ابن البواب ـ السلسلة الأولي ـ عشرة أجزاء

0

الجزء الأول


(انا طه محمد الحسن عندي 16 سنة دبلوم زراعة و عايش مع ابويا و امي و اختي ف عمارة ابويا بيشتغل فيها بواب من و انا عندي 5 سنين و نبدا القصة)
ابويا: راجل من الارياف عنده 37 سنة راجل شديد و جدي ف كلامه و بحبه جدا لانه ضهري ف الدنيا)
امي:من الارياف بردو و اتجوزت ابويا و هي عندها 19 سنة و وقت القصة عندها 35 صغيرة و وصفها هيجي مع القصة)
اختي:حسناء عندها 13 سنة بنت جميلة من صغرها عيونها لونها بني غامق و شعرها اسود
انا شاب اتولدت ف عمارة ابويا و امي بيشتغلو فيها من زمان و عايش حياتي عادي ما بين المدرسة و ما بين شغل العمارة ابويا مش بيعمل حاجة تقريبا غير انه يقعد مع البوابين الي حوالينا و يشرب جوزة و بس امي بتجيب طلبات للسكان و انا بساعدها و شغلي تنضيف عربيات السكان و عايشين كلنا ف اوضة صغيرة يدوب فيها سرير ابويا و امي بينامو عليه و انا و اختي فارشين ف الارض و بوتجاز صغير و دولاب خشب و تلاجة.
ف يوم كنت مخلص مدرسة و مدرسة الزراعة معروفة بالمشاكل و العيال البلطجية و ابويا كان ديما يحذرني اني اتعامل مع حد و اروح ف حالي و ارجع ف حالي..و انا راجع من المدرسة كنت شفت مدام اميرة شايلة خضار و فاكهة و واقفة قدام باب العمارة بتنادي علي حد يطلعلها الطلبات ف انا جريت عليها و خدتهم منها..
(مدام اميرة 38 سنة ست بمعني الكلمة عبارة عن ملكة جمال طويلة شوية بتاع 173 سنتي و وزنها مثلا ف حدود 85 كيلو بس زي متقول كلهم ف طيازها مليانة و بارزة لورا و مرفوعة كدا حاجة خيال ولا بزازها عبارة عن شمامتين شهد ست ميلف بجد و عندها ولد و بنت امير 14 سنة ف اعدادي و اخته سلمي ف ثانوي عام بس زي امها جامدة)
المهم جريت عليها و خدتهم منها...
مدام اميرة:ازيك يا طه عامل اي و اخبار مدرستك?
انا:******* بخير و المدرسة كويسة يدوب لسا مخلص مدرسة و انا جاي شوفت حضرتك شايلة الحاجات جيت جري
مدام اميرة:تسلملي يا عسل طلعهم فوق و حطهم قدام الباب و انا جاية
انا:عنيا يا مدام
العمارة 6 ادوار و كل دور شقتين و مدام اميرة قاعدة ف الدور التالت و العمارة مفيهاش اسانسير و بعد ما طلعتهم و انا نازل كانت هي طالعة و بزازها بتتهز انا شوفتها برقت كانو عبارة عن جيلي بيتنطط المهم هي خدت بالها و ضحكت
مدام اميرة:خد يا طه هاتلك حاجة حلوة
انا:كتر خيرك يمدام
سبتها تطلع و انا نزلت درجتين و وقفت ابص علي طيازها عبارة عن مهلبية و عايزة تتاكل و هي بصت عليا لقتني متنح ف طيازها فا ضحكت و قالتلي
مدام اميرة:بقي قول ل امك تطلعي عشان عيزاها يا طه
انا:حاضر يمدام
و نزلت الاوضة مكنتش حد جوه و عبقال ما قعدت و شربت مية كانت امي جاية و معاها طلبات ف ايديها و كانو كتير
انا:كنتي فين ياما و بتوع مين الطلبات دي كلها؟
امي:بجيب طلبات يعني بلعب دي بتوع الست محاسن *** يهدها كل يوم كدا مبتشبعش طلبات
انا:هاتي اساعدك ياما و اطلعهم معاكي
امي:انت لسا جاي دلوقت ولا من بدري؟
انا:جيت من شوية ياما كانت مدام اميرة معاها طلبات طلعتهالها و قالتلي انها عيزاكي تطلعيلها
امي:ماشي هطلعلها بالمرة انت كلت ولا احطلك تاكل؟
انا:انا هحط لنفسي ياما متشغليش بالك هو ابويا فين؟
امي:قاعد مع عمك سالم ف العمارة الي جنبينا
انا:ماشي ياما انا هحط اكل و اتفرج ع التلفيزيون شوية
و امي راحت طلعت الطلبات لل ست محاسن
(محاسن عندها ٤٥ سنة و عندها ولدين و بنتين علياء ١٨ و هدي ١٥ و محمد ٢٤ و دا مهندس بترول و شغال برا و بيجي كل سنة ٥ ايام يقضيهم مع امه و اخواته و يرجع تاني و احمد ١٣ اخر العنقود)
المهم انا حطيت اكل لنفسي و قعدت اكل و اتفرج ع التلفيزيون علي فيلم كان شغال ل احمد حلمي و شوية و ابويا جه و سال علي امي قولتله انها بتطلع طلبات ل الست محاسن و هتعدي علي مدام اميرة عشان قالتلي انها عيزاها و قعد و عمل الجوزة و شدله نفسين تلاتة
ابويا:عايزك بعد ما تخلص اكل تروح تمسح عربية استاذ منتصر و عربية الحاج حسن
انا:حاضر يابا
كلت و خلصت و قومت مسحت العربيات زي م ابويا قالي و قعدت قدام باب العمارة شوية و بعدين روحت اجيب اختي من المدرسة و بعدين دخلت عملت كوباية شاي و قعدت قعدتي المفضلة قدام باب العمارة اتفرج علي الحريم الي معدية و البنات الي طالعة من المدرسة و لمحت بعيني سلمي جاية و لابسة لبس المدرسة جيبة و قميص و الشنطة علي ضهرها المهم قومت اكلمها
انا:صباح العسل علي قمر العمارة
سلمي:صباح اي يبني الساعة ٢ العصر و قاعد كدا ليه؟
انا:قعدتي الملضلة م انتي عارفة كوباية شاي و قاعد مستني الحلويات
سلمي: 😂 انت فايق و رايق النهاردة
انا:و اهو مين يشوفك يقمر انت و ميكنش رايق 😂💙
سلمي:ثبتني انت كدا؟ طيب المهم عامل اي ف المدرسة؟
انا:كله تمام و زي الفل المهم مش هتيجي تشوفي السطح بينقط مية لي 😉
سلمي:مهو صاحب السطح لو يبطل يبص ع الستات الي رايحة و جاية و يحترم نفسه هكسرله الحنفية 😉
انا:ليه دا اهون عليكي اعيش من غير حنفية 😢
سلمي:عشان تحترم نفسك شوية
انا:طب اي مش هنشوف السطح ولا اي 😉
سلمي:مش هعرف عشان امي رنت عليا و انا جاية و قالتلي متتاخريش
انا:دا هي ٥ دقايق بس يا قمر
سلمي:ال٥ دقايق بتوعك ب ساعة انت مبتشبعش
انا:و هو في حد يشبع من القمر يا قمر
سلمي:بس بقي بتكسف 😄
انا:اسبقيني انتي علي السطح و انا هحصلك حالا يا بطل
سلمي:متتاخرش عشان مش عايزة اتاخر
انا:هواا
و طلعت سلمي و انا دخلت وراها بشوية و لسا هطلع لمحت باب الاوضة مقفول رغم ان ابويا و اختي جوه و الباب مش بيتقفل غير بليل لما نيجي ننام؟
رحت نحية الاوضة و لسا هفتح الباب(الباب قديم فا متكسر و فيه خروم كتير تخليني اشوف الي جوة الاوضة) رحت بصيت من خرم ف الباب و لقيت منظر عمري ما كنت اتخيل اشوفه؟؟ طب ازااااي؟
لقيت ابويا نايم علي ضهره علي السرير و رافع الجلبية لحد بطنه و مطلع زبه من الكلسون(ابويا زبه كبير حوالي ١٨ سنتي) و مخلي حسناء تمسكه و كانها بتضربله عشرة
انا شوفت المنظر دا و حسيت اني هيغمي عليا ابويا يعمل كدا مع اختي الي هي بنته كمان؟ طب ليييه؟ و ببص تاني لقيته جابهم علي ايديها و خلاها تغسل ايديها و بعدين عطاها ٢ جنيه و قايم عشان يطلع برا روحت انا بسرعة طلعت جري علي السلم من غير ما حد ياخد باله و انا طالع بفكر لي ابويا يعمل كدا و مع مين مع اختي؟ د انا كل يوم بسمع صوته هو و امي و السرير رايح جي
محطتش ف دماغي و طلعت و انا طالع السطح لقيت باب شقة بيفتح و علياء طالعة بكيس زبالة و شافتني سلمت عليا
علياء:ازيك يا طه عامل اي؟
انا:ااا انا كويس يا استاذة علياء حضرتك عاملة اي؟
علياء:يبني انا مش قولتلك ميت مرة متقوليش استاذة انا زي اختك الكبير و بعدين دول فرق سنتين يعني مش حوار المهم رايح فين كدا ؟
انا:ااأا طالعع فوق السطح اشوف سلك الاشارة بتاع التلفزيون باين عايز يتظبط
علياء:اممم و هو انت مبتعرفش تعمله لوحدك ولا اي و ضحكت
انا خوفت لا تكون شافت سلمي و هي طالعة الاول
انا:قصدك اي ؟
علياء:لا مقصديش حاجة يخويا روح اطلع
انا: طيب عن اذنك
وانا طالع دماغي عمالة تودي و تجيب هي تقصد اي ؟ تكونش شافت سلمي و هي طالعة قبلي؟ يلا انا هشغل دماغي لي زي ما تيجي تيجي و طلعت السطح و طبعا السطح فيه اوضتين فوق واحدة بنربي فيها فراخ بتاعتنا و التانية اوضة صغيرة فيها سرير خشب بس و مرتبة مقطعة المهم دخلت الاوضة لقيت سلمي مستنياني
سلمي:هو دا الي هواا مش هتاخر
انا:هو انا لحقت دا بيني و بينك دقيقة انتي طلعتي و انا بعديكي و بعدين هنضيع الوقت ف الكلام الفاضي دا تعالي انتي وحشاني اوي
و حضنتها و بقفش ف طيزها من ورا الوسط و ببوسها ف خدها اليمين و بعدين الشمال و بعدين نزلت علي رقبتها ابوسها و الحسها و هي ااه لسانك بيدوبني يا حبيبي اااه و نزلت علي بزازها الي ف حجم الكمترة و بقفش فيهم من فوق الهدوم و لسا بلحس رقبتها و بعدين طلعت علي بوقها ابوسها و ادخل لساني و اشفط لسانها جوة بوقي و امصه و اخد ريقها و ايدي التانية بدعك ف كسها من فوق الاندر لونه بينك و كان مبلول و هي اااه كمان خليني انزل عسلي و تلحسه اههههه براحة ادعك براحةة عشان خاطري ااااه هقع اسندني و سندتها و بدعك ف كسها جامدد لحد ما حسيت ب بلل جامد ف ايدي ف عرفت انها جابتهم و حوشت ايدي من علي كسها و قعدت الحسها قدامها و هي تبصلي بنظرة جامدة بعيونها الخضرة و بعدين قعدتها علي السرير و نزلت البنطلون شوية و طلعتلها زبي من الشورت و خليتها تمسكه كانها بتضربلي عشرة
انا:اااه ايدك ناعمة قوي و حلوة يا حبيبتي
سلمي:زبك كبير اوي جايبه منين دا و ضحكت
انا:عشان اكيفك يا قمر
و قومتها خليتها تفتح زراير القميص و كانت لابسة براا بينك جميل خليتها تطلع بزازها و دخلت زبي بين بزازها و قعدت انيك بزازها و شادد وشها بين ايدي ابوسها ف بوقها و سرعت ف نيك بزازها عشان اجيب بسرعة لحد ما خلاص هنزل رحت بعدت عنها و جبتهم علي الارض و فجاة و انا سرحان ف المتعة سمعت صوت بيقول
بتعملو اي يا حلوين؟

ابن البواب الجزء التاني


برفع عيني علي مصدر الصوت لقيت؟
علياء واقفة علي الباب و ف ايديها موبايل تاتش
و بتصورنا و سلمي قامت لبست بسرعة و جريت علي تحت و هي بتعيط و انا لسا واقف زي م انا زبي كش من الخضة
انا:استاذة علياء عشان خاطريي متفضحنيش 😢
علياء:يختي عسل ظبط السلك كويس ولا طلعت اختي و ضحكت
انا:ععشااان خاطرري يا استاذة علياء متفضحيني مش هعمل كداا تاانيي و ببص ف الارض بحزن ف هي خدت بالها اني هدمع خلاص
علياء:بس بس خلاص يا عسل مش هعملك حاجة هو في راجل بيعيط ولا اي د انت لسا فاشخ بزاز البت و زبك كان مترين قدامك و ضحكت
انا:انا هعملل لحضرتكك اي حاجةة تعوزيها منيي و لسا باصص ف الارض
علياء:و انا مش هفضحك بس لما اعوذك بعد كدا تسيب اي حاجة ف ايدك و تجيلي عالطول سامع؟
انا:ححااضرر و لبست البنطلون وعديت من جمبها و حكيت فيها و انا معدي كانت عطياني جمبها و نزلت جري علي تحت و سلمي كانت مستنية علي السلم بتعيط
سلمي:انا اتفضحت خلاص و انت السبب يرتني ما سمعت كلامك و بتعيط
انا:كفاية عياط هي مش هتعمل حاجة خلاص و انا اتصرف بس انتي امسحي عينك و خشي عشان اتاخرتي
سلمي:شكرا بس مش هينفع نتقابل تاني عشان مش ناقصة فضايح تاني
انا:معقول بردو تحرميني من البزاز الحلوة دي ولا الطيز المهلبية دي
سلمي:م احنا كنا هنروح ف داهية يخويا بسببك ولا انت مش حاسس
انا:و اهو عدا الموضوع و خلص خلاص بس هنستنا شوية لحد ما الدنيا تهدي و كمان عايز ادوق المهلبية يا عسل 😉
سلمي:ليك نفس بعد كل الي حصل دا انا قطعت خلف يخي
انا:خلاص بقي الموضوع خلص و يلا خشي عشان مش اغتصبك ع السلم و المراضي هنتفضح رسمي 😂😉
سلمي:لا يا خويا انا هدخل احسن بدل ما نتفضح بجد سلام يا دكرر و ضحكت
و انا سبتها و نزلت لتحت لقيت باب الاوضة مفتوح و حسناء اختي قاعدة تتفرج علي التلفزيون سالتها علي ابويا
حسناء:راح يقعد مع عم حسن ف العمارة الي جنبينا
انا:و امك نزلت من عند مدام اميرة ولا لسا؟
حسناء:نزلت و راحت تجيب طلب ل الست محاسن الولية الي ****يهدها
انا:دي لسا جايبلها طلبات كتيرة قوي من شوية و مطلعالها هي اي مش بتشبع
حسناء:انا عارفة يا خويا...انا هخش اتسحم عايز تخش تشخ قبل ما ادخل عشان مش كل مرة اخش من هنا و انت تخبط من هنا
انا:غوري مش عايز اتزفت
نسيت اقولكم الاوضة فيها حمام كدا صغير بلدي عادي و ليه باب خشب بردو مكسر شوية زي باب الاوضة من برا
دخلت حسناء و انا قعدت اسمع علي التلفزيون شوية و استنين لما سمعت صوت المية و قومت قربت علي باب الحمام و لقيتها قاعدة علي كرسي صغير و بتستحمي و جسمها ابيض شمعة و شعرها نازل علي عينيها من المية و بزازها الصغيرة لسا ف حجم الطمطماية و كسها صغير و فيه شعر خفيف خالص و احمر شوية من جوه قومت مرخم عليها و مخبط و نسيت اقولكم اني بعرف اقلد اصوات فا قلدت صوت ابويا
انا:يا سونا اجي ادعكلك ضهرك (بناديلها سونا دلع حسناء)
حسناء:طه برا يابا بس بقاااا
انا:يبت د انا ابوكي و انتي بتي الصغيرة
حسناء:شكرا يابا
انا:عايزك تضربيلي عشرة و هديكي المراضي ٥ جنيه هاا قولتي اي
حسناء:طب شوف يابا احسن يكون طه برا و يخش علي غفلة و اقفل الباب
انا:اطمني هو مش برا و انا قفلت الباب بس غمضي عينك
حسناء:ليه يابا اغمض بس ماشي يابا
خلعت البنطلون و دخلت بالشورت بس
روحت فتحت باب الحمام الي وجوده زي عدمه 😂 و روحت وقت قدامها و هي قاعدة علي الكرسي و نزلت الشورت و حطيت زبي علي وشها و هي اتخضت
حسناء:احنا متفقناش علي كدا يابا قولتلك ميت مرة انا مبحبش كدا
روحت انا اتكلمت بصوتي و قولتلها
انا:بس انا مش ابوكي يا سونا
حسناء فتحت عينيها و بتصلي و كانت هتعيط
حسناء:طه انت بتعمل اي هنا اطلع برا
انا:يعني هو حلال ل ابويا و انا حرام يا سونا ثم انا اخوكي حبيبك مش كنتي بتقوليلي كدا بردو
حسناء:طه عشان خاطري اطلع لحسن امي ولا ابويا يجيو و يقتلونا فيها
انا:مصيلي بس هجبهم و اطلع عالطول
حسناء:انا معملتهاش ل ابويا هعملها معاك انتي اطلع عشان خاطري يا طه و هعملك كل الي انت عايزة بليل لما ابوك و امك يناموو
انا:طيب هسيبك بس عايز بوسة
حسناء:اهه اخلص وبوس
انا:انا مش عايزها ف خدك يا سونا
حسناء:امال عايزها فين ا******؟
انا:ف بوقكك المسمسم دا
حسناء:لاع طبعا بقرف ابوك عمره ما طلب مني انه يبوسني اصلا
انا:انا مش ابوكي يبت انتي و نزلت عليها مسكت وشها بين ايديا و حطيت بوقي علي بقها و بحاول ابوسها لاكن هي بتضم شفايفها و مش عارف ابوسها
انا:اخلصي بقي يا سونا عشان محدش يجي و نتقتل
حسناء:بس بوسة صغيرة و بسرعة
انا:ماشي ماشي...و روحت نزلت تاني ابوسها المراضي فتحت بوقها و دخلت لساني و لعبت لسانها بلساني و بقفش ب ايدي ف بزازها الصغيرة و روحت سبتها
حسناء:يلا بقي كفاية و اطلع قبل ما حد يجي
انا:ماشي يا سونا انا هروح اشوف علي ابن عم سالم اقعد معاه شوية
حسناء:ماشي روح.طلعت من الحمام و لبست البنطلون و
سبت الاوضة و طلعت قولت اروح علي ابن عمي سالم (سالم راجل صعيدي من نفس بلد ابويا يعرفو بعض من و هما صغيرين عنده بتاع ٣٩ سنة و عنده ٥ عيال حسام ١٩ سنة مخلص دبلوم صنايع و بيشتغل ف ورشة جنب العمارة من الساعة ١٠ الصبح لحد ١٠ بليل و علي ١٦ سنة قدي بس شاطر عني شوية ف ثانوي عام و طول اليوم بيذاكر و نفسه يكون مهندس و اخته هالة ١٤ سنة بس مزة ملبن بزازها قد البرتقالة و طيزها علي قدها صغيرة بس متناسقة مع وسطها و عينيها عسلي و بتلبس طرحة و احمد ١٠ سنين و اخر العنقود مهاب ٧ سنين و امهم سعدية و دي بقي عبارة عن الست الفلاحة الاصيلة من طياز و بزاز و جسم عندها ٣٦ سنة ف عز شبابها بس الدنيا دايسة عليها شوية عشان خدمتها ف شقق العمارة بتساعد عم سالم )روحت لعمارة عمي سال و لقيته طالع سلمت عليه
انا:ازيك يا عمي سالم فين علي
عم سالم:ازيك انت يا ولد يا طه علي جوه بيذاكر خشله
و انا داخل ل علي كانت اخته هالة نازلة علي السلم و شافتني ضحكت بكسوف
انا:ازيك يا هالة عاملة اي
هالة:كويسة و انت عامل اي و حسناء عاملة اي
انا:حسناء كويسة بس اي الحلاوة دي يا قمر 😉
هالة:بكسوف شكرا جاي ل علي خش هو قاعد يذاكر
انا:م انا قابلت ابوكي و هو طالع سلمت عليه و قالي خشله بس شوفت و انتي نازلة علي السلم قمر نازل
هالة:بكسوف و وشها بقي احمر خلاص بقاا كفاية كلامك الحلو دا بكسف يلا.....و دخلت هي الاوضة عشان تقول ل علي اني جيت (اوضتهم كبيرة شوية عن اوضتنا عشان صاحب العمارة عارف ظروف عم سالم و عياله الكتير دي فا عمل حسابه و عمله اوضة تشيله هو و عيالة و مراته و الاوضة عبارة عن تلاجا و بوتجاز ٢ شعلة و دولاب كبير شوية في ٣ درف و حمام بلدي عادي بس بابه جديد و سرير بينام عليه عم سالم و سعدية و عياله بينامو علي فرش ف الارض و صاحب العمارة جايب تربية ل علي عشان يذاكر عليها و واعدو انو لو دخل هندسة هيجبله هدية حلوة) نادت عليا هالة من جوة و قالتلي تعالي اتفضل يا طه و انا قلعت الشبشب برا الاوضة و دخلت ل علي و كان احمد اخوه الصغير قاعد يتفرج علي التلفزيون و روحت يلمت عليه و بوسته بحبه قوي الواد دا و روحت قعدت جمب علي ع الكرسي
انا:اي يا علوة عامل اي و اخبار المذاكرة
علي:طالع عيني اهو يصحبي ادعيلي و انت عامل اي ؟
انا:اهي ماشية يا صحبي بقولك متيجي نطلع نتمشي شوية المذاكرة مش هتطير
علي:يلا انا زهقت الصراحة
و خدته و طلعنا نتمشي شوية ع البحر(ملحوظة نسيت اقولهالكم انا من اسكندرية ) و طبعا الجو ساعتها كان حلو كنا ف نص ٩ و في شوية ناس ع البحر الي نازل والي قاعد تحت الشمسية و انا و علي قاعدين ع المسطبة
انا:عملت اي يسطا مع البت كلمتها ولا لسا؟
علي:م انت عارف يا طه هي باين عليها انها بنت ناس كبار و انا خايف اكلمها ولا اعترفلها ب اني معجب بيها
انا:محسسني انك ابن شياطين يعني اي يا علي كلنا ولاد تسعة مفيش فرق
علي:لا مش كلنا زي بعض و انت عارف كدا يا طه عيشتنا دي مش زي عيشتهم اكلنا مش زي اكلهم لبسنا مش زي لبسهم و اديك شايف انا مقطع نفسي علي المذاكرة عشان اخش كلية هندسة و يبقي ليا مستقبل
طه:بدعيلك عالطول يا علوة و هتحقكك حلمك بس انك قول يا**
علي:يا** يسطا يا** صحيح نيكت سلمي النهاردة و ضحك؟
انا:اسكت يا عم النهاردة كان يوم اسود
علي:اي معرفتش تكيفها ولا اي 😂
انا:بس يلا يا خول دي كلها بتحلف بزبي
علي:صادق يخويا من غير حلفان 😂😂
انا:بس بقي يا خول المهم انا اتقفشت انا و هي النهاردة
علي:اوبااا و مين الي قفشكم
انا:تعرف علياء بت محاسن؟
علي:الست الي انت قولتلي دي مبتشبعش طلبات دي؟
انا:هي زي كل مرة خليت سلمي تطلع الاول و بعدين اطلع انا و انا طالع كانت هي بتفتح باب الشقة و بترمي كيس زبالة و كانت عارفة ان سلمي طلعت فوق قبلي فا رمت كلام و انا محطيتش ف دماغي و طلعت و زي كل مرة قفشتلها و خليتها تجيب هي الاول و بعديها انا نيكت بزازها شوية و انا بجيبهم ع الارض كانت علياء واقفة علي باب الاوضة و بتصورنا
علي:ينهار اسود و حصل اي
انا:سلمي نزلت جري و هي بتعيط و علياء معملتش حاجة بس قالتلي لما انادي عليك تبقي تيجي عالطول و نزلت طمنت سلمي و هي كانت خايفة لا تتفضح و انا هديتها و قولتلها نستني شوية كدا لما الدنيا تهدي
علي:اخرة الخولنة وحشة 😂😂
انا:شايفني نازل متلبس ملاية سرير يعني بروحمك 😂
علي:مش ناوي تخليني اركب معاك سلمي الي ياكل لوحده يزور 😉
انا:و انا اقول مين الي باصصلنا ف ام اليوم اتاريك انت يابو وش فقرر انت تروح تذاكر احسن
علي:انا مالي يعم و بعدين يلا عشان عايز انام شوية و بعدين اكمل مذاكرة
انا:يلا ياصحبي و قومنا انا و هو كل واحد راح عمارته و انا روحت كانت امي قاعدة هي و حسناء
امي:كنت فين يا طه
انا:كنت مع علي ياما بنتفسح (امي قاعدة علي الارض و لابسة جلابية تحسها جيلي كدا و فاردة رجل و تانية رجل و رجليها باينة كلها و بيضة انا فضلت متنح فيها دققتين و حسناء خدت بالها )
امي:احطلك تاكل؟
انا:لا يا امي مش جعان ...و روحت قعدت معاهم نتفرج ع التلفزيون و عدي اليوم لحد بليل و انا طلعت مسحت العربيات و دخلت عشان اقفل الباب و ننام و حسناء نامت و انا نمت جنبها بس بعيد عنها شوية و ابويا و امي نامو ع السرير و شوية و سمعتهم بيتكلمو و بعدين امي قامت دخلت الحمام انا قولت بس الليلة هتبقي ناار

ابن البواب الجزء التالت

طلعت امي من الحمام و كانت المفاجاة..
طالعة ملط خالص مش لابسة اي حاجة و عشان بشرتها بيضة باينة ف الضلمة كانها لمبة بتنور انا فضلت مركز معاها و هي ماشية لحد السرير و طيازها كانت بتترقص واحدة طالعة و واحدة نازلة جبلين..وصلت لحد السرير و طلعت عليه جمب ابويا و مكدبش خبر و هجم عليها وبقي يفترسها من كل حتة يبوس ف وشها كله و ب ايده يقفش ف بزازها جامد هيخلعم ف ايده و امي اتكلمت و صوتها واطي
امي:اااااه براحةة ياراجل مالكك هتخلع صدري
ابويا:جسمك دا يتاقل بالدهب ياولية بزازك مهلبية
و نزل يمص ف بزازها خد البزة اليمين الاول ف بوقه و بيمص جامد و يعض و امي تتأوه و ابويا ماسك ف بزازها جامد و بيعض جامد لحد ما علم ف بزازها
امي:اااااه براةااحةة يخربيتت علمت براااحةةة
و سابق بزازها و نزل علي سوتها يبوس و يدخل لسانه ويلاعبها و بعدين قام و راح بل زبه الكبير و قعد يفرش علي كسها طالع نازل (كسها من النوع الكبير و وردي غامض) و راح بكل غشومية مدخله لحد النص و امي صرخت بصوت عااالي حسيت ان العمارة كلها سمعت و ابويا مش سايبها شغال يدخل زبه ف كسها و يطلع و امي مش قادرة تحت منه بتفلفص من كبر زبه و غشوميته و شغالة اهااات بتحاول توطي صوتنا عشان احنا منيصحاش انا عامل نفسي نايم و زبي واقف ع اخره و عمال ادعك فيه جامد من صوت تاوه امي و جسمها الابيض و حسيت بحركة من عند حسناء و هي نايمة بصيت عليها بنص عين لقيتها مفتحة عنيها نص و نص و بتتفرج ع ابويا و امي و حسيت انها عمالة تتهز ركزت معاها لقيتها حاطة اديها جوة البنطلون الي لبساه و اديها طالعة نازلة عرفت انها هايجة علي ابويا و امي..و ابويا قوم امي و نام هو علي ضهره و خلي امي تركب علي زبه طلعت امي و وقفت فوق زبه و بتنزل براحة و سنة سنة و بتتااوه ف كل سنة بتنزلها علي زبه لحد نصه و مقدرتش تكمل فضلت ثابتة كدا شوية راح ابويا مسكها من طيازها و رفع نفسه و دخل بقية زبه ف كس امي و امي صوتت تاني ااااااه حرام عليك براااحة حاسة اني اتعورتت و ابويا مكمل يدخله و يطلع جامد و بيقفش ف طيازها و صوت خبط لحمهم عاليي لحد ما امي نامت لقدام علي صدر ابويا من كتر التعب و ابويا مكمل يدخله و يطلع و بعدين قلبها علي ضهرها و رفع رجلها علي كتفه و كمل يدخله جامد و يطلعه
امي:ااااااه كفاااية حراام عليككك اااهه برااااحةة كسي ورمم برااحةة و ابويا مكمل يدخله و يطلعه جامد و لحد ما اتشنج و جابهم جوه كسها و امي بتتااوه و تقول اخيرااا رحمنتي اوووف و انا كنت جبتهم ف البنطلون و ببص علي حسناء لقيتها بتتهز جامد و اديها طالعة نازلة ف البنلطون بسرعة وبعدين هديت فعرفت انها جابت...
قام ابويا من علي امي و نام علي ضهره ع السرير و امي قامت و ماشية مفشخة و دخلت الحمام تتشطف بعد المعركة دي و طلعت لبست الجلابية بتاعت الصبح و طلعت جمب ابويا كان هو نام علي وضعه و هي طلعت جمبيه نامت هي كمان و انا استنين شوية لحد ما راحو ف النوم و لقيت حسناء قامت و دخلت الحمام و شوية و طلعت و نامت مكانها تاني كان بيني و بينها ٣ متر و استنين دققتين و روحت زاحف لحد ما وصلت و نمت وراها
انا:بصوت واطي حسناء انتي صاحية؟
حسناء:اي يا طه نعسانة سبني انام
انا:انتي نسيتي اتفاقنا الصبح ولا اي
حسناء:انا خايفة لحسن حد فيهم يصحي و يموتنا روح نام مكانك و سبني انام
انا:مش هنكمل حاجة يا سونا و بعدين انا عارف انك صاحية من بدري و شوفتي الي حصل بين ابوكي و امك
حسناء:بان عليها الخوف و قالتلي يلهوي هو انت كنت صاحي من بدري
انا:انا حضرت الحرب من اولها و ضحكت
حسناء:طب عايز اي دلوقت ي طه؟
انا:سبيلي نفسك بس و انا هتعامل و لزقت فيها من ورا و حطيت ايدي علي بزازها و بقفش فيها و هي كل شوية تبص علي امي و ابويا خايفة لحسن حد فيهم يصحي و انا بقفش ف بزازها الصغيرة و بعدين نزلت ايدي لتحت شوية لحد بطنها و نازل لحد كسها من فوق البنطلون و هي اتخضت و مسكت ايدي و بعدتها بسرعة
انا:متخفيش مش هضرك يعني انتي اختي اهدي خالص و انا هتعامل و روحت حطيت ايدي تاني علي كسها من فوق البنطلون و هي سابتني و انا بحسس علي كسها حسيت انها مش لابسة كلوت تحت روحت حطيت ايدي علي طيزها و فعلا طلعت مش لابسة كلوت اتاكدت انها قلعته لما دخلت الحمام و روحت دخلت ايدي جوه البنكلون و بحسس علي طيزها و هي حست ب ايدي جوه البنطلون خافت تاني و قالتلي بصوت واطي
حسناء:كفاية كدا يا طه لحسن حد يصحي انا خايفة قوي
انا:متخفيش ياستي امك و ابوكي ف سابع نومة مهدودين و لسا بحسس علي طيزها و روحت علي خرمها و بحسس بصباعي عليه و بحاول ادخل صباعي الصغير هي حست و قمطت طيزها
انا:سيبي نفسك خااالص و انا همتعك متخفيش
حسناء:عشان خاطري بلاش الحتة دي يطه عشان خاطري لو كان ليا عندك خاطر
ف عرفت انها مش منضفة نفسها و سبت طيزها و روحت لكسها تاني و بحسس علي كسها الصغير و شعره خفيف خالص و هي لسا خايفة و كل شوية تبص علي امي و ابويا و بعد شوية تحسيس علي كسها حسيت بنفسها علي فعرفت انها هااجت و روحت مزود ف الدعك و هي نفسها بيعلي و يزيد و بتقفل علي ايدي لحد ما جابت و انا روحت مطلع ايدي من جوه البنطلون و شميت ايدي لقيت ريحته عاملة زي الياسمين حطيت صباعي جوة بوقي ادوقه لقيت طعمه مش وحش و مش حلو يعني مزز شوية و هي بصلي و استغربت
حسناء:انت بتعمل اي ي طه؟
انا:بدوق العسل يا عسل
حسناء:يلهوي و طعمه عامل كيف؟
انا:عيل يبت مش منك انتي يبقي عسل زيك
حسناء بفرحة:صح انا حلوة يا طه
انا:انتي ست البنات كلهم يا سونا وبعدين مش انا متعتك؟متعيني بقي
حسناء:يعني اعمل اي؟
انا:امسكي بتاعي و ادعكيلي
حسناء:حاضر و انا نزلت البنطلون شوية و خليتها مسكت بتاعي و هي بتدعك ف بتاعي روحت انا ماسك وشها و حطيت بوقي علي بوقها و هي سابت زبي و بتفلفص مني
حسناء:اوعي يا طه احنا متقفناش علي كدا و قولتلك انا مبحبش كدا
انا:خلاص خلاص غوري مش عايز منك حاجة و رفعت البنكلون و سبتها و رجعت مكاني و هي بصالي و بعدين قامت دخلت الحمام و رجعت نامت مكانها و انا نايم مكاني و بفكر طب و بعدين اعمل معاها اي دي ؟ قولت اسيبها للايام و شوية و روحت ف النوم و صحيت ع ايد امي بتصحيني عشان المدرسة قولتلها مش رايح النهاردة سبيني انام و سابتني و طلعت و انا كملت نوم و صحيت بعديها بشوية ملقتش حد خالص ف الاوضة قومت غسلت وشي و فتحت التلفزيون و قعدت اتفرج لحد ما امي تيجي و انا قاعد سمعت حد بينادي من السكان طلعت اشوف مين كانت محاسن
محاسن:ون** يا طه خد ٥٠ جنيه اهي و هاتلي من السوبرماركت الي برا ٨/١ رومي و ٤/١ جبنه بيضة بسرعة
انا:حاضر يا مدام و رمتلي الفلوس خدتها و انا رايح قعدت العن و اسب فيها الي مطلعة عين اهلنا معاها دي و انا رايح ف الطريق شوفت سلمي و هي ماشية مع شاب اطول منها بسنة بسيطة باين قدها ف السن لمحتهم مشيين و الشاب حاطط ايدو علي كتفها و ماشي لازق قولت باين عليكي مدوراها و روحت مكمل علي السوبرماركت جبت الحاجات و طلعت ل محاسن خبطت و الي فتحتلي علياء
علياء:اهلا اهلا و ضحكت
انا:اتفضلي الحاجة الي طلبتها مدام محاسن
علياء:اطلع علي السطح و انا هحصلك كمان ٥ دقايق
قولتلها تمام و طلعت استناها عشان اشوف اخرها و عايزة اي مني بظبط و قعدت شوية بتاع نص ساعة مستنيها و مطلعتش لحد ما زهقت و لسا هنزل كانت هي طالعة
علياء:معلش اخرت عليك بس عبقال ما خلعت من ماما
انا:ولا يهمك خير؟
علياء:خير متقلقش بص بقي انا مصوراك انت و الي اسمها اي دي مش فاكرة سلمي باين؟ اه سلمي مصوراكو مع بعض و انتو ف وضع مخل كدا وضحكت
انا:ايوة يعني اي المطلوب؟
علياء:عايزة اتفرج عليكو تاني و ضحكت
انا:يعني انتي عاملة الحوار دا كله عشان تتفرجي طب ما تقوليلي انك عايزة 😂😉
علياء:ليه فاكرني زي سلمي و علي اخر الزمن من ابن بواب كمان
انا:طب يا كسمك انا هوريكي ابن الباب هيعمل اي و روحت هاجم عليها و مكتفها و هي عمالة تفلفص و تقولي سبني بدل ما اصوت و الم عليك الناس
انا:هههه صوتي هقولك انتي الي طالعة برجلك و هما يسالوكي طلعتي لي هتقوليلهم بشم هواا مثلا ثم مش دا ابن البواب الي اتريقتي عليه اي كشيتي يعني(ضحكت)
علياء:خلاص خلاص انا اسفة بس سبني عشان خاطري
انا:مش انتي عايزة تتفرجي انا هخليكي تشاركي و تجربي كمان
علياء:لا عشان خاطري سبني و انا هديك اي فلوس انت عايزها
انا:انا مش عايز فلوس ولا يحزنون انا عايزك انتي يقمر اصلك جمل بما حمل و انا عايز اجرب ال بما حمل دا كله 😉
علياء:عشان خاطري سبني وحيات اغلي حاجة عندك انا اسفة و همسح الفيديو و مش هكلمك تاني (بتعيط)
انا:خلاص خلاص انا مش هعمل حاجة انا بس عايز اعرفك اني معجب بيكي و بجمالك و مش هعمل حاجة غصب عنك
علياء:****يخليك يا طه
انا:اتفضلي انزلي يا استاذة علياء و انا مش هكلمك تاني
و نزلت علياء جري علي شقتهم و انا قعدت ف شوية ف الشمس و نزلت و انا نازل كانت مدام اميرة ام سلمي بتفتح باب الشقة و بترمي كيس زبالة و كانت لابسة قميص نوم احمر يهبلل عليها انا وقفت تنحت ف جسمها علي القميص و هي اتخضت لما شافتني و قفلت الباب و انا بتاعي وقف و قولت يريت سلمي ترجع دلوقت عشان اريح زبي الغلبان دا و نزلت لقيت باب الاوضة مفتوح رغم اني قفلته و انا طالع قولت يبقي حد جه دخلت لقيت امي جوه و كانت لسة طالعة من الحمام و بتعدل هدومها و الجلابية مرفوعة و سمانة رجلها بتلمع من البياض شافتني و شافت زبي و هو واقف
امي:كنت فين ي طه؟
انا:كنت بجيب طلب ل محاسن ياما
امي:طيب كلت؟
انا:لاع جعان في اكل ؟
امي:هحطلك و راحت تسخن الاكل و شوفت طيزها بتترج مهلبية قولت انا هروح اشرب مية و احك فيها و عديت من وراها و حكيت زبي ف طيزها و هي لفت و بصتلي وبعدين رجعت تكمل تسخين الاكل و انا شربت و دخلت الحمام اضرب عشرة عشان زبي كان هيموتني و اخرت ف الحمام ف امي خبطت عليا و قالتلي
امي:طه انت كويس؟
انا:ايوة ياما طالع اهو...و سرعت لحد ما جبتهم علي الحيطة و طلعت كانت امي حطتلي الاكل ف الارض و انا قعدت اكل و هي دخلت الحمام قعدت شوية وبعدين طلعت و كانت مركزة معايا كل شوية تبصلي وبعدين تبص ف حتة تاني و انا محطتش ف بالي و خلصت اكل قولت ل امي هروح اقعد مع علي شوية و طلعت و رايح ل علي دخلت العمارة لقيت باب الاوضة مقفولة و لسا همشي لقيت امه سعدية نازلة من علي السلم شافنتي
سعدية:ازيك يا واد يا طه عامل اي و امك عاملة اي
انا:بخير يا ام حسام امال فين علي؟
سعدية:راح يجيب حاجة و جاي يا حبيبي تعال اشرب حاجة عبقال ما يجي
انا:تسلمي يا ام حسام انا هبقي اجيله بعدين
سعدية:يواد تعالي اقعد هاكلك يعني
انا:مش القصد و**** يا ام حسام عادي هبقي اجيله اي وقت تاني
سعدية:خلص الكلام تعالي يلا هعملك الشاي
فتحت سعدية باب الاوضة و دخلت الاول و نادت عليا بعدين دخلت انا و قعدت علي حصيرة و هي بتعمل شاي علي البوتاجاز و جسمها بيترجج زي الملبن و انا بتفرج علي طيزها رايحة جاية و هي شافتني ضحكت روحت انا لميت نفسي و بصيت بعيد و هي عملت الشاي و جت قعدت قدامي
سعدية:الشاي اه يا طه بالهنا الشفاا
انا:تسلم ايدك يا ام حسام
سعدية:كبرت ياطه اهه عيزين نشوفلك عروسة و ضحكت و انا قولت ف بالي شكلها عايزة تلبسني بتها هالة ولا اي
انا:لسا بدرييي يا ام حسام ع الجواز و الكلام دا وبعدين هتجوز ف الاوضة الي بنام فيها انا و ابويا امي و اختي
سعدية:بص يواد يا طه طول م انا و انت لوحدنا نديني ب سعدية بس او سوسو ماشي عشان انت كدا بتكبرني
انا:يخبر دا انتي ولا بنت ف العشرين يا ام حسام
سعدية:يواد مش لسة قايلالك بلاش ام حسام دي قولي يا سوسو عالطول ماشي و بعدين بنت ف العشرين ازاي يواد و انا ملهلطة من كل حتة كدا اكدب كدبة عدلة و ضحكت
انا:لهلطة اي يا سوسو بس دي حاجات ميقدرهاش غير الناس الي بتفهم ف الستات
سعدية:طالعة من حنكك زي العسل يواد...يسلام ليع يعني
انا:متفهمنيش غلط ي سوسو في فرق بين الست الملهلطة و الست الملبن الملهلطة دي بتبقي عامل زي الجاموسة تخينة بزبادة انما الملبن جسمها بيبقي مظبوط و واخد وضعه
سعدية:و انا بقي الجاموسة صح؟
انا:قطع لسان الي يقول كدا يا سوسو انتي الملبن و المهلبية و العسل كله
سعدية:بجد يا طه تسلملي يا حبيبي تعالي ام ابوسك و قربت مني عشان تبوسني من خدي روحت انا عملت حركة خبيثة لفيت وشي و بوقي شبك ف بوقها و هي استغربت و بصتلي و بوقي بيشفط بوقها و بعدين سحبت بوقها و رجعت مكانها و مرة واحدة بصت علي الباب و برقت فا انا بصيت علي الباب لقيت...ينهار اسود؟؟


ابن البواب الجزء الرابع

ببص علي الباب لقيت هالة واقفة و بصالنا انا و امها و بعدين طلعت برا و امها قاعدة تلطم و تقول اتفضحت يا مصيبتي ياني
انا:بس خلاص اهدي يسوسو مفيش حاجة انا هطلع اشوفها و افهمها الي حصل بشكل كويس
سعدية:لازم تتصرف دي بتي مش عايزة صورتي تبوظ قدامها و بتلطم....سيبت سعدية و طلعت لبرا لقيت هالة قاعدة برا علي المسطبة و سرحانة
انا:هالة متفهميش غلط الي حصل بيني و بين امك
هالة:انا شيفاكوو بعيني و انتو بتبوسو بعض
انا:كانت بتبوسني ف خدي عادي بتعتبرني زي علي اخوكي
هالة:ف خدك؟ ماشي هصدقك
انا:صدقيني يا هالة و امك قاعدة تعيط جوة و زعلانة عشان انتي شوفتينا و يلا قومي صلحيها
هالة:هو انا زعلتها ف حاجة عشان اصالحها ؟
انا:قومي بس صلحيها و قوليلها اني فهمتك انها كانت بتبوسني ف خدي و انتي شوفتي غلط و بعدين قوليلها انك طالعة تاكلي الفراخ و لو قالتلك انها لسا نازلة من فوق عندهم قوليلها هطتلعي تقعدي شوية و تنزلي و انا هحصلك 😉
هالة:انت ليك نفس تهزر ؟ و بعدين هطلع اعمل اي انا مش عايزة اطلع
انا:اي موحشتكيش 😉
هالة بكسوف:بس بقي انت اي مش عاتق حد خالص؟
انا:انجزي يلا خشي ل امك الغلبانة الي جوة دي اخرنا عليها زمانها مقطعة نفسها من العياط و اللطم....
دخلت هالة الاول و انا دخلت بعديها و كان سعدية لسا بتعيط و اول ما شافت هالة قامت
سعدية:يبتي متفهميش غلط انا كنت ببوسه ف خده دا زي علي اخوكي ف معزته
هالة:طه قالي ياما و فهمني انا الي فهمت غلط حقك عليا ياما و باست راسها
سعدية:****يخليكي ليا و ميحرمني منك ابدا يا حبيبت امك
انا:خلاص يا ام حسام محصلش حاجة و انتي يا هالة و ان كان عليا انا مش هاجي هنا تاني
سعدية:متقولش كدا يبني انت ف معزت علي و حسام بظبط ولا انت مصدقت مش عايز تيجي تاني؟
هالة:خلاص يا طه مفيش حاجة يعني
انا:طب اشطا انا هطير بقي عشان ممسحتش العربيات و قعدت كتير هنا
سعدية:ماشي يبني مع السلامة و سلملي علي امك و حسناء اختك
انا:يوصل يا ام حسام سلام يا هالة و غمزتلها من غير امها متشوفني و هي فهمت روحت انا طلعت فوق جري علي السطح و انا طالع عيني جت علي باب حسيت ان ف حد واقف وراه مهتمتش و كملت ل فوق و استنين شوية و هالة طلعت
انا:عرفتي تخلعي من امك
هالة:قولتلها طالعة اكل الفراخ و زي م انت قولت هي وكلتهم لما كانت نازلة و انت جاي فا قولتلها خلاص هطلع اقعد شوية فوق السطح شوية
انا:المهم سيبك من امك و ابوكي وحشتيني و غمزتلها
هالة بكسوف:و انت كمان
انا:طب اي مش هندحرج النمس😉
هالة بكسوف:يا قليل الادب بس
روحت هاجم عليها و حضنتها و قعدت ابوسها ف كل وشها (هي جميلة من نحية الشكل بشرتها بيضة و عندها غمازات ف وشها ) و بايدي اقفش ف بزازها الصغيرة و هي كانت ساحتت و مغمضةة عينيها (كانت لابسة جلابية عادية و تحتها كلوت قطن و سنتيان لونهم اسود) و قولتلها
انا:تعالي نخش اوضة الفراخ احسن حد يشوفنا يقتلنا
و هي كانت ف دنيا تانية فا شديتها ف حضني و مشينة لحد اوضة الفراخ و قعدتها علي كرسي ف الاوضة و رفعتلها الجلابية لحد بزازها و نزلت علي بزازها ف السنتيان كانو صغيرين مسكتهم من فوق السنتيان اقفش فيهم و بعدين نزلتلها السنتيان تحت شوية و ظهرت بزازها و حلمتها الوردية الصغيرة و قعدت امص فيها جامد و هي تايهة ف دنيا تانية و مش حاسةة بحاجة غير المتعة و بعدين قومتها و خليتها تقعد علي الكرسي بركبها و انا وقفت وراها نزلت بنطلون شوية و بلمس زبي علي طيزها من وراا
انا:انا هخليكي طايرة فووق دلوقت و انسيكي كل حاجة
هالة:بس براحة و*** عشان انت كل مرة توجعني
انا:متخفيش يا قلبي انا همتعكك و نزلتلها الكلوت القطن و ظهرلي خرم طيزها الوردي الي محدش استعمله غيري و كسها الصغير و فيه شوية شعر صغيرين و بليت زبي من ريقي و حطيته علي خرمها
هالة:طه عشان خاطري براحةة
انا:هو انا لسا عملت حاجة اهدي يا لولو متخفيش
هالة:ماشي بس براحةة
و بمشي زبي علي خرمها طالع نازل باحول ابله كويس عشان ميوجعهاش و هو بيخش و روحت يدوب بدخل راسه هي صرختت روحت حطيت ايدي علي بوقها بسرعة
انا:يخربيتك ف اي انا لسا حتي مدخلتش راسه مالك
هالة:براااحة عشاان خاطري يا طه بقالنا كتير معملناش و الخرم لمم
انا:اهدي يا هالة اهدي انا مش هوجعك متخفيش بس سيبي طيزك و اهدي....و بدخل راس زبي تاني لحد ما دخلت الراس و هي بطلع لقدام روحت ماسكها من كتافها و بدخل شوية بشوية زبي و هي بتتااوه جامد
هالة:اصبر يا طه شوية لحد ما اتعودد و***
انا:يبت انا عملت حاجة دا الراس بس الي دخلت اهدي بقي..و كملت بدخل زبي و هي تتتاااوه لحد وصل للنص و هي قمطت علي زبي كانت هتقطعه
انا:يخربيتك سيبي طيزك يبت هتقطعي زبي اهدي و سيبي طيزك و قولت مبدهاش بقي و قومت دخلت بقية زبي مرة واحدة و هي طلعت لقدام و صرختت روحت حطيت ايدي علي بوقها و سيبت زبي جوه طيزها شوية تاخد عليه و حشت ايدي من علي بوقها
هالة:كداا يا طه توجعني حراام عليك انا حبيبتك و كانت مدمعة
انا:حقك عليا يا حبيبتي انا قولت عشان نخلص بسرعة لحسن امك ولا حد يطلع اهدي و همتعك دلوقت
هالة:ماشي بس سيبه شوية عشان خاطري اخد عليه
سبت زبي جواها شوية و لقيتها بترجع هي لوراا فا عرفت انها خدت عليه روحت اتحركت بقي و بقيت ادخله براحة و اطلعهه و هي بتتاوهه اااه برااحةة يا طهه كمان بتاعك حلو و مدفيني كمان ااااه اووف و انا بدخل زبي براحة و بطلعه و سرعت شوية من دخول زبي ف طيزها و هي بتتااوه معي دخول زبي و طلعه و بايدي بقفش ف طيزها و بضربها علي طيزها و هي بين كل ضربة بتتاووه جامد و بعدين قومتها و قعدت انا علي الكرسي و خليتها تقعد هي علي زبي وضع الفارسة و بتقعد براحة علي زبي و هي ماسكة الجلابية ب ايديها و بتنزل سنة سنة و بتاوهه و هي نازلةة اااه اووف بتاعك حلوو يا طهه كمان اااوف لحد ما خدته كله ف طيزها روحت انا ماسكها من طيزها و بطلعها و بنزلها علي زبي و شبكنا انا و هي ف بوسة نستنا الدنيا و ما فيها و هي بتتاوه جوة بوقي و قومت بيها امرجحها علي زبي و هي سابت بوقي و بتتاوهه جامد اووف كمانن يا طه ااااه بتاعك حلو يا حبيبي
انا:اسمه زب يا قلبي
هالة:لا اتكسف
انا:اسمهه اي و دخلت زبي جامد فيها و هي صوتت
هالة:ااااه خلاص خلاص اسمه زب دخل زبك برااحةة
انا:ادخلله فينن قولي
هالة:اااه ف طيزي ف طيزي اووف
و بعدين خليتها تقعد علي ركبها وضع الكلبة تاني و دخلت زبي براحة و بعدين سرعت شوية عشان اخلص لاننا اتاخرنا و هي بتتاووهه جامد و زبي طالع داخل ف طيزها لحد ما حسيت اني هجيبهم
انا:هجيب يا حبيبتي
هالة:لا بلاش جوه هاتهم براا
روحت طلعته منها و جبتهم علي الارض و ببص علي طيزها لقيت الخرم محمر و واسع
انا:خرمك بقي عبارة عن نفق يا هدهد 😂
هالة بكسوف و ضحكة خفيفة:بس يا قليل الادب مهو بسببك
انا:د انا غلبان وضحكت
هالة:طب يلا يلا نلبس عشان ننزل بسرعة هنزل انا و انت انزل ورايا لو فيه حاجة هشاورلك تستني
انا:يلا يملبن و ضربتها علي طيزها و هي ضحكت...و بعد ما كل واحد فينا لبس نزلت هي و انا بعديها و بردو لحظت نفس الباب ان حد واقف وراه و العين السحرية مش منورة فا استغربت؟ هالة نزلت الاول و بعدين ندهتلي
هالة:انزل يا طه باب الاوضة مقفول باين محدش هنا يلا بسرعة
انا:اشطا يا قلبي امواااه و سبتها و مشيت لعمارتنا وصلت كان الباب مفتوح و امي و حسناء قعدين ف الارض و بيقطفو ملوخية و بيتفرجو علي التلفزيون
امي:كل دا عند علي يا طه؟ انا بعتلك حسناء لقت باب الاوضة مقفول؟(ملحوظة اخوات علي الصغيرين احمد و مهاب ديما قاعدين ف البلد عند ستهم)
انا:كنا قاعدين انا و علي علي البحر ياما
امي:ماشي يا طه
انا:هتعملو اي النهاردة اكل ياما؟
حسناء:زي م انت شايف ملوخية اهه
انا:بس؟
امي:هنعمل النهاردة ملوخية و رز
انا:ماشي ياما انا هنام شوية و ابقي صحيني لما تعملي الاكل
امي:ماشي يبني...و سبتهم يعملو الاكل و نمت علي الحصيرة يدوب عيني غمضت وروحت ف النوم صحيت علي ايد حسناء بتصحيني عشان اكل قومت دخلت الحمام و غسلت وشي و طلعت كان ابويا موجود و حطو الاكل و قعدنا كلنا ناكل و بعدين طلعت قعدت براا كان معدي احمد صحبي(احمد ١٧ سنة ف زراعة معايا بس اكبر مني بسنة بيشتغل ف سوبرماركت و حالته المادية يعني عايش مع ابوه سعيد ٤٥ سنة و امه ليلة ٤٠ و اخته نور ١٦ قدي ) جه سلم عليا و قعد جمبي
احمد:اي يبرنس عامل اي؟
انا:انا بخير يا صحبي انت عامل اي؟
احمد:ميت فل و عشرة بص بقي انا قدامي شغلانة حلوة و قولت مفيش غيرك يستحقها و كمان هتتبسط منها فشخ قولت اي؟
انا:مش لما اعرف اي هي الاول؟
احمد:شغلانة بسيطة يا حب انا هوديك ل واحد صحبي هتروح تشتغل معاه موصلاتي هو هيديك الوردر و انت تروح توديه و ترجعله بالفلوس و هو هيظبطك و كمان حياتك تمشي شوية
انا:مرتبها حلو علي كدا؟
احمد:بص يا برنس انت كل اوردر هتوصله هتاخد عليه نسبة و كمان هو الي هيتفق معاك بقي علي كل حاجة بس شوف انت فاضي امتي و انا هاخدك و نروحله اشطا؟
انا:اشطا يا ابو حميد و كتر خيرك انك فاكرني
احمد:متقولش كدا ياسطا انت اخويا يلا اسيبك انا بقي سلاموز
انا:سلام يا صحبي....و دخلت جوة و قولتلهم بالمرة
انا:احمد ابن استاذ سعيد يابا جابلي شغلانة و قالي اقولك الاول لو كدا هيخدني و اتفق مع صاحب الشغل
ابويا:شغلانة اي دي يا طه؟
انا:لسا مش عارف هو قالي اشوف الدنيا لو فاضي اروح معاه للراجل و نتفق و اعرف الشغل اي
امي:طب و المدرسة؟
انا:اكيد هتفق مع الراجل و اعرفه ظروفي كلها
ابويا:ماشي يبني ***معاك و يوفقكك
انا:يخليك لينا يابا و عدي عدي اليوم و تاني يوم صحيت الصبح روحت المدرسة و قابلت احمد هناك و قولتله اني موافق بس عايز اعرف تفاصيل الشغل اكتر و هو قالي بعد المدرسة هيخدني معاه للراجل اتفق معاه و خلصت الحصص و طلعت استنيته برا و طلع مشينا مع بعض لحد عمارة كانت غريبة شوية الباب بتاع العمارة كله ابيض و العمارة متهالكة شوية خبطنا علي الباب فتحتلنا مزةة جامدة كانت لابسة روب و قفلاه (نهي ٢٣ سنة عبارة عن مكنة نيك مبتعتقش اي حد غير و هو فاشخها ) كانت عارفة احمد و هو
احمد:فلل يا بطل البوس جوة؟
نهي: اهلا بالدكر اهه جوه مين الي معاك دا؟
احمد:دا صحبي و اخويا طه و جايبه عشان شغل
نهي:امم مش بطال تعالي خش و دخلنا جوة و هي قفلت الباب ورانا
انا:مين دي يا احمد ؟
احمد:دي لبوة اسكندرية الاولي مبتشبعش نيك ابدا لو عايز تدوس هظبطهالك
انا:الشغل الي اوله نيك مبيعمرش هههه
احمد:اتقل تتكيف...و احنا داخلين الدور الاول الارضي عبارة عن ٣ واحدة علي اليمين و دي لمحت فيها كام واحد كدا بشربو سجاير بس شكلها غريب و الاتنين التانيين واحدة فيها بنتين و شابين و نزلين نيك ف بعض استغربت اكتر و التالتة كانت مفتوحة و بيعملو اكياس بيضة كدا غريبة و بيعبو فا سالت احمد
انا:هو اي نوع الشغل بظبط ؟
احمد:اصبر و هتعرف و طلعنا ع السلم ل تاني دور و كان فيه شقة واحدة بس واخدة الدور كله و كانت مفتوحة احمد رن الجرس و دخلل عطول و قالي تعالي دخلنا و كان شاب في العشرينات كدا قاعد علي كنبة و بيشرب نفس السجاير الي شوفتها تحت و واحدة قاعدة قدامه علي الارض ماسكة جردل مية و بتدعكله رجله
احمد:فلل يا بوص هو دا طه الي قولتلك عليه(سعد ٢٤ سنة بيشتغل ف المخدرات و البودرة و اي حاجة فيها فلوس دايس فيها )
سعد:اهلا اقعدو...قعدنا علي كراسي قدامه و بدا يتكلم
سعد:عامل اي يا طه؟
طه:بخير ياباشا
سعد:اسمي هنا البوص ماشي يا طه؟
طه بصيت ل احمد و قولت:ماشي يا بوص اؤمرني
سعد:بس يا طه شغلنا بسيط فشخ انت هتاخد بضاعة تروح توصلها ل ناس و تاخد منهم الفلوس و تيجي و كل اوردر هديك عليه نسبة من الفلوس الي هتجيبها تمام يا رايق فهمت؟
طه:هتكون اي البضاعة دي؟..احمد ضربني خفيف بحيس اني اسكت
سعد:سيبه يا احمد..بص يا طه انا حجتين محبهومش ف الشغل الكدب و الي بياسل كتير فل؟
انا خوفت منه و من طريقة كلامه:تمام يا بوص..بس انا هبدا من امتي اشتغل ؟
سعد:من دلوقت هتاخد الشنطة دي و تروح توصلها في المكان الفولاني و احمد هيكون معاك اول مرة دي بعد كدا هتشتغل وحديك تمام؟
انا:تمام يبوص و خدت الشنطة انا و احمد و روحنا المكان سلمت الراجل الشنطة و الراجل اداني شنطة تاني رجعت بيها انا و احمد اديناها ل البوص
سعد:عفارم عليكو يا رجالة كدا انت تمام يا طه و خدي دي نسبتك اداني ٢٣٠٠ انا بصيت علي الفلوس و تنحت
انا:بس دول كتير قوي يا بوص
سعد:و كل مرة هيزيدو بس انت همتك معانا و كمان يسيدي ليك عندي مفاجاة عشان اول شغلة خلصتها...روحي يا سلمي نادي ٣ من البنات الي فوق
البنت الي كانت بتغسله رجله اسمها سلمي:حاضر يا بوص .......و طلعت الدور التالت فوق و نزلت معاها ٣ بنات احلي من بعض و طياز و بزاز حاجةة نار
سعد:اختار يسيدي واحدة من التلاتة تقضي معاها ساعة انا تنحت من كلامه و قولت اي الشغل الجامد قوي دا نيك من اولها و فلوس كتير كدا شكلنا دخلين علي ايام عنب
انا:يا بوص انا لو اخترت واحدة هبقي كدا بقول ع الباقي وحشين و بسم** مشاء** كلهم جامدين ههه
سعد:و انا مش مكسرلك كلة كلهم بتوعك يعم
انا:بتتكلم بجد ي بوص هخش بالتلاتة 😳
سعد:انا حبيتك يا طه و دي مكافاتك بداية الشغل بتاعنا
انا:و انا تحت امرك يا بوص يلا بينا يا بناات ليلتنا عنب....

ابن البواب الجزء الخامس


دخلت اوضة ف الشقة مهي الشقة واخد الدور كله فا مليانة اوض كتير هه المهم دخلت الاوضة و ال٣ بنات معايا و ركز معايا كدا ف الي جاي(مي و دي افجرهم عندها ١٨ سنةة بس اي فورتيكةة بزازها ترضع يتامةة و طيازها من النوع المرفوع حاجة كدا كيم كارديشيان و ابوها متوفي و امها اتجوزت من بعده و دا الي خلاها هربت عشان جوز امها راجل وسخ..زيزت و دي الكريزة ٢٣ سنة طويلة بتاع ١٧٥ و رفيعة بس بزازها واخدة وضعها و حجم ٤٠ و طيزها صغيرة علي قد جسمها و سهام ٢١ و حاجة كدا ماية خليفة الغلابة بس الفرق انها بيضة لبن و حلمتها وردي و كسها وردي ) طبعا انا اول مرة اكون ف الموقف دا لاني مش نيااك جامد اوي يعني و كمان اخري ف النيكة ربع ساعة تلت ساعة اخري بس مع التلاتة دول و ساعة واحدة انا هتصفي النهاردة...
انا:احمم انا الصراحة مش نياك اوي يا بنات بس معاكم حاسس اني اسد هه
مي:متقلقش يا برو انت نام علي ضهرك و احنا هنمتعوك
انا:سءال معلش يعني اي برو دي عشان البوص قالهالي بردو و مش عارفها ؟
مي:يعني يا اخويا يا شقي انت نرم ولا اي
انا: يعني اقولك اي معني كلمة برو تقوليلي الكلام المجعلص دا و اي نرم دي كمان؟
زيزت:اي يا مان انت منين بظبط باين عليك مييح خالص؟
انا:انا من الارياف
سهام:اها عشان كدا مش ف الموود طب بص انت عايز قاعدة كدا علي رواقة بس بعدين خلينا نخلص الساعة دي و تطلع مبسوط عشان منتعلقش هه يلا
انا:ماشي يلا و قومت قلعت البنطلون و القميص و فضلت ب الشورت بس و جم لحد عندي مي عند زبي و سهام معاها و زيزي(زيزيت هننديلها زيزي عشان الاسم رخم) جت عندي تبوسني و انا مش اوي ف البوس فا بركز معاها بتعمل اي و اعمل زيها و مي و سهام قلعوني الشورت و كل واحدة فيهم بتعمل مهمة مي ماسكة زبي تدعك فيه و تبوس راس زبي و بعدين تنزل لحس علي عمود زبي و سهام ماسكة البيوض تلحس فيهم و تشفط كل واحدة وحديها و انا هموت من المتعة اايي دا اول مرة احس ب الاحساس دا ولا زيزي الي بتبوسني دي و عارفة بتعمل اي...و بعدين زيزي مسكت بزازها و بتدعكهم ف وشي و انا ابوسهم و الحس ف بزازها و اخد الحلمة ف بوقي امصها و اشفطها و مي و سهام شيفين شغلهم عند زبي لحد ما نزلت علي وشهم
مي:مش تقول انك هتنزل يبني و بعدين احنا لحقنا عملنا حاجة!!
سهام:بسرعة دي علي كدا انت خفيف خالص و ضحكت ضحكة علوقية عالية
انا:اعذروني انا اول مرة انام مع بنات و كمان مش اي بنات دول ابطال جامدة كدا وبعدين انتي مصك جامد خلتيني اجيب بسرعة كملي مص يلا و رجعت مي بعد ما شفطت اللبن كملت مص و سهام طلعت عندي ببزازها النار و بقيت بين اربع بزاز بمرمغ وشي بينهم و ببعبصهم و مي مكملة مص محترفة مص تقولش مولودة في بوقها مصاصة ههه.....قامت بعدت مي عن زبي و راحت سهام عند زبي و هتطلع تقعد عليا زبي
مي:رايحة فين انا الي هتناك الاول لبنه طعمه جامدد
سهام:انتي خدتي اللبن انا الي هتناك يا لبوة
زيزي:هتتعزمو علي بعض اخلصو كلنا هنتناك و ضحكت بعلوقية
انا:خدو من الخبرة دي كلكو هتتناكو بالدور و ضحكت
و طلعت سهام و قعدت علي زبي شفطته شفط بكسها و بتتااوهه اههه زبه جامد يا ولاد اااه هيطلع من زورري اووف كماان اااه كماان يا دكرر و بتتنطط علي زبري قومت و قلبتها علي ظهرها و زبي لسة ف كسها
انا:تعالي بقي انا هوريكي الخفيف الي بيجيب بسرعة يا شرموطةة و سحبت زبي و حطيت راسه ف كسها و زقيته مرة واحد صووتتت جامد اااااااااه براااااحةةة و** انا غلطاانةة الحقووني يا بناات زبه خرطووم اااه
مي:تستاهلي يا شرموطة عشان تبقي تتناكي الاول تاني هههه افشخها الشرموطة دي و انا بدخل زبي بسرعة و بطلعه ف كسها و هي بتتاووه و بتصووت اااااااااه براااحةة براحةةة كسي ورمم يا ناااس انا اسفة خلااص ااااههه انت سيد الرجاالة بس براحةةة كسي ورررم
انا:مش انا خفيف يا شرموطة استحملي بقي و بدخل و بطلع بسرعة و هي بتصووت جامد لحد ما اغمي عليها
زيزي:خلاص يخربيتك سيبها خلااص انت واخد اي
انا:طبيعي يا شرموطةةة وبعدين دي لبوة كبيرة زيك تستاهل الي بيحصل فيها و لسا بدخل زبري جامدد ف كسهاا و عمال اضربها علي وشها و بزازها لحد ما فاقت
سهام:حراام عليك كفاية مش عايزة اتناك خلااص اااااه الحقوووني يا بنااات دا متفريييي و فشخلي كسي حاسة بوجعع جاامدد و بتعيطط جامدد فا سبتها و زيزي قومتها و راحت بيها الحمام و انا بصيت لمي و هي بصت ليا
مي:انا مش بحب العنف علفكرة يعني خليك حنين عليا
انا:يسلام بس كدا تعالي يا بطل و روحت عليها و خدتها ف بوسة جامددة و ايدي بقفش ف طيزها الملبن و بضربها سبانكات لحد ما حمرت
مي: ااااه انا قولتلك مبحبش العنف كدا حمرتلي التوتة 🥺
انا:سلامة التوتة و صاحبة التوتة وريني كدا و نزلت عند طيزها و ببوس مكان تعليم ايدي عليها و بعض فيها
مي:اااه متعضش لاا بلاش عض بتوجعني اكترر اااه
و سبت طيزها و قومت خليتها تنام علي ضهرها و نمت فوقها خدتها ف بوسة و بقفش ف بزازها المهلبية و زبي فوق كسها بظبط
مي:خلي بالك انا مس مفتوحة من ورا بس
انا:غريبة دي
مي:عاملة حسابي يمكن بعدين اتجوز ولا حاجة يبقي جوزي اول واحد يفتح هيهيي
انا:شرموطة عندها اخلاق 😂 و كملت بوس فيها و نازل سنة سنة علي رقبتها بوس و نزلت علي بزازها بوس و مص و عضض و هي تتااوهه و نزلت علي سوتها الحسها و ادخل لساني فيها و هي تتاووهه و بعدين نزلت علي كسها الاحمر كان نضيف و مفيهوش ولا شعرة فا نزلت لحس فيه و مص و عض و هي مغمضة عينيها و بتتاووهه و قومت رفعت رجليها علي كتفي و بليز زبي و حطيته علي خرمها
مي:برااحةة وحياتي عندك و انت بتدخله اتعود عليه بعدين برحتك
انا:عيب عليكي هدلعك و قومت مدخله جامد مرة واحدة و هي برقت بعنيها ليا زي ما تكون اتخشبت و بقت تمثال
مي:كنت متاكدة انك هتعمل كدا يلا يا عرص نيك بدل ما اقوم انيكك انا و انا بصتلها و مستغرب الي هو اي دا؟
انا:عرص؟ طب يا كسمك استحملي و قومت ساحبه و دخلته تاني و بطلعه و ادخله مرة واحدة ورا بعض و هي بتتاوهه جامد
مي:اااه كمان يا خوول اي مش عارف تنيكك اهه اوووف كماان نيييك يا خووول دي ياما خدتت ازبااار اوووف نييككك جامددد اهههه الشرمطة ليها ناسها اوووف ارزععع ارزعع جاممدد و انا شغال انيك فيها و ارزع و بضربها علي بزازها جامد و هي تتاووهه جامد و بعدين قومتها و خليتها ف وضع الكلبة و دخلته جامد و هي شهقتت و كملت نيكك فيها جامدد و شغال سبنكات علي طيزها لحد ما بقتت دمم و هي تصوووت جامد و جت زيزي علي صوتها
زيزي:انت واخد اي يخربيتكك فشخت البت جووة كسها ورام قعدتها ف مية دفية و التانية بتفشخ طيزها اهه انا مش هتناك مش مستغنية عن عمري
مي:يا شرموطة ااااه انتي اوووف عندك استعداد اهههه كمان تاخدي ٢ مرة واحدة اوووف كمان يا دكررر اجمد
زيزي:لا يست انا مش مستغنية عن عمري دا فشخكو انتو الاتنين امال انا هيعمل معايا اي لاا
انا:متخفيش هنيكك براحةة هههه
مي:ااااهه سيبكك منها و نيكك انت كمل حفر ف طيز اللبوة الي مش بتشبع ااااه اوووف كمانن يا دكررري
انا:قعدتي تقولي انا مبحبش العنف و حنينة و طيبة و بتاع و انتي طيززك واخدة زبي ل اخره ناقص تشفطيني
مي:اااااااه كماااان يا دكررري كمااان م انت لما فشختت سهام انا هيجت فشخ و انت بتاعك ميتقاومش اههه كمااان يا دكريي كماان ارزعع
انا:طب يا شرموطة خدييي يا كسمكك خديي ف طيزك الملبن دي خديي جامددد
مي: ااااه اديني كمانن اووفف اديني ااهه جامددد هجيب خلاص هجيب هاتم معايا جوة
انا:انا كمانن هجيب يا لبوووةة خديهمم ف طيزك النفق خدييي دخلت زبي ل اخره جوة طيزها حسيته وصل بطنها و نزلت كمية كتيرةة
مي:اااااه حاسة انه ف بطني املاني جماان سخنين اااااه بجييب بجييب اااااااااااااااه و صرخت و جسمها اتشنج و جابت و نامت علي السرير مفرهدة
انا:لبوووة اصلييي اصللي بعني اي الحلاويات دي كلها يا شرمط و ضربتها سبانكك علي طيزها
مي:اااه هيهييهي المهم اكون عجبتك يا دكررر
انا:الا عجبتيني د انتي فاجرررة يا كسمك مش زي ناس مستحملتش و فرفورة
زيزي:م انت مفترري مش حاسس بالي تحتك
انا:انا تعبت اصلا فا كفاية عليا اتنين و خصوصا اللبوة الي هدت حيلي دي
زيزي:يعني انا مليش نصيب؟
انا:لا طبعا يقلبي ليكي و نص بس اخش اغسل زبي و اطمن علي الغلبانة الي جوة
زيزي:ماشي ي عسل مستنياك
و سبتهم و دخلت ل سهام الحمام كانت نايمة ف البانيو و مفشخة رجليها
انا:حقك عليا يا سهام مكنتش اقصد اني اوجعك بس انتي استفزتيني ف الاول
سهام:تقوم تفشخني كدا يا مفتري انا زعلانة منك اووي
انا:حقك عليا يا عسل هعوضهالك مرة جاية
سهام:ماشي...عملت اي ف مي انا سامعة صوتها من هنا
انا:للاسف كنت عايزها تحصل اختها بس طلعت لبوة اصليي و شرقاانةة
سهام:انت هتقولي م انا عارفاها شرموطة بجد دي طيزها ياما شالت ازباار لما شبعت
انا:بس ف سؤال محيرني هي مش مفتوحة يعني اصلي سالتها قالتلي كلام غريب مستقبل و جواز و ضحكت
سهام:دي لبوة متصدقهاش هي مستنية واحد يدفع عشان يفتحها و يكون اول واحد و ضحكت
انا:شرموطة شرموطة مفيش كلام اسيبك انا بقي و اطلع ل زيزي اخلص عليها و يدوب اروح عشان اتاخرت وضحكت
سهام:بس متنسانيش ها ليا عندك نيكة
انا:عيب عليكي هروقكك يلا سلام
و طلعت من الحمام لقيت زيزي و مي فوق بعض و بيبوسو بعض و يقفشو لبعض انا استغرب اي دا
انا:انتو بتعملو اي ؟
مي:اي مسمعتش عن الليز قبل كدا
انا:اي الليز دا؟
زيزي:سحاق بين البنات لما يكون مفيش دكر يريحهم
انا:طب اللبوة دي انا لسا فشخها اي مشبعتيش يا شرموطة
مي:هيهيهيهيهي الشرموطة مبتشبعش يروحي
زيزي:تعالي بقي ريحني بس مش تفشخني زي الاتنين و الحسلي كسي ميوش قالتلي انك بتلحس حلو
انا:انا عنيا ليكي يا زوز و روحت عندها و هي كانت نايمة علي ضهرها و فاشخة رجليها و كسها كان ابيض و فيه شوية شعر خفيف و وردي من جوة نزلت الحسلها و امص زنبورها و هي تتاوهه اااه كمان مص كمان ااوووف و ماسكة شعري بتشدني علي كسها جامد و فضلت الحس كسها جامد و هي تتاوهه جامد و بتقفل فخادها علي راسي و انا بمص جامد ف زنبورها و عضيته خفيف لقتيها اتشنجت و جابت ميتها نزلت الحس ميتها و ادوقها
انا:امم مش بطال و قومت طلعت عند بوقها عشان ابوسها و ادوقها عسلها و هي الي كانها مصدقت لقت اكل بقت تاكل ف شفايفي و بدعك كسها و بليت زبي من مية كسها و بفرش كسها طالع داخل
زيزي:ااهه دخله بقي و ريحني اهه لي بتعذبني
انا:ادخل اي؟
زيزي:دخل زبكك ف كسيييي
انا:خديي اهو و زقيت زبي للنص و هي ااااااااااااه كمااان املاني بزبك الكبيرر اهه اووف و بدخل زبي و اطلععه لحد النص و بعدين دخلت الباقي منه و هي بتتااوه جامد كمانن دخلل كماان اااه و سرعت شوية عشان اجيب و لاني اتاخرت فا سرعت علي اخر سرعة و هي اااه براااحة لابراااحة عشان خاطري نيك برااحة اااوف كمان نيكك كمان اووف و طبعا لاني جايب مرتين فا هاخر ف التالتة فا قومتها ونمت علي ضهري و خليتها تقعد علي زبي ف وصع الفارسة و خدته كله ف كسها و هي بتصوتت من الوجع و المتعة و مسكتها من طيزها و بنططها علي زبي و بقفش ف طيزها و بضربها سبنكات عليها و هي بتتاوه جامد و بتصرخ ااااه كمان يا يفحل ااااوف كمااان و سرعت شوية ف النيك لحد ما خلاص هجيب
انا:هجيب يا زوز اجيب فين ؟
زيزي:ااااااه هاتهم علي بزازي و قومت خليتها تقعد تحت زبي و بقيت ادعك زبي جامد لحد ما جبتهم علي بزازها و كنت تعبت خلاص مش قادر بس لازم اقوم قومت و طلعت برا سعد البوص كان قاعد لوحده بيتكلم ف التلفون و بعدين قفل و بصلي
سعد:اتبسطت يا طه؟
انا:اتصفيت قصدك هههه
سعد:يراجل دا انا سامع صوتهم من هنا انت عملت فيهم اي
انا:كل خير هههه المهم انا هروح بس البيت ٥ دقايق بظبط اعرفهم و جاي تاني
سعد:تمام انت معاك فون؟
انا:لا يا ريس
سعد:طب خد دول هات فون و خط عشان لما اعوذك ف الشغل بعد كدا تمام يبرو؟
انا: تمام يبروو هطير انا ف السريع و جاي
سعد:اشطاط و سبته قاعد مكانه و نزلت وصلت البيت كانت امي هي الي موجودة و حسناء و اول ما دخلت امي بصتلي
امي:كنت فين كل دا يا طه حصل حاجة ؟
انا:لا يا اما بس استلمت الشغل الجديد و خدي دول اديتها ٢٠٠٠ و خليت ال٣٠٠ معايا بصتلي كدا و بصت للفلوس
امي:اي دا كله جايبهم منين يا طه؟
حسناء:ينار كل دي فلوس جبتهم منين
انا:من الشغل ياما هيكون منين
امي:شغل اي دا الي تاخد فيه الفلوس دي كلها و كمان من اول يوم شغل واد يا طه انت بتضحك علينا و سرقت؟
انا:اسرق اي ياما بس و****دا من الشغل انا هفهمكم الشغل عبارة عن اني بوصل حاجات لناس و كل طلب عليه نسبة ليا و علي حسب الطلب بكام
امي:اوعي تكون حاجة شمال يا طه احنا ملناش ف الحرام يبني اخرته وحشه
انا:لا متقلقيش ياما انا مليش ف الحرام و بعدين خدي الفلوس دي و شوفو لو ناقصكو حاجة اعملو بيها الي انتو عيزينو
امي:ولو اني مش مطمنة للشغلانة دي بس خليني معاك للاخر
انا:متقلقيش ياما كل خير و قولتلها اني رايح اجيب تلفون و خط عشان الشغل
امي:طب اقعد كل حاجة بدل ما انت علي لحم بطنك من الصبح
انا:هبقي اجيب اي حاجة من برا اكلها علي السريع ياما سلام و سبتهم و روحت ل اقرب محل موبايلات (سعد اداني ٢٠٠٠ و قالي هات فون تاتش و انا هعلمك عليه)فا روحت دخلت المحل و قولت للراجل علي تلفون كويس فا جابلي كذا حاجة قدامي و قعد يقولي كلام غريب و بتاع فا قولتله انا مبفهمش فيهم شوفلي الاحسن و هاته فا اداني واحد و قالي انه كويس جدا و قيمة مقابل سعر يعني هيريحني و اشتريت الموبايل و طلعت و روحت اشتريت خط مش مسجل و روحت ل سعد و هو فتح علبة الموبايل و خط الخط فيه و ظبطهولي و قعد يعلمني فيه شوية حاجة ارن علي حد ازاي و ارد علي حد بيرن و الذي منه و اداني الرقم بتاع حفظته ف الموبايل و بعدين قالي هتروح اوردر هو مش بعيد هتديه الكيس دا و تاخد من الفلوس زي الصبح بظبط و تيجي عالطول و روحت المشوار و قابلت شاب كدا كان واقف يطوح تحيه سكران ف نفسه اداني الفلوس و رجعت ل سعد و اداني نسبتي ٥٠٠ ج و قالي لو عايز تروح البيت و انا لما اعوزك هرن عليك مفيش مشكلة فا قولتله تمام ابقي رن عليا و انا نازل قبلت نهي و هي الي فتحتلي الباب
نهي:نورت يا دكرر ههيهيهي
انا:دا نورك يا هانم
نهي:هانم؟ هيهيهيهي و فتحتلي الباب و انا طلعت و روحت السوبرماركت اشتريت جبنه رومي و لانشون و كيس شبسي و لتر ساقع و رجعت البيت و كانت امي و حسناء قاعدين
انا:خدي ياما افرشيلنا ناكل جبت رومي و لانشون من السوبرماركت
حسناء:****جبنه رومي و لانشون اخيرا الواحد هيجرب الحاجات الي بيسمع عنها بس هييييه
انا:بصي يا ست البنات انتي اي حاجة نفسك فيها قؤمريني و انا هجبهالك
حسناء بفرحة:بجد طب انا عايزة هدوم جديدة ينفع؟
انا:طبعا الي انتي عيزاه امك معاها الفلوس اهه و ابقي روحو اشترو
امي:****ما يحرمنا منك يولدي و يفتحلك ابواب الرزق كلها
انا:ويخليكي لينا ياما...و حطت الاكل و قعدنا ناكل و بعدين قولت ل امي هنام شوية لو الموبايل رن صحيني قالتلي ماشي يابني و روحت ف النوم و صحيت علي صوت امي بتقولي الموبايل بيرن يا طه قومت و رديت كان البوص و قالي عايز دلوقت عشان فيه اوردر قولتله جاي حالا و قومت غسلت وشي و روحتله
سعد:بص بقي الاوردر دا غالي يعني تاخد بالك منه كويس و توصله للراجل ف ايده و تيجي بسرعة ماشي؟
انا:حاضر يا بوص و خدت منه الاوردر و روحت عشان اوصله و انا ف الطريق كان فيه واحد مرقبني و انا عملت نفسي مختش بالي منه و كملت عادي و وصلت للراجل باين عليه ابن ناس كان لابس بدلة سودة و كرفتة بيضة استلم مني البيضاعة و اداني الشنقطة الي فيها الفلوس المراضي كانت تقيلة و الفلوس كانت كتيرر قوي المهم طلعت من عنده و انا راج نفس الراجل الي بيراقبني كان واقف مستنيني اطلع و بعد ما طلعت و مشيت شوية و وصلت ف شارع كان هادي خالص مفيهوش صريخ ابن يومين راح جاي عليا بسرعة روحت انا جريتت و هو بيجري ورايا و انا اجري بكل سرعة عندي لحد ما وصلت قدام الباب بتاع العمارة و من حظي كان مفتوح دخلت عالطول جري لقيت نهي ف حضني و بخدها و ننزل علي الارض
نهي:يخربيتك بتجري كدا ليه
انا:اصل كان فيه واحد بيراقبني و انا بودي الاوردر و فضل مراقبني لحد ما استلمت الفلوس و جري ورايا باين عليه حرامي
نهي:و عرف انك جيت علي هنا؟
انا:كان ورايا بتاع شوية كتار و اكيد شافني و انا بجري علي هنا
نهي:يخربيتك مصيبة لا يكون مخبر انت لازم تقول ل البوص يلا اطلعله
انا:حاضر...و سبت نهي تحت و طلعت للبوس كان قاعد هو و مي بيبوسو بعض و انا دخلت و عملت صوت عشان يعرفو اني جيت
سعد:تعالي يا طه ها كله تمام؟
انا:ايوة ي بوص بس فيه حاجة حصلت كدا عايز اقولك عليها
سعد:خير ؟
انا:و انا رايح اسلم البضاعة كان في حد بيراقبني و بعد ما استلمت الفلوس و انا راجع جري ورايا باين كان حرامي
مي:ينهار اسود؟
سعد: استني يا مي... ها وبعدين؟
انا:بس و لما جيت علي هنا و دخلت من الباب كان مفتوح خبطت ف نهي و قعنا احنا الاتنين و حكيتلها قالتلي احسن يكون مخبر و قالتلي ابلغك بالي حصل دا
سعد:امم طب شكله اي الراجل دا و كان لابس اي؟
انا:هو وسط بين التخن و الرفع و كان لابسة قميص ابيض و بنطلون جينز و طاقية علي راسه
سعد:اممم طيب انا هتصرف و اشوف مين ولو معرفتوش هفكرله ف حاجة كدا و اقولك المهم خد نسبتك ف المشوار دا و كانت نسبتي ٧٨٠٠ و طبعا انا مسالتش زي ما قالي قبل كدا مبيحبش الي بيسال و قالي خلاص روح انت ولو فيه جديد هبلغك لو مرنتش عليك نام
انا:تمام يا بوص عن اذنك..و سبته و مشيت و انا نازل قابلت نهي
نهي:هاا قولت لل بوص؟
انا:اها عرفته و قالي هيتصرف هو بس سؤال كدا محيرني
نهي:اي السؤال الي محير سعتك؟
انا:هي الحاجة كانت بتتوحم علي بطيخ؟ اي بزازك دي كلها
نهي: خمسة و خميسة ف وشك يا جدع دا خير ****اي اعترض
انا:لا طبعا منقدرش نعترض بس انا كان ليا طلب ممكن؟
نهي:استاذن من البوص الاول و تعالي هخليك تعمل الي انت عايزه تمام؟
انا:و انتي عرفتي منين اني هطلب كدا؟
نهي:بضحكة علووقيةة كبيرة يا حبيبي مدول الي بيجبولي الزباين لحد عندي امال هما كبرو من شوية ييلا شوف حالك اجريي
انا:علي رايك في حد مبيحبش الفاكهة يلا اسيبك انا بقي سلام
نهي:هيهيهيهي سلام يا دكر
سبتها و روحت كان ابويا موجود و قاعد يقولي شغل اي دا و مش شغل اي الي يجيب الفلوس دي كلها ف يوم و بتاع فهمتو الدنيا و كله تمام و عطيته ٢٠٠٠ جنيه قولتله اشتري بيهم جلاليب او اي حاجة انت عايزها و اديت ل حسناء ١٠٠٠ جنيه بس طبعا عارفين قلب الام هاتي اشلهوملك 😂 و اتبقي معايا ٤٨٠٠ جنيه المهم الساعة كانت ١٠.٢١ فا كلت معاهم لقمة و كلنا روحنا ف النوم.....


ابن البواب الجزء السادس


صحيت علي الموبايل بيرن و كان البوص
سعد:صباح الخير يا رايق عامل اي؟
انا:تمام يا بوص فيه اوردر ؟
سعد:لا يا رايق انا بس بتصل بيك دلوقت عشان اقولك عدي عليا الساعة ٢ اشطاا؟
انا:تمام يا بوص سلام
سعد:سلام يا نجم
قفلت مع سعد و قومت دخلت الحمام و غسلت وشي و امي كانت قامت و دخلت الحمام و انا طبعا مبقتش مركز معاها الفترة الي فاتت فا قولت انا لازم افضالها بس اشوف هتصرف ازاي ف حوار الشغل دا و هكمل ولا لا..و روحت المدرسة و خلصت و روحت كانت الساعة ١٢.٢٢ كانت لقيت الباب مقفول او شبه مقفول لانه متوارب و حتة صغيرة مفتوحة منه فا قولت اما ابص اشوف مين جوة قربت من الباب و زقيته سنة براحة و ببص كانت المفاجاة؟ لقيت ابويا ماسك حسناء و بيفشخ فيها و هي كانت بتتاوووه جاامد و تقريبا بتعيط مش شايف بظبط بس دا الي سمعته منهم و هما بيتكلمو بصوت واطي..
حسناء:يابا قولتلك بلاش طيزي وجعاااني قووي ياباا حرام عليك اااه
ابويا:طيزك حلوة قوي يا شرموطة عايزة تحرميني منها
حسناء:عيب عليك يابا انا مش كدا متقولش كدا اااااهه
ابويا:شششش مسمعش صوتك اوووف طيززكك ملبنن بس ابقي جهزيها بعد كداا يا لبوة
حسناء:ااااااه (مدمعة) حراام عليك يابا كفاااية هو فيه تاني لاااا
و فضل ينيك فيها و هي تصوتت لحد ما جابهم ف طيزها و قومها و هي جريت علي الحمام بسرعة و هو مسح زبه ف فوقطة و لبس هدومه و طالع روحت انا جريت بسرعة استخبا علي السلم عشان ميشوفنيش و طلع ابويا و حسناء وحديها جوة روحت انا نازل و داخل الاوضة كانت هي لسا طالعة من الحمام و رافعة الجلابية و لابسة كلوت اسود و بتعدله
انا:اي الحلاوة دي يا سونا
حسناء ب خضة:انت جيت ميتا و فين ابوك؟
انا:اظاهر راح يقعد مع عم سالم ولا حاجة بس اي الشغل الجامد داا
حسناء بخوف:شغل اي؟
انا:انا شوفت كل حاجة يا سونا و الصراحة انا عايز اجرب طيزك المهلبية دي طلامة اتفتحت
حسناء مدمعة:عشان خاطري يا طه بعدين عشان وجعاني قوي ابويا فتحني قوي و وجعاني
انا:مااشي يا سونا نخليها بعدين...امك فين؟
حسناء:عند مدام اميرة فوق جعان احطلك اكل؟
انا:ياريت عشان شوية و هروح الشغل
حسناء:ماشي..و حطتلي الاكل و قعدت شوية فتحت الموبايل و قعدت العب فيه شوية استكشف الي فيه و عرفت افتح النت و قعدت شوية علي النت لحد الساعة ١.٥٠ و قولت عبقال ما اروح ل البوص اكون وصلت ف المعاد و قولت ل حسناء لما امي تيجي قوليلها اني كلت و روحت الشغل و سبتها و مشيت و انا ف طريقي قابلت احمد و هو كمان كان رايح لسعد
انا:رايح تعمل اي يصحبي؟
احمد:البوص كلمني و قالي عايزك الساعة ٢ مش عارف لي
انا:غريبة اصله قالي بردو الصبح بدري
احمد:****يستر..و كملنا الطريق و وصلنا قدام باب العمارة و خبطنا فتحتلنا نهي و احمد وقف يتكلم معاها سبته و طلعت ل البوص لقيته قاعد و بيتكلم ف الموبايل و شاورلي اقعد لحد ما يخلص
سعد:لا البضاعة هتوصل ف معادها ياباشا انشاء**** متقلقش...........اكيد طبعا ياباشا هناخد احتياط عشان الحكومة و بردو لو حصل عوق كدا ولا كدا هنتصرف متقلقش.........تمام ياباشا مع السلامة.
سعد:اي يا طه عامل اي ؟
انا:انا تمام يا بوص..هو دا الاوردر الي كنت بتكلمه دلوقت؟
سعد: دا اوردر بس مش دلوقت و كمان عايزك ف كام حاجة كدا فا ركز معايا
انا:معاك يا بوص اتفضل
سعد:بص يا طه دلوقت الي كنت بكلمه قدامك دا من اكبر الناس ف البلد و هياخد بضاعة غالية و نسبتك فيها هتكون كبيرة يعني هتكون النقلة الكبيرة ف حياتك تمام
انا:طب كويس اي تاني؟
سعد:احمد مقلكش علي الشغل بتاعنا و اظن انت من ارياف و كمان انت و اهلك علي باب **** فا متعرفش البضاعة الي بتوصلها و بتاخد فلوس علي كل توصيل ف انا جبتك عشان اعرف دلوقت بعد ما اقلك علي الشغل بتاعنا هل هتكمل معانا ولا مستقل؟
انا:اعرف طيب يا بوص الدنيا و اشوف دنيتي انا
سعد:تمام اوي بص بقي و ركز معايا....احنا بنشتغل ف كل حاجة شمال..مخدرات و اسلحة و دعارة و كوك بودرة يعني لاكن الي انت بتوصله دا بيكون يا اما بودرة يا اما حشيش بانجو كدا....دلوقت انت بعد ما عرفت اي قرارك؟
نا مصدوم من كل الكلام الي قاله انا سمعت قبل كدا عن الحاجات دي بس ف الافلام بس مكنتش اعرف نها ف الحقيقة كمان فا خوفت و كمان علي ابويا و امي لما يعرفو يمكن اخسرهم
انا:سمحني ي بوص بس انا مش هقدر اكمل ف الشغل دا انا واحد علي قد حالي انا و اهلي و اخاف من الشغل دا يحصلي حاجة اسيب اهلي ف الدنيا لوحدهم و خصوصا عندي اخت صغيرة و يعتبر انا ابوها و سندها ف مش هقدر اكمل
سعد:كنت عارف ردك دا و عشان كدا انا هعملك كل الي انت عايزه بس زي ما قولتلك هيكون اخر شغل ليك معانا هو الاورد الكبير دا و هو عبارة عن كوكا كمية كبيرة و مبلغها كبير و نسبتك هتبقي زي ما هي كبيرة و هتفيدك كتير انا متاكد من دا و بعد كدا ولا كانك شوفتنا ولا عرفتنا تمام يا معلم؟
انا:كتر خيرك يا بوص جميلك علي راسي
سعد: حبيبي يا طه بص بقي انا جبتك انت و احمد بس مش عارف اتاخر لي عشان انتو الاتنين هتطلعو الطلعة دي و كمان رجالة هتبقي معاكو احتياط عشان لو حصل عوق كدا ولا كدا
انا:احمد تحت ما نهي بيرغو....عوق ازاي مش فاهم؟
سعد: اتنين شراميط كنت حاسس .....يعني ممكن يحصل حاجة كدا ولا كدا زي ان يغدرو بيكو او يكون في مخبرين و حكومة و الذي منه
انا حسيت بالخوف من الحكاية دي:****يستر يا بوص
سعد:متقلقش يا طه انتو قدها و يلا بقي قوم كدا ارتاح الكام يوم دول لحد ما ارن عليك بس تخليك جاهز ف اي وقت اشطا؟
انا:تمام يا بوص استاذن انا سلام
سعد: مع السلامة و قول ل الخول الي تحت يطلعلي و يبطل شرمطة....سبته و نزلت كان احمد ماسك نهي بوس و زانقها ف الحيطة
انا:يخربيتك يا عم قاعد تنيك هنا و البوص قالب عليك الدنيا
احمد:يعني هي الدنيا هتطير يخي سبني مع الملبن دي شوية
انا:اطلع ل البوص عشان عايزك ضروري اسرع
احمد:هسيبك انا يا ملبن و لينا روقا ف وقت تاني 😉
نهي:هيهيهي ماشي يا دكرري و انت زق عجلك يلا عشان هنقفل
انا:ماشي اهو يست متزقيش
احمد:انت ياد نزلت ليه مش البوص كان عايزنا احنا الاتنين ؟
انا:اطلع بس و شوفه
احمد:اشطا سلام....و سبته و انا مروح عمال افكر ف كلامه مرة و اتنين و تلاتة انا ف الاخر طلعت بشتغل مع تاجر مخدرات و كمان بوصلها بنفسي اااه مش قادر افكر بس بردو انا لولاها الشغلة دي مكنتش مسكت فلوس كدا ولا كنت شميتها حتي و كمان العملية الكبيرة الي قالي عليها هتكون النقلة الكبيرة ف حياتي؟ يتراا هتكون كام؟٢٠ الف؟٣٠ الف؟يخبر النهاردة بفلوس بكرا يبقي ببلاش انا اروح انام و ارتاح شوية و روحت لقيت امي و ابويا قاعدين و حسناء نايمة
انا:زيك يا اما ازيك يابا
امي:ازيك يا حبيبي عامل اي ف الشغل
انا:الحمد**** ياما في اكل عشان جعان
امي:هحطلك تاكل اهه
ابويا:عامل اي يا طه و المدرسة الي ناسيها دي ركز فيها شوية عشان تخلص الدبلوم علي خير و ترتاح
انا:متشلش هم يابا كله تمام
ابويا:**** معاك يبني و يوفقك
انا:*يابا و سبته و ريحت جسمي علي الحسيرة و باصص ل سقف الاوضة و بفكر ميتا الواحد * يكرمه و يعيش زي الناس مرتاح و ف حاجة ملكه و روحت ف النوم صحيت علي صوت امي بتصحيني بتقولي يا طه انت نمت قوم كل الاكل هيبرد قولتلها سبيني انام و هاكل ف الليل لما اصحي و كملت نوم لحد الليل و صحيت كانت حسناء قاعدة تسمع التلفزيون و محدش موجود سالتها فين ابويا و امي
حسناء:امك بتجيب طلبات و ابوك قاعد مع عم محمد
انا:بس اي الحلاوة دي
حسناء بكسوف:شكرا ياخويا
انا:طب اي مش هندوق الحلاوة
حسناء:لو حد جه يموتنا بلاش
انا:تعالي نطلع علي السطح ف الاوضة الي فوق و نخلص و ننزل نقولهم كنا ب نوكل الفراخ
حسناء:امك وكلتهم ف الصبح لو جت و قولنالها كدا مش هتصدق
انا:يست متخفيش انتي اطلعي بس الاول و انا هحصلك يلا
حسناء:عشان خاطري يا طه بلاش
انا:يلاااا و طلعت حسناء فوق السطح و انا قومت دخلت الحمام و غيلت وسي و بعدين حصلتها طلعت كانت هي قاعدة جوة الاوضة و بتترعش خفيف
انا:اهدي مالك بتترعشي كدا لي
حسناء:عشان خاطري يا طه يلا ننزل و بلاش نعمل حاجة
انا:بعد ما طلعنا يا حسناء اهدي انتي بس و هنخلص بسرعة يلا اقلعي الجلابية و حسناء و هي خايفة بتقلع الجلابية ببطئ و رجليهها بتبان و بعدين الكلوت الاسود القطن و بعدين بطنها الناعمة المتساوية و بعدين السنتيانة صفرة و خلعت الجلابية خالص و حطتها علي الكرسي
انا:اخ ملبن يا سونا مهللبيةة يا بت
حسناء بكسوف و باصة ف الارض:خلص يا طه عشان ننزل
انا:استني بس خلينا نركز ف طبق الملهبية دا و روحت ب ايدي علي الطرحة قلعتهالها و مشيت ايدي علي شعرها و بقرب بوقي من بوقها و هي تبعد بوقها روحت بوستها ف خدها و نازل علي رقبتها و حسيت نفسها بيزيد و مكمل بوس ف رقبتها و بعدين طلعت تاني علي بوقها سابتني ابوسها المراضي و بدخل لساني جوة بوقها و هي مبتعملش حاجة حاسس بنفسها بيزيد بس و سخنت و ب ايدي بقفش ف بزازها علي السنتيان و بعدين رفعت السنتيان عن بزازها و سبت بوقها و نزلت علي بزازها ابوسها و اقفس فيها جامد و انزل بلساني علي الحلمة الوردي و بعدين اكمل لحس ف البزة كلها و خدت البزة اليمين كلها ف بوقي امصها و بعض ف الحلمة و هي نفسها زاد قوي و حسيتها داخت و بعدين نقلت علي البز الشمال و عملت نفس الي عملته ف اليمين و بعدين نزلت بلساني من اول صدرها لحد بطنها بلساني بلحس بطنها و هي ارتعشت خفيف و بعدين نيمتها علي الكنبة و نزلت علي الكلوت بدعك ب ايدي من فوق الكلوت علي كسها و هي بترتعش خفيف و نفسها زاد قوي و سخنت و بعدين رفعت رجليها لفوق و قلعتها الكلوت و نزلت ابعبصها ف طيزها بصوابعي اوسعها و دخلت اول صباع في خرمها لقيتها اتشنجت و جابت ميتها و كانت ملزقة و شكلها حلو خدت علي صباعي و حطيته ف بوقي و هي بصلي بعين مغمضة و مبسوطة و بعدين قومت نزلت البنطلون و الشورت و روحت عند راسها
انا:مصيلي يا سونا عشان ميوجعكيش و انا بدخله
حسناء:مش بعرف يا طه عمري ما عملت كدا
انا:امسكي و دلكيه شوية و بعدين حطيه ف بوقك كانك بتمصي مصاصة عارفة المصاصة
حسناء:ماشي و مسكت زبي كان واقف علي الاخر و دلكته شوية و بعدين دخلته ف بوقها و مش عارفة تعمل اي تاني فا مسكت راسها و بدخل زبي و بطلعه و هي مش قادرة و خبطتت عليا ايدي روحت طلعته منها
حسناء:سيبني انا هعمل
و مسكت زبي دخلته ف بوقها و سنانها كانت بتخبط ف زبي فا طلعته من بوقها و ظبطت زبي علي خرم طيزها و بصيتلها و هي بصتلي و بصت علي زبي و هو علي خرمها بدات ادخله سنة سنة و هي بتتاوه لحد ما دخلت ربعه و هي بتتاوه و نزلت ابوسها ف بوقها و دخلته مرة واحدة و برقت عينيها و ف عيني و انا ببوسها و هي دمعت
حسناء:اااااااه حرام عليك يا طه ااااه ليه كدا توجعنيي ااااه برااحةةيا طه اثبت شوية طيب ااااه
و انا سبت زبي و نزلت الحس ف بزازها الصغيرة و بقفش فيها جامد و هي بتتاوهه و مدمعة طلعت زبي لحد الراس و دخلته تاني براحة و هي بتتاووه و بعدين سرعت شوية و هي بتتاووه ااه يا طه براحة يا طه ااه و بعدين اشتغلت علي اخر سرعة و هي بقتت تتاوه جامد اااااه يا طه برااحة و*** عشان خاطري براحةة حاسةة اني متعورة اااااه يا طه عشان خاطري براحة بلاش سريع ااااه و احنا مندمجين سمعت صوت من ورايا بيقول بتعملو اي نهاركم اسود و بصيت ورايا كانت امي
و حسناء خافت و بقت ترتعش و كشت ف نفسها
انا:اهدي يا امي عشان خاطري بلاش فضايح احنا علي السطح
امي و هي بتعيط:بتعمل كدا ف اختك يا رخيص يا دون اختك الي المفروض تحميها من الغريب تعمل فيها كدا
انا:خلاص يا امي اخر مرة و**** بس اهدي و بلاش فضايح
امي:و انتي يا زبالة يا شرموطة ازاي تسبيه يعمل ليكي كدا
و حسناء بتعيط:حقك عليا با امي غلطة و بتعيط
امي:البسي هدومك حسابي معاكي بعدين
انا:سبيها تنزل يا امي هي ملهاش ذنب هي صغيرة و مش عارفة حاجة
امي:و لما انت عارف انها صغيرة تقوم تعمل فيها كدا مستغل ان اختك صغيرة يا ناقص
انا:انزلي يا حسناء انتي و انتي اقعدي ياما هفهمك كل حاجة
حسناء:عشان خاطري ياما سمحيني مش هعمل كدا تاني
انا:قولتلك انزلي يا حسناء يلاا و نزلت حسناء و فضلت انا و امي و كنت لبست الشورت و البنطلون
انا:ياما انا تعبان قوي و محدش حاسس بيا و بدمع
امي:سلامتك يابني مالكك يا حبيبي فيك اي
انا:انا في مرحلة المراقة يا ما و شهوتي عالية مبقدرش استحمل و كل يوم ف الليل بشوفك انتي و ابويا و بتعب اكترر و بمثل اني بعيط
امي صعبت عليها:معلش ي حبيبي فترة المراهقة كل الشباب كدا مش لوحدك و اديك شايف يبني احنا قاعدين كلنا ف اوضة واحدة و مكفيانا بالعافية و ابوك ليه واجب عليا و دا حقه و انا بردو ست و ليا حقي
انا:انا كل ما اشوفكو مع بعض ياما بحس اني...
امي:انك اي ي طه؟
انا:بهيج عليكي يا ما و ببقي عايز اعمل معاكي
امي:انا امك يا طهه مينفعش...طب مجربتش مع حد غير اختك
انا و بمثل اني بعيط:لي مينفعش و بعدين هعمل مع مين انا معرفش حد عشان خاطري ياما لو عايزة مرة واحدة بس ماشي
امي:مهو مش هتكون مرة واحدة يبني الموضوع هيخش ف الغويط و احنا مش حمل بهدلة
انا:عشان خاطري ياما عشان خاطري
امي:طب انا هساعدك هخليك تجيبهم ماشي؟
انا:ماشي ياما و نزلت البنطلون و الشورت و هي مسكت زبي و اديها كانت ناعمة قوي قوي و بتدعكلي فيه طالع نازل و بصالي و انا مسمتمع ب ايديها الناعمة و زبي واقف علي اخره و امي بصت ل زبي و بصتلي
امي:عندك دا دلع و انت ف سنك دا امال لما تكبر شوية هيبقي قد النخلة ههههه
انا:ااااه كمان ياما كماان ااه ممكن ياما امسك بزازك عشان خاطري
امي مغمضة و نفسها زايد:ماشي يا حبيبي
و مسكت بزازها الكباار قوي من فوق الجلابية اقفش فيهم و امسكهم البزة الواحدة كانت تملي كف الايد و امي نفسها بيزيد و مغمضة و بتتاوه
انا:ياما ممكن ترفعي الجلابية عايز امسكهم علي اللحم
امي:اااه اعمل الي انتت عايزةة ااممم
كانت قاعدة جنبي علي الكنب وقفتها و رفعتلها الجلابية لحد بزازها و شوفت الكلوت الكبير الموف و كان مبلول من عند كسها فا عرفت انها هاجتت فا حطيت ايدي علي كيها من فوق الكلووت و بدعكك كسها من فوق
امي:ااااه كمانن يا طه اووف اممم كمان ادعك كمان اووف....و بدعك ب ايدي كسها من فوق الكلوت و ب ايدي التانية رفعت السنتيانة الموف فوق بزازها الكبيرة و قفشت في بزتها الشمال كانت عبارة عن جيلي صافي طرية قوي و بيضةة و لسا بدعك ف كسها من فوق الكلوت و بعدين قلعتها الجلابية خالص و قولتلها نامي علي ضهرك ياما و هي ف دنيا تانية و نامت علي ضهرها و لسا بالسنتيان و الكلوت و انا قلعت البنطلون و الشورت و طلعت قعدت بين رجليها و قلعتها الكلوت و كسها كان عليه شوية شعر و حوالين كسها غامق و من جوة احمر و نزلت ب ايدي علي كيها ادعك فيه و احسس عليه و بقفش ف بزازها فوق ب ايدي التانية و هي مش بتعمل حاجة غير بتتاوهه بس و بعدين خدت من ريقي و بليت زبي و حطيت اوله علي كسها و هي حست و بمشيه دواير علي كسها
امي:بلاش يا طه
انا:عشان خاطري ياما هريحك و هرتاح و هي سابتني و انا مكمل ادعك ف كسها بزبي و بعدين بدات ادخل يدوب الراس و هي نفسها زاد قوي و بتتاوهه جامد و انا لسا بدخل زبي يدوب دخل لحد النص ااااه كمان يا طه بتاعك حلو اووف دخل كمان امممم ااه و دخلت زبي كله جوة كسها و كان من النوع الكبير و واسع شوية من كتر نيك ابويا فيه و هي بتتتاوه جامد و انا بدخل زبي و بطلعه براحة و هي اههه كمان يا طه سرع شوية اووف امم و بعدين رحت سرعت سنة و بقيت بدخله بسرعة سنة و هي تتاوه جامد و مغمضة عينيها و نزلت اقفش ف بزازها و الحس فيها و امص الحلمة البني الكبيرة و هي تتاوهه جامد و بدخل زبي بسرعة شوية و كل شوية اسرع سنة لحد ما بقيت شغال زي المكنة داخل طالع و هي اااااااااه كمان يا طه كمااان ااااه بتااعك حلوو قوي و بتعرف تعمل اااه متاكد معملتش قبل كدا ااااااه
انا:انتي حلوة قوي يا امي و جسمك يهبلل ملبن
ااااه كمان دخل بتاعك فيا كمان ااااه اوووف كمااان يا بني يا حبيبي كمااان اوووف و انا بدخل زبي بسرعة شديدة و بطلعه و بعد شوية حسيت اني هجبهم
انا:هجيب ياما
امي:متجبش جوة يابني هاتهم برا اااهه و قومت جبتهم علي بطنها و اتنطرو ل قدام لحد بزازها
امي:كتار قوي يا حبيبي اي دا كلووو
انا:اااااه يامي كسك حلو قوي
امي:ارتحت يا حبيبي يلا قوم بقي عشان ننزل احنا قعدنا كتير هنا
انا:ماشي ي اما بس اوعديني هنعمل كدا تاني و كمان متضرريش حسناء
امي:ماشي يا حبيبي اوعدك و مش هكلم حسناء يلا بقي البس هدومك و هي قامت مسحت اللبن من علي بطنها بالكلوت و لبسته و لبست السنتيان و بعدين الجلابية و قالتلي هتنزل هي الاول و انا لبست الشورت و البنطلون و بعدين نزلت وراها و نزلت كلت و قعدت اتفرج علي التلفزيون شوية و ابويا جه و كل و نمنا كلنا

ابن البواب الجزء السابع و الاخير

تاني يوم صحيت علي صوت امي قومت و قفشت ف بزازها و هي خافت لا حد يصحي و نتفضح ف قالتلي اسكت بقي و قومت دخلت الحمام و عيلت وشي و بعدين طلعت فطرت و روحت المدرسة و عدي اليوم ما بين حصص احتياط و كالعادة العيال بتتخانق و خلص اليوم و روحت كانت امي و حسناء قاعدين و ابويا كا العادة مش موجود و دخلت سلمت عليهم و قولت ل امي تحطلي اكل و قامت تحطلي و انا قعدت العب ف الموبايل شوية و حسناء قاعدة تتفرج علي التلفزيون وامي حطتلي الاكل كلت و بعدين روحت ف النوم و صحيت علي صوت حد بيتاوه فتحت عيني نص فتحة لقيت ابويا ماسك امي و عايز ينيكها
امي:ياراجل اصبر ف اليل مالك مستعجل ليه
ابويا:تعبان يا ولية عايز انيك
امي:اصبر احسن طه يصحي و حسناء فوق احسن تنزل علي غفلة
ابويا:هقفل باب الاوضة و انتي اخلعي الهدوم و اطلعي علي السرير يلا بسرعة و راح يقفل باب الاوضة و امي عملت زي ما قال خلعت كل هدومها و نامت علي السرير
امي:يلا يا راجل اخلص بسرعة
ابويا:شس مسمعش صوتك يا مراا خليني افقعك زبر بمزاج و نزلت علي بزازها اول حاجة يقفش فيها و يمص الحلمة البني و يعضها و امي بتتاووه جامد اااه بلاش عض ياراجل اااه قولتلك بلاش عض واه ااااه و ابويا مكمل مص و عض ف حلمتها و ب ايدي نزل لكسها يدعك فيها و هي بتتاوهه و بعدين خلع الجلابية و الكلسون و كمل دعك ف كسها و بعبصة ف طيزها و هي بتتاوه جامد و هو مش سايبها و بعدين ساب بزازها الي حمرت من كتر مصه و عضه و نزل علي كسها يلحس طالع نازل و هي بتتاوهه جامد و هو مش سايبها و بعدين قام و خلاها تمصله زبه و هي قامت تمص زبه شوية و بعدين نيمها علي ضهرها تاني و راح عند كسها بيمشي زبره عليه طالع نازل و امي بتتاااوه و بعدين راح دخله مرة واحدة خلي امي تصوت بصوت عالي خلي العمارة كلها تسمع و نزل بسرعة علي بوقها كتمه بايده و هي بتتاوه جامد و دمعت و ابويا مكمل يدخل زبره جامدد ف كسها و يطلعه و هي مش عارف تاخد نفسها منه و بعدين سابها و هي زي ما يكون روحها رجعتلها تاني قومها و نام هو علي ضهره و خلاها تقعد علي زبره وضع الفارسة و يدوب بتنزل علي زبره براحة راح مسك طيازها و نزلها جامد علي زبره خلاها صوتت تاني اااااااااااه حرااام عليك يخي براااحةة انت اي ااااه و هو ماسك طيازها و بيرفعها و ينزلها جامد علي زبره و امي بتتاووه جاامد اااااااه براااحةة براااحة يا راااجل لحسن الواد يصحب من صوتي اااااااه
ابويا:ميصحي اي يعني هيشوف امه و هي بتتشرمط فوق زبر ابوه و بتتفشخ
امي:ااااااه برااااحة براااحة ااااه و ابويا راح قالبها علي ضهرها و كمل هو نيك فيها جامد طالع داخل و هي مش قادرةة تاخد نفسها و بتصوت جامد و هو ولا هنا و لحد ما قالها هجيب يا مرة هجييب اااه و راح نزلهم ف كسها و هي تتاوووه اااااه سخنين قوي يا محمد اااه و بعدين قام من فوقها و لبس الجلابية و قالها انا هروح اقعد مع سالم و امي قالتلي روح يخويا و اول ما ابويا مشي و امي دخلت الحمام تغسل كسها من اللبن قومت انا قفلت باب الوضة و استنين لما امي طلعت و هي ملط مش لابسة غير السنتيانة اول ما شافتني شهقت
امي:طه انت صحيت تاكل؟
انا:بس بعد ما اكلك الاول ياما يا مهلبية
امي:بس بقي يا طه لحسن ابوك يخش علينا يموتنا و اختك حسناء قاعدة مع هالة بت عمك سالم و زمانها جاية
انا:م ابويا لسا طالع و مش هيجي غير بعد شوية
امي:انت كنت صاحي يا طه و شوفت الي حصل؟
انا:ايوة ياما و يلا بقي انا زبري وقف قوي حتي شوفي و طلعتلها زبري من البنطلون و هي شافته شهقت
امي:يبني اديك شوفت ابوك مفتري قوي وجعني و هو بيعمل و انا مش قادرة تعبت
انا:عشان خاطري ياما و متخفيش هنيكك براحةة
امي:عيب يا طه الكلمة دي متقولهاش تاني ماشي
انا:ماشي ياما بس يلا بقي
امي:بس خلص نفسك بسرعة...خلصت الكلمة من هنا و انا هجمت عليها من هنا و بقيت ابويها ف بوقها و اقفش ف بزازها و هي تتاوه ف بوقي و ايدي التاني بقفش ف طيازها و اضربها خفيف و هي تتاااوه جوة بوقي و بعدين نيمتها علي السرير و طلعت قعد بين رجليها زي ابويا ما كان عامل و نزلت علي بزازها اقفش فيها و امصها و اخد الحلمة ف بوقي اشفطها و امي ااااه اووف يا طه انت احسن من ابوك بتريحني لاكن ابوك مفتري بيريح نفسه و بس ااااه كمان يا طه كمان ااااه اممم و بعدين سبت بزازها و طلعت علي بوقها ابوسها و الحس شفايفها و ادخل لساني جوة بوقها و بايدي بدعك كسها من تحت الي ابويا لسا جايب فيه لبنه و امي بتتاااوه جامد اااه كمان يا طه يلا بقي دخل بتاعك عشان نخلص قبل ما حد يجي ااااه و قومت خليتها تمصلي و هي بقت تاخد زبري ف بوقها الراس شوية و بعدين تمص شوية كتار لحد ما بقي جاهز انه يخش
انا:جاهزة ياما
امي:يلا يا حبيبي دخله بس براحة علي امك امم...و حطيت الراس علي كسها بدعك ف كسها و هي تتااااوه و بدعك زبري طالع نازل ف كسها و بعدين حطيت الراس علي خرم كسها و بدخله دخل بسرعة عشان المية و اللبن الي فيه و امي ااااااه كمان يا طه كمااان امم اوف بتاعك حلو يا حبيبي اااه كمان و انا بدخل زبري و اطلعه براحة و بعدين سرعت سنة و هي تتاوووه ااكتر و بعدين مسكت رجليها الاتنين و رفعتهم علي كتفي و اشتغلت نيك ف كسها جامد و هي تتاووهه جامد اااه براااحة يا طه براحة متعملش زي ابوك اااااااه براااحةة اممممو انا نازل نيك فيها جامد و ببص علي الباب لقيته مفتوح سنة صغيرة و لمحت حسناء بتبص علينا و انا لما شفتها وقفت شوية ف امي قالتلي وقفت ليه يا طه
انا:هنام علي ضهري ياما و اطلعي علي زبري و نمت و امي طلعت علي زبري و نزلت براحة وبعدين اشتغلت تطلع و تنزل و تتااااوه و انا مركز مع حسناء بطرف عيني و هي مركزة معانا و فضلت انيك شوية ف امي لحد ما تعبت
امي:مش ناوي تخلص بقا ي طه ااأه انا تعبتت يا حبيبييي
انا:عيزاهم فين ياما
امي:برا يا طه ااااه اووف و قلبتها و سرعت نيك فيها عشان اجيبهم و هي بقت تصوت و تتاوهه اااه كمان يا حبيبي اه هاتهم بقي و انا حسيت اني هنزل رحت طلعت زبري من كسها و جبتهم علي الارض امي نايمة علي ضهرها بتاخد نفسها روحت بوستها من بوقها
انا:شكرا ياما انك ريحتيني بحبك قوي
امي:يا حبيبي يخليك ليا و ديما اشوفك مبسوط يلا هقوم اخش الحمام و اطلع احطلك تاكل و قامت امي مسكت فوطة مسحت اللبن بتاعي من الارض و خدت هدومها و دخلت الحمام و انا روحت عشان افتح باب الاوضة فتحته ملقتش حد برا قولت يبقي مشيت و هترجع تاني عشان يبان انها لسة جاية و انا قعدت اتفرج علي التلفزيون و امي حطتلنا الاكل و جت حسناء و كلنا و بعدين امي قامت تحوش الصحون و انا موبايل رن و كان البوص
انا:مساء الخير يا بوص اخبارك اي؟
سعد:فل يا برنس عامل اي؟
انا:تمام يا بوص اي فيه اوردر؟
سعد:لا يا غالي انا بس رنيت عليك عشان اقولك ان العملية هتكون بعد بكرا ف جهز نفسك ماشي ؟
انا:انا جاهز يا بوص متقلقش
سعد:تمام يا نجم يلا اسيب انا سلام
انا:سلام و قفلت مع البوص و قعدت افكر لو العملية دي نجحت و خدت الفلوس الي قالي عليها سعد انا هخلي ابويا يسيب العمارة دي و نرجع البلد بتاعتنا و نعيش مع العيلة ف البيت و اهو بقي معانا فلوس نصرف منها مش محتاجين للشغل هنا و الفكرة دي بقت ف دماغي و قولت هقولها ل ابويا بس بعد العملية الاخيرة دي و عدو اليومين و جه يوم العملية رن عليا سعد و قالي تعاللالي عشان نتفق هتعمل اي بظبط و كلت و روحت ل سعد كان قاعد مع شوية رجالة و احمد موجود
سعد:تعالي يا طه اقعد...بصوو بقي يا رجالة العملية دي كبيرة و كمان مش سهلة يعني فيها عوق و عايزة رجالة تسد قدها ف انا جبتكم النهاردة عشان نتفق هنعمل اي بظبط بصو انتو هتروحو المكان الفولاني هتلاقو رجالة ب عربيتين مستنيكم و معاهم مليون جنيه..احنا كلنا برقنا ل البوص...بظبط كدا دي هتكون اكبر عملية هنعملها و مكسبها كتير و حلو فا عيزين نركز و نطلع كلنا كسبانين المهم الخطة كالاتي: طه و احمد هما الي هيكون معاهم الكوك و هيسلمووو يستلمو الفلوس و انتو يا رجالة هتبقو وراهم تأمنوهم لو حصل حاجة تمام يلا كل واحد يجهز عشان هتروحو علي الساعة ٦ المغرب الي وراه مشوار يعمله و يجي و الي عايز يريح يخش ف اوضة من الاوض يريح لحد معادنا فل....
انا:انا هخش اريح جوة يا بوص و حد يصحيني بعد الشوية
سعد:تمام يا طه و انت يا خول هتقعد ولا وراك حاجة؟
احمد:ورايا نيكة تحت يا بوص هخلصها هههههه
سعد:عرص كبير يا غور.....و انتو يا رجالة اطلعو ريحو فوق بس من غير نيك عشان تبقو قادرين للعملية تمام
الرجالة:تمام يا بوص و طلعو الدور الفوق و انا دخلت اوضة و ريحت جسمي علي السرير و دماغي تفكير لو انا موت اهلي هيحتاسو و يفضلو طول عمرهم بيشتغلو ف العمارة ولا اختي الصغيرة لو حصل ل ابويا حاجة بعد الشر مش هتعرف تعيش من غير سند و بقول ****عديها علي خير و هتكون اخر مرة اشتغل ف الحاجات دي تاني و نمتت.....صحيت علي حد بيمص ف زبري قومت بصيت لقيت سهام ماسكة زبري مص جامد و ملط خالص
انا:يخربيتك بتعملي اي يا لبوة
سهام:ليا عندك نيكة من اخر مرة كنت هتموتني فاكر ولا نسيت يدكري
انا:و هو في حد يصحي حد كدا و انا ليلة سودة النهاردة
سهام:لي في اي؟
انا جه ف بالي ان البوص مش معرفش البنات الي هنا بالي بيحصل و الحشيش الي بيبيعو فا مردتش اقولها علي حاجة
انا:في انك هتتاكلي النهاردة يا بطل
سهام:هيهيهي بس كل براحة متستعجلش زي المرة الي فاتت و القمة وقفت ف زورك هيهيهيهيهي
انا:لبوة لبوة يعني كملي مص يا شرموطة و نزلت تمص ف زبري و كانت محترفة مص بتمص جامد و بتلحس بلسانها العامود طالع نازل و تنزل علب البيوض تشفط كل واحد ف بوقها و تلحسهم و تطلع تاني ل زبري تمصه فيه و بعدين قامت و طلعو فوقي عشان تقعد علي زبري
و انا مسكتها و شديتها عليا خدتها ف بوسة جامدة و بقفش ف طيزها و بضربها سبانكات و هي تتااوه جوة بوقي و انا مكمل تقفيش ف طيزها و بايدي نزلت علي كسها ادعك فيه و اضربها علي كسها و هي تتلوي و تصرخ ااااه لا برااحة بقا بلاش ضرب بلاش ضرب ااااه اوف و انا مكمل ضرب علي كسها و بعدين قومت نيمتها علي ضهرها و نزلت الحس ف كسها الابيض ناعم و هي تتااوه و تتلوي تحتي ااااه كمان يا حبيبي كماااان ااااه الحس كسي كمان اوووف كمانن و انا مكمل لحي ف كسها و بدخل لساني جوة كسها و هي ااااه كمان دخل لسانك كمااان اااه نيكني بلسانك يا دكرر اااه تعالي شوفي يا ماما عيل اصغر مني ب كام سنة بس مدوبني ااااااه و انا لما يمعت كلمة عيل اتعصبت عليها قومت عاضض كسها و هي صوتتتت جامد اااااااه خلاص انا اسفة اسفة انت سيد الرجالة و انا فضلت اعض ف كسها و اشد زنبورها ب سناني و هي تصوت جامد و تتاووه اااااه عض كمااان اوووف كمان يا دكرر اوووف هجيب هجيييب ااااهه و جابت ميتها شربت شوية و قومت دعكت زبري ف ميتها و دخلته ف كسها جامدد مرة واحدة و هي صرخت جاامد انا قولت العمارة كلها هتتلم دلوقت علينا اااااااااااااه لي كدا حراام عليك حرااام عليك انا كسي وارم من اخر مرةةة اووووف براااحة برااحة و انا مكمل نيك فيها جامد وبسرعة بدخل زبري و اطلعه ف كسها جامدد و هي تتلوي تحتي و بتصرخ ز بعدين قومتها و نمت انا علي ضهري و قولتلها اقعدي علي زبري يا متناكة و هي مش قادرة طلعت و بتقعد براحة علي زبري لحد ما دخل كله ف كسها و انا اشتغلت بسرعة ادخلهه و اطلعهه و هي تتاااوه ااااااااااه كمااان اووف كماان يا دكررر امممم اووف و ماسكها من طيازها بطلعها و انزلها علي زبري جامد و شوية و حسيت اني هجيب
انا:هجيب يا متناكة اجيبهم فين
سهام:ااام اوووف هاتهم ف بوقي اووووف
و نزلت من علي زبري و نزلت مص و لحس لحد ما حسيت اني هجيبهم خلاص مسكت راسها و حشرت زبري ف بوقها و هي كانت هتموت و اللبن بيندفع جوة بوقها زي الرصاص و سبتها و هي مسكت زبري مص بعد و عصر كل اللبن الي نزل و جت نامت جمبي
سهام:انا اتمتعت اوووي اوووي يا دكرر
انا:دي اقل حاجة عندي ولا اي يا لبوةة
سهام:لبوتك تحت امرك يا اسديي و احنا نيمين ف حضن بعض دخلت علينا مي
مي:هيهيهيهي اتفشختي يلبووة و ارتحتي ههههههه
سهام:طبعا دا فشخني و خلاني منفعش تاني ههههه
مي:قوم يا اسد كلم البوص عايزك و انتي يا لبووة استنيني جايلك....و قومت لبست البنطلون و طلعت ل سعد كانت قاعد يشد بودرة
سعد:اي يا نجم انت مش عاتق ههههه
انا:كان ليها عندي نيكة من ساعتها و انا مبخلفش بوعدي يا بوص ههه
سعد:ماشي يا رايق المهم الساعة ٥ يلا عشان تاكل و تستعد فاضل ساعة
انا:اشطا يا بوص....و مي و سهام جابو الاكل و حاطو و كلت انا و البوص قاعد يشرب حشيش و خلصت اكل و قومت دخلت الحمام و طلعت كانت الساعة ٥.٣٤ كانت الرجالة جهزت و احمد موجود خدنا الشنطة و ركبنا العربية و روحنا قبل المكان نزلنا انا و احمد و كملنا الحتة الباقية مشي لحد ما وصلنا كانت عربيتين موجودين و وقفنا قدام العربية و ٢ نزلو منها و معاهم سلاح بصينا انا و احمد لبعض وبعدين بصينا ع ال٢ كانو وصلو قدامنا:
١:انتو مين؟
انا:انا جاي اصلح الغاز ف المنطقة
٢:عند مين ف المنطقة ؟
احمد:الي هيدفع اكتر
١:الفلوس جاهزة
انا:و البضاعة جاهزة اتفضل و اديته الشنطة و اداني شنطة الفلوس و لسا هنمشي لقيت الراجل الي كان بيراقبني من كام يوم طلع هو و الحكومة علينا و ضرب النار اشتغل من كل حتة و الرجالة بتاعتنا اتدخلت عشان نعرف نخلع انا و احمد و خدت الشنطة و جريت ب اسرع ما عندي و احمد و هو ماشي جمبي خد طلقة من المخبر ف رجله نزل ع الارض يصرخ من الالم و انا مستنش و جرييت ب اسرع ما عندي لحد ما بعدت المنقطة خالص و ركبت تاكسي و روحت علي البوص عالطول و قولتله الي حصل و هو كان بيجهز نفسه عشان يخلع من العمارة و اداني نصيبي و كان ١٥٠ الف جنيه و انا خدت الفلوس و روحت علي العمارة بتاعتنا و قولت ل ابويا اننا هنرجع البلد خلاص و نشتري حتة ارض و نعيش منها و قولتله يقول ل صاحب العمارة اننا هنمشي بكرا و بالفعل تمت كل حاجة و كنا راجعين تاني يوم علي البلد

الجزء التامن

تاني يوم و احنا راجعين علي البلد بتاعتنا ابويا و امي مكنوش فاهمين حاجة و احنا سبنا العمارة لي و الفلوس دي كلها جبتها منين و ابويا كان شايط مني علي الاخر
ابويا:اما اقولك اي ياض يخول انت فهمنا الي حصل و الفلوس دي جبتها منين انطقق بدل ما اخلي يوم امك اسود
انا:بالهداوة بس يابا لما نروح هحكيلك علي كل حاجة عشان حوالينا ناس
امي:يبني لو كنت عملت حاجة كدا ولا كدا قلنا بدل ما نتأذي احنا مش قد الناس الفووق قوي دي
انا:هحكيلكم ياما لما نروح متخفيش
و روحنا ف العربية التمناية و وصلنا بلدنا(بدون ذكر اسم) و روحنا عالطول علي بيت سيدي و ستي اهل ابويا وصلنا هناك و كانو فرحانين عشان مكنااش بنروح البلد كتيير و ستي كانت بتحبني قوي عشان كدا مسكتني بوس خدي اليمين و الشمال و احضان لما هرستني
ستي:وحشتوني قوي يولااد معتوش تيجو ولا تشوفونا حتي كل دا متسالوش و اي كل الشنط دي انتو سبتو العمارة ؟(ستي هدي عندها 58 سنة و جسمها الفلاحي الاصيلل وشها بشرتها سمرا شوية و تخينةة بس التخن البلدي الي يوكل بزازها قد البطيخ من كبرهم متقدرش بزة واحدة ب ايدك الاتنين و طيازها كبيرة و بارزة )
ابويا:معلش ياما الشغل كان واخد كل الوقت و مكناش عارفين نتحرك يمين ولا شمال و **** كرمنا ب مبلغ كدا و سبنا العمارة و جينا نشوف حتة ارض و بيت و هنقعد هنا عالطول
ستي:و انت ياد يطه عامل اي و صحتك عاملة اي مالك جسمك ضعيف كدا ليي انتو مش اما توكلووه ولا اي انا النهاردة هعملك احلي بط يحبيب ستك
انا:يخليكي لينا ستي و يطولنا ف عمرك
ابويا:متتعبيش نفسك ياما احنا واكلين و تمام يدوب بس نطلع شوية نريح و ننزل
ستي:تعب اي يبني انا عندي اعز منكم و من ابنك حبيب ستو دا
اختي:يسلام و هو مفيش غير طه ولا اي يا ستي و زعلانة
ستي:يا حبيبتي معزتك اتتي و طه واحدة متتخيرش
اختي:يخليكي لينا ياحلي ستي ف الدنيا
ابويا:و انت عامل اي يابا و اخبارك؟
سيدي:الحمدلله علي كل حال يبني اهو عيشين طمنوني عليكم انتو؟(سيدي حارث عنده 61 سنة و صحته علي قده شوية )
امي:نحمدو و نشكره يا عمي كلنا كويسين
ستي:يلا اطلعو ريحو عبقال ما اجهز الغدا و انتي يا مفعوصة هتيجي تسعديني ولا هتطلعي تنامي
اختي:بقا انا مفعوصة يستي انا زعلانة منك
ستي:انتي حبيبتي انتي تعالي يلا و خدتها و دخلت جوه تجهز الاكل و احنا طلعنا الدور التاني(البيت عبارة عن دورين و قديم الباب خشب و الطرقة واسعة شوية و في اوضة تحت بينامو فيها ستي و سيدي من زمان والدور التاني فيه اوضتين و قدام بعض و ابويا زمان كان ليه اوضة و عمتي اخته متجوزة و قاعدة بعد 3 شوارع م بيت سيدي و هيجي وصفها مع القصة)
ابويا و امي دخلو اوضة و انا دخلت التانية الاوضة فيها سرير خشب يدوب و تلفزيون قديم مركون علي جمب و الاوضة ليها شباك بيبص ع الزرع....(العمارة لما كنا قاعدين فيها البوتاجاز و التلاجة و كل حاجة ف الاوضة تبع العمارة فا مجبناش حاجة معانا غير الهدوم بتاعتنا وبس)دخلت و معايا شنطة الفلوس و اترميت علي السرير و اما افكر هقول ل ابويا و امي اي دا مش بعيد يقتلوني لو قولتلهم اني اشتغلت ف المخدرات و قلت اقلهم الحقيقة و زي ما تيجي تيجي و انا فارد ضهري ع السرير و الشنطة جمبي باب الاوضة فتح و دخل ابويا و امي وراه و قعدو ع الحصيرة ف الارض و بصينلي
ابويا:ها احكي سامعينك عملت مصيبة اي ؟
انا:انا هحكيلكم كل حاجة و راضي بالي تعملوه...و حكيتلهم كل حاجة من اول ما احمد قالي علي حكاية الشغل دا لحد الي حصل و الحكومة جت و هربت
امي:ينهاررر اسودد لي يبني كدا لي تشتغل ف القرف دا لييه تشحطتنا معاك كدا ليي بس و تلطم علي وشها
ابويا:يعني انت سايبتنا شغلنا و خليتنا نرجع البلد ب فلوس حرام صح؟
انا:غصب عني يا يبا انا كان نفسي سيبقي لينا بيت و حاجة بتاعتنا تيجبلنا فلوس و نقعد نرتاح شوية من العمارة و القرف و مكنش عاجبني امي كل شوية طلبات و مش قاعدة من كتر الطلبات كان قصدي اننا نرتاح كلنا مش مهم الفلوس مصدرها اي ولا كانت مع مين قبلي المهم اني عملت شغل و خت تمنه مهما كان شغل اي بس دا تمن الي تعبته و نبدا عيشة جديدة وسط ناسنا و حتتنا
امي:و هو يبني انت فكرك الحكومة هتسيبك مش بعيد نلاقيها جيالنا ف يوم يقبضو عليك و متشوفش الشمس التاني
ابويا:رغم انك ضيعتنا و سيبتنا اكل عيشنا و مرجعنا ب فلوس حرام بس انك راجل فكرت فيا انا و امك و عيشتنا و حاولت تعمل حاجة تريحنا و دا خلاني احبك عشان طلعت راجل صح يولدي و قام حضني و انا حضنتو و امي بصالنا و مستغربة
امي:يعني اي يبو طه هنعيش بالفلوس الحرام دي و عجبك ان ابنك ف اي لحظة ممكن يتقبض عليه و نقعد نتحسر عليه بعد
ابويا:تفي من حنكك يا ام طه **** ميجيب حاجة وحشة في طه ولا فينا والواد اشتغل و جاب فلوس عشان يقف جمبنا و يريحنا اي مش عايزة الراحة و ترجعي تخدمي تاني علي الناس؟
امي:شغلنا و اكل عيشنا يا الحسن و اما نتعب عشان ناكل احسن من الفلوس الي جاية من مخدرات و قرف وحرام
ابويا:خلاص عاد يام طه الكلام خلص انا من بكرا هنزل اشوف لينا حتة ارض و بيت يلمنا فيه يلا احنا نروح نريح و نسيب الواد يرتاح هو كمان..هات الشنطة يطه و انا هتصرف خلاص
انا:انا بس هاخد 5000 الاف جنيه عشان اجيب موبايل جديد و اركب نت
ابويا:كتيرر قوي 5 الاف
انا:معلش يابا هشتري الموبايل و الباقي هشيلهم معايا يكفوني لقدام
ابويا:ماشي يبني هات و عطيته شنطة الفلوس و طلعو من الاوضة و قفلووراهم و انا نمت علي السرير افكر هعمل اي ف الي جاي و كمان كلام امي صح ممكن الحكومة تدور عليا و اروح فيها و كدا حياتي ضاعت اعمل اي اعمل اي... انا هكبر دماغي و الي يحصل يحصل المهم اني امنت اهلي و بقو معاهم فلوس و بكرا الايام تورينا مخبية اي و نمت....
صحيت علي ايد حسناء بتصحيني
حسناء:قوم يا طه عشان تاكل ستي قالتلي اطلع اصحيك قوم بقا
انا:سيبيني شوية يا سونا و هقوم
حسناء:ستي مش هتوكلني غير لما انت تنزل معايا
انا:طب تعالي ف حضني بقي يمهلبية و سحبتها وقعت عليا
حسناء:اه لي كدا يطه افرض حد شافنا دلوقت هيموتونا
انا:يبت كلهم تحت بياكلو يعني مش هيطلع هنا دلوقت يلا بقي لحسن وحشاني موووت و مسكت طيزها و بقفش ف بزازها و هي بتزقني و عايزة تقوم
حسناء:اوعي يطه يا طه بقي اووف عليك اوعي احسن حد يشوفنا
انا سيبتها:خلاص هسيبك دلوقت بس بليل بعد ما كله ينام اطلعيلي عشان انتي وحشتيني قووي
حسناء بكسوف:لا مش هطلع و نزلت جري و انا ثومت من علي السرير غسلت وشي و دخلت الحمام و نزلت كانو كلهم قاعدين و ستي عاملة بط و حمام و رز معمر و ملوخية
ستي:تعالي يحبيب ستوو جمبي هنا
انا:اي الخير دا كله ي ستي انتي عازمة حد ولا اي
ستي:كله عشان خاطر عيونك يا حبيبي يا كل و رم عضمك قعدت و ستي كانت بتوكلني ب ايدها ف بوقي
و انا عملت زيها و كنت بوكلها ف بوقها و كنا فرحانين كلنا بلم العيلة دي و خلصنا اكل و ستي و امي و حسناء و انا و سيدي و ابويا قعدنا نتكلم شوية لحد ما جابوا الشاي و قعدنا نشرب الشاي
ستي:و**** وحشتوني قوي يولاد و وحشتني لمة العيلة عايزين نرجع نلمها تاني...واد يا طه ابقي روح ل عمتك و عيالها و سلم عليهم و قولهم ستي اما تقولكم تعالو اقعدو معانا كام يوم تيجي هي و العيال(جوزها ميت) و انتي يا ام طه ابقي شقري علي اخواتك و قوليلهم يجو هما كمان
طه:حاضر يا ستي هشرب الشاي و اروحلها
امي:لما يجي طه نبقي نروح سوا
و شربنا الشاي و انا قومت عشان اروح لعمتي و انا ماشي ف الطريق كان في شارع ضلمه كله عشان محدش ساكن فيه بقاله زمن و كان يدوب فيه بس عمود منور و نور بيقطع و يجي كل شوية يعني اخر رعب و لمحت اتنين قريبين من العمود حاضنين بعض قربت من غير ما يشفوني ولما قربت اتصدمت
كانت بنت عمتي فيروز(فيروز اكبر ولاد عمتي عندها 25 سنة و بزازها صغيرين و طيزها كبسؤة و بشرتها سمرا شوية) الواد كان زانقها بوس و تقفيش و هي سايحة منه علي الاخر روحت مسكت قالب طوب كان ف الارض و من ورا الواد و ضربته علي ضهره و صرخ و فيروز اتخضت و بصتلي و ماتت علي نفسها من الرعب و هي مكانها و الواد ماسك ضهره و جري
فيروز بخوف و رعب و هتعيط:ططط طه انتي بتعمل اي هنا و جيت ميتا
طه:انتي تخرسي خالص يشرموطة الي انتي بتعمليه دا سايبة الواد يقفش فيكي و انتي واقفة حيحانة علي روحك مش بعيد تكوني بتتناكي كمان
فيروز بتعيط و متشحتفة:و**** ابدا انا شريفة بس غصب عني و بتعيط
انا:خلاص خلاص بطلي عياط و يلا انا كنت رايحلكم
فيروس هديت شوية من العياط:انت جيت امتي من اسكندرية و جيت لوحدك ولا مع ابوك؟
انا:كلنا جينا و هنقعد هنا عالطول و ستي قالتلي اجي اقول ل امك انها تجيبكم و تيجو تقعدو معانا كام يوم
فيروز:عشان خاطري يا طه متقولش لحد الي حصل دا و انا هعملك الي انت عايزه
انا:متخفيش ي فيروز هو فيه حد بردو يسيب المهلبية دي و بعدين انا مش عارف الواد عجبو فيكي اي حتة بزازك صغيرة
فيروز:انا و هو بنحب بعض و هو مستني الدنيا تظبط معاه و هيتقدملي
انا:ههههه الكلام دا لو حصل تفي علي قبري دا هو بس عشان ياخد غرضه منك و هيسيبك زيك زي الكلبة
فيروز:انا كلبة يا طه شكرا و زعلانة
طه:بس خلاص متزعليش انتي قشطة و عسل بس مش عايزك تقبليه تاني الواد دا و لنا هظبطك
فيروز بكسوف:عيب يطه الكلام دا انت ابن خالي
ضربتها علي طيزها و احنا مشين:يلا يا لبوة بلا عيب..
و كملنا مشي لحد بيت عمتي و خبطنا علي الباب فتحت عمتي و اول ما شفتني فرحت
عمتي:ططططههه حبيبي وحشتنييي....

الجزء التاسع


عمتي:ططططههه حبيبي وحشتييني اوووي يبني و خدتني بالحضن وتبوس ف كل حتة ف وشي
انا:و انتي اكتر يعمتي عاملة اي و العيال ولاد دول عاملين اي
عمتي لسا حضناني:كلنا بخير يحبيبي جيت امتي و جيت مع حد ولا لوحدك
انا:طب نخش جوة طيب ولا هنفضل وااقفين هنا
عمتي:يقطعني تعالي يحبيبي و انتي يبت يفيروز كنتي فين لغاية دلوقت ؟
فيروز:كنت عند ستي يما و جيت مع طه
انا بصتلها كدا و سكت:جينا كلها و سيبنا العمارة و يمكن نكمل هنا عالطول
عمتي:لولولولي دا احلي خبر سمعته عشان اشوفك كل يوم يحبيبي انتت تعالي د انا عملالك رز و فراخ
انا:انا واكل لما شبعان علي الاخر عند ستي و كمان هي الي بعتتني اقولك ابقو تعالو اقعدو معانا كام يوم نلم العيلة من تاني
عمتي:من بكرا الصبح هنيجي كلنا (عمتي صباح اكبر من ابويا عندها 45 سنة بشرتها بيضة بس نوع الكيرفي طياز كبيرة و بزاز كبيرة مهلبية من الاخر و مخلفة فيروز الي وصفتها فوق و ندا 15 سنة بشرتها بيضة حليب و بزازها صغيرة علي قدها و طيزها كبيرة شوية عود فرنساوي و محمد 12 سنة شقي شوية ) محمد يا ندا تعالو سلمو علي ابن خالكم طه
محمد كان ف الاوضة و ندا كانت ف الحمام و جم سلمو عليا و ندا كانت متبعاني القعدة كلها عشان بتحبني من و احنا صغيرين كنا بنلعب مع بعض و ياما لعبنا عريس و عروسة(ملحوظة انا قضيت 16 سنة كلها ف العمارة بس كنت كل سنة ف العيد بنروح البلد فا كنت بنلعب انا و ندا عيال بقاا) قعدنا كلنا قدام التلفزيون و فيروز دخلت الحمام تستحما
عمتي:عامل اي يطه و مدرستك عاملة اي و ليه سبتو العمارةة في حاجة حصلت ولا اي ؟
انا:مهلك عليا شوية يا عمتي ارد حاجة حاجة...انا كويس و المدرسة مروحتهاش النهاردة عشان جينا النهاردة و سبنا العمارة عشان **** رزقنا بمبلغ مش بطال ينفعنا هنا يجبلنا حتة ارض علي قدنا توكلنا
عمتي:**** يزيدكو يحبيبي كمان و كمان طب و المدرسة هتعمل فيها اي ؟
انا:و**** ما عارف يعمتي خصوصا هتبقي صعبة اروح مواصلات و اجي مواصلات فا هرتب الدنيا و اشوف
عمتي:**** معاك يحبيبي يلا تجدعن كدا عشان اجوزك بنت عمتك ندا
ندا قعدة مكسوفة
انا:ندا مين الي اتجوزها دي هو انا هلاقي ف جمالك يا عمتي انتي يعسل
ندا سمعت الكلام دا قامت جري علي اوضتها
عمتي:يخواااتي علي كلامك العسل حبيب عمتك بس ندا بردو قمر ولا اي
انا:عشان طلعالك يقمر انتي
عمتي:حبيبي يناس هقوم اجبلك عصير و خش صالح بنت عمتك هتسيبها زعلانة منك كدا يرضيك
انا:لا ميرضنيش يعمتي حاضر هدخل اصالحها و عمتي راحت المطبخ تعمل عصير و انا رايح علي اوضة ندا كان فيروز طالعة من الحمام بالبشكير و رايحة اوضتها جمب ندا عالطول رحت ضربتها سابنك علي طيزها و ضحكت و جريت...خطبت علي ندا و بعدين دخلت كانت نايمة علي السرير ب بيجامة و مرفوعة عن رجلها شوية و رجليها كانت بتنور و عاطية للباب ضهرها روحت قعدت ع السرير وراها و بطبطب عليها
انا:بهزر معاكي يا ندا زعلتي ليه
ندا زعلانة:بقا انا وحشة مش انا الي كنت بتحب تلعب معايا عالطول ولا خلاص خدت الي انت عايزه و عايز تسبني و لسا زعلانة
انا بحسس علي طيزها:هو انا اقدر اسيبك يروحي انتي هو انا هلاقي في جمالك فين ولا ف طيزك الحلوة دي و بضربها علي طيزها
ندا:اه انت قليل الادب علفكرة اوعي ايدك كدا
انا:نسيتي لما كنا بنلعب عريس و عروسة 😉
ندا مكسوفة:لما كنا صغيرين لاكن دلوقت احنا كبرنا
انا:لا هو باين ان فيه حاجات تاني الي كبرت و بضربها علي طيزها
ندا:اهه قولتلك بس بقا و يلا اطلع برا
انا:يبت د انا هتجوزك و هنقضيها كل يوم عريس و عروسة ولا انتي مش عايزة؟
ندا:طب اطلع برا عشان عايزة انام
انا:ماشي يا ندا برحتك
و سبتها و طلعت كانت عمتي قاعدة قدام التلفزيون و ماسكة العصير ف اديها
عمتي:ها يحبيبي صالحتها ؟
انا:متخفيش يعمتي مقدرش ازعلها ابدا
عمتي:طب خد يحبيبي اشرب العصير دا
انا:تسلميلي يا احلي عمه ف الدنيا كلها
عمتي:بالهنا و الشفا يحبيبي..
شربت العصير و قعدت معاها شوية و بعدين استاذنت منها و اكدت عليها بكرا تيجي هي و العيال و روحت كانت ستي و امي قاعدين يتكلمو كلام الحريم ف الارياف انتو عارفين طبعا(مصادر الاخبار كلها بتبدا من هنا 😂💔💔)سلمت عليهم و طلعت الاوضة يدوب رميت جسمي علي السرير لقيت بيخبط علي الباب
انا:ادخل...و دخلت امي و قعدت علي الحصيرة و انا نزلت قعدت جمبها
انا:امال ابويا فين مشوفتهش؟
امي:طلع هو و سيدك و قالو هيمشو شوية
انا:طيب كنتي عايزة حاجة يما؟
امي:ستك دخلت تريح شوية قوبت اما اطلع اونسك عيزني امشي؟
انا:يخبر يما د انتي تنوريني حتي انا بقالي كتير تعبان قوي
امي مخضوضة:مالك يطه الي تاعبك يحبيبي؟
انا:انتي يا مهلبية بقالي كتير مش عارف استفرد بيكي😉
امي مكسوفة:يسلام تعبتك ف اي
انا:الطياز الكبيرة الي ماشية تتهز طول اليوم قدامي دي و مش عيزاني اتعب
امي بكسوف و وشها محمر:بطل قلة ادب يطه و اختشي
انا:انتي قولتي ستي دخلت تنام و ابويا و سيدي برا يعني مفيش حد غيرنا يا جميل انت و مسكت اديها و قومتها و هي مكسوفة و نيمتها علي السرير و نمت جمبها
امي:بس يطه لحد حد يجي
انا:انا مش هسيبك غير لما اكلك النهاردة و نزلت علي شفايفها بوس و بشفط لسانها جوة بوقي و هي متجاوبة معايا و بعدين سبتها و قومت اقلع هدومي
امي بكسوف:طب خليها لبعدين يطه انا مش جاهزة النهاردة
انا:لو ابويا جه و عايز يخدك مني ما هسيبك
امي:للدرجادي يطه
انا:و اكتر يروح طه انتي بحبك قوي ياما و نزلت اقلعها الجلابية الي لبساها و بعدين نزلتلها البنطلون و فضلت بالسنتيان و الكلوت بس و نزلت علي بزازها الكبار اقفش فيهم و طلعت بزازها برا السنتيان و امي بتأن خفيف
امي:و انا كمان يحبيبي ااه كمان يحبيبي ارضع كمان زي ما كنت بترضع و انت صغير
انا:و هفضل ارضع ف احسن بزاز شفتها ف حياتي و مكمل مص و لحس ف بزازها و هي بتتاوهه و بعدين نزلت تحت عند كسها و بلعب فيه من فوق الكلوت و هي بتتاوه و نزلت الحس من فوق الكلوت و هي بتذيد ف الاهات و بتتلوي تحتي و نزلتلها الكلوت و لقيت شوية شعر في كسها فا عرفت انها كان قصدها علي شوية الشعر دول
انا:كسك جميل قوي يما و هو بشعره كدا و نزلت ابوس الشفايف
امي بتتاووه:اااه بجد يطه اهه عجبينكك اووف الحس يحبيبي ف كس امك حبيبتك ريحها اهه
انا:احلي كس شوفته ف حياتي الكس الي اتولدت منه طعمه سكرر مممم و بلحس ف كسها كله و هي بتتلوي لحد ما اترعشت و جابت عسلها و كاانت مغمضة و خدت عسلها علي ايدي و هي بصالي و بلحسه من علي ايدي و هي بتبصلي ب رضا و حب و بعدين قربت زبري من كسها و بحركه فوق و تحت علي كسها و هي رجعت تتاووة تاني
امي:ااه دخله يطه عشان خاطري ريحيني من النار الي فيه يحبيبي اوووف ريح كس امك يحبيبي
و دخلت راس زبري وبعدين وقفت و كل شوية ادخل حتة من زبري و اقف دققتين و هي بتتلوي و بتتااووه و كسها كان مولع قويي و اشتغل ادخلل زبري ف كسها جامد و اطلع و هي بتتاوهه جامد و انا بدخله و اطلع ف كسها
انا:خدي يما خدي زبري ف كسك الجامد دا خديي جامد اهوو
امي:ااااااه يحبيبي دخله كمان دخللله اااههه زبرك حلو قويي يحبيبي
انا:كلي ملك يا ست الكل انا هنا عشان اريحك وبس
امي:اهه يحبيبي كماااان اححح
طلعت زبري من كسها و طلعت عند بوقها فوق و هي فهمت و نزلت مص فيه لحد ما كنت هجيب وخليته تسيب زبري و نزلت دخلت زبري في كسها تاني و اشتغلت بقاا بسرعةة و هيي تتاووه علي الاخرر و انابدخله و اطلعه جامد
امي:ااااه طه كفاااية ونبي هاات بقا انا تعبت مش قاادررة براحةة طيب اهههه و فضلت انيك كسها ربعة ساعة و هي هتموت لحد ما خلاص هجيب
انا:اهجيب يمااا اجيب اااههه اجيبهم فيين
امي:جووه يحبيبي هاات جووه اخيرا اووف
و جيتهم ف كسها و نمت عليها من التعب و هي بتنهجج و العرق مالينا و قومت عشان البس و ناديت علي امي عشان تقوم هي كمان قبل ما حد يجي
انا:قوومي ياما احسن حد يجي احنا خدنا وقت كتيرر
اماي:اههه انا متمتعتش كدا قبل كداا شكرا قويي يحبيبي ويخليك ليا
انا:وميحرمنيش منك يست الكل انا تحت امركك عالطول يلا قومي بلاش كسل عشان تلحقي تستحمي قبل ما ابويا يجي
امي:حاضر يحبيبي قايمة اهوو و قامت ملط و خدت الهدوم ف اديها و الاوضة كدا كدا قدامي عالطول و هي ماشية ضربتها سبانك علي طيازها
امي:اهه يشقيي كدا تضربني
انا:مش هنجربها الطيز الحلوة دي
امي:لا و متفكرش عشان حرام و انا مش عايزة اي مش مكفيك قدام
انا:همتعكك فيها قوي صدقيني
امي:بعدين و كمان مش كفاية الضربة الي عطيتهالي دي يرضيك وجعاني
انا:انا اقدر بردو استني هصالحك و نزلت ابوس مكان الضربة و رحت عطيها سبانك تاني و هي جريت
لبست هدومي و ريحة النيك ماليا المكان قوم فتحت الشباك و اترميت علي السرير افكر هعمل اي ف الي جاي و المدرسة هعمل فيها اي حتي مفيش حد من قرايبنا قاعد ف اسكندرية عشان اروح اقدي المدرسة بس حتي لحد ما فكرت اني مش هروح المدرسة تاني و كفاية الي اتعلمته و اشتغل هنا ف الارض الي نشتريها
و فضلت صاحي شوية لحد ما سمعت صوت ابويا طالع علي السلم و بعدين دخل الاوضة و قفل وراه و شوية و لقيت بابي بيخبط قوم اشوف مين لقيتها حسناء
قولت مش وقتك خالص انا حيلي اتهد مع امك و مردتش عليها و روحت علي السرير نمت...........

الجزء العاشر و الاخير

عدي كام يوم و ابويا بيدور علي ارض يشتريها بالفلوس الي اديتهاله لحد ما لقي ارض صغيرة و كويسة و سعرها حلو اشتراها هي و البيت تبعها و قعدنا شوية مع ستي و عمتي كانت جت و قضينا الكام يوم دول حلوين و انا نززلت مصر عشان اجيب التلفون و اشوف هركب نت ازي و نزلت عالطول عند عمارة عم سالم و مكنش حد هناك غير ام علي و هالة خبطت من برا و هما شفوني قامو يسلمو عليا و هالة كانت فرحانة و باين عليها و سلمو عليا و دخلوني و قعدنا كلنا علي الارض
ام علي:ازيك يا طه و امك و ابوك عاملين اي و اختك كدا تسيبونا و تمشو من غير ما تعبرونا اخص عليكو
انا:و**** يا ام علي الموضوع كله حصل بسرعة و ملحقناش نقول لحد اننا هنمشي يدوب كلمنا صاحب العمارة و مشينا عالطول
ام علي:طب اي الي حصل لدا كله ؟ اتخانقتو مع حد ف العمارة ؟
انا:لا خناقة ولا حاجة امي تعبت من كتر الطلبات و شغالة ليل نهار فا استكفت و قالت ل ابويا و ابويا كلم صاحب العمارة و خلاص
ام علي:كتر خيرها امك طب و هتعملو اي دلوقت و مدرستك دي هتعمل فيها اي؟
انا:و**** يا ام علي المدرسة دي مش هتجيب همها كدا كدا فا هسيبها و اشتغل ف البلد
ام علي:علي رايك هما الي اتعلمو خدو اي....بت يا هالة اعملي عصير ل طه
هالة:حاضر يما و قامت تعمل عصير
انا:ملوش لزوم يا ام علي انا هقوم اعمل كام مشوار هنا و اروح علي البلد عالطول
ام علي:اقعد يا طه انت غريب انت زي علي بظبط هيتعمل ف دقايق عالطول
انا:**** يخليكي
و عملو العصير و شربته كان حد بينده علي ام علي و طلعت تشوف و قعدنا انا و هالة نتكلم
هالة:يعني خلاص مش هشوفك تاني يطه و زعلانة
انا:غصب عني ي هالة و ممكن كل فترة كدا هبقي اشقر عليكم
هالة:بس انت بتوحشني قوي اذا كنت جمبينا و مش بنشوفك كتير دلوقت بعيد عناا ب بلد بحالها
انا:معلش يا بطة ظروف المهم بجد وحشتك 😉
هالة مكسوفة:متكسفنيش بقاا و بس عشان امي جاية..دخلت ام علي
ام علي:معلش يا طه يبني هروح انا و هالة نجيب الطلبات كان بودنا نقعد معاك اكتر بس هنعمل اي اكل العيش
انا:يكون ف عونكم يا ام علي بركة اني اطمنت عليكم و هقوم انا بقا اقدي مشاويري وارجع قبل الليل
ام علي:خلي بالك من نفسك و ابقي سلملي علي امك
هالة:و سلملي علي حسناء ونبي يطه
انا:حاضر يلا مع السلام
هما الاتنين:مع السلامة
و سبتهم و روحت اجيب موبايل و جبت واحد حلو ب 2790 و سالت الراجل علي حوار النت
انا:بقولك يا غالي متعرفش اركب نت ازاي اصل انا من الارياف و عايز اركب وصلة هناك فا اعمل اي؟
الراجل صاحب السنترال هنسميه حمادة:اخوك حمادة يحب بص هو انت شوف عندكم ف البلد اسال علي حد يكون بيركب راوتر و هو هيفهمك كل حاجة و لو عايز نت دلوقت في خطوط بتشتريها دي بتبقي نت و مكالمات و بتبقي باقات بتعملها و بيبقي معاك نت لو عايز دلوقت عندي خط زيرو علي باقة حلوة و ب 200 جنيه و كل شهر بتتحول 50
انا:ماشي بعد اذنك يا يغالي ركبهولي ف الموبايل و علمني اشغله ازاي لاني اول مرة اشتري موبايل و كمان اول مرة اجرب النت
حمادة:عيني يقلبي خليك معايا(و فضل يشرحلي كل حاجة فيه بظبط و بيشتغل ازاي و اخش علي النت منين و ابحث منين) تمام كدا يغالي
انا:زي الفل يريس و حاسبته علي الخط و طلعت و انا مروح قابلت سهام و مكنش اتوقع اني اقابلها بعد الي حصل
سهام:اوباااا طهه فينك يا عنتيل مختفي بقالك فترة فينك و فين اراضيك
انا:يا اهلا يا اهلا بالشرموطة الكبيرة انا موجود هروح فين يعني انتي بتعملي اي هنا مش المفروض عند البوص ؟
سهام:هيهيهيهيهي وحشتني سفالتك لا يسيدي البوس اتقبض عليه و مش هيطلع منها ولا بالطبل البلدي و انا هربت و الكل اتمسك
انا:امتي دا و اتقبض عليه لي؟
سهام:متحورش عليا يا توتي انت عارف و انا عارفة انك كنت شغال معاه و بتوصله المخدرات و تقبض تنكرر
انا ببلع ريئي:و انتي اي الي عرفك بقاا يا لبوة
سهام:هيهيه يحبيبي انا مش نايمة علي وداني المهم فكك من كل دا انتي وحشني فشخ متيجي اعزمك عندي علي اكلة سمك حلوة
انا:انا مش فاضي يدوب الحق اروح قبل الليل
سهام:كدا تكسف سهومة حبيبتك تعالي بس علي السريع كدا لقمة خفيفة يلا و شدتني من ايدي و وصلنا قدام عمارة 4 ادوار
سهام:بص بقا انا هطلع الدور التالت و هسبلك الباب مفتوح و انت تطلع بعدية ب دققتين بظبط اشطا ؟
انا:هتودينا ف داهية انتي انا عارف
سهام:هيهي لا متخافش هوديك حتة تانية هتعجبك..طلعت سهام و بعديها بدققتين طلعت لحد الدور التالت و الدور كان شقتين قدام بعض لقيت شقة بابها موارب فا دخلتها لسا بقفل الباب لقيت سهام بتتشعبط فيا من ضهري
انا اتخضيت:يخربيت اممكك هتقطعيلي خلفي
سهام:معندناش وقت انا بقالي كتير متناكتش و عايزة اتناكك حالا
انا:يهدي يا لبوة علي نفسك شوية هتموتي محروقة من النجاسة
سهام و بتبوس ف قفايا و خدودي و رقبتي:نيكي بس الاول و نشوف موضوع النجاسة دا و مكملة بوس
انا:يبتت اهدديي طب نخش جوة طيب بدل ما نتفضح
انهي اوضة
سهام:يخويا انت جاية تاجر اوضة اي واحدة اخلص مش قادرةة كسي بياكلنيي...و دخلت الاوضة و هي متشعلقة ف ضهري و رميتها علي السرير و قلعت البنطلون و التشيرت و فضلت بالشورت و الحمالات و هي قامت نزلتلي الشورت و طلعت زبري تدعكه و نزلت تمصص فيه
سهام:اححح زبرك كبر اوي كدا ليه بتعلفه اي داا ممممممممم
انا:دا سيدك الي هيفلقك نصين اتوصي بيه يلبوة و مسكت شعرها و بنيكها ف بوقها بزبري و هي بتمص جامد ف زبري لحد ما بقا جاهز انه ينيك خلعتها من زبري بالعافية و زقيتها علي السرير علي ضهرها و هي كانت بالعباية السودة و نزلت رفعتلها العباية لحد بطنها و ظهرلي كلوت فتلة لونه ازرق جبته علي جمب كسها كان بيلمع و ابيض نزلت بلساني الحس من بطنها لتحت و نازل علي عانتها و هي بتتاوهه و نزلت علي كسها اول ما لمسته ب لساني اترعشتت
و بعدين قلعتها العباية خالص كانت لابسة برا لونه ازرق و نزلت ارضع ف بزازها و هريتها لحد ما علمت و نزلت علي كسها تاني لحس و عض
سهام:ااااه بقالي كتير محدش لمسني كملل قربت اجيب مش قادرة اححح و انا مكمل لحس ف كسها و بمص ف زنبورها و بشفطه جوة بوقي و هي بتاان وبتتلوي و فضلت الحس ف كيها و امصه لحد ما جابت عسلها قومت حطيت زبري علي باب كسها و باخد من عسلها علي زبري و حطيت راس زبري و قومت مدخله مرة واحدة و لحقتها كانت هتصوتت
سهام:ااامممم اههه يخربيتتت ميتين اممك ليي كدا بتفتري عليا ليا اهههه استني مطلعهوش سيبه شوية
و سبته دقيقة و لحد ما هديت و قومت شغالل ف كسها طالع داخل و هي بتتاوهه
انا:عاجبك زبري يا شرموطة اي رايك من غير لا سمك ولا غيره مكيفكك مش كداا و بدخله و اطلعه
سهام:اااه دا فشخني مش مكيفني انت دكرر جامد اووي كمان اوووف كملن دخل زبرك يا عنتيلي دخلل اهههه و فضلت انيك فيها ربع ساعة كانت هي جابت 3 مرات و كنت قربت اجيب
انا:اااه هجيب يلبوة اجيبهم فينن اححح
سهام:ف بوقي عايزة اشرب لبنك يدكري اححح هاتتت و طلعت زبري من كسها و هي اتعدلت و خدته ف بوقها مص و لحس لحد ما نطرتهم ف بوقها و هي بلعتهم و فضلت تلحس ف زبري و تمصه لحد ما نضفته و انا اترميت جمبها علي السرير انهج و هي نامت علي صدري و بتملسح ب اديها علي صدري
سهام:شكرا يا حبيبي علي النيكة الحلوة اوي دي
انا:د انا الي شكرا علي الطيز الجامدة دي و ضربتها سبانك
سهام:ااه الطيز و صاحبة الطيز يروحي
انا:مش هتوكلينا ولا اي انا اتهديت
سهام:يخبر حالا يقلبي خش خدلك دش عبقال ما احضرلك الاكل و قامت دخلت المطبخ و انا دخلت الحمام و كان حلو واسع و كبير استحميت و لبست بشكير لقيته متعلق علي الباب من جوة و طلعت كانت واقفة ف المطبخ بتجهز لسا و بتغني قومت جيت من ورا و عطيتها سبانك و هي اتخضت
سهام:كدا يا توتي تخضني اخص عليك
انا:اخص علي فعلا و قومت مسكتها ف بوسة شفايف و هي اتجاوبت معايا سبتها تكمل اكل و دخلت البس هدومي و طلعت كانت حطت علي الطرابيزة سمك مشوي و رز و سلطة
انا:اي دا كله يسوسو انتي عازمة حد ولا اي
سهام:دا عشانك انت يحبيبي عشان ترم عضمك انت لسا طالع من معركة و داخل واحدة تاني و بتاكلني ف بوقي
انا بتكلم و الاكل ف بوقي:لااع انسيي انا مش هقدر عشان متاخرش اكتر من كدا يدوب الحق ارجع البلد
سهام و بان عليها زعلانة:لي كدا طب متبيعت معايا هنا النهاردة و روح بكرا الصبح
انا:صعب يقمر عشان اهلي ميقلقوش و كمان معهومش موبايلات اكلمهم اقولهم حتي فا يدوب الحق ارجع النهاردة
سهام:طب هشوفك تاني قريب؟
انا:متستعجليش يا حب كله ب اوانه يلا كلي قبل ما الاكل يبرد و كلنا و قامت لمت الاكل و انا قومت غسلت ايدي
سهام من ورايا:طب متخليك قاعد معايا شوية صغيرن بس و مش هنعمل حاجة هنقعد بس
انا:معلش يا سوسو الساعة 5.39 يدوب الحق عربية رايحة البلد و هبقي اجيلك يستي يعني هروح فين
سهام:طب هات فونك دقيقة
انا:خدي اهو يستي و خدت الموبايل و سجلت رقمها
سهام:سجلتلك رقمي و خت رقمك عشان ابقي اكلمك و ابقي رد عليا بقي عشان متنسناش
انا:اشطا يقمر يلا سلام
سهام:سلام يا حبيبي
و سبتها و نزلت روحت ركبت العربية و فضلت مستني بحد ما تحمل الناس و حملت و مشينا وصلت البلد الساعة 7.09 و وصلت البيت كانو كلهم قاعدين يتغدو و اتغديت معاهم و عدت الايام كل ما تتيح الفرصة انيك امي و حسناء مبقتش مركز معاها قوي زي الاول و ندا بنت عمتي لما بتكون عندنا و تسمح الفرصة اقفشلها و ابوسها و بقيت اشتغل مع ابويا ف الارض و فرشنا البيت الجديد بتاعنا اجهزة كهربائية و كل حاجة تلزمه و ركبت نت و عالطول بكلم سهام و هي بتقولي اني وحشتها و عايزاني اروحلها او هي تجيلي و مشيت حياتي لحد ما بقيت 19 سنة و بقيت شكلي حلو نوعا ما و طولت و الارض بتاعتنا بقت بتجيب شغل كتير و فتحنا سوبر ماركت ف البلد و بقت اقف فيه بعد ما اخلص شغل الارض و بقيت معلق كام واحدة من البلد الي قدي و الي اصغر مني او اكبر و بقيت مشهور ف البلد و الناس كلها بتحبني و سيدي مات و ستي حزينة عليه عالطول و ديما مهموما و كلنا بنحاول نفرحها و عالطول جمبها نهزر معاها و مقضين الاوقات الفاضية معاهل عالطول و ندا كبرت بقت 18 سنة و احلوت اكتر و خطبتها و بقيلنا سنة و نتجوز و بكدا حياتي بقت احسن و عايشين عيشة كويسة.........

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

جميع الحقوق محفوظه © قصص جنس محارم عربي نسوانجي - Neswangy sex stories

تصميم الورشه