر طبعا الي بيشرب حشيش يفهم معني ان دماغك تشتغلك في موضوع نزلت احسس علي طيازها و برضه زنقت صباعي في فلقت طيزها زي المره الي فاتت بس المره دي كانت مختلفه لاني كمان كنت باقفش في طيازها سخنت عليها و عرفت انها متجاوبه طلعنا بعد ما تعبنا علشان نتغدي طلعنا الشقه طبعا كله عايز يدخل الحمام فقلت نخليها اتنين اتنين يدخلو لان كده مش هانخلص رحمه و اسراء قالو احنا الاول دخلو و خلصو و خرجو وقفو منتظرين عايزين يشوفو مين الاتنين الي هايدخلو بعدهم فقلت مافيش غيرك يا ياسر تعالي احنا رجاله زي بعض دخلنا فعلا و خرجنا دخلت امهم وحدها لاقيت رحمه واقفه في البلكونه دخلت ولعت سيجاره و عزمت عليها اخدتها ولعنا السيجارتين فقلت ليها انتي حلوه قوي قالت عجباك قلت اكيد قالت قولي ايه الي بينك و بين امي ؟ قالت ولا حاجه عادي اصحاب قالت قولي الصراحه و **** مش هازعل و لا هاقولها انا شايفه كل حاجه بس احب اعرف قلتلها طب ما تسئليها قالت مش محتاجه اسئلها قلت انتي عايزه ايه ؟ قالت احنا اتفقنا ان كل واحد يعمل الي هو عايزه صح ؟ قلت اه قالت خلاص انا هاعمل الي انا عايزاه فقلت يبقي من حق امك تعمل الي هي عايزاه قالت و انا قلت حاجه ؟ طب ماهي بتعمل الي هي عايزاه حد بيكلمها ؟ حسيت ان فيه حاجه بين البنت و امها مخلي البنت تتعالي علي امها كده و عايزه تاخدني منها او عايزه زي ما بعمل مع امها اعمل معاها بقيت افكر المهم اتغدينا و ريحنا شويه محدش نام بس كل واحد كان قاعد في حته او مريح في حته و المكان سكون كله مش بتكلم يعني كله بيفكر .. بعد حوالي ساعه من السكون لاقيت ياسر بيقول هانعمل ايه احنا جايين نتفسح و نلعب و ننبسط و لا نقعد كده اسراء قالت مش عارفه فيه ايه ؟ رحمه قالت نعمل ايه ؟ امهم قالت شوفو عايزين تعملو ايه ؟ قلت تحبو نخرج ؟ رحمه قالت ماليش مزاج فقلت فيه حل تاني تعالو نفرفش هنا نشغل اغاني و نرقص و نهيص و نشرب و ننبسط قالو ماشي شغلنا اغاني بصوت عالي و قعدو يرقصو و كل واحد طلع علبة بيره يشربها و طبعا انا دايما لافف سجاير ولعت سيجاره لاقيت رحمه مدت ايديها و اخدت سيجاره و بتولعها امها بصت ليها قوي برضه باستغراب و ضحكت و قالت شكلك يا بت مش هاتجيبيها لبر و هزرنا و طبعا امهم شربت معايا كالعاده و هي بقت تشرب ياسر و اسراء و فجأه الكل بقي في حاله اللاوعي حشيش و بيره و طبعا هما مش شريبه و جداد علي الشرب اترمو كل واحد علي كرسي و الي علي كنبه و الي علي الارض بنضحك انا قعدت علي الارض و قعدت علي يميني رحمه و علي شمالي امها و ياسر علي كرسي و اسراء مددت علي الكنبه و كلهم ضايعين امهم حطت دماغها علي كتفي قامت رحمه حطت دماغها علي الكتف التاني و حضنتني من الجنب كده امها اخدت بالها فقالت رحمه بقت بتحبك قوي ما انت مش بتقولها لأ علي حاجه اصلها كل مشاكلي معاها انها ماشيه بدماغها و عنديه بنت الكلب مطلعه عيني فردت رحمه قالت لها طب ما انا اهو مش باقولك لأ علي حاجه و سايباكي تعملي الي انتي عايزاه قالت امها باعمل ايه يعني قالت رحمه سايباكي تاخدي راحتك معاه و شاورت عليا امها قالت اخد رحتي يعني ايه و اتعدلو لبعض و تحولت لشبة خناقه ردت رحمه قالت لها انا مش عبيطه و باشوف و بافهم انا صغيره في السن صحيح بس مش هبله لاقيت الموضوع هايقلب خناقه و خصوصا اني لاقيت اسراء اتعدلت و جت في صف اختها علي امها و امهم حست ان البنات هايعايروها و ياسر جه في صف امه طبعا قمت مهدي الدنيا و اخدت رحمه في الغرفه و قلت ليها مالك قالت اوعي تكون فاكرني عبيطه انت كمان انا متأكده ان فيه بينكم حاجه و انا مش باتكلم و سايباها المفروض تسيبنا احنا كمان قلت انتو مين قالت انا و اسراء دي بقالها اكتر من اسبوع ناقص تدخل مع الواحده فينا الحمام ممنوع نقفل علينا باب انا و اختي حتي هنا قلت هنام انا و اختي في غرفه هي اصرت تنام معانا مع ان فيه غرفه تانيه فاضيه حاجه تخنق فهمت انها من يوم ما شافتهم مع بعض و هي مركزه معاهم و بتمنعهم يعملو كده تاني قلت ليها معلش قالت عارف الي شوفته انت النهارده من اسراء ده نتيجة الي هي بتعمله هديتها و خرجنا و اخدت امها و ياسر الغرفه و اتكلمت معاهم بصراحه و فهمتها ان واضح ان البنات اتعودو علي ممارسة السحاق مع بعض و ده تاعبهم و انتي حرماهم من بعض و قلت هو خلاص مادامو اتعودو علي حاجه و حبوها مش هايبطلوها زيك كده يا ياسر لو تقدر تبطل هما يبطلو رد ياسر قال عندك حق ردت هي و قالت هي باظت خلاص شوف هاتعمل ايه اعمله قلت لازم اصلح ما بينكم و نعترف ليهم بالحقيقه و نبقي كلنا علي وضوح سكتت شويه و اتنهدت و قالت اعملو الي تعملوه و قامت خرجت انا قلت لياسر ايه رأيك قال هاتقولهم كل حاجه ؟ قلتله اه حتي الي بيحصل بينا سكت شويه و قال ماشي ماهما بيعملو مع بعض جت عليا انا قولهم عادي خرجنا قلتلهم تعالو نتكلم بصراحه و بلاش نخبي حاجه علي بعض و زي ما اتفقنا قبل كده ما حدش يلوم حد علي حاجه اتفقنا قالو اتفقنا فقلت رحمه و اسراء انا عارف الي بينكم و عارف لما امكم دخلت عليكم و نتكلم بصراحه انتو بتحبو تعملو كده مع بعض صح ؟ ردت رحمه قالت اه بنحبه نعمل في نفسنا ايه ؟ فقلت ليها ولا تعملي حاجه من حقك تعملو الي انتو تحبوه بشرط يكون بينكم و ماحدش غريب يعرف او تعملوه مع بنات تانيه قالت مش هايحصل قلت تمام ما دمنا اتصارحنا الي هاقوله ده خدوه عادي لان زي ما حقكم تعملو الي بتحبوه غيركم من حقه هو كمان انا و امكم علي علاقه ببعض بقاله فتره كده مش طويله و ياسر عارف و احب اعرفكم ان ياسر شاذ بمعني انه بيحب حد يمارس معاه و علشان ما يروحش لحد غريب و يتفضح انا باعمل معاه كده البنات ضحكت كده و بصو لياسر فقلت كده كلنا مكشوفين امام بعض الي عايز يقول حاجه يقولها لان من دلوقتي الي هايمشي ملط في الشقه ماحدش هايقوله بتعمل ايه خلاص ؟ قالو خلاص طبعا كان الكل فاق و قلنا نطلب اكل من مره فعلا طلبنا اكل و قعدنا ناكل و الموضوع اتنسي و الكل بقي بيتعامل طبيعي و رجعنا نهزر تاني و انا بقيت احضن و ابوس امهم قدامهم عادي و بدأنا نشرب تاني و الشرب خلاهم بقي يتكلمو بجرأه و سفاله و المره دي كان البنات جنب بعض و حسيتهم فرحانين انهم هامارسو الجنس تاني مع بعض و رحمه قالت النهارده بقي ماما هتنام معاك كفاية علي ياسر كده و ضحكت هي و اختها و ماتو من الضحك ردت امها و قالت بس يا شرموطه منك ليها ماحدش له دعوه باخوكم هو قال ما انتي النهارده هاتنيكو بعض فضحكو اكتر و قالو انت النهارده وحدك ردت امه قالت لا يجي ينام معانا ما يبقاش وحده ضحكت البنات اكتر و قالو انتو الاتنين هاتنامو معاه و زاد الضحك ...... نكمل في الجزء القادم
الفصل السادس...
انتهينا في الجزء الخامس ان خلاص كله عرف حقيقة كله و الكل هيمارس جنس براحته مع الي يحبه بس عرفت بأن رحمه مش سهله و دماغها فيها حاجه و خصوصا الي كانت بتعمله معايا ازاي سحاقيه و كانت عايزه تقرب مني قوي كده المهم و الموضوع بقي واكل دماغي دخلنا ننام طبعا البنات دخلو غرفتهم وحدهم و دخلت انا و امهم غرفه وحدنا و ياسر نام لوحده و طبعا ما زعلش لاني كنت بنيكه كتير دخلت مع امهم سئلتها ايه حكاية بنتك بقي اقصد رحمه طبعا قالت البت شايفه نفسها كبيره و مسكت عليا زله زي ما انا كنت ماسكه عليهم زله .. فهمت ؟ قلت دي بت دماغ قالت ايوه بنتي و انا عارفاها عيله بدماغ مره قلتلها و جريئه قالت قوي طالعه لابوها ابوها كده شوفت اب يحط لاولاده افلام سكس علي التليفزيون و يقول ما هم بيتفرجو مع اصحابهم . شوفت راجل كده ؟ دي طالعه له عارف انا ضربتهم ليه لما شوفتهم مع اني كنت عارفه بس هي الي غاظتني لما شوفتهم الصغيره خافت و اترعبت دي لاقيتها بتبصلي و انا بازعق فيهم و بتلبس هدومها بكل هدوء .. قلتلها بنتك دماغ فعلا تفتكري هي عايزه حاجه بعد كده ؟ قالت اه هاتعوزك قالتها هاتعوزني في ايه قالت تشاركني فيك مش باقولك حاطه راسها براسي و مسكت عليا زله قلت طب و بعدين قالت و لا بقت فارقه معايا خلاص فاضل ايه ؟ عايز تنيكهم روح نيكهم ما خلاص بقينا كلنا شراميط لاقيتها هاتقلبها نكد قلت ليها ايه ما وحشتكيش انتي وحشاني حضنتها و هي كانت نايمه جنبي علي السرير و نزلت بوس فيها و هي بدأت تتجاوب معايا و عملنا واحد عادي جدا لان تقريبا كل واحد فينا دماغه مشغوله طلع النهار و قمنا و كان واضح علي البنات السعاده جدا و رحمه كانت عماله تهزر و تضحك فطرنا و بدأو يستعدو للنزول للبحر انا ولعت سيحاره حشيش قبل ما انزل و وقفت في البلكونه اشربها دخلت عليا رحمه اخدتها من ايدي و وقفت تشرب معايا فقلت ليها باين قضيتي ليله حلوه قالت جدا جدا اول مره نعمل حاجه و احنا مش خايفين من اي حاجه قلت ما كنتوش محتاجين مساعده و باضحك لاقيتها مسكت زبري و قالت اكيد و اديتني السيجاره و خرجت و نزلت معاهم و انا فضلت متنح ايه البت دي ؟ دي و لا مره شرموطه فعلا و البت خليتني هايج عليها و هاتجنن عليها نزلت وراهم علي الشاطئ و نزلنا البحر و لعبنا عادي و هزار و طلعنا نتغدي و المره دي حصل تطور خطير اول ما دخلنا الشقه رحمة قلعت كل هدومها في الصاله و بقت ملط طبعا كلنا بصينا عليها باستغراب و هي و لا كأن حد معاها و اتمشت للثلاجه جابت مايه و وقفت تشربها الي هي قلعت و مش مستعجله تدخل الحمام امها قالت يالا يا بنات ادخلو استحمو بالا و انا داخله معاكم دخلو الحمام و ما اخدوش معاهم اي حاجه و لا حتي فوطه امهم قالت لياسر هانادي عليك تناولني الفوط بتاعتنا قال ماشي قفلو الباب و بعد ربع ساعه امهم قالت الفوط يا ياسر قام ياسر يديهم الفوط فتحو الباب و اخدو الغوط ينشفو نفسهم و لم يقفلوه و حسيت ان رحمه مش عايزه تقفلو لانها ماسكاه برجليها خرجو من الحمام امهم راحت علي الاوضه و رحمه و اسراء اتمشو شويه في الشقه شبه عرايا دخلت انا و ياسر نستحمي خرجنا لاقيت رحمه ماشيه في الشقه بالاندر و البراه بس امها شافتها قالت لها هاتقعدي كده ردت و قالت تحبي اقلع دول كمان ؟ سكتت امها اتغدينا و خلاص بقي الكل تقريبا بيشرب سجاير فاضيه او ملفوفه او بيشرب بيره خلاص الشقه بقت دعاره قاعد علي كنبه و جنبي امهم واخدها في حضني كده و بنتفرح علي التليفزيون لاقيت رحمه جت قعدت جنبي من الناحيه التانيه و قالت بما انك الراجل الوحيد الي في وسطنا قلتلها و ياسر قالت هو ياسر راجل ؟ امها قالت و سيد الرحاله يا وسخه قالت ماشي المهم انت عامل زي شهريار قاعد في وسط حريمك و ضحكت امها فين حريمه دول يا متناكه قالت يعتبرنا حريمه معاكي احنا في اجازه امها اتعدلت لها و قالت لها انتي عايزه ايه يابت هاتي من الاخر قالت لها ننبسط كلنا مع بعض ماحدش احسن من حد قالت امها يعني ايه عايزاه يفتحك يا شرموطه و نتفضح اكتر من الي احنا فيه ؟ قالت لا طبعا و البت طلعت صايعه فجر حضنت امها و باستها من شفايفها بوسه خفيفه كده بحنيه و قالت لها انتي حبيبتي و نفسي فيكي ياقمر قالت لها بس يا بت يا وسخه انتي عايزاني انام معاكي قالت لها لا انا الي هنام معاكي مش انتي و ضحكت و قالت ازاي ؟ هاتجيب زبر منين دي و قلبناها ضحك و تريقه و هزار و كل شويه البت بتروح تحضن امها و وتبوسها من شفايفها تمسك بزازها تحاول تحسس علي كسها و امها تصدها بس بهزار برضه و الهزار زاد و البنات باسو بعض و بقو يتكلمو عن اكساس بعض و حلاوة كس امهم الهزار و الضحك زاد مع الدماغ الي بتتعمل من الشرب و سئلو ياسر عن احساسه و هو بيتناك من طيزه فقال احساس روعه و متعه حلوه و قعد يوصف متعتها رحمه سئلت امها جربتي انتي من ورا قالت اه مع ابوكي قالت حلو قالت احيانا بيبقي حلو ....انا ما كنتش نكتها من طيزها قبل كده ..... رحمه سئلتها بيوجع قالت في الاول بس طبعا الحديث كان داير بين اتنين عاملين دماغ حلوه و مبسوطين و بيضحكو قمت قعدت علي الكنبه و قامت امهم قعدت جنبي فضلت رحمه علي الارض و قعدت علي ركبها امام رجل امها قالت لها افتحي رجليكي قالت بس يا بت بطلي جنان قلت افتحي بس و هي بتفتح رجل امها رجليها كانت بتتفتح دخلت بين رجليها و مسكت كس امها امها مسكت ايديها و قالت لها بس يا بت انتي قالت لها نفسي العب فيه هاتجنن عليه العب فيه شويه بس انا قلتلها خلاص سيبيها من نفسها ما انا قلتلك من زمان كسك مجنن الكل فضحكت و قالت كس ايه الي مجننكم ده حتي ولادي و هي بتتكلم كانت رحمه بتنزل لها البنطلون بالاندر و هي مش بتقاومها و بتساعدها في قلعه رحمه شافته و كأنها اول مره تشوفه بس هي كانت اول مره هاتلمسه و تلعب فيه فكانت فرحانه بيه قوي نزلت علي كس امها ببوسه ناعمه اول ما لمست شفايفها كس امها غمضت و جت في حضني قوي انا قمت ماسك بزازها العب فيهم خبيت اساعد بنتها اني اخليها هايجه و انيك بنتها لاني هاتجنن عليها بدات بنتها تلحس في كسها و تمصه و طبعا البت لانها بتمارس السحاق و بتحبه فعارفه منين تولع اي واحده و بدأت البت تدخل صوابعها في كس امها و تقولها اول مره العب في كس مفتوح و امها مع حركه ايد البت في كسها بقت الاه بتاعتها بتعلي انا بقيت ابوسها كمان و كانت بوستها فيها هيجان رهيب البت مظبطاها رحمه قالت شوفتي حلاوة كسها اسراء نزلت هي كمان علي كس امها رحمه قامت مقلعه امها الحزء الي فوق و بقت ملط و قعدت جنبها من الناحيه التانيه و نزلت ترضع في بزاز امها اسراء شغاله علي كس امها و رحمه بقت ماسكه الحزء الي فوق و امهم اه اح بهيحان رهيب انا سيبتهم و بقت رحمه تبوس امها من شفايفها لان امها كان في عالم تاني خالص رحمه قالت لها مبسوطه هزت راسها اه قالت نفسك دلوقتي في زبه يدخل في كسك قالت اه قامت رحمه ماسكه زبري و قالت لها زبره ده الواقف علي الاخر قمت منزل البنطلون و قالع هدومي و زبي واقف حديده قامت اسراء و رفعو رجليها و انا دخلت بزبري في كسها هي قالت اااااااه و بقت كل واحده تحسس عليها و علي بزازها انا بقيت احسس بإيدي علي البنات و بقيت ابوسهم و العب في اكساسهم و طيازهم و انا بانيك في امهم و هي عماله تصرخ من الهيجان قامت رحمه قلعت ملط و قامت حاطه كسها في وش امها علشان تلحسه و بقت تجبر امها تلحسه لغاية ما فعلا لحسته و عجبها تقريبا لانها كانت بتلحسه حلو قلعت اسراء هدومها هي كمان و خلت امها تلحس لها كسها خرجت زبري من كس امهم و خليت اسراء تلحسه و مسكت رحمه الي هاتجنن عليها و نزلت بيها علي الارض بوس و احضان و ارضع بزازها و نزلت علي كسها كنت باكله و بقطعه و هي اه اه اح اح اه ادعكه ادعكه جامد قمت نمت فوقها و قعدت ادعك كسها بزبري و هي هايجه و مولعه قومتها و خليتها تروح لأمها و اخدت اسراء ابوس فيها و ادعك فيها لاقيت رحمه شدت امها علي الارض و نايمه فوقها و بتبوسها و تزنق كسها فيها و التاتيه فاتحه رجليها و رافعاها و راحت رحمه زانقه كسها في كس امها و قعدت تدعكهم في بعض و هي اه اح اح نار اسراء قامت من معايا بسرعه خلت امها تلحس لها كسها و نزلت تبوس فيها و تقريبا البنات هاجو قوي عليها علي هيحانها و نزلو الاتنين نيك و بعبصه و لحس لغاية ما جابو كلهم و قعدو من كتر التعب رحمه قالت لامها ايه رأيك ؟ قالت حلو فقالت رحمه علشان تبقي تعذرينا طبعا كل ده و ياسر قاعد بيتفرج علي السيما دي و مطلع زبره بيلعب فيه انا عايز اجيب و الثلاثه مريحين و تعبو شديت ياسر و طبعا كان اول مره يشوفوه اخواته و هو بيتناك بقيت انيكه و هو اه اح نيك و حسيت ان البنات مركزين قوي معانا و عايزين يعرفو فيها متعه و لا لأ و يكتشفو نيك الطيز هو بقي يقول اح اه اقوله حلو يقولي قوي رحمه تقوله بيوجع يقولها وجع خلو قوي و حرقان يجنن عملت معاه اكتر من وضع لغاية ما جيبتهم سئلته رحمه حسبت بإيه و هو بيجيب في طيزك قالها حاجه سخنه لذيذه نازله جوايا امهم كانت قاعده بتتفرج علينا و مولعه سيجاره و ساكته خلاص انا نكت البنات و البنات ناكتها و بقت مبسوطه من ممارسه السحاق مع بناتها و بقت الامور عاديه
الجزء السابع والاخير ...
بعد الي حصل ده بقت كل حاجه بقت عادي بالنسبه للكل حتي الام انبسطت مع بناتها دخل الكل اخد دش و حسينا بالجوع فقلت هانزل اجيب عشا و سجاير و بيره علشان خلصت رحمه قالت خدني معاك نزلنا فسئلتها عن جرأتها و عن معاملتها لأمها و قلت ليها كلميني بكل صراحه قالت لي انها و اختها من صغرها و امها بتاخدها معاها لزيارة ستات العيله و ستات الجيران بتيجي تقعد معاها و معظم كلامهم بيبقي عن الي بيحصل مع ازواجهم و بيتعاملو علي اساس اننا عيال مش فاهمين و كانو يتجمعو احيانا يعملو حلاوه مع بعض و كنت باشوفهم بينتفو لبعض و لمساتهم لأكساس بعض و هزارهم و هياجانهم و هما بينتفو لبعض و كلامهم بقيت بحب كده و اشوف اكساسهم و بقيت نفسي المسهم زيهم و كمان اعرف الاحساس الي بيحكوه لبعض فبقيت العب في كسي و كس اختي علشان نشوف الحاجات الي بيقولو عليها و بقينا نحب كده و كل يوم نعلب مع بعض و لما كبرنا بقينا نشوف افلام و بقي عندنا قنوات سكس كمان علي التليفزيون فكنا كل ليله نقفل علينا باب غرفتنا نمارس سوا و بقيت احب اعمل ده مع ستات قلت طب و الرجاله قالت بصراحه مش بحبكم قلت ليها طب انتي عايزه تفتحي طيزك قالت اه قلت طب ليه ؟ قالت نفسي اجرب ده قلت طب ما انتي كده هاتمارسي مع شباب قالت لأ انا عايزاك تفتحنا بس قلت طب و بعدها قالت هاقولك سر احنا شوفنا علي النت فيه ناس بتبيع ازبار صناعي بحزام بتلبسها الستات و تمارس بيه مع ست زي الي في الافلام هانجيب واحد و نعمل لبعض انا و اختي قلت يا نهارك انتي وصلتي لكده انتي مصيبه بجد انتي كارثه روحنا و لاقيت امها قاعده مضايقه و سرحانه اخدتها في غرفه و سئلتها مالك قالت بافكر في الي بيحصل ده لاقيت نفسي اتعصبت عليها و قلت فيه ايه ؟ عيالك ماحدش فينا جرهم لكده هما كده من زمان و حكيت ليها الي حكيته ليا بنتها و قلت ابنك برضه صحابه في المدرسه و في شارعكم خلوه كده و مهما تعملي مش هايتغيرو خلاص فحاولي بقي تلميهم في حضنك او اخربي الدنيا بقي قالت اعمل ايه اكتر من كده احه دول بيتناكو قدامي دول ناكوني انا قلت يبقي بلاش نكد بقي سكتت ثواني و قالت علي رأيك خلاص خلصت كسم اي حاجه فقلت ليها بناتك عايزني افتح طيازهم قالت واخده بالي لما سئلت رحمه ياسر و انت بتنيكه قالت بس كده هاتتشرمط و تفضحنا مع الشباب قلت ليها لأ و قلت ليها موضوع الزبر الي عايزين يشتروه فقالت انا خايفه يفضحونا فقلت ليها بناتك مش بيحبو الرجاله ماتخافيش قالت يبقي مش هايتجوزو و لا ايه ؟ قالت انا هاقوم اشوفهم خرجت و ندهت عليهم كانو بيجهزو العشا اخدتهم غرفتهم و قعدو حوالي نصف ساعه و خرجو بيهزرو و يضحكو و في ايديهم علبة كريم مرطب قعدنا اتعشينا و الكل بيضحك و مبسوط و بعد العشا طبعا الي عايز يشرب سجاير او يحشش او يشرب بيره بيعمل الي عايزه و بقي البوس و التقفيش بقي عادي لأن الهزار كان فيه هزار بوساخه شويه و بقو يحكو حكايات عن نسوان العيله و الجيران و يفتكرو ذكريات معاهم و يحكوها و يضحكو قعدو البنات جنب امهم علي الكنبه و انا و ياسر كل واحد علي كرسي و البنات مع الهزار يحضنو امهم و يحسسو علي بزازها و بدأو يعاكسو امهم و رحمه تقولها بزازك حلوه و جسمك حلو و امهم تقولهم حلو ايه ؟ ده كان زمان حلو اه البنات قالو كان احلي من كده و بيحسسو عليها و حسيتهم هاجو علي امهم و بدأو يهيجوها و هي بدأت تجاريهم و بدأ البوس بينهم و التحسيس عليها نزلت رحمه بين رجليها و رفعت لها العبايه و اسراء بتلعب في بزازها و تبوسها و هي مستجيبه معاهم واضح ان الموضوع عجبها فتحت رحمه رجليها و هي ما كانتش لابسه حاجه تحت العبايه فنزلت علي كسها تلحس فيه و امهم هاجت و بدأت الاهات بتاعتها و غمضت عنيها و سابت نفسها ليهم خالص و هي مستمتعه قلعوها الغبايه و بقت ملط و بقت رحمه بترضع بزازها و تبوسها و تلعب في جسمها و رحمه ماسكه كسها لحس و هي اااااه نزلت علي الارص جنب رحمه و مديت ايدي علي طيازها قعدت احسس عليها و ابعبصها و دخلت ايدي تحت البنطلون حسست علي طيزها و بدأت ابعبص فيها لاقيت خرم طيزها فيه حاجه زي كريم فبصيت علي الكريم الي كان معاهم و هما خارجين من غرفتهم و فهمت انهم دهنو خرمهم قبل ما يخرجو و امهم جهزت طيازهم بدأت ادخل صباعي في خرمها و طبعا الكريم ساعدني و واضح ان امهم دخلتو لغاية جوه بصباعها هي كانت بتتألم الم بسيط بس متجاوبه قوي مع صباعي عرفت انها جاهزه تتفتح قومتها علشان اقلعها هدومها فعلا قلعت و انا وقفت اقلع لاقيتها بتقوم اختها و تقلعها ملط و نيمت امها علي الكنبه و نيمت اختها عكس امها و بقي كس كل واحده امام وش التانيه طبعا الاتنين فهمو انهم يلحسو لبعض طبعا اسراء نزلت علي طول تلحس كس امها و امها بدأت تلحس كس بنتها براحه لغاية ما بفت تلحسه بشهوه و تلعب في طيزها و بقو بيقطعو اكساس بعض انا حضنت رحمه و نزلت بوس فيها و ادعك كسها بزوبري لغاية ما سخنت نزلت الحس كسها و ابعبص كسها علشان هيجانها هايفتح خرمها و البعبصه تمتعها فضلت العب و ادخل صباعين فضلت الحس و ادخل صوابعي و هي اي اح ااااي براحه ااااااح و تتلوي بوسطها معايا لغاية ما مابقاش فيه كلمة اي بقت اح اوف عرفت ان طيزها اتعودت علي صوابعي فيها قلبتها و مديت ايدي جبت الكريم لاقيت ياسر مطلع زبره بيلعب فيه و بيتفرج علي السيما الي قدامه و امها و اختها نازلين لحس في بعض بس متابعينا نيمتها علي وشها و دعكت زبري كريم و غرقت خرمها بريقي و حطيت حتة كريم علي خرمها و زقيتها بصباعي فبقي خرمها بيزحلق غرقت زبري بريقي مع الكريم علشان يتزحلق جواها نمت فوقها و زنقت زبري في خرمها لاقيته جري فيها هي صرخت اه اتعدلت امها و اختها و امها قالت لي براحه علي البت و هي اه اه و انا زنقته قوي و ثبته و قالت نمت فوقها و قلت في ودنها مبروك يا عروسه كده اتفتحتي قالت بيوجع قلت اهدي و الوجع هايروح فضلت نايم فوقها و مش بتحرك بس بحسس علي ظهرها و طيزها و شويه قلتلها حاولي تحركي جسمك تحتي بدأت وسطها و هي تزوم شويه و انا حركت معاها لما بدأت تزوم بهيجان شويه بدأت اخرجه و ادخله براحه و هي في الاول اي اه اي اه بعدها بقت اه اح عرفت كده ان الوجع راح و طيزها اتعودت و الاحتكاك هو الي بيحرقها و الحرقان يعني هاتنبسط و طبعا الكريم و ريقي خلي زبي بيجري فيها مش بيتزحلق قلت ليها متعيها بقي بزبري بدات تتحرك معايا و اح اح اح نار فيها خرجت زبي منها اريحها اخدتها امها في حضنها و قالت لها وريني كده بصت علي طيزها مالاقيتش ددمم فقال لا كويس ما اتعورتيش فقلت ليها عيب لما تقولي كده و ضحكت فقالت خبره و رحمه ضحكت و قالت بس حاسه بحرقان رد ياسر قالها هايروح ما تخافيش قلتله ما انت خبره يا خول ضحك قالها اه قلت لرحمه دورك يا لبوه انتي ضحكت و قالت لا انا خايفه رحمه قالت ما تخافيش شكت دبوس و ضحكو اخدتها في حضني و بوستها و قعدت العب في بزازها ما كانتش متجاوبه قوي امها نزلت علي كسها تلحسه بدأت تهيج و تقول اه و امها بدأت تدخل صوابعها في كسها لاقيتها بتدخل صباعين و تبص لي بتعرفني انها وسعت خرمها و هما بيلحسو لبعض اسراء هاجت و سخنت قلبتها علي وشها و برضه عملت زي ما عملت مع اختها و بقي خرمها بيزحلق و زبري بيتزحلق لوحده نزلت نمت فوقها و امها بتحسس عليها و بتلعب لها في كسها زنقته في خرمها جري فيها برضه صرخت ااااااه ركزت عليها علشان ما تتحركش فضلت تقول بيوجع خرجه خرجه اختها و اخوها و امها يقولو لها اهدي و ارخي نفسك و هاترتاحي هديت بالفعل و ارتخت و خليتها برضه تحرك جسمها و عملت زي اختها خرجته منها علشان ترتاح شويه و روحت نيمت اختها علي وشها و دخلت زبري في طيزها دخل عادي و هي تقبلته عادي و بقت تتحرك معايا و تقول اح اح قلبتها و رفعت رجليها و دخلته في طيزها و هي اح اح بيحرق قوي لعبت في كسها و انا بادخله بقت هايجه بحرقان اح اح اوف اوف نار اقولها حلو تقولي ايوه بس بيحرق خرجته منها و روحت نيمت امها علي وشها و دخلت زبري في طيزها و دي اول مره انيكها في طيزها قعدت انيكها و هي اح اح اي اي اقولها حلو تقولي قوي نيك نيك قعدت ارزع فيها قلت لياسر قوم نيك واحده من الشراميط دي بدل ما انت قاعد بتلعب في زوبرك كده قام رحمه قالت تعالي دخله فيا يا خول عملت وضع الدوجي و هو دخله فيها و هي بقت تتحرك معاه و تقولو اح زبرك طلع حلو يا خول تعالي بقي نيك اسراء علشان تبقي نكت اخواتك و امك و ضحكت و خلت اسراء تعمل وضع الدوجي و اخوها ينيكها و اسراء بدات تتمتع و خصوصا ان رحمه بقت تبوسها و تلعب ليها في كسها و اخوها بينيكها انا بقيت مولع و عايز اجيب خلاص فقلت لامهم هاجيب قالت هاتهم في طيزي زي مانت فعلا فضلت ارزع لغاية ما جيبتهم لاقيت ياسر جاب لبنه في طيز اسراء اخته و رحمه بقت تلحس في كس امها و اختها و يلعبو كلهم مع بعض لغاية ما جابو شهوتهم كلهم و قضينا باقي الاجازه في جنس ممكن تلاقي اي اتنين او تلاثه بيمارسو جنس في غرفة او حتي في الصاله بقي الجنس بيتعمل في اي وقت و مع اي حد انتهت الاجازه و رجعنا لاقيت ياسر الي كان بيزورني علي طول تدريجيا ما بقاش يجيلي و يتهرب مني سئلته قالي بصراحه انه بيبقي عايز ينيك و يتناك و عندي بيتناك بس و بيبقي مش مبسوط و انه رجع لصاحبه الي كنت شوفته معاه و طبعا ما بقاش يجيبلي امه زي الاول و مابقناش عارفين نقابل بعض خالص و كنت باكلمها في التليفون عرفت انها دخلت مع البنات خلاص في السحاق و بيمارسو يوميا تقريبا و تدريجيا انقطعت علاقتنا ببعض نهائي و بقينا جيران فقط و بعد كام سنه باعو شقتهم و راحو بيت اهل ابو ياسر و لم اراهم من وقتها .... النهايه
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق