طنط سوميه وازي وصلتني لامي - السلسلة الأولى - (10) أجزاء

0

 الجزء الاول

أنا بيتر حاليا وانا بحكي معاكم الحكاية ديه عمري 35 سنة ومازالت هذه الحكاية مستمرة لاني دي حياتي
أوصفلكم بقي نفسي أنا شاب مصري مهتم بنفسي وجسمي مش بلعب رياضه ومش هقولكم اني زبي طوله 50 سنتي وأني بطل خارق وبنزل أثنين كيلو لبن لا أنا زي أي شاب عادي محافظ علي نفسي وجسمي بأكل كويس ومنظم نومي وبحاول أحافظ علي نفسي وصحتي
الحكاية بداءت لم كنت عندي أربعه عشر سنه انا اتولدت في الغردقة أبويا من محافظه ما في الصعيد أبويه دكتور شاطر اتولد في الصعيد ولم كبر جاءه القاهرة ودرس الطب فيها واتعرف علي امي واتجوزها ولظروف الشغل اتنقل الغردقة واتولدت انا هناك اما امي فهي درست في كلية التربية لم أتجوزت أبويا وراحو الغردقة اتعينت في مدرسة ابتدائي وكنا عايشين في منزل في حي مخصص للمغتربين وكان لكل أسره منزل مكون من دوريين وحديقة حي مقفول ذي كمبوند مخصص للمغتربين وكان بيعيش بجورنا بعض الاطباء والمدرسين والموظفين المغتربين من خارج الغردقة
ابويه دكتور وكل اهتمامه بشغله وترك تربيتي لأمي اللي سابت اهلها وراحت عاشت مع أبويه
وانا في مرحلة المراهقة كنت بمارس بعض العاب الرياضية زي الجري او رفع اثقال بلعب صنعته انا بنفسي وده ساعدني علي اني يكون جسمي مقسم وده خلي جسمي اكبر من سني
وكنت حاسس اني كبير علي اللعب مع اصحابي اللي في سني
وكنت وحيد مش بحب اللعب مع حد وكان كل وقتي المذاكرة واللعب مع نفسي
لحد ما في يوم بداءت علامات البلوغ تظهر علي وشنبي ظهر وبداءت احس بمتعه لم زبي يوقف او احرك ايدي عليه واداعبه
ولكني لم امارس العادة السرية لاني ابويه في بعض احاديثه معي كلمني في الموضوع ده ونبهني عن مخاطر العادة السرية
وكنت بحاول احافظ علي صحتي زي ما ابويه علمني
وفضلت محافظ علي نفسي لحد ما كان عندي سته عشر سنه
وفي يوم جربت اول متعه جنسيه في حياتي واللي فتحت لي الباب اني يكون النيك هو شي اساسي في حياتي
وتعالوا بقي احكي ليكم ده حصل ازاي ومع مين وديه اول بطله في قصتي وحياتي
طنط سوميه صديقة ماما وجارتنا كانت متعودة تزور ماما دايما
هي ست بيت منقبها ومتجوزها من الاستاذ سيد مدير المدرسة الابتدائي اللي امي بتشتغل فيها وهي مغتربها من المنصورة واتجوزة وراحت عاشت مع جوزها في الغردقة اما عن شكلها ووصفها فهي كانت طويله وبيضها وعيونها زرقاء شعرها طويل وناعم لون شعرها دهبي تحسها شقراء بزاز مشدودها لأنه مخلفتش ومفيش ترهلات في جسمها وطيازها مرفوعة ومشدودها
كانت دايما متعودها تزورنا وكانت لم تيجي تزورنا تقلع ال**** والعباية وتقعد براحتها ابويا مش موجود وانا *** وامي صاحبتها عادي يعني اني اشوفها لابس بنطلون استيرتش وعليه بدي مفتوح
او اني اشوفها لابسه قميص نوم بيتي
وطنط سوميه كانت بتعتبر بيتنا بيتها مفيش اي احرج انها تأخذ راحتها قدامنا
وكنت متعود اني اشوفها كده بس اليوم ده كان يوم مش عادي انا بيتر الطفل زبي بقي بيقف وبيشتهي النساء
وفعلا رجعت من المدرسة لاقيت طنط سوميه ذي كل يوم ما بتكون عندنا لابسه قميص نوم بيتي قطن وكنا في شهر خمسه بدايه الصيف وده عادي بس اللي مش عادي اني طنط سوميه كانت بتساعد ماما في غسيل السجاد وكانت هدومها مبلولها وقميصها مبلول ولازق علي جسمها وكلتها مرسوم تحت القميص
وانا دخلت البيت لاقيتها كده هيجت عليها وفضلت باصص عليها ومتنح وهي لاحظت اني ببص عليها بس متكلمتش
وفضلت اليوم كلها وهي موجودها اتعمد اخرج من اوضتي علشان ابص عليها واشوف بزازها وحلمات بزازها البني اللي كانوا ظاهرين لم كانت بتوطي تغسل السجاد مع ماما
وطلبت من ماما اني اساعدهم في غسيل السجاد ماما زعقت لي
ورفض وانا فضلت اخرج كل شويه من الاوضة علشان ابص عليها واشوف بزازها وطيازها المرسومين تحت الهدوم
وبعد ما خلصت طنط سوميه غسيل السجاد مع ماما دخلت الحمام علشان تستحم
وانا خرجت من اوضتي وكنت ببص عليها من خرم الباب بتاع الحمام وشوفت جسمها كلها عريان وهو مبلول بالصابون وهي كانت بتدعك جسمها وهيجت اكتر لم شوفتها بتدعك كسها بالليفة وتنضف جسمها وخلصت طنط سوميه وبداءت تنشف جسمها وانا واقف اتفرج عليه واول ما خلصت وجاءت تخرج من الحمام انا جريت علي اوضتي تاني وعده اليوم وصورة جسم طنط سوميه في دماغي
ونمت بالليل وحلمت بطنط سوميه وجسمها وحسيت وانا نايم بزبي متصلب وواقف ومشدود وحلمت بانني برضع من حلمات بزاز طنط سوميه وده خلي زبي يعتصر ويسيل لبني في الحلم وشعرت بشعور جميل اوي وهو زبي بينزل لبنه ويسيل
وحسيت ببلل وصحيت من نومي لاقيت هدومي مبلولة ولأزجه خوفت جدا وقمت مفزوع وجريت علي الحمام قلعت هدومي ولمست هذا المادة بأيدي لاقيتها لازجها وغزيره وافتكرت كلام ابي عن السائل المنوي واتجراءت وقربت صباعي من فمي ادوق طعم هذا الشي وجد طعمه مسكر وسائل لازج ورائحته جميله غسلت زبي وغيرت هدومي ورجعت نمت تاني
ولكنه كان شعور رائع ولم استطع النوم واستمرت احلامي بطنط سوميه وتخيلاتي لها وتغيرت نظراتي لها وبداءت ان اشتهي جسدها واتعمد لمس يدها او ان امر بجوارها واحتك بجسدها وكانت تحرشاتي به تبان انها بريئة ولكن هذه التحرشات هي كانت ما تصبرني وتجعل زبي ينتصب وامارس العادة السرية او الاحتلام
ولم اتجراء ان افعل اكثر من ذلك ولكنني لاحظت اني طنط سوميه بداءت تغير من طريقة تعاملها معي او هكذا هيئ لي لأني طنط سوميه بداءت تلبس لبس اكثر اثارة ومكشوف اكثر من الاول حتي طريقة كلامها معي تغيرت ونظراتها
ولكنني كنت اخشي ان يكون هذا في خيالي فقط ولكنني استمريت في التلصص عليها عندما تكون موجوده عندنا
واستمر الحال هكذا ثلاث شهور انا اشتهي طنط سوميه في الحقيقة وفي احلامي
لحد ما اقترب العيد وطلبت طنط سوميه من امي ان اذهب معها لافك لها الستائر واعيد تركيبها
وفعلا ذهبت معها لبيتها وكنت اسير خلفها لأمتع عيني بطيزها التي تهتز وهي تسير واكتشفت وانا اسير خلفها انها لا ترتدي كلوت تحت ال**** وكانت طيازها تهتز بشدة جعلت زبي ينتصب وانا اسير خلفها وكنت احاول ان اداري زبي بالتيشرت
ودخلت المنزل وتركتني طنط سوميه في الصالة انتظرها وانا انتظر واتخيلها واحلم بها وبعد عشرت دقائق
لاقيت طنط سوميه جاءت لتجلس بجواري ولاقيتها قلعت ال**** وجلبابها وترتدي شورت ليجن ابيض ملتصق علي جسدها ولا ترتدي اندر تحتها وكان كسها المنفوخ ظاهر ومرسوم تحت الشورت وكانت ترتدي بدي ابيض مفتوح علي شكل سبعه من الصدر وقدمت لي عصير
وجلست بجواري وكانت فخادها تلتصق برجلي وهجت بشده
ولاقيت طنط سوميه حطت ايدها علي زبي وبتقولي قولي بقي
ده واقف كده ليه
سكت ومعرفتش ارد عليها
سوميه / ياولد رد ومتكسفش وكانت هي بتتكلم وايدها بتحرك علي زبي
وفضلت ساكت مش عارف اقول ايه
سوميه / ياولد انطق
انا / بصراحه معرفش هو لم بشوفك بيحصل كده
سوميه / بيقف كده لوحده
انا / اه ومعرفش ليه
سوميه / اقولك انا يابيضه بص بقي ياواد ومسكت زبي جامد وبتحركه لفوق وتحت ده بيقف كده لم انت تهيج عليها صح
انا / بصراحه اه لم بشوفك بحس بجسمي بيسخن ولاقيه واقف لوحده كده
سوميه / طب ياعسل انت تعرف انه لم يقف كده المفروض متسبهوش كده لازم تريحه
انا / ازاي
سوميه / هقولك واوريك ازاي بس متقولش لماما علي حاجه وهي تقول لبابك وبابا يزعل علشان صحتك مش هو كلمك علي الموضوع ده وقالك متعملش كده وتلعب فيه علشان صحتك
انا / ايوه هو قالي كده
سوميه / يبقي اللي نعملها متحكهوش لحد
انا / حاضر
وطلعت طنط سوميه زبي من البنطلون وفضلت تلعب فيها وتحركها لفوق وتحت وتدعك في بيضاني وتلعب في راس زبي وتشده وتهزه وفضلت اكتر من ربع ساعه تعلب في زبي وانا منزلتش لبني
سوميه / ايه ياواد كل ده عماله العب في زبك ولسه منزلتش ليه
انا / معرفش وسرعت سوميه في اللعب في زبي وبردك منزلتش
وراحت طنط سوميه نزلت قدام زبي وحطتها في بوقها وفضلت تدخل وتخرج زبي ولكن من سخونة بقها علي زبي نزلت لبني في بوقها وكان لبن كتير اوووي
سوميه /امممممم اممممم
اخيرا نزلت ده انت تحفة انا من النهاردة مش هسيبك
وشربت سوميه لبني كله
سوميه / طعم لبنك مسكر وحلو انا مبسوطها منك
وانا كنت مبسوط اوي اني طنط سوميه اتبسطت مني
سوميه / بص بقي متقولش لحد علي اللي حصل ده ولو فضلت شاطر كده انا هعلمك حاجات جديده واخليك مبسوط
انا / حاضر ياطنط
ومشيت من عند طنط سوميه وانا مبسوط اووي اني طنط سوميه اتبسطت مني


الجزء الثاني

وعد العيد وانا مستني تاني اني طنط سوميه تكرر اللي عملتها
وبداءت طنط سوميه تقنع ماما اني اروح عندها تاني بحجه اني مابخرجش ومليش صحاب وانها هتخلي بالها مني وهتشجعني علي المذاكرة واتفقت ماما مع طنط سوميه علي كده
وفعلا بداءت اتردد علي بيت طنط سوميه يوميا وكان دايما الاستاذ سيد مبيبقاش موجود ومكنتش بشوفه كتير وعرفت بعد كده من طنط سوميه اني الاستاذ سيد متجوز واحدها تانيه وواخد ليها شقه بعيدها عن سكن المغتربين
وفي اول يوم روحت لطنط سوميه بعد ما اتفقت مع ماما اني اروح عندها وصلت وخبطت علي الباب وفتحت طنط سوميه الباب لاقيته لابسها قميص نوم احمر قصير مفتوح من عند الصدر
وقفت ابص عليها واتفرج علي حلاوة جسمها
وطلبت مني الدخول ودخلت معاها ولكنها سحبتني من ايدي ورحنا اوضة النوم علي طول
سوميه / بص بقي انت من النهاردة بتاعي ولازم اعلمك تعرف تمتعني ازاي زي ما انا متعتك المرة اللي فاتت
مش انت اتبسط من اللي عملتها معاك
انا / ايوه اتبسط اوي ياطنط
سوميه / اوع تكون قولت لحد اللي حصل
انا / لا طبعا معرفتش حد ياطنط
سوميه / بص بقي واحنا مع بعض بلاش طنط ديه قولي ياسومه
انا / حاضر ياطنط
سوميه / انا قولت ايه
انا / اقولك ياسومه
سوميه / شاطر برافو عليك
وطلعت سوميه زبي من البنطلون ونزلت تمص في زبي وتلعب في بأيدها وكانت بتدخل زبي في بوقها وتبله وزبي وقف علي اخرها وفضلت تمص في زبي شويه
سوميه / مبسوط يابيتر
انا / اووووي ياطنط
سوميه / انا قولت ايه
انا / معلشي بنسي
سوميه / قولي بقي مبسوط
انا / مبسوط اوي ياسومه
وفضلت سوميه تمص في زبي وتلعب في بيضاني لحد ما نزلت لبني وهي شربته كله وهدينا شويه وقامت سوميه جابت عصير لي وليها وشربنا وكانت سوميه بتتكلم وتهزر
سوميه / اتبسط يابيتر
انا / ايوه اتبسط
سوميه / طيب يلا بقي علشان تبسطني انا كمان
انا / اعمل ايه طيب
سوميه /هقولك تعمل ايه
ونامت سوميه علي ضهرها وفتحت رجليها وبان قدامي كسها الكبيني منفوخ الشفرات ووردي وكان كسها ظاهر قدامي وفضلت ابص عليه مش عارف اعمل ايه
سوميه / قرب ياولا من كسي والحسه
انا / حاضر بس ازاي الحس
سوميه / قرب بلسانك والحس زي ما تكون بتأكل ايس كريم
وقربت من كسها وطلعت لساني وكنت خايف اقرب او اعمل حاجه غلط سوميه تزعل بس كان شكل كسها وريحتها جميلها وقربت منهما وبداءت احرك لساني علي كسها من بره ومسكت سوميه راسي بأيدها وكانت بتزق راسي ولساني علي كسها وبداءت احرك لساني فوق وتحت
سوميه مسكت اشفار كسها بأيدها وفتحتهم
سوميه / دخل لسانك جوه كسي وخرجه اشرب ياولا العسل اللي نازل من كسي ودوقها ايه رايك في طعهم
انا / طعمه مسكر اوي
سوميه / طب الحس جامد دخل لسانك كله
وكنت بدخل لساني واخرجه واهات سوميه كانت عالية
سوميه / الحس ياولا الحس ياخول كس طنط سوميه دوق العسل
ااااااه اااااه دخل لسانك كلها ياولا الحس كسي اقطعه وكانت بتسحبني من شعري وتشدني علي كسها
وانا سرعت من دخول وخروج لساني وكنت بلحس بسرعه
سوميه / شاطر ياده اتعلمت بسرعه
سوميه / يلا بقي عض زنبوري وكله واعصرها علشان ينزل عسل اكتر مش انت عايز تشرب عسل
انا / ااااه طعمه حلو بس فين الزنبوره ده وشاورت سوميه علي زنبورها
سوميه / هو ده ياخول عضها وكلها واعصرها بسرعه
بصيت مكان ما شاورت لي لاقيت حاجه عامل زي الزب الصغنون كده عند قبه كسها ومكنتش اعرف اني ده الزنبور واني ده اهم حاجه في كس الست واني لحس وعض المنطقة ديه بيهيج الست
وبداءت الحسه واشفط في كسها
سوميه / عضه وكله خليك راجل واتعلم تكيف الست
كيفني ومتعني وكل كسي علشان ابسطك
وفعلا كلت كسها وزنبورها وكنت بعض زنبورها وهي هاجت جدا
وصوتت وجسمها شد ولاقيت سوميه بتشدني اكتر وتصوت وجسمها بيتنفض وانا اتخضيت وحاولت ابعد لكن سوميه شدتني عليها اكتر
سوميه / كمل مص ياحيوان انت رايح فييييين
وكملت وهي كانت بتعصر كسها وتقفل وتفتح كسها وكان اهاته عالية لحد ما اتشنجت اكتر وانا خوفت اسيبها تزعق فيا تاني وكملت لحس في كسها لحد ما نزلت عسل كسها وكان كتير
سوميه / اشرب العسل ده نضف كسي
انا / حاضر
وفضلت الحس كسها وانضفه من عسل كسها وهي بداءت تهدي وانا وبعدت عن كسها وهي متكلمتش وفضلت ساكت شويه
وراحت سحبتني في حضنها وفضلت تبوس فيا وتحرك لسانها علي شفايفي
سوميه / خرج لسانك
وخرجت لساني وسوميه سحبت لساني في بوقها وفضلت تشفطها
سوميه / سيب نفسك واهدي خليني ادوق عسل كسي من علي لسانك
ومصت سوميه لساني ولحست عسل كسها اللي كان سائل علي شفايفي وبقي
ونمت في حضنها وهي حضناني جامد وعماله تلعب في شعري
سوميه / انت شاطر وبتتعلم بسرعه بس هعلمك درس اوعي تنساه طول حياتك
انا / ايه هو
سوميه / لم تكون بتلحس كس الست وهي تبداء تصوت او تتشنج اوعي تبعد عنها كمل لحس وتأكل في كسها لحد ما تنزل عسلها
انا / حاضر
سوميه / وتاني حاجه لم تحب تبسط ست وتكيفها اوعي تلحس كسها الاول
انا / امال اعمل ايه
سوميه / ابداء الاول سخنها يابيتر
انا / ازاي يعني
سوميه / بص علشان انا كنت هايجه خالص النهاردة خليتك تلحس كسي علي طول بس انا هديت شويه هنبداء بقي من الاول
وهعلمك تعمل ايه
انا / حاضر
سوميه / دلوقتي انت دخلت ولاقتني نائمه كده علي السرير فخادي باينها وبزازي قدامك تعمل ايه
انا / ما اعرفش اعمل ايه
سوميه / بص يابيتر تقرب مني هنا وتقعد علي السرير جنبي
انا / حاضر وبعدين
مسكت سوميه ايدي وحطتهم علي بزازها
سوميه / اول حاجه بأيدك تلعب في بزازي وتحسس عليهم وتقفش فيهم وبعد كده تمسك حلمات بزازي وتقرصهم وتفعص فيهم وتلعب في بزازي شويه وهي بتتكلم كانت بتحرك ايدي علي بزازها
سوميه / يلا فرجني اتعلمت ايه
وبداءت انا ادخل ايدي داخل قميص النوم واحرك ايدي علي بزازها واحسس عليهم واقفشهم
سوميه / بدل بايدك بين بزازي الاثنين
انا / حاضر
وحركت ايدي من علي بزه اليمن لبزه الشمال
سوميه / شاطر كمل ياولا
وكملت تحسيس وتقفيش في بزازها وكنت بمسك حلمات بزازها والعب فيهم
سوميه / شاطر اوووي
سوميه / ديه اول خطوت الخطوة الثانية لم تلاقي الست اللي معاك بداءت تسخن وانفاسها تعلي تعمل ايه بقي
انا / اعمل ايه ياسومه
سوميه / تقرب انت منها وتبداء تبوس في الست تبوس شفايفها وخدودها وكل حته في وشها
وقربت منها وبداءت انفذ اللي قاللتي عليه وكنت ببوسها وخرجت سوميه لسانها وانا علي طول فهمت هي عايزها ايه ورحت ساحب لسانها في بوقي وكنت بشفط لسانها وابوسها وايدي بتلعب في بزازها
سوميه / انت عيل شاطر اوي وهتبقي دكر جامد
انا / شكرا ياطنط ياه اقصد ياسومه
سوميه / وعلشان كده هكمل تعليمك عارف انت لو خايب من اول مره رضعت زبك كنت بعده عنك بس انت ولد شاطر وعجبتني علشان انا من زمان اوي ما قبلتش شاب أو راجل زيك بيتاخر في تنزيل لبنه وانا هخليك شاطر جدا وتعرف تبسط اي ست
انا / انا هتعلم منك كل حاجه علشان ابسطك انتي انا بحبك انتي ياسومه
سوميه / بجد بتحبني
انا / بحبك اااووي انت بتخليني مبسوط وعلشان كده بحبك علشان انتي بتحبيني
سوميه / وانا هبسطك اكتر علشان كده وهعلمك كل حاجه
طب يلا نكمل الدرس الاولاني بعد ما تلعب وتقفش الست من بزازها وتبداء تبوسها تنزل تلحس رقبتها وتحرك لسانك لحد ما توصل لبزازها
ونفذت كلام سوميه لعبت في بزازها وفضلت ابوسها ونزلت بلساني الحس رقبتها لحد ما وصلت لبزازها ووقفت
وضحكت سوميه
سوميه / وقفت ليه
انا / اعمل ايه
سوميه / هقولك تعمل ايه ياخول
وزعلت وبعدت عن بزاز سوميه وبان علي وشي الزعل
سوميه / مالك زعلت ليه
انا / بصراحه مش بحب حد يشتمني
ضحكت
سوميه / ياود عادي في النيك انك تشتم وتتشتم
انا / لا انا ممكن اشتم ماشي انما حد يشتمني مش بحب كده
سوميه / عسل يابيتر وراجل وانا عارف انك راجل وهتبقي دكر بجد وعلشان كده ياعم مش هشتمك
انا / شكر ياسومه
سوميه / هههههههه ماشي يادكري حلو كده
انا / ايوه حلو كده وانا دكر ايوه
سوميه / دكري انا بس مش لحد تاني فاهم
انا / فاهم وعلشان كده انا كمان عايزك بس أني أنتي كمان تكوني لي لوحدي
سوميه / ازاي يعني
انا /يعني مش عايز حد تاني يلمسك ولا حتي الاستاذ سيد جوزك
سوميه /ههههه متخافش هو اصلا من ساعة ما عرف اني ما بخلفش واتجوز علي وهو اصلا ما بيلمسنيش
سوميه /انت بتغير عليا
انا /اه بغير عليكي
سوميه/ ههههه نظرتي ما بتخيبش انا قولت عليك دكر وعلشان كده ما ضيعتش الفرصة وبداءت معاك
سوميه/يلا بقي كمل
انا / ايوه اكمل اعمل ايه بقي
سوميه / لم تقرب بلسانك لبزازي تنزل ترضع منهم زي لم كنت بترضع وانت صغير فاكر
انا / هههههه افتكر ازاي وانا كنت صغير
سوميه / مشفتش حد بيرضع قبل كده
انا / شوفت خالتي وهي بترضع بنتها
سوميه / بزازها حلو
اول ما سوميه قالت كده زبي وقف علي اخر واتنفض
ولاقيت سوميه مسكت زبي
سوميه / ايه مالك بزاز خالتك عجبينك
انا / ايوه بزازها كبار وحلويين عارفه لم كانت عندنا السنه اللي فاتت كنت نفسي اروح ارضع مكان بنتها الصغيرة
سوميه / طب يلا ارضع من بزازي زي ما كنت نفسك ترضع من بزاز خالتك
وبداءت ارضع من بزاز سوميه واشفط حلمات صدرها وانا متخيله بزاز خالتي اللي اتمنيت ارضع منهم وسخنت خالص وسوميه ماسكه زبي والمزي بداء ينزل من زبي
وسوميه فهمت اني بهيج علي خالتي
سوميه / ارضع بزاز خالتك اشرب لبن بزازها
سوميه / ارضع يابيتر من بزاز خالتك كيفها
وانا سخنت اكتر وسوميه عمال تفكرني بخالتي وزبي سخن اكتر وكانت سوميه بتلعب في زبي وتسرع اكتر وتحرك زبي بايدها لفوق وتحت لحد ما جسمي اتنفض وزبي بيشد اكتر و نزلت لبني في ايد سوميه
ورحت نايم علي ضهري وقامت بسرعه سوميه تشرب لبن زبي اللي نزل من علي راس زبي وتعصرها لحد ما نضفت زبي ببوقها ولحست لبني اللي نزل في ايدها
سوميه / لبنك سخن وطعهم حلو بس خالتك عرفت تهيجك
انا / سكت معرفتش ارد عليها وزعلت وخبيت وشي بايدي
سوميه / متخافش انا مش هقول لحد اني خالتك عجباك وانك بتهيج عليها
وفضلت ساكت وانا مكسوف ومغطي وشي بأيدي تاني
سوميه / ياولا متكسفش انك تهيج علي خالتك او تشتهيها عادي انت راجل وانا بوعدك مش هقول لحد علي حاجه
ورفعت ايدي من علي وشي
سوميه / ايوه كده خليك راجل ومتتكسفش من حاجه
اتبسط واتعلم ونيك اللي تحب انك تنيكها
انا / حاضر
سوميه / عايزك دكر تعرف تفشخ وتنيك اي ست تحب انك تنيكها
واتبسط قوي من كلام سوميه واللي اتعلمت منها اني ازاي ابداء اهيج اي ست
سوميه /كفاية عليك كده النهاردة
انا / بس انا مش عايز اروح
سوميه / ماشي بس كفاية اللبن اللي نزلته مش هعلمك ولا هنعمل حاجه تاني
انا / بس انا عايز اعمل تاني
سوميه / لا كفاية عليك كده علشان تحافظ علي صحتك وتعرف تتعلم صح
انا / حاضر ياسومه بس تعلميني كل حاجه
سوميه / انت شاطر وتستاهل اني اعلمك ويلا بقي قوم روح
ومشيت من عند سوميه وانا مبسوط وفرحان من اللي عملتها معاها


الجزء الثالث

ووصلت البيت ودخلت نمت من التعب وصحيت بالليل علي الساعة اثنين وسمعت ماما بتزعق مع بابا
وسمعتها بتقوله انا زهقت منك وتعبت انا عايز ارتاح انت ليه بتتهرب مني
بابا رد عليها/ هو انتي كل تفكيرك وحياتك في الجنس انت ايه مش بتشبعي
ماما / حوش يعني انت مكفيني اصلا علشان اشبع
بابا / طب اسكتي بقي واخرسي الدنيا ليل مش كل يوم الحوار ده
ماما / اه ما انا هسكت ما هو مش قدامي غير اني اسكت واصبر علي القرف بتاعك
بابا / احترمي نفسك بقي بدل ما اضربك
ماما / ايه هتعمل راجل دلوقتي وتضربني ما هو ده اللي فالح فيه بس
بابا / وحيات امك لو ما سكتي يضربك
ماما / وعلي ايه انا هسكت وهسيبلك الاوضة كلها واروح انام مع بيتر بدل الفضائح والصوت العالي
ولم سمعت ماما بتقول كده جريت علي اوضتي وعملت نفسي نائم
بس اللية دي ماجليش نوم وانا عمال افكر في اللي سمعته
وغلبني النوم وانا عمال افكر ونعست ونمت وامي نائمه جنبي
وصحيت الصبح وانا لازق في ماما وزبي بين فلقت طيازها وزبي كان واقف علي اخره معرفش ازاي ده حصل هل انا كنت قاصد كده ولا ايه اللي حصل حاولت كتير انسي الموقف واعتبر موقف عادي
ورحت المدرسة ورجعت علي البيت واتغديت وكانت ماما حزينة جدا وباين عليها الحزن
ودخلت اوضتي ونمت ولكن معرفتش انام وفكرت في اللي حصل
وكل ما احاول ابعد ماما من تفكيري معرفش وهجت جدا ونمت
وحلمت حلم غريب جدا حلمت اني دخلت اوضتي لاقيت ماما نائمه علي السرير ولابسها قميص نوم ابيض مفتوح من الجناب ونائمه علي بطنها وطيازها مرفوعة وبارزه
وانا طلعت ركبت علي طيازها ونمت فوق منه وقربت من رقبتها وبداءت ابوسها من رقبتها ونزلت بلساني علي ضهرها وفضلت نازل ورفعت قميص النوم من الجنب وبان قدامي طيازها ونزلت عند فتحت طيزها وفضلت اشم فيها واقرب بلساني من فتحت طيزها والعب فيه بلساني وبعدت بين الفلقتين بأيدي وفضلت الحس فيها ورفعت ماما وسطها ونزلت تحت كسها الحس كسها وزنبورها والعب في خرم طيزها بأيدي لحد ما ماما نزلت عسل كسها وحسيت بزبي بيتنفض ويسيل لبن زبي في هدومي وصحيت مفزوع وخائف من الحلم ده وجريت بسرعه علي الحمام غيرت هدومي وحطيت هدومي في بسكت الغسيل وخرجت من الحمام
ورجعت اوضتي وبعد شويه سمعت ماما بتندها عليا خفت وخرجت وانا خائف لاقيت ماما مجهز الغداء ومستنياني
قعدنا ناكل وانا خائف ولكن ماما متكلمتش في اي حاجه وكان باين عليه الحزن وحاولت اتكلم معاها ولكن هي كانت حزينة
وانا كنت هايج جدا من اللي حصل بالليل لم زبي كان واقف وداخل بين فلقات طيز ماما
وقررت اني اروح لسوميه ووصلت عندها
وخبطت الباب وفتحت سوميه ودخلت وقعدت علي الكنبة
وجاءت سوميه قعدت جنبي ومسكت زبي لاقته واقف علي الاخر
سوميه / مال زبك واقف اوي كده لي
انا / معرفش
سوميه / مش معقول لازم كنت بتفكر في حاجه خلتها يقف كده
انا / مفيش حاجه
سوميه / تلاقيه واقف وهايج عليا صح
انا / ايوه صح
وطلعت سوميه زبي من البنطلون وقعدت علي ركبتها قدام زبي
وحركت لسانها علي راس زبي اتنفضت بسرعه وحسيت كهرباء في زبي
سوميه / لا ده انت حالتك صعبه اوي
تعال جوه علي السرير واحكيلي
وسحبتني سوميه من ايدي ونومتني علي السرير وقلعتني هدومي وبان قدامها زبي وهو واقف علي اخره
ومسكت سوميه زبي وبداءت تدعك في وتحركه لفوق وتحت
سوميه / قولي بقي انت شوفت ايه خلاك تهيج اوي كده
سكت شويه مش عارف اقول ايه اقول لسوميه اني حلمت بأمي وانا بلحس كسها لا طبعا مش هقول
سوميه / بتلعب في زبي اسرع يلا يابيتر واحكيلي بقي
انا / مفيش حاجه اصلا
سوميه / هتتكلم ولا تقوم تروح
سكت شويه وخوفت اروح من غير ما اعمل حاجه مع سوميه وفكرت اني احكي ليه من غير ما اقول اسماء
انا / انا حلمت اني دخلت اوضتي لاقيت واحدها نائمه علي بطنها ولابس قميص مفتوح من الجناب ركبت عليها وفضلت الحس رقبتها زي ما انتي علمتيني وفضلت الحس لحد ما وصلت لطيزها ولحست خرم طيزها وكسها ونزلت عسل كسها علي بقي
وانا بتكلم وسوميه عمال تلعب في زبي بأيدها وتنزل تمص في وانا خلاص علي اخري وزبي مولع
سوميه / ونكتها في كسها بعد ما نزلت
انا / امممم بصراحه نزلت لبني وصحيت من النوم
سوميه / مين بقي اللي حلمت بيه
انا / سكت ومردتش
سوميه سابت زبي وبعدت عنه
انا / وحياتي عندك كملي زبي مولع
سوميه / مش هكمل من غير ما تقولي مين
انا / علشان خاطري بلاش اقول
سوميه / وانا مش هكمل
انا / سومه زبي مولع نار
سوميه / تؤق تؤق مش هكمل
انا / طب وحياتي اغلي حاجه عندك اقولك بس مش تقولي لحد
سوميه / حاضر مين هي
انا / ماما اللي حلمت بيها
ضحكت سوميه وقالتلي هو انا مش قولتلك مش تتكسف من حد واعمل اللي انت عايزه مع اللي زبك يتمناها
انا / اه بس دي ماما
سوميه / وايه يعني ما انت بتشتهي خالتك عادي اعمل اللي تحبه
انا / لا مش هينفع اعمل كده وارجوكي متحكيش لحد اللي حصل
سوميه / حاضر وبما اني انت بقيت شاطر ومش بتحكي علي اللي بيحصل بينا انا مش هحكي اللي بتقولي عليه وهكافئك دلوقتي واعلمك حاجه جديده تاني
يلا يابطل تعال انا هنام علي بطني وحقق حلمك واعتبرني امك انجي
ونامت سوميه علي بطنها بس كانت قلعت كل هدومه
وانا شوفتها كده هيجت اكتر وافتكرت الحلم
وطلعت ركبت عليها وفضلت ابوس في رقبتها ونزلت الحس ضهرها ووصلت لخرم طيزها وتفيت في خرم طيزها وفضلت العب فيه بصباعي وادخل واخرج صباعي ونزلت بلساني وبعدت بين فخادها ودخلت لساني ولحست كسها وكنت بدخل لساني جوه كسها وقعدت سوميه علي ركبتها في الوضع الفرنسي وظهر كسها قدامي وكنت ببعص طيزها ولساني بيلحس كسها وبرضع من زنبورها
سوميه / ارضع زنبور امك انجي
متع كسها وارضع من زنبورها
سوميه / ااااااه لسانك ناعم علي كس ماما اهريه يابيتر
وانا عمال اعض زنبورها واكله بلساني
سوميه / يلا يابيتر علشان تدخل زبك في كس امك انجي حبيبتك
ارضع اكتر ونيك كسي بلسانك سخن كسي
وزدت من لحس كس سوميه ولفت سوميه ومسكت زبي تمص وبلتها ونامت علي ضهرها وفتحت رجليها ومسكت زبي بأيدها وكانت بتدعك كسه بزبي وقربتني اكتر منها وانا نمت عليها ودخلت زبي في كسها
سوميه / يلا دخل زبك يلا متع كسي
ودخلت زبي في كس سوميه المبلول من عسل كسها وفضلت ادخل واخرج زبي في كسها ومطولتش في نيكها لأني زبي كان مولع وبداء زبي يتنفض وينزل لبنه في كس سوميه في الوقت اللي سوميه كانت بتنزل عسل كسها وبتقفل وتفتح كسها علي زبي وتعصرها ونزلنا مع بعض ونمت عليها حاضنها
وهديت شويه واتعدلت نمت جنب سوميه وشي في وشه ومكسوف منها وانا بنيكها وهي عمال تصوت وتقول نيك امك ومتعها
وقامت سوميه مسحت كسها بمناديل وقربت من زبي وبداءت تمص زبي بحنيه ورمانسية
سوميه / زبك حلو يابني زبك حلو يابيتر
سوميه / اااااه امممممم زب ابني حلو وجميل
سوميه / اممممممم طعم زبك حلو هتنيك ماما تاني
سوميه / عايزك تشبع كس انجي امك حبيبتك
ولفت سوميه وقعدت بكسها علي وشي وخدنا وضع 69 هي بترضع وتمص زبي وانا بلحس كسها
سوميه / الحس كس ماما انجي متعه
سوميه / اه زبك حلو ياولا ايه رايك في كس ماما
وانا هيجت تاني ورضيت علي سوميه
انا / كس ماما حلو وجميل
سوميه/ طب اشرب عسله يلا كل وارضع زنبوري
انا / حاضر ياسومه
سوميه / لا قول حاضر ياماما انجي
انا / حاضر ياماما
زودت سوميه من مص زبي وانا كنت بأكل كسها وانا متخيل ماما انجي الجميلة هي اللي بتمصلي وانا بلحس كسها
وفضلنا نلحس ونمص لبعض وقامت سوميه لافت نفسها وركبت علي زبي ومسكت زبي بأيدها ودخلته في كسها وفضلت تطلع وتنزل عليها وتتنطط علي زبي
سوميه / ااااااه اااااه زبك نار في كسي دخل زبك للأخر افشخ كس ماما انجي متعها
وانا عمال انيك فيها اكتر ودخلت في المود
انا /ماما بحبك وبحب كسك مبسوطة من ابنك
سوميه / اااه مبسوطه اوي
انا / زبي ولا زب بابا
سوميه / زب ابني حبيبي اللي ممتعني افشخني يلا
وفضلت سوميه تنطط علي زبي اكتر وهائجة وانا بقولها ماما
سوميه / عارف انا لو عندي ابن زيك هخلي ينكني ويمتعني
انا / طب ما انا ابنك وبمتعك
سوميه / طب وريني هتمتع ماما ازاي
وشغلت دماغي وقمت وخليت سوميه تأخذ وضع الدوجي ومسكت زبي بأيدي امشيه علي كسها براحه شويه وهي كانت مستمتعها
وغفلتها ودخلت زبي مره واحده في كسها
سوميه / ااااااااااااااااااااااي ااااااااااااااااه
انا / مالك ياماما
سوميه / في حد يعمل في امه كده
انا / اه انا عملت علشان امتع ماما حبيتي
سوميه / طب يلا متعني اكتر
وفضلت انيك سوميه وادخل واخرج زبي واحسس علي طيزها بأيدي وكنت ببعص طيزها وانا بنيكها في كسها وفضلت انيكها اسرع ومسكت شعرها شديتها علي وكنت بنيكها بعنف وماسك شعرها بأيدي بشدها منها وسرعت اكتر في نيكها ونزلت شلال لبن في كسها وسبت شعرها ونامت سوميه علي بطنها وانا فضلت راكب عليها لحد ما صفيت لبن زبي جواها
اتحركت سوميه بعد ما فاقت
سوميه / يلا قوم روح ده انتي هريت كسي
قومت لبست هدومي ووقفت شويه وسوميه نائمه علي السرير
سوميه / ايه مالك واقف كده ليه
انا / مفيش بس كنت عايز اقولك وسكت مش عارف اتكلم
سوميه / ايه ياد مالك ما تتكلم
انا / طنط وحيات اغلي حاجه عندك بلاش تجيبي سير لحد علي موضوع ماما
سوميه / من عيني يابيتر مش هقول لحد
وروحت لاقيت ماما قاعدت لوحدها في البيت وبابا مش موجود بايت في المستشفي
ولاقيت ماما قاعدت لابس بدي كت وبنطلون فيزون ابيض مش لابسه هدوم داخليه تحت منهم وده اللي عادي بتاع ماما انه تكون لبسه خفيف او قمصان نوم بس اللي مش عادي بقي اني نظرتي
ليها مكنتش عادي لا دي نظرت ولد بيشتهي لحم امه اللي بيشوفها قدامه دلوقتي علي انها واحده ست محرومه من النيك من جوزها وهو موجود وبيشتهي لحمها وان ينيكها وبيحلم بيها
ومع ذلك حاولت اني ابعد التفكير في ماما من دماغي ولكني كنت بفكر اكتر فيها
وحضرت ماما العشاء واقعدنا انا وماما نتعش
ماما / علي كده بقي بتعرف تذاكر وانت هناك عند سوميه
انا / اه طبعا ياماما بعرف اذاكر كويس جدا وطنط سوميه بتراجع معايا الانجلش والفيزياء والكيمياء
ماما / طب ياحبيبي ذاكر كويس علشان تنجح وتخلص الثانوي
انا / حاضر ياماما
وخلصنا اكل وكنت مش جاي لي نوم وقعدت اتفرج علي التلفزيون
ودخلت ماما تنام وانا فضلت قاعده وبعد شويه دخلت اوضتي انام
ولكن احلامي كلها وتفكيري كان في ماما وزبي كان واقف علي اخرها ومعرفتش انام وقومت اتسحبت دخلت اوضة النوم بتاعت ماما وفتحت الباب براحة لاقيت ماما نائمه علي ضهرها وفاتح رجليها ومش لابس اندر وير وكسها ظاهر قدام عيني وقفت ابص عليها والعب في زبي وكان نفسي اروح عندها الحس كسها وهو ظاهر قدامي كده ولكني خوفت احسن تصحي فضلت ابص عليها والعب في زبي واضرب عشره علي منظر كسها اللي ظاهر قدام عيني وخائف اقرب منها وهجت جدا وسرعت في تحريك زبي بأيدي لحد ما نزلت لبني وحسيت اني ارتحت ورحت نمت زي ما انا بهدومي وعليها لبن زبي اللي عصرته ونزلته علي كس ماما
وصحيت الصبح غيرت هدومي ورميتها في بسكت الغسيل
وجيت خارج من الحمام بصيت في بسكت الغسيل لاقيت كلوت امي في البسكت مسكته واقعدت اشم فيه والحس مكان كسها بلساني وكانت ريحته جميلها جدا وحطيت كلوتها علي زبي وفضلت احرك زبي مكان كسها واتخيل اني بنيك كسها لحد ما نزلت لبني ومسحت زبي في الكلوت بتاعها وخرجت من الحمام ورحت اوضتي وقعدت سرحت وافتكرت اللي حصل اني نزلت لبني علي كلوت ماما خوفت جدا احسن ماما تعرف وهي فعلا هتعرف لم تشوف كلتها وسخ وعليها لبني جريت بسرعه علي الحمام علشان احاول انضفه ولكنني ملاقتيش الكلوت خوفت اووي
وكنت مش عارف اعمل ايه وكان اليوم ده يوم جمعه اجازة من المدرسة رجعت تاني اوضتي وفضلت مستخبى فيه ومش عايز اخرج خائف اوجه ماما او انه تكلمني في الموضوع ده ونمت تاني وانا خائف وبعد المغرب لاقيت ماما دخلت اوضتي بتصحيني
وزبي كان واقف وانا نائم وصحيت لاقيت ماما قاعده جنبي بتصحيني بس كانت عنيها ناحية زبي اتعدلت بسرعه وحاولت اداري زبي اللي واقف بين رجلي
ماما بتكلمني بتكشيره وصوت عالي
ماما / اصحي علشان تأكل
انا خوفت من نظرتها وطريقة كلامها
انا في عقل بالي احا روحت في داهيه
انا / حاضر ياماما هقوم اهو
وخرجت ماما من الاوضة وانا زبي نام وقومت من علي السرير ورحت اتغديت ولكن ماما متكلمتش معايا في حاجه
وعدي اليوم عادي وابويا جاء من شغله ودخل نام ذي عادته سهرت شويه ودخلت انا كمان انام ومن التعب نمت علي طول


الجزء الرابع

وصحيت تاني يوم ورحت المدرسة ورجعت علي البيت
لاقيت ماما قاعده بقميص نوم قصير عادي
وانا غيرت هدومي ورحت اقعد مع ماما وكنت مشغل التلفزيون وماما قاعده عادي بس كنت كل شويه ابص علي فخادها اللي ظاهرين قدامي واشتهي لحمها الابيض الناعم ده ولا جسمها الكيرفي الفرنساوي امي شكلها وجسمها اصلا تحفه فنيه
فهي طولها 175 سنتي ووزنه 70 كيلو عنيها خضر وشعر اسمر ناعم جدا وهي بتعتني بشعرها جسمها كيرفي ومرسوم طيازها مش تخان بس عملين زي الجيلي بيتهزو علي طول وبزازها زي حبات الرومان وحلماتها دايما واقفين
وكنت هايج جدا عليها وهي قاعدة كده
ماما / بيتر انت هتروح عند طنط سوميه
انا كنت سرحان فيها
ماما / بيييتر انا بكلمك
انا / ها ايه ياماما
ماما / بقولك هتروح لطنط سوميه
انا اصلا في الوقت ده ما كنتش عايز اقوم من قدامها واحرم نفسي من اني اتمتع بلحمها
انا / اه هروح
ماما / طيب ما تتأخرش وذاكر كويس
انا / حاضر
وقومت غيرت هدومي ورحت عند سوميه
رنيت الجرس وفتحت سوميه الباب ولاقيتها لابس بيجامة بيتي كارينه ولازقها علي جسمها حاولت احضنها زقتني براحه وشاورت لي اني اسكت وقالتلي بصوت واطي ان جوزها الاستاذ سيد جوه
جيت امشي هي رفضت وقاللتي اني ادخل عادي
ودخلت سلمت علي استاذ سيد ناظر مدرستي وقعدنا نتكلم وهو طلب من سوميه انها تعمله قهوة وتجهز اكل
وراحت سوميه تعمل قهوة لأستاذ سيد وعملت له القهوة ورجعت تاني علشان تعمل الاكل
وانا قاعد مبضون وزهقان احا يعني انا هايج وجاي علشان انيك سوميه الاقي جوزها
واستأذنت من الاستاذ سيد اني امشي
ولكن هو رفض وقالي اني اقعد علشان اتغدي معاهم
انا / لا انا همشي شكل طنط سوميه هتتأخر في عمل الاكل ههههه
سيد / يابني اقعد ولا انت زهقت مني
انا / لا ابد يامستر
سيد / اقولك روح استعجلها ولا اعمل معاها اي حاجه ساعدها
انا / ههههه مابعرفش اطبخ
سيد / اقوم سلي نفسك معاها
فكرت شويه ولاقيت اني دي فرصه اني تحرش بسوميه أو اعمل اي حاجه معاها اريح زبي
ودخلت المطبخ لاقيت سوميه جسمها كله عرق من البخار بتاع المطبخ والترنج لازق اكتر عليها قربت منها وقفت وراها ونكت زبي في طيزها وافضلت احرك زبي علي طيزها
سوميه / ايه اللي جابك اطلع بره سيد قاعده بره
انا / جوزك شكله قرف مني وطلب مني اني ادخل اساعدك
سوميه / وهي دي المساعدة
انا / اه دي احلي مساعده
سوميه / ولا انت اتجرأت اوي كده لي
انا / تلميذك
سوميه / طب عايز ايه دلوقتي
انا / عايز اساعدك
سوميه / طب اصبر شويه هو هايتغد ويمشي
انا / مش قادر بصي زبي عامل ايه
سوميه / مش قولتلك انت بقيت خطر
ومسكت سوميه زبي وخرجته بره البنطلون وقعدت قدام زبي وانا واقف عيني علي الطرقة خائف استاذ سيد يشوفنا
ومسكت سوميه زبي ترضع في وتلعب في بيضاني وهي بتمص وكانت بتمص بسرعه علشان انزل لبني
وانا كنت مبسوط فشخ اني بعمل كده مع سوميه وجوزها موجود بره
وفضلت سوميه تمص زبي وتسرع في المص
انا/ براحه مصي براحه ياسومه
سوميه / عايز اخلص احسن سيد يشوفنا
وفعلا سرعت سوميه اكتر وانا نزلت لبني في بوقها وهي شربته كله ونضفت زبي بلسانها ودخلت زبي في البنطلون ووقفت جنها تاني
وخلصت سوميه تجهيز الاكل وخرجنا من المطبخ وحضرت السفرة وقعدنا ناكل انا وهي واستاذ سيد
وبعد الاكل قام الاستاذ سيد ومشي ووصاني اني اذاكر كويس علشان انجح ومشي راح لمراته الثانية
اول ما خرج واقفل الباب جريت علي سوميه ونومتها علي الكنبة ونزلت علي شفايفها ابوسها واسحب لسانها بشفايفي وهي كانت هايجه وكانت بتحاول انها تمص لساني وكن احنا الاثنين هيجان جدا وكنا بنتخانق علي مين يمص لسان الثاني ورحنا مع بعض في بوسه طويله وبعد كده نزلت علي رقبتها الحسها بلساني وايدي عماله تقفش في بزازها وتلعب في بزازها وكنت بشد حلمات بزازها براحة ولساني بيلحس رقبتها ورحت بعد كده نازل بلساني علي بزازها مسكت البز الشمال بأيدي ادعك في واحسس عليه
ولساني بحركة دوائر حاولين حلمات بزازها واقرب من حلمت بزها بلساني وابعد تاني وسيبت بزها اليمن وعملت نفس الحرك في بزها الشمال وايدي كانت بتلعب في بزها اليمن وفضلت الحس وارضع من بزها ورحت ماسك بزازها الاثنين وقربتهم من بقي ودخلت حلمات بزازها الاثنين في بوقي وفضلت ارضع فيهم هم الاثنين
سوميه / ده انت فاجر اتعلمت بسرعه لا وايه كمان بتعمل حاجات جديده
انا / ازاي يعني
سوميه / يعني انا معلمتكش ازاي ترضع البزين مع بعض وانت عملتها
انا / تلميذك
سوميه / هههههههه طب كمل يلا ومتعني انا اصلا هايج من ساعه ما مصيت زبك وسيد كان موجود
انا / حاضر
وفضلت ارضع من بزازها ونزلت ناحية كسها وكان كسها مقفول حركت لساني علي شفايف كسها وحاولين شفايف كسها
وبداءت افتح شفايف كسها بلساني وفتحت شفايف كسها اللي كانت لازقها في بعض من العسل اللي نضح من كسها وانا برضع من بزازها ودخلت لساني جوه كسها وكنت بدخل لساني واخرجه من كسها
سوميه / نيك كسي بلسانك
سوميه / اااااه حرك لسانك جوه كسي متعني
سوميه / ااااااه اممممم ااااااااح
ومسكت سوميه راسي وشدتها ناحية كسها وانا عمال الحس وانيك كسها بلساني وخرجت لساني وكنت بشفط زنبورها واشفطها جوه بقي وكان زنبورها بارز لأنه مش مختونها وكان كبير عامل زي حبة الفول وكانت سوميه كل ما اشفط زنبورها كسها ينزل عسل وفضلت الحس واعض زنبورها لحد ما سوميه مسكت راسي وزقتها علي كسها جامد وانا فهمت انها اقربت تنزل سرعة من نيك كسها بلساني لحد ما ارتعشت جامد وقفلت وفتحت كسها علي لساني وكان شعور ممتع وكسها بيترعش ولساني جواها
وفضلت الحس العسل اللي سال من كسها ونضفت كسها من العسل
سوميه/ ايه ياولا الهيجان اللي انتي في ده احكيلي هائج علي مين تاني
انا /بصراحه لسه هائج علي ماما لدرجه اني نزلت لبني علي كلتها
سوميه/ يخرب بيتك ده انت مشكله
انا اعمل ايه مش قادر أخرجها من تفكيري
سوميه/ طب لو هي قدامك دلوقتي هتعمل ايه
انا هفشخ كسها بلساني وزبي ومش هقوم من عليها
سوميه /طب يلا انا دلوقتي ماما انجي عايزك تمتعني
وقامت سوميه تجري علي اوضة النوم وجريت وراها ومسكتها ورفعتها علي زبي ودخلت زبي في كسها وفضلت انيكها وانططها علي زبي
سوميه/ نيك امك انجي ومتعها يا بيتر
ااااااه ااااااه افشخني
انا/ مبسوطة ياماما
سوميه/ ايوه مبسوطها وابني بينكني
ونزلت سوميه ونومتها علي السرير ونزلت علي كسها أرضع فيه وانيك كسها بصباعي
سوميه/ نيك كسي بصباعك كسي مولع نار
ورحت نزلتها قدام زبي ودخلت زبي في بوقها وانا ماسك رأسها بأيدي ودخلت زبي بعنف في بوقها
وبعد كده خليتها تنام على السرير ورفعت رجليها ودخلت زبي تاني في كسها وسوميه عمال تنزل عسل كسها
وفضلت ادخل وأخرج زبي لحد ما نزلت لبني علي بزازها
والحركة دي عجبت سوميه اوي
سوميه/ قولي بقي اتعلمت ده كله فين وامتي
انا / بصراحه الفترة اللي فات كنت بتفرج علي افلام سكس
واتعلمت حاجات كتير علشان اعرف السكس واعرف امتعك
سوميه / شاطر يابيتر يلا بقي روح لأنجي
وفعلا روحت وانا مبسوط لأني كنت بتخيل اني بنيك ماما انجي
وروحت البيت ودخلت لاقيت ماما في الحمام بتستحم ورحت داخل علي المطبخ علشان حمام المطبخ بيبص علي الحمام ومن حظي الحلو اني ماما كانت سايبه شباك الحمام مفتوح و اتفرجت عليها وعلي جسمها المرمر اللي كان بيلمع من المياه اللي نازله علي جسمها خرجت موبايلي بسرعه وفتحت الكاميرا وصورتها فديو
وكنت بلعب في زبي وانا بتخيل اني بنيك ماما انجي وبعد ما ماما استحمت وخرجت من الحمام كانت لافها نفسها ببشكيل ونص بزازها ظاهرين وانا خارج من المطبخ شوفتها كده وماما اتخضت وشهقت ومكنتش لافها البشكيل كويس علي جسمها ووقعت الفوطة من علي جسمها وبأن قدامي جسمها كلها وهي عريانها وبحلقت جامد في جسمها وكنت ببص علي لحم ماما اللي باين قدامي جسم مرمر ابيض ناعم ومفيش شعر في جسمها ووطت ماما بسرعه وجابت الفوطة بسرعه من علي الارض وغطت نفسها ومشيت بسرعه علي اوضتها
وانا رجعت اوضتي اتخيل اني بنيك واهتك جسم ماما اللي كان ظاهر قدامي وزبي ولع ونزلت لبني من غير ما المسه
ودخلت الحمام علشان اغسل زبي من لبني ولاقيت احلي مفاجأة
لاقيت ماما سايبه كلوتها علي سبت الغسيل وكان كلوت ستان شكل سبعه ومن قدام عند الكس علي شكل وردها مخرم ذي الشبك وفضلت اشم ريحت كسها وادعك مكان كسها بلساني واتخيلت اني بلحس كسها مش كلوتها واتجراءت وخدت الكلوت معايا اوضتي
ودخلت اوضتي اشم والحس في كلوت ماما وفاتح الفيديو بتفرج علي جسمها وادعك في زبي واشم ريحت عرق كسها وانيك مكان كسها بلساني وانا بتفرج ونزلت لبني علي الكلوت
ونمت من التعب وكلوت ماما في ايدي وكانت احلامي كلها لماما وسوميه وحلمت اني كنت بنيكهم هما الاثنين مع بعض
وصحيت من النوم علي صوت ماما وهي بتصحيني قومت وانا مخضوض لم افتكرت اني كلوت ماما كان معايا ومش موجود جنبي علي السرير
انا /ينهار اسود روحت في داهيه
وامي بعد ما صحتني خرجت علي طول من الاوضة
وانا قاعد علي السرير وخائف أخرج من اوضتي
ماما ندهت عليا بصوت عالي وخوفت اكتر
وخرجت لاقيت ماما محضر الفطار علشان أفطر واروح المدرسة
ولكن ماما حضرت الفطار ومشيت علي طول من غير ما تتكلم معايا أو تعقد تفطر معايا زي عادتها
انا في بالي اكيد هي مرديتش تتكلم معايا وهتحكي لبابا وهو هيعاقبني بس ياترى هيعمل ايه معايا
وفطرت ومشيت علي المدرسة ولكنني قعدت افكر في اللي حصل واللي هيحصل لم بابا يعرف
ايه اللي هايحصل ده اللي هنعرفه في الجزء الخامس


الجزء الخامس

وتفكيري هداني اني اروح لسوميه اكيد جوزها مش موجود دلوقتي
وفعلا روحت عند سوميه اللي كانت نائمه وفتحت الباب وهي نعسانها ونائمه علي نفسها
واستغربت اني جئت ليها دلوقتي
سوميه /ايه في حاجه يابيتر وايه اللي جابك دلوقتي حد حصل له حاجه وكانت بتتكلم بالقلق
انا/اهدي مفيش حاجه
ممكن ادخل بقي
سوميه / ادخل واحكيلي في ايه
انا / ياسومه مفيش حاجه وحشتيني
سوميه /مش مصدقها بقك
اروح اعمل قهوة علشان افوقلك واعرف في ايه
وعملت سوميه القهوة وجاءت وقعدت جنبي
سوميه /بص بقي موضوع اني وحشتك مش راكب معايا قولي في ايه
انا/الصراحة حصل موقف خلاني قلقان وخائف
سوميه /ايه اللي حصل
انا /بصراحه بعد ما مشيت من عندك روحت لاقيت ماما بتستحمها دخلت المطبخ وصورتها وسكت شويه
سوميه/ وبعدين
انا / بعد ما صورتها وهي خلصت خرجت من الحمام وهي خارجها كانت لافها فوطه علي جسمها ووقعت الفوطة من علي جسمها لم اتخضت لم شفتني في البيت وانا شوفت جسمها كلها
سوميه/موقف عادي يعني ايه المشكلة في كده
انا /اصبري بس هكملك
سوميه/ طب كمل ياعم الدكر
انا/ لبني نزل لوحده من منظر جسمها ودخلت الحمام علشان اغسل زبي لاقيت في الحمام كلوت ماما خدته معايا ودخلت اوضتي وفضلت اتخيل اني بنيكها وضرب عشره علي كلوتها ونمت والكلوت عليه لبني وصحيت الصبح ملاقتش الكلوت موجود وماما صحتني ومش بتكلمني وخائف تقول لبابا
سوميه/ههههه هو ده بقي اللي خلاك خائف
انا/ايوه مش عارف اكيد ماما هتزعل مني وبابا وانا بحبهم ومش عايزهم يزعل مني
سوميه/ ماتخفش مش هيحصل حاجه وانا هتصرف
انا/مش عارف بقي
سوميه/قولي بقي عملت ايه مع ماما وانت بتضرب عشر علي كلوتها
انا/ عملت بلاوي وكمان حلمت بيك وبيه
سوميه/هههههههههههه احنا الاثنين ده انت دكر بقي
انا/ تلميذك ياسومه
سوميه/ طب يلا احكيلي حلمت بأية
انا / حلمت اني كنت نايم علي ظهري وانتو الاثنين دخلت علي الاوضة وماما كانت لابسه لانجري ازرق قصير جدا يدوب مغطي نص طيزها وانتي لابس روب احمر واندر فتله احمر واقربتوا مني انتوا الاثنين وماما خرجت زبي ومسكته وحركت لسانها علي راس زبي وايدها بتلعب في بيضاني وحركت لسانها علي زبي وبلته ودخلته في بوقها وفضلت تمصلي وانتي واقف بتدعك في بزازك وبتحركي لسانك علي شفايفك واقربت مني وبعدت ماما قولته وسعي بقي علشان افرجك علي المص واتعلمي
وقربت أنتي وكنتي بتدخل زبي لأخر بوقك
وماما واقف تتفرج عليكي وغارت منك واقربت مني ومسكت زبي من ايدك ومصت فيه وانتي كمان مسكتي زبي معاها وكنت بتمص انت الاثنين في زبي وبعد كده أنتي روحتي قعدتي علي بوقي بكسك وانا بلحس كسك وارضع منه وماما عماله تمصلي
وبدلنا الوضع أنتي نمتي علي ضهرك وماما كانت بتلحسلك وانا راكب فوق منك وانتي بتمصي زبي وبعد كده نزلت انا دخلت زبي في كسك وماما كانت قاعده علي وشك بكسها وانتي بتلحسي ليه
وبعد كده ماما مسكت زبي وكانت بتمصه وتدخله في كسك بايداها وبعدين انتي مسكتي ماما وقعدتيها علي زبي
وفضلت انيكها وبعدين خليتكم انتا الاثنين تقعدوا علي السرير في وضع الدوجي وفضلت انيكك شويه وماما شويه
ولم قربت انزل لبني قعدت انت الاثنين قدام زبي ونزلت لبني علي وشكم وصحيت لاقيت ماما هي اللي بتصحيني
سوميه/حلم جامد اوي اوعدك اني هخليك تحققه
انا /سومه انا خائف
سوميه/ ماتخفش انا هتصرف قولتلك وأقوم روح دلوقتي بقي معاد رجوعك من المدرسة قرب
ورجعت البيت وكانت ماما مش موجوده ودخلت نمت ومن التعب محستش بنفسي ولكني حسيت اني في حد بيلعب في زبي وانا نائم
وافتكرت نفسي بحلم ومهتمتش
وصحيت دخلت الحمام وانا خارج سمعت صوت سوميه بتكلم ماما وسمعت ماما بتقول لسوميه
ماما /انا تعبت ياسومه ومش عارف اعمل ايه بيتر كبر وبيعمل حاجات مهيجاني لدرجه اني وهو نائم من شويه دخلت طلعت زبه ولعبت فيه
سوميه/هههههههههههه وايه يعني لم تلعبي في زب ابنك
ماما /أنتي مجنونه صح
سوميه/ايه الجنان في كده عارفه انا لو زيك وعندي ابن مش ها أحرم نفسي أني أتمتع بزبه
ماما /لا لا انا مش هعمل كده
سوميه/ يعني محرومه زي حالاتي ومعاكي كنز زي بيتر وبتقولي زبه كبير وشوفتيها وعايزه تحرمي نفسك ده انتي مجنونها
ماما /يعني عايزاني اعمل ايه طيب
سوميه/هو انا اللي اقولك تعملي ايه
ماما /مش عارفها بقي واسكتي وانسي اللي قولتهوليك
سوميه/ حاضر هنسي بس انتي مش هتنسي وبكره افكرك ههههه
واقف اسمع هما بيقول ايه وانا مستغرب وعرفت اني مكنتش بحلم لم حسيت اني في حد بيلعب في زبي وانا نائم
وأتأكدت اني ماما مش هتحكي حاجه لبابا
ورحت داخل عليهم وعامل نفسي لسه صاحي وقعدت وسلمت علي سوميه وقعدنا نتكلم وماما قامت تدخل المطبخ
سوميه/مبروك عليك امك
انا/مش فاهم
سوميه/يعني يادكري امك عايزك زي ما انت عايزها بس وحيات امك انجي لو نسيت سومه وكس سومه ها قطعلك زبك بأيدي
انا/ضحكت علي كلامها ومسكتها من بزازها هو انا أقدر انسي الاستاذها بتاعتي اللي بتعلمني
سوميه/وانت تلميذ شاطر
ورجعت ماما ومعاها عصير وكحك وفضلنا قاعدين نتكلم ونهزر عادي انا وسوميه وماما ومشيت سوميه وفضلت قاعد انا وماما وقررت اني ماروحش عند سوميه النهاردة واقعد في البيت
وكمان قررت اني اقرب من امي اكتر واحقق حلمي
وتعمدت اني اهيجها اكتر فكرت اعمل ايه دخلت اوضتي ولبست شورت قصير ضيق جدا
وخرجت لاقيت ماما في المطبخ دخلت قعدت جنبها وكانت بتعمل الأكل وقعدت اتكلم معاها في أي هري وهي واقفه وطيازها قدام عيني ووطت تجيب حاجه من المطبخ من الدرج اللي تحت ورحت محرك رجلي ومدتها ناحيه طيزها ورجلي خبطت في طيزها من تحت بعبصتها برجلي وسمعت احلي اااااه في حياتي
انا /اوه اسف ماما رجلي شدت علي ففردتها
وماما متكلمتش وبعد شويه ماما سحبت الكرسي وقعدت جنبي
وفخادها باينها وكان قميص النوم بتاعها مرفوع لحد نص فخادها
معرفش بقي هي قاصده كده ولا غصب عنها وفضلت اتكلم معاها وكنت بهزر معاها وتعمدت اني اقول نكت فيها اباحه من غير ما اوضح وقولت لماما بمناسبه الطبيخ واننا في المطبخ
اية وجه الشبه بين الملح والمرأة ...؟
ماما /معرفش قولي يا فيلسوف
انا / كلهم بيتحط على البيض هههههه
ماما /هههههه ايه ياده البواخه ديه
طيب اقولك واحدة تانيه
مره واحده كل ما تنشر الغسيل الدنيا تمطر وجارتها كل ما تنشر الغسيل الشمس تطلع فسألت جارتها انتي أزاي بتعرفي ان الشمس هتطلع قالتلها بشوف زب جوزى لو رايح على اليمين يبقى الشمس هتطلع لو رايح على الشمال يبقى هتمطر قالتلها طب ولو واقف قالتلها بقعد عليه وكسم الغسيل
ماما /قوم ياد ياقليل الادب من جنبي واطلع بره
انا /ايه ياجيجي بنضحك في ايه
ماما / وديه نكت تقولها لماما
انا/ انتي صحبتي ومامتي يااحلي جيجي وحطيت ايدي علي لحم فخادها الظاهر قدامي وحركتها براحه خالص علي فخادها
وماما عرقت وساحت خالص وفجاءة وقفت وخرجت بره المطبخ
انا/ ااحا بقي لم أنتي عايزها بتهربي مني ليه
لا اكيد هي خائف ذي ما هي قالت لسوميه
أمتي بقي اوصل لكسك ياماما
وخرجت وانا زبي واقف وتعمدت أقف قدامها وانا زبي واقف واتكلم معاها في أي هري وخلاص
وهي عينها كانت علي زبي وفاكراني مش شايفه
ورحت قعدت في اوضتي وشغلت سكس وفضلت اتفرج علي افلام نيك الأمهات وتخيلت نفسي بنيك ماما انجي ومكنتش قافل الباب
ولمحت ماما واقفه تتفرج علي وانا مطلع زبي وبلعب فيها
ومشيت ماما وانا كملت الفيلم
وشويه وندهت عليا ماما وكانت حضرت الغداء وقعدنا ناكل مع بعض وبعد ما خلصنا اكل دخلت ماما تنام شويه ولكن ماما سابت باب اوضه النوم بتاعتها مفتوح ودي كانت اول مره ماما تسيب باب الاوضة مفتوح وهي نائمه وبعد شويه خرجت من اوضتي وفضلت واقف على باب الاوضة اتفرج علي لحمها وهي نائمه بقميص نوم وفخادها باينها قدام عيني وبزها اليمن خارج بره القميص
قربت من السرير ومديت ايدي المس فخادها واحرك ايدي علي فخادها وهي نائمه فتحت رجليها وقربت اكتر من شفايف كسها بأيدي ودخلت ايدي بين فخادها وحركتها علي شفايف كسها ولمست زنبورها ولاقيت كسها بيفتح اكتر ودخلت صباعي داخل كسها وفضلت العب في كسها وقربت بلساني من بزها اللي خارج من القميص ونزلت الحس فيه بلساني وارضع منها وصباعي داخل كسها وفضلت العب في كسها وارضع من بزازها وأيدي الثانية بتدعك زبي اللي ولع وقربت انزل لبني وحسيت بماما بتتحرك خوفت وخرجت من الاوضة ودخلت اوضتي وفضيت لبني
ونمت زي ما انا وزبي خارج الشورت وشويه حسيت بنفس سخن علي زبي فتحت عيني براحه اشوف انا بحلم ولا حقيقه
لاقيت ماما قدام زبي اللي خارج من الشورت وبتتنهد قدام زبي الكبير وعملت نفسي نائم وقولت اشوف ماما هتعمل ايه
وبعد كده ماما حاولت أنها تمسك زبي بأيدها ولكنها رجعت وخافت
وكانت عايزها تلمس زبي بس شكلها قلقان وبعدين هي اتجراءت ولمست زبي براحه بأيدها وحسست عليه وراحت ماسكه زبي بين ايديها وحركت زبي لفوق وتحت وبعد كده خرجت لسانها ولفت لسانها حوالين راس زبي وايدها بتلعب فى بيضاني وراحت مدخل زبي كلها في بوقها وبلت زبي وفضلت تمص زبي وطبعا انا كنت لسه منزل لبني وفضلت ماما تمص وتعصر في زبي ببوقها وايدها
وحسيت أنها هائجة اوي وبداءت تلعب في كسها وكانت بتكلم نفسها بصوت واطي
ماما/اااحا كل ده بمص في زبك ومنزلتش لبنك ده انت كنز زي ما قالت سوميه انا لازم اوصل اني اخليك تنكني
وكملت ماما مص في زبي وانا مغمض عيني وعامل نفسي نائم
وفضلت ماسك نفسي مش عايز انزل علشان ماما تفضل تمص في زبي
وحسيت بماما من كتر ما لعبت في كسها أنه نزلت لم اهاتها كانت عالية وانا هيجت عليها وعلي المحنه اللي في صوتها ونزلت لبني وهي شربت وعصرت زبي ببوقها وخرجت من الاوضة
وكنت مبسوط اوى وماما بتمص زبي وبتشرب لبني وكان احساس جميل
وكملت نومي وصحيت بالليل لاقيت بابا نائمه وماما قاعدها في الصالة لوحدها ولابسه قميص نوم خفيف
انا /ايه القمر قاعده لوحده ليه
ماما /مفيش مش جاي لي نوم
انا/ايه بس ياقمر
ماما /ايه حكاية ياقمر ياقمر ديه
انا /انتي طبعا قمر
ماما / واد انت بطل هزار
انا/لا بجد مش بهزر انتي قمر
ماما/ بجد يعني انت شايفني قمر
انا/اووومال طبعا عارفها ياجيجي انا نفسي اتجوز واحدها قمر زيك.
ماما /انت اونطجي تتجوز واحدها زي ليه
انا/علشان انتي قمرها وحلوة وموزها اوي بقولك ايه ما تيجي نتجوز هههههه
ماما/ بطل هزار وأقوم كمل نوم
انا/ أنا مش بهزر بتكلم جدا
ماما / يعني انت نفسك تتجوز واحدها زي وبتتكلم جد
انا /لا بتكلم جد نتجوز
ماما /مش بقولك انت بتهزر وهزارك بايخ قوم يلا من هنا
انا/خلاص ياماما انتي شكلك زعلتي
وسكت ماما وبأن عليها الحزن
قربت منها ومسكت أيدها وحضنت أيدها بأيدي
انا/ماما انا اسف مقصدتش ارجوكي متزعليش
وفضلت ماما حزينها والدموع محبوسها في عينها
انا/ماما ارجوكي علشان خاطري بلاش تزعلي مني
ماما /بيتر انت شايفني حلوة
انا/حلوة اوي
ماما /امال ليه انا مش حاسه بكده
انا / ليه بتفكري كده
ماما / مش عارف يابيتر انا متلخبطها
وبداءت تعيط وتشهق ودموعها نازله علي خدودها
وقربت منها وكنت ماسك أيدها وأيدي الثانية بحركها علي ضهرها
وكنت بحسس علي ضهرها وقربتها مني اكتر وماما ارتمت في حضني وزادت دموعها
انا/اسف لو كنت ضيقتك
ماما ارجوكي بلاش عياط
وشدتها اكتر في حضني وكنت بحسس عليها وبلعب في شعرها
وهديت انفاس ماما وغمضت عينيها وهي نائمه في حضني
وانا سخنت من الموقف ماما في حضني وانا صدري عريان ولحمي بيلمس وبيحتك ببزاز ماما اللي نصهم طالع من القميص
وقربت من شفايفها وبوستها في شفايفها ولاقيت ماما بتفتح بوقها
ورحت ساحب لسانها وشفطها وهي اتجاوبت معايا ورحنا في بوسه كلها عشق وحب
ولكن ماما قامت بسرعه وجريت علي اوضتها من غير ما تتكلم
واستغربت من رد فعلها ليه بتهرب مني مع انها عايزاني ذي ما انا عايزها
ورجعت تاني اوضتي وانا مش عارف اعمل ايه علشان اوصلها
ونمت وصحيت الصبح ورحت مدرستي قابلني واحد معايا في المدرسة وانا اصلا مش فاكر اسمه هو اصلا عيل ملزق وطري هو مش صاحبي
بس لاقيته اليوم ده جاي يتكلم معايا
جون /ازيك يابيتر
انا /اهلا يا يا
جون / جون اسمي جون يابيتر
ايه يامعلم انت ليه كده واخد جنب ومش بتكلم حد ياعم ده احنا في مدرسه واحده يعني وزمايل بعض
انا/لا عادي بس مش بحب اختلط بحد وكده
جون /ليه ياعم
انا/لا مش علشان حاجه بس مابعرفش اختلط بحد
جون /طب ايه رايك نكون صحاب
انا/ماشي
وقعدنا نتكلم في أي هري عن المدرسة وزمايلنا
وخلص اليوم وروحت وكانت ماما بتتعامل معايا بحذر
وبتحاول تهرب من الكلام معايا .
ولاقيتها لابسه عبايه بيتي طويلها وواسعه
وقررت اني اروح لسوميه
ووصلت عند سوميه اللي فرحت اني روحت ليها
سوميه/ايوه ياعم ليك حق تنسي سومه ما انت انجي مظبطك
روحت مسكتها من كسها
انا/هو انا أقدر انسي الكس ده
سوميه/ما انت نسيته اهو ومتع جيجي ونستني
انا/ياريت كنت عارف اتمتع بجيجي
سوميه/احا هو انت كل ده وممتعتش امك
انا/وحيات كسك محصلش
سوميه/امال ايه اللي حصل احكيلي
وحكيت لسوميه علي اللي حصل كله واني جيجي هربت مني في اخر لحظه والنهار ده لابسه عبايه بيتي
سوميه/ طب اصبر وانا هشوف ايه حكاية اللبوة ديه
وراحت كلمتها في الموبيل وفتحت الاسبيكر
ماما /الووو
سوميه/مبروك يا عروسه
ماما /مبروك علي ايه
سوميه/ايه مش امبارح كانت دخلتك علي ابنك
ماما /هههههههههههه محصلش ياوسخه حاجه
سوميه/ احا ازاي
ماما /معرفش ياسومه الواد دخل امبارح ولعب في كسي وانا نائمه هيجت خالص وبعد ما مشي فضلت ادعك في كسي كتير وانا بتخيل اني بيتر هو اللي بينكني وبعد ساعتين روحت اوضه وهو نائم مصيت زبه ونزل لبنه في بوقي وهو نائم كان نفسي اوي اركب علي زبه واتنطط بس خوفت بس هو شكله حس
سوميه/ وبعدين عملتي ايه
ماما /شربت لبنه عارف الواد ده جامد قعد اكتر من نص ساعه علي ما نزل نفسي امسك زبه بأيدي وأدخله في كسي
سوميه/طب ايه اللي كان مانعك
ماما /مش عارفه حتي امبارح لم قربت منه اوي وبسني بوسه عشاق وكان بيمص لساني الواد محترف اوي سخنت جدا ومع ذلك هربت منه
سوميه/ وبعدين ايه اللي حصل
ماما مفيش حاجه حصلت تاني انا مش عارفه اعمل
سوميه/ ياشرموطه كل ده ومش عارفه
ماما خايفها اوي
سوميه /متخافيش اتلبوني عليه اكتر ومتعي نفسك
ماما /حاضر لم اشوف اخرتها معاكي ايه
سوميه/اخرتها لبن ابنك في كسك
ماما /هههههههههههه ياريت
وقفلت سوميه الخط مع ماما وكانت ايدي وصلت لكسها
سوميه/انت بتعمل ايه
انا/مفيش بقيس درجه حراره كسك
سوميه/ولاقيت ايه
انا /سخن اوي وعايز لساني يبرده
سوميه/ومستني ايه
انا /مستني يسخن اكتر
سوميه/طب يلا احسن هو شاط اوي
ونزلت قدام كس سوميه المفتوح والظاهر قدامي وقربت بلساني افرش كسها بلساني والف لساني حوالين زنبورها ولاقيت كسها سخن علي الاخر ودخلت لساني جواه كسها وفضلت انيكها بلساني
وخليتها تقعد على ركبتها وبأن قدامي كسها مقلوب وكملت مص ولحس وكانت سوميه بترجع بكسها علي لساني
وبتهز طيزها علي لساني وكانت اهاتها عالية جدا
وبعد كده خرجت لساني من كسها وقربت من خرم طيزها ولحستها
سوميه/بتعمل ايه ياشقي
انا/طيزك حلوة اوي وريحتها جميله
عايز اكلها مش الحسها
سوميه/ طب هتعرف تأكلها
انا/هبهرك
وفتحت طيزها بأيدي وبعدت بين فلقتين طيزها وبأن قدامي خرم طيزها المفتوح ولحست خرم طيزها وكنت كل ما ازيد في لحس خرمها كان خرمها يفتح اكتر لحد ما دخلت لساني جواها وكنت بلف لساني جوه خرمها
سوميه/ يخرب بيتك ايه اللي بتعلمه ده من زمان ومحدش لعب لي في خرمي هيجت طيزي
سوميه/الحس كمان وافشخني بلسانك
انا /من عيني ياسومه
وفضلت الحس خرمها ومن كتر ما لحست خرم طيز سوميه وايدي بتبعبص كسها نامت سوميه علي بطنها
سوميه/بيييتر بييييتر
وانا مش سامعها اصلا
وصوتت وندهت علي بصوت عالي
انا/ايه ياسومه
سوميه/دخل زبك في طيزي بسرعه
وقمت بليت زبي من بوقي ومسكت زبي بأيدي وفرشت خرم طيزها سوميه وهي عماله تحاول تزق طيزها علي زبي وفضلت اتحرك يمين وشمال علشان اعذبه
وراحت سوميه قامت وزقتني علي السرير ومسكت زبي ومصتها
وبلت زبي وقعدت علي زبي ومسكت زبي بأيديها ودخلت زبي في طيزها وفضلت هي تتنطط وتهز نفسها علي زبي وفضلت سوميه تنيك طيزها بزبي
ورحت انا قلبتها ونومتها علي بطنها وفضلت انيك طيزها
وخرجت زبي من طيزها
وسوميه صوتت وزعقت كمل نيك في طييييزي نزل لبنك جواها
ومتخرجش زبك غير لم تنزل لبنك كلها جواه طيييزي
سوميه /اوعي تخرج زبك غير لم تنزل هزعل منك
انا/من عيني ياسومه
وكملت نيك في طيز سوميه وكانت سوميه بتقفل وتعصر زبي في طيزها وأيدي بتلعب في زنبورها وفضلنا كده لحد ما سوميه نزلت شهوتها وقفلت علي زبي بخرم طيزها ومعرفتش أخرج أو ادخل زبي وهي قافله خرمها وبتنزل شهوتها وزبي نزل شلال لبن جوه طيزها وفضلت نائم عليها لحد زبي ما نام وهي ارتخت وهديت وفتحت خرم طيزها وخرجت زبي منها
ونمت جنبها وخدها في حضني وهدينا شويه وقامت سوميه مصت زبي وكانت بتمصه وتدخله في بوقها جامد
انا/اااااي
وكنت بتأوها من مصها لزبي اللي كان واجعني من قفل طيزها وعصره لزبي
سوميه/مالك
انا / زبي وجعني قفلت عليها طيزك جامد
سوميه/مش انت اللي كنت عايز تنيك طيزي
انا/اه بس انتي كنت هايجه اوي وقفلت خرمك علي زبي
سوميه/انا بحب نيك الطيز اكتر من الكس ومن زمان محدش نكني في طيزي وانت جننتني لم لحست خرم طيزي استحمل بقي وعموما انا هخفف ليك زبك
وفضلت ماسكه زبي تلحس فيه براحه ورمانسيه لحد ما زبي وقف وسخنت رحت رافع رجليها ومسكت زبي بأيدي وفرشت كسها ودخلت زبي مره واحده
سوميه/ااااي بتنتقم مني ماشي
انا/اه بنتقم منك وفضلت ارزع جامد في كسها وانيكها بعنف
سوميه/خرج زبك كسي اتهري
انا/تؤق تؤق مش هخرجه
سوميه/خرج بقي زبك تعبت
انا/لا
وراحت سوميه زقتني وبعدت نفسها وقامت تجري مني جريت وراها وزنقتها في الحيطة ودخلت زبي تاني جواها وفضلت انيك فيها وانا موقفها علي الحيطة لحد ما تعبت وأعصابها سابت روحت رفعتها علي زبي وكملت نيك فيها
سوميه/ةنزل بقي تعبت
انا/انزلك من علي زبي ولا انزل لبني
سوميه/الاثنين
انا/طب لم انزلك اعمل ايه انا
سوميه/هنزل لبنك واشربها
ونزلت سوميه وقعدت قدام زبي ومصت زبي ورضعت بيضاني
ولم قربت انزل خرجت زبي من بوقها وفضلت اضرب عشره وهي فاتحه بوقها ونطرت لبني علي وشها وفي بوقها ولبست هدومي ومشيت
وطول الطريق وانا بفكر في ماما ولحمها وازي اوصلها

الجزء السادس

روحت لاقيت ماما قاعده مضايقه
انا /قمرايتي ثعلانه ليه
ماما /مفيش حاجه
إنا/ بتخبي علي مالك بجد
ماما/ زهقت واتخنقت يعني ابوك مهتم بشغله وانت علي طول عند سوميه وانا قاعدها لوحدي محبوسها هنا
انا/ حقك عليا بس انتي عارفها اني بروح اذاكر عند طنط سوميه وهي بتساعدني
ماما / بس انا زهقت من الحياة دي
انا/ طب ايه رايك تيجي نخرج ونتفسح
ماما / فكره بردك هاكلم ابوك ونخرج
واتصلت ماما بابا
ماما / الوووو
بابا /....
ماما /بقولك يارأفت انا وبيتر عايزين نتفسح ونخرج نغير جوه ايه رايك تيجي معانا
بابا/......
ولاقيت ماما بتزعق وبتتكلم
ماما / انا فاضيه وبدلع هو كل ما اطلب منك حاجه ترفضها هو حياتك كلها الشغل بس بيتك ومراتك وابنك ملهمش حق عليك انا زهقت منك وقرفت
بابا/....
وراحت ماما قافله التليفون وقعدت متعصبها ومضايقه وفهمت اني بابا رفض
انا / بقولك ياماما تعالي نخرج انا وانتي وبس وخلاص مادام بابا مش فاضي نخرج احنا
وماما من غيظها من بابا وافقت
ماما / طيب يلا جهز نفسك علي ما انا البس واجهز نفسي
وجريت علي اوضتي البس ولبست هدومي وروحت عند اوضه ماما
انا/ خلاص ياماما
ماما / لسه شويه
وخرجت ماما لابسها بلوزها طويلها وبنطلون واسع
انا/ ايه ده ياجيجي
ماما /ايه في ايه
انا/ ايه اللبس ده
ماما /ماله
ماما /مش حلو عليكي
ماما / طب هاغير علشان خاطرك
ودخلت ماما ولبست فستان كان واسع عليها وألوانها مش متناسق
انا / ايه ياجيجي اللبس ده دي لبس واحدها عندها ستين سنه
ماما / طب البس ايه انا احترت
اقولك تعال انت اختار لي لبس
ودخلت معها الاوضة وفتحت الدولاب واخترت ليها فستان
اوف وايت قصير واصل لتحت ركبتها وبحملات فتله
ماما /لا ده لا قصير اووي ثم اني ده فستان سواريه مش بتاع فسح
انا/ بس هيبقي جميل عليكي ثم اني مين قال اني هنتفسح احنا هنخرج نروح سينما وبعدين نعدي علي مطعم نتعشاء بره ونرجع
ماما /ههههه هتعشيني بره وانا بقي اللي هدفع صح
انا/ لا طبعا هو انتي مش خارجه مع راجل
ماما /لا طبعا هخرج مع راجل
انا / طب يلا بسرعه علشان نلحق السينما
وقعدت علي طرف السرير وماما متكلمتش ولا طلب مني اني اخرج علشان تغير
وقلعت ماما الفستان وبأن قدامي جسمها العاري وكانت لابسه اندر فتله وسنتيان مبين نص بزازها وفضلت باصص علي جسمها الظاهر قدامي وبطنها الممسوحة واردافها اللي محشور بينها الاندر وزبي وقف علي الاخر ولبست ماما الفستان وطلبت مني اني اقفل السوسته بتاعت الفستان وقربت منها وانا زبي واقف وحشرتها بين فلقت طيزها ومسكت السوسته بأيدي وبقفل السوسته وبطرف صباعي حركته علي ضهرها ماما ساحت وبعدت عني براحه
ماما / خلص بقي يابيتر بطل دلع وقفلت لها السوسته
وقعدت ماما تحط ميك اب وانا قاعد اتفرج عليها وهي بتحط الروچ
انا /ماما اللون ده مش حلوة وقومت اخترت لون روچ بيج فاتح
ومسكته وبداءت احط ليها الروچ علي شفايفها ومسحت الزيادة من الروچ من تحت شفايفها بصباعي وكنت بحرك صباعي براحه وبداعب شفايفها بأيدي وكانت ماما في دنيا تانيه ومغمضها عينيها وانا واقف قدامها وعيني علي بزازها اللي ظاهره من الفستان
وانتبهت ماما لنفسها وقامت وحطت شال شفاف علي أكتافها وخرجنا كنت طالب اوبر وصلت العربية وركبنا انا وماما خلف السواق وقعدت جنب ماما ولاصق فيها ومسكت أيدها وحطيتها علي رجليها وكان السواق عمال يبص في المراية علي انا وماما وانا قاعد لاصق فيها
ووصلنا السينما في مول ودخلنا وقعدنا جنب بعض وكان في فيلم رومانسي فرنسي بيتعرض
ومع كل لقطه فيها بوس أو جنس بين البطلة والبطل لاقي ماما سائحه خالص وبتضم رجليها علي بعض وحسيت بيها سخنت خالص وكانت السينما فاضيه مش زحمه زي ما بتكون في أيام الصيف واتجراءت وقربت ايدي وحطيتها علي فخادها اللي كانت ظاهره وفضلت احرك ايدي واطلع بيها علي فخادها من تحت الفستان وقربت ايدي اكتر من شفايف كسها ولاقيت كلوتها مبلول
وده سهل لي اني أغوص بأيدي بين شفايف كسها وادخل صباعي في كسها واحركه
وحاولت ماما اني تبعد ايدي عن كسها بس انا كملت ومبعدش وبداءت هي تتجاوب معايا خرجت اهاتها ومحدش لاحظ حاجه علشان كان صوت السماعات في السينما عالي وفضلت أداعب كسها بأيدي لحد ما نزلت شهوتها
وخرجت صباعي وقربته من بوقي ومصيت صباعي ودوقت عسل كس مامي
وكان الفيلم قرب يخلص وخرجت ماما بسرعه قبل الفيلم ما يخلص
وخرجت بعد ما الفيلم خلص لاقيت ماما مستنياني بره قدام قاعة السينما
انجشتها بمعني اني حطيت ايدي في ايدها وكنت بحرك ايدي ناحيه بزازها وكن ماشين بنلف في المول زي العشاق
ونزلنا من المول روحت مطعم واتعشينا وكان عشاء رومانسي علي ضوء الشموع وضوء خافت
وكنت مبسوط اوى وانا قاعد مع ماما زي العشاق قاعدين ناكل
وبتكلم عن مستقبلي
ماما /عايزك تشد حيلك وتنجح علشان تدخل الجامعة في القاهرة
انا / عايزاني ابعد عنك
ماما /لا بس نفسي اشوفك احسن واحد في الدنيا
انا / وانا نفسي أخليكي اسعد وحدها في الكون كله
ماما /انت حنين اوي وحطت أيدها علي ايدي
وكملنا الاكل وخرجنا وركبنا تاكسي وقعدنا جنب بعض وقاعده لاصق في ماما وماما حطت راسها على صدري وانا ماسك أيدها طول الطريق ووصلنا البيت ودخلنا لاقيت ماما بتبوسني في شفايفي
ماما /شكر يابيتر علي السهرة الجميلة ديه
انا /ده انا اللي شكرا انك تكرمتي سيدتي وسهرتي معايا
ودخلت ماما علي اوضتها وانا دخلت اوضتي وكنت سعيد بالخروجه ديه وحسيت اني خلاص قربت اكتر من ماما
ونمت وانا سعيد ومنتشي
وصحيت في نص الليل وسمعت صوت تأوهات واهات
اقتربت من اوضه النوم بتاعه ماما ولاقيتها فاتح رجليها وعمال تلعب في كسها وبزازها وبتأوه
وقفت اتفرج عليها وهي بتدعك في كسها بأيده
وسمعتها بتقول نيك ماما يابيتر متعها
الحس زنبوري خلي كسي ينزل عسله
ااااه ااااه متعني يابني
زبك حلو عايزها في كسي علي طول وفكرت اني ادخل وانيكك ماما واتمتع بلحمها
ولكنني خفت ووقفت اتفرج عليها وهي بتدعك في كسها وانا بلعب في زبي اللي وقف وولع نار
وهي استمرت في نيك كسها بصوابعها
وبتتخيل اني انا اللي بنيكها
وقررت اني ادخل وانيكها
وقربت من السرير ومسكت أيدها بأيدي ودعكت كسها وفضلت انيكها بأيدي ودخلت صباعي جوه كسها وأيدي بتدعك في زبي
ولم ركزت لاقيت اني ماما نائمه وبتحلم بي
ولكننا بعد ما كنت هنيكها تراجعت لأني كان نفسي اوي اني انيكها وهي صاحيها مش وهي بتستحلم ونائمه
وكملت لعب في زنبورها وماما كانت فاتحه رجلها وظاهر قدامي كسها ولاقيت اني كسها بيقفل ويفتح وهي بتتشنج جامد ومسكت في ملايه السرير ونزلت عسل وشهد كسها نافورة مش تنزيل عادي
لدرجه اني السرير أتبل تحت منها
ووقفت اضرب عشر علي منظرها ونزلت لبني علي بطنها وخرجت كملت نومي
وكان تاني يوم اجازه وصحيت وسمعت ماما زي العادة بتحكي لسوميه علي اللي حصل
ماما / يوه ده كان يوم جميل اوي عارفها كان في مشهد في الفيلم البطل بيبوس البطلة وبيحك زبه في كسها من فوق الهدوم
وانا هيجت خالص وبيتر دخل أيدها دعك كسي واتعشينا بره
ولم رجعنا نمنا حلمت بيه أنها بيدعك كسي
وانا في عز شهوتي وانا نائمه دخل بيتر وانا افتكرت اني بحلم لحد ما صحيت ووعيت لنفسي ولاقيت لبنه علي بطني وكسي
سومه/يابت اخلصي واطلعي علي طول علي زبه بقي
ماما/ مكسوفه وخائفة
سوميه/لا متتكسفيش
ماما /حاضر عارفه اني بحس بسعادة رهيبة مع بيتر مع اني مش بنعمل علاقة كامله
محستهاش غير مع ساميه اختي لم كن بنتساحق انا وهي
سوميه/وسمسمه اختك عامل ايه
ماما /كويس وهتيجي تقضي شهر من الصيف هنا معايا
سوميه/يعني بترجعي الذكريات تاني
ماما /قصدك السحاق
سوميه/اه وياسلام بقي لو بتتساحقوا ويكون بيتر بينيكك
ماما /لا بيتر هيكون لي لوحدي
سوميه/هههه ما هو معاكي اهو ومش عارفه تعملي حاجه
ماما/قربت خلاص وهتناك منها
سوميه /بقولك ايه متسلفيني بيتر
ماما / ههههه يعني يامتناكه أنتي لسه منامش معاكي
ده اكيد هري كسك هو انا مش عرفاكي ده انتي لو لاقيت كلب دكر تخليه ينيكك
ولا فاكر اني مش فاهمه ابني وعارفها ايه اللي بيحصل بينكم
سوميه/هههه مفيش حاجه من اللي في دماغك مع اني لو جات الفرصة اني اخلي بيتر ينكني هوافق طبعا ومش هضيع الفرصة زيك
ماما/طيب لو حصل حاجه احكيلي
سوميه/ لم ابنك ينيكك ابقي خليها ينكني أنا كمان
ولا اقولك نخليه ينكنا الاحنا الاثنين مع بعض هيبقي جامد فشخ
وقامت سوميه وروحت وانا سمعت كل حاجه
وفضلت في اوضتي ومش عايز أخرج منها

الجزء السابع

وانت قاعد بتفرج علي لحم ماما
وهيجت جدا علي لحم ماما الفاجر اللبوة اللي قاعدها قدامي وفاتحها رجليها وشعر كسها باين من جنب الكلوت وبزازها نصها طالع من القميص وحلماتها واقفها
ودخلت اوضتي ونمت علي السرير وبداءت ادعك في زبي واشتهي ماما واتخيلت ماما راكب علي زبي وتعمدت اني اسيب باب الاوضة مفتوح
وانا بتخيل ماما وكنت بتأوها
انا/اااااه اممممم مصي ياماما زب ابنك
اااااااامممممم اااااااه زبي حلو ياماما
ااااااه مصي بضاني
ااااااه تعالي الحس كسك ياماما
اااااااامممممم طعم كسك حلو
اه ياماما اركبي علي زب ابنك
ولمحت ماما بتتفرج علي وانا بنيكها في خيالي
وشفتها وهي واقفها من بعيد بتسمع تأوهاتي وبتدعك في كسها
وانا زدت في لعبي في زبي
اااااااه ااااااه مصك حلوة اوي ياماما
أنتي جميله اوي بحبك ياماما
بتحبي زبي
انا بعشق كسك وطعم عسل كسك نزلي عسلك علشان اشربه
عايز أرضع من بزازك يأامي
وكل ما ازيد في دعك زبي واللعب فيه امي تزيد محنتها
وصرخت بصوت عالي اااااااه ياماما
ولاقيت ماما بتجري عليا
ماما /مالك يابيتر
انا/تعبان ياماما
ماما /ايه اللي تعبك ياحبيبي
وانا عامل نفسي مكسوف وشاورت لها علي زبي
ومسكت ماما زبي بأيدها ماله ده
انا/مش عارف تعبني اوي وحاسس بحرقان فيه
ماما سكت ومش عارفه تعمل ايه
وراحت ماسك زبي ونزلت تمص وتلحس راس زبي وتبرده
وبلت زبي من بوقها ودخلت زبي كله في بوقها وكانت بتمص زبي
وبداءت بأيدها تلعب وتحسس علي بيضاني
واتجراءت ومسكت بزازها ادعك فيهما وهي بتمصلي واحسس علي جسمها واهتك جسمها بأيدي
وسخنت ماما وسرعت في مص زبي وكانت بتلعب في كسها
وخرجت ودخلت زبي بسرعه رهيبة
وكانت بتمص زبي وبأيدها بتحرك زبي لفوق وتحت وبصراحه مستحملتش سخونة بوقها علي زبي ونزلت لبني في بوقها
وزي العادة بعد ما نزلت لبني خرجت ماما وسبتني
ونمت من الارهاق والتعب
وزي العادة رحت مدرستي ورجعت البيت اتغديت
ورحت لسوميه البيت
لاقتها مش موجوده كلمتها علي الموبيل وبلغتني أنها في الطريق وراجعها علي البيت
واستنيت لحد ما سوميه وصلت وفتحت باب البيت وانا هيجت عليها وهي بتفتح الباب ومسكت كسها بأيدي ولاقيتها مش لابسها اندر ورحت محرك ايدي علي كسها وبأيدي الثانية كنت بحسس وببعبص طيزها وضربتها علي طيزها الملبن
سوميه/ اااااي اصبر ندخل جوها
انا/مش قادر اصبر ياسومه
ومسكت كسها تاني وشدتها بأيدي
سوميه/ ياولا اصبر
وفتحت الباب ودخلنا وكنت هيجت من فكرة اني سوميه خارجها من غير كلوت ولحمها بيتهز وظاهر تحت العباية
واول ما دخلنا رحت رفعت العباية وخرجت زبي وبليته من بوقي ورحت مدخل زبي مره واحدة وفضلت انيكها وهي موطيه قدام زبي وانا رافع العباية وهي لابسه ال**** وفضلت انيكها وارزع في كسها واقفش في بزازها واعصرهم بأيدي
وهي بتصرخ وتوحوح
سوميه/ ايه يابيتر هائج ليه
انا/ فكرة انك ماشيه من غير كلوت وماشيه ولحمك الطري بيتهز والرجالة بتشتهيكي مجناني عليكي
سوميه/طب نيكني بسرعه اصلي انا كمان مولعه
انا/ليه كسك وأكلك
سوميه/اه اوي
انا/ليه كسك مولع
سوميه/اصلي وانا في السوق بصراحه بتاع الخضار وهي بيوزن الخضار ادني بعبوص فاجر اوي خلاني مولعه
انا/هو انا يامتناكه مش قولتلك لحمك ده بتاعي مش عايز حد غير يتمتع بيها
وحياة شرفك المهتوك ده يفشخك علشان تسيبي نفسك لحد تاني يلعب فيكي
واضايقت منها وقعدت أرزع فيها وخرجت زبي من كسها ودخلته في طيزها مرة واحدة وبعنف وبقوة ولاقيت سوميه جريت من قدامي وهربت من زبي
جريت وراها وهي دخلت اوضة النوم وقعدت علي طرف السرير
وصلت ليها ورفعت العباية بتاعها ورضعت في بزازها وكنت بعض حلمات بزازها النافرة واللي واقفها علي طول
وشكلها كان مغري وريحت جسمها وهي كلها عرق هيجتني اكتر
وفكرة اني هي لسه بالعباية وال**** كانت اكتر اثاره خلتني مش عارف انيكها ولا الحس كسها ولا أرضع بزازها
ولكنني نزلت علي كسها لحست فيه وبعنف ونكتها بلساني
سوميه/براحه علي كسي انت بتأكل ولا بترضع
انا/بأكلها يالبوة كسك طعمه حلو وهو كله عرقه
سوميه/ طيب براحه عايزها اتناك بمزاج
انا/لا هفشخك
سوميه/هتعرف تكيفني
انا/انا ههري كسك وافشخ طيزك
ومسكت زبي احركه علي شفايف كسها والعب في كسها
ودخلت صباعي في بوقها وهي كانت بتلحس صوابعي وتمصهم
سوميه/هات زبك امصه
انا/ تؤق تؤق
سوميه/علشان خاطري
انا/لا يالبوة
سوميه/علشان خاطر انجي
سوميه/احا هو انا ها تحايل عليك
وقامت سوميه وزقتني علي السرير ونزلت تمص زبي
بعنف وقوه وسرعه
انا/ براحه يامتناكه
سوميه/لا وحيات امك انجي يامتعك بلساني
وكملت مص وانا مستمتع
وزبي أتبل ووقف على آخره وراحت سوميه ركبت علي زبي في وضع الفارس بمقلوب ومسكت زبي بأيدها وبراحه دخلت زبي في طيزها وكانت بتحرك طيزها علي زبي وبتنيك طيزها بزبي
وسرعت شويه وكانت بتتحرك بعنف وسرعه علي زبي
وهي راكبه علي زبي
وزبي داخل طيزها لفت سوميه وكانت في وضع الفارس بس وشها في وشي ونزلت بزازها علي وشي ورضعت بزازها برومانسية وهي كانت بتتحرك براحه علي زبي وزبي خرج من طيزها ورحت ماسكها بأيدي ودخلت زبي تاني في كسها وقعدت وهي راكب علي زبي في وضع الفراشة أرضع بزازها وزبي جواها وكانت سوميه بترجع لوراه وقدام وتحرك كسها وتنيك كسها بزبي
وفضلت انيكها ونغير الوضع ولم قربت انزل لبني
قومت ونزلت لبني علي جسم سومه الفاجر
وهدينا وقامت سوميه تتدخل الحمام
انا/ رايحها فين يالبوة
سوميه / هستحم
انا/ بس انا لسه ما شبعتش منك
سوميه/لا كفاية انا تعبانها
انا /ماشي ياسومه
ودخلت سومه الحمام وانا دخلت معاها ومسكت الشاور وحطيت علي جسمها وبداءت ادعك جسمها بالشامبو والماء وجسمها كان كله رغوة ومغري للنيك وقفت وراها وبداءت ادعك في بزازها واعصرهم واقفش فيهما وزبي داخل بين فلقات طيزها وكنت بحرك زبي علي كسها وخرم طيزها وقعدت وراها وشفت خرم طيزها بيقفل ويفتح ومع الشامبو زبي دخل بسهوله في خرم طيزها ووطت وفلقست ورفعت طيزها وزبي جواها وانا ماسكها من وسطها وبدخل وأخرج زبي اللي كان بيدخل ويزفلط جواها
سوميه/ نيك طيزي زبك حلو اوي وهو جوايا
عايز تنيك طيز انجي
انا/ ياريت طيزها صغنونه والنيك فيها هيكون ممتع
سوميه/ انت نكت امك ولا لسه
انا/ لسه بس قوليلي ايه موضوع السحاق ده
وانت عرفت منين
انا/ سمعتك وانتي بتتكلمي مع ماما
سوميه/ يابني امك لبوة كبيرها كانت بتتساحق مع خالتك چومانا
(خالتي چومانا الصغيرة اللي بشتهي بزازها واني انيكها )
وهيبقي معايا ليه قصه في وقتها
انا/ ياسلام لو انتوا الثلاثة معايا علي السرير
سوميه/ انت طماع اوي
انا/بحب النيك ياسومه وبذات مع اللباوي اللي زيك وزي ماما وخالتي
سوميه/ وانا الفانوس السحري اللي يخليك تحقق احلامك
طب يلا بسرعه بقي ريح طيزي
وكملت نيك في طيز سوميه ونزلت هي ترضع زبي وتشرب لبني
واستحميت انا وسوميه وروحت .
ولاقيت بابا في البيت بعد غياب ثلاثة ايام عن البيت
وبعد العشاء اقعدت مع بابا وماما نتكلم زي اي أسرة
ورحت انام
وبعد كده بابا دخل اوضة النوم وماما وراءها وفضلت صاحي في اوضتي مانمتش
وبعد ساعه حسيت بحرك في اوضه نوم ماما ورحت اتسحب وبصيت من مكان المفتاح لاقيت ماما راكبها على زب بابا وبتتنطط عليها
وفي اقل من دقتيتن كان بابا نزل وماما قامت وهي بتقوله
ده اخرك دقتيتن وتنزل تعبت منك
تعمل راجل وعايز تنيك وتركبني وتنزل لبنك علي طول ومش عارف تريحني
وتف بابا علي وش ماما أنتي شرموطه عايز تتناكي علي طول
وعايزها زب حمار علشان يعرف يكفيكي
ماما / ياريت الاقي زب حمار هيكون احسن منك
وقامت ماما من علي زبه
وبابا نام وحط المخدة علي رأسه
بابا /طفي النور ومش عايز اسمع صوتك
ماما/ هو ده اللي انت فالح فيه وخرجت ماما من اوضتها وانا جريت علي اوضتي
وراحت ماما الحمام وقعدت علي البانيو وقعدت تدعك في كسها وتضرب في كسها وبتتكلم وبتهزي بالكلام
وانا رجعت ابص عليها من شباك المطبخ اللي بيبص علي الحمام
اه يابيتر لو تتجراء اكتر وتريح كسي وتنيكني
اااااه ااااااه كسي مولع يابني اعمل ايه علشان اوصلك
تعال ريح كسي بزبك
ااااااه ااااااه وفضلت اهاتها تعلي وهي بتصرخ بصوت مكتوم وسرعت من دعك كسها ولاقيت عسل كسها نازل كتير
وهديت ماما بعد ما نزلت وقامت تستحم وتدعك في كسها وجسمها بغيظ وعنف واستحمت وخرجت من الحمام وانا رجعت تاني اوضتي
وحصلت مفاجأة لاقيت ماما دخلت اوضتي وهي لابسه قميص نوم حرير شفاف مثير وجسمها مبلول
ونامت بجواري وهي كانت فاكر اني نائم وكنت مغمض عيني وهي نامت بجواري فكرت أن أقرب منها ولكني خوفت وكانت ريحت جسمها مثيرها وجسمها اللامع مغري أن اركب عليه
وبعد طول تفكير واشتهاء لجسدها وبعد اكتر من نص ساعه تفكير حسيت بماما أنفاسها هداءت واتجراءت ووضعت ايدي علي أكتافها لتلمس ايدي لحم بزازها الخارج من قميص النوم ومسكت بزازها ادعك فيهما واتحسسهم واقفشهم وقربت اكتر لازقت زبي بين فخادها وكانت المفاجأة التأني لاقيت زبي بيلمس لحم ماما اللي كانت نائمه ولابسه القميص من غير اندر وير وحسيت بكهرباء في راس زبي اللي لمس لحم ماما ودخل بين فخاد ماما وقربت اكتر ولازقت جسمي في جسم ماما ولم قربت لاقيت راس زبي بتدخل اكتر في خرم طيزها ودفعت جسمي اكتر ودخلت راس زبي في خرم طيزها المقفول وحاولت اكتر ولكن لاقيت اني طيزها مقفولها خوفت اضغط بزبي امي تصحي ونزلت بجسمي وبزبي واقربت من اشفار كسها الناعم وحسيت بكهرباء ورعشه في راس زبي
وأيدي كانت بتدعك في بزازها واقربت من ضهرها بلساني وكان لساني بيداعب رقبتها من الخلف وبلحس بلساني علي فقرات ضهرها وحسيت بأنفاس ماما بتزيد وبتعلي وقربت اكتر ودفعت زبي في كسها الساخن الناعم وكان كسها مقفول علي زبي ولكن زبي دخل بسهوله في كسها المبلول ونزلت بأيدي أتحسس جسمها لحد ما وصلت بأيدي وبداءت ادعك في زنبورها وكان زبي دخل في كسها وأيدي من قدام بتدعك زنبورها وكنت في قمه النشوة لأني ولاو ل مرة بدخل زبي في كس ماما وسمعت اهاتها
ولكني ما كنتش اعرف هي حاسه باللي بعمله فيها ولا فعلا هي نائمه وفضلت اتحرك واسحب زبي وأدخله براحه خالص
وحسيت بماما بتتحرك وتسحب نفسها مني ولكن هي نامت علي بطنها وكمان لاقيتها فتحت رجليها وكانت عينها باصه ناحيتي وهي نائمه علي بطنها وكانت عينيه مقفولة
واستنيت شويه ومعرفتش احدد أن كانت ماما نائمه ولا عامله نفسها نائمه ولكني قررت اني اكمل ما بداءته ووضعية نومها ورجليها شبه المفتوحة وهي نائمه علي بطنها شجعتني اني انزل الحس كسها ورحت بلساني ناحيتي كسها اللي كان مولع وبداءت ادخل لساني في كسها واحركه علي اشفار كسها وأيدي بتحسس علي طيزها الناعمة وكنت بحاول اني ادخل لساني جوه أعماق كسها بس معرفتش ولكن لاقيت ماما بترفع وسطها لفوق علشان كسها يظهر اكتر قدامي وفعلا ده سهل لي اني ادخل لساني اكتر جوه كسها الوردي الصغنون وكانت ماما بتجاوب معايا وتزق كسها اكتر ناحيه بوقي وفضلت أرضع في زنبورها واشفطه في بوقي وبداء عسل كسها يسيل اكتر واكتر وكان طعم عسل كسها جميل ومسكر اوي وقومت وبليت زبي من بوقي ودفعت زبي في أعماق كسها وفضلت أخرج وادخل زبي وانيكها
وانا كنت سامع اهاتها المكتومة لكن صوت خبط زبي وبيضاني في كسها كان اعلي
وكان ظاهر قدامي خرم طيزها الصغير وكنت مشتهي أن انيكها بس فكرت اني أمتع زبي في كسها وبعد كده نيك طيزها هيجي مع الوقت وانا دائما بصبر علي اي حاجه بحب اعملها علشان اعرف اعملها بمزاج
بس بردك كنت بداعب خرم طيزها بصباعي
وكملت نيك في كسها وهي رافع وسطها وانا راكب فوق منها وكانت ماما بتدفع كسها وتزق نفسها علي زبي وكانت بتهز نفسها شمال ويمين
وفي اللحظة ديه تأكدت اني ماما صاحية ومستمتعه باللي بيحصل
وفكرة أنها حاسه بي وانا بنيكها هيجتني اكتر وخلتني انيكها اسرع وبقوة وماما شهوتها زادت وسرعت من هز كسها علي زبي ولاقيت كسها بيقفل ويفتح علي زبي وحسيت برعشته كسها اللي كانت سريعة
ومع اني جربت رعشة الست مع سوميه ولكن رعشة كس ماما كانت قويه وزادت سرعت وحركت دخول وخروج زبي في نفس اللحظة اللي ماما كانت بترتعش فيها ولاقيت زبي بينزل شلال لبن داخل كسها وفضل زبي جواها لحد ما ارتخي وسحبت زبي من كسها ونمت جنب ماما وزبي عليها عسل كسها اللي سال
وفضلت ماما نائمه علي بطنها ونعست انا وهي وصحيت الصبح ملاقتيش ماما نائمه جنبي ورحت الحمام وخرجت
لاقيت ماما في المطبخ صبحت عليها ولكنها لم ترد وحسيت بانه مكسوفها مني ومن اللي حصل
واللي لسه ها يحصل

الجزء الثامن

وقعدنا نفطر مع بعض وحاولت اني اتكلم مع ماما ولكن ماما كانت
مش بتتكلم كتير ومشيت ورحت مدرستي عادي
وعدي اليوم ورجعت البيت ملقتش ماما موجودها في البيت
قلقت جدا وقعدت ارن علي تليفونها مرديتش قلقت اكتر
واتصلت علي بابا مردش هو كمان
وقررت اني اروح لسوميه اشوف ماما هناك أو تساعدني ادور عليها
وخبطت الباب وفتحت سوميه وهي جسمها عرقان وبتنهج ولابسها قميص نوم بنفسجي فاتح قصير جدا
سوميه/ ازيك يابيتر مالك في حاجه
انا/ اه ماما روحت البيت ملاقتهاش وبرن عليها مش بترد وكمان بابا وجيت أسال عليها عندك
بس شكلها كده مش عندك
وسمعت صوت ماما بتقولي انا هنا ياحبيبي تعال ادخل
ماتقلقش
ودخلت قعدت في الصالون ولاقيت ماما خارجها من ناحيه الحمام بس شكلها مرهق ولمحتها بتعدل في هدومها
وجاءت هي وسوميه وقعدنا
انا/ايه ياماما قلقتيني عليكي
ماما /مفيش انا كنت زهقانها قولت اجاي اقعد مع سومه شويه
وبتضحك ضحكه خبيثها هي وسوميه
انا استغربت ماما عند سوميه بتعمل ايه دلوقتي اصلا ماما ما بتخرجش كتير ودائما سوميه هي اللي بتزور ماما وسوميه مبهدله وجسمها معرق وكمان ماما دائما كانت بتقول لي وهي بتتكلم عن سوميه معايا كانت بتقولي طنطك سوميه أو خالتك سوميه اول مرة تقولها ياسومه
ايه اللي بيحصل مش فاهم حاجه
وقعدنا شويه وماما طلبت مني اني نروح ولكن أنا طلبت منها اقعد مع سوميه وماما وافقت
ومشيت ماما وقعدت انا مع سوميه
ومسكتها من أيدها وقعدتها جنبي
انا/ايه الحكاية
سوميه/حكاية ايه مفيش حاجه
انا/ سووووميه وحيات امك هو انتي فاكراني صغير ولا ايه ده انا تلميذك كنتوا بتعملوا ايه
سوميه/ هههههه مش هقولك
انا/ احكي واخلصي
سوميه/ مفيش امك جاءت الصبح وكانت قلقانها وخايفها ومتوترة
قعدت معاها وحكيتلي علي حصل بالليل منك
وهي بتحكي بصراحه انا هيجت عليها قربت منها وحطيت ايدي علي كسها لاقيتها مبلولة ضحكت عليها وسخنتها وكنت بنيكها بلساني
انا/ لا بقي احكي بالتفصيل اي اللي حصل
سوميه/ لم قعدت جنبها وحطيت ايدي علي كسها بضحك معاها وبقولها طب انتي زعلانها ليه دلوقتي لم ابنك ناكك ونزل لبنه فيكي
ماما / مش زعلانها بالعكس أنا مبسوطها جدا بس خايفها ومكسوفها منه
رحت انا قربت ايدي اكتر وضغطت علي كسها
قولتلها ولا هو مكيفش كسك
ماما /كيف كسي اوي بس كان نفسي أقوله أني أتمتعت بزبه
سوميه/ ومقولتيش ليه
ماما /اتكسفت منه
سوميه /ودلوقتي مكسوفها
ماما/اتكسف من لبوة زيك ههههه
وكل ده وانا بحرك ايدي علي كسها
ماما /انتي بتعملي ايه
سوميه/ بقيس درجه حرارة كسك
ماما /سخن اوي ياسومه
سوميه /ااااااه سخن جدا
طب ما تيجي ابرد ليكي كسك وانتي تبردي كسي اللي سخن من حكايتك انتي وابنك
ونزلت بلساني علي كسها اللي كان منفوخ وباين بين رجليها ولحست كسها من فوق الهدوم
وبداءت اقلعها ونزلت الكلوت وبأيدي كنت بحسس علي بزازها
وكنت بدعك بزازها وامك رجعت امجاد الماضي في فن السحاق وكانت بتلحس كسي وانا بلحس كسها وسخن وحضرتك جيت قطعت علينا
انا / معلشي مكنتش اعرف
سوميه/ بس امك فنانها في السحاق
انا/ بجد نفسي اشوفك انتي وهي بتتساحقوا
بقولك ايه صحيح انتي لم كنتي بتكلمي ماما علي موضوع السحاق مع خالتي كنتي تقصدي خالتي مين
سوميه/ خالتك ساميه بتسال ليه
انا/ اصلك وانتي بتتكلمي معايا لم سألتك قولتي اني امي كانت بتتساحق مع خالتك چومانا
سوميه/ امك انجي لبوة وخالتك الاثنين
انا/ احا يعني خالتي ساميه كمان شرموطها
وانا كان نفسي في چومانا خالتي الصغيرة اللي بشتهي اني أرضع بزازها
كمان تطلع خالتي الكبيرها شرموطها
سوميه / هيص ياعم واتمتع بالنسوان ولحمها
طب بقولك ايه متيجي تبردي زبي زي ما بردي نار كس ماما
من عيني ياقلبي
وقامت سوميه وقعدت قدام زبي وبلت رأس زبي ولفت لسانها حوالين راس زبي وراحت عض راس زبي
انا/ااااااه يابنت الشرموطه براحه
سوميه/وجعك
انا/ هو في حد يعمل كده
سوميه/ اه انا اصلي انا عايزها اكلها
انا/يالبوة علي طول هايجه
سوميه/اه هائج اوي وعايزك النهاردة تغرق جسمي وكسي وطيز لبن
انا /من عيني يامتناكتي
وقومت وقفت ومسكت راس سوميه بأيدي ودخلت زبي في بوقها وكنت بدخل وأخرج زبي وانيكها في بوقها وكنت بحشر زبي جوه بقها وهديت شويه وخلتها تمص زبي براحها علشان زبي يهدي
وبعد كده نومتها علي ضهرها ورفعت رجليها وبأن قدامي كسها المنفوخ
حركت لساني حوالين زنبورها واشفار كسها وفضلت ابل حوالين شفايف كسها بلساني
سوميه/ نكني بلسانك دخل لسانك جوه كسي
وبداءت الحس كسها وادخل لساني جواه وبصباعي كنت بداعب خرم طيزها ودخلت صباعي داخل خرمها
وسوميه كانت نائمه ورافعها رجليها بأيدها وكسها كان مفتوح وظاهر قدامي كنت بدخل لساني والفه في كسها والمس جدران كسها وأيدي بتدعك في بزازها
ورحت بعد كده مسكت زبي بأيدي افرش كسها
سوميه / دخل زبك في كسي
وانا عمال افرش في كسها وخرم طيزها ومش عايز ادخل زبي
سوميه/طب دخلها في طيزي
وانا منفض ليها
وكملت تفريش في كسها وخرم طيزها
ورحت نائم علي الارض وخليت سوميه تقعد بكسها علي بوقي وهي كانت بتمصلي
بس لاقيت سوميه بتمص بسرعه وتمسك زبي بأيدها وتتضربي عشر وانا عمال أسرع اكتر في لحس كسها
سوميه/تتحداني مين ينزل الاول
انا /اتحداكي اني اخليكي تنزلي وانا لسه
سوميه/هههههه اتحداك
وسرعت سوميه وكانت زي المجنونة بتبل زبي وتلعب فى بيضاني
وتمص بسرعه رهيبه وتدخل زبي جوه بقها وحسيت اني زبي بيخبط في حلق زورها
وانا عمال أسرع اكتر وافشخ كسها واحاول اني ادخل لساني اكتر جوه كسها
انا / متحاوليش مش هاتعرفي تخليني انزل قبلك
سوميه/ هنشوف
وسرعت اكتر اللبوة وبصراحه بوق سوميه كان سخن جدا علي زبي ونزلت لبني في بوقها وهي مصت كل اللبن اللي نزل
سوميه/ههههه اكسب الرهان
انا/ حقك
وهديت شويه ورحت خليت سوميه تنام على بطنها وبليت زبي ومسكته بأيدي وبداءت احركها علي كسها براحه وهي استرخت ورحت مدخل زبي مره واحده في كسها وقفلت رجليها علي بعض وكان زبي محشور بين فخادها وفي كسها وفضلت انيكها وارزع في كسها وانا راكب فوق منها وبعد كده خليتها تفلقس وترفع وسطها وكانت بشدها من شعرها على زبي وارزع فيها وكان بيضاني بتخبط في كسها
سوميه/ ايه بتنيك جامد علشان تنتقم مني
انا/ لا بس علشان اتحداكي اني اخليكي تنزلي شهد كسك مرتين من غير ما انزل لبني
سوميه/ هههههه مش هتعرف
انا/ هانشوف
وكملت نيك وكنت بسرع في نيكها بس هي كانت بتحاول أنها
ما تتفعالش معايا
وبعد كده قومتها ووقفتها وقعدت انا تحت كسها وانا قاعد علي الارض وهي واقفه بكسها وانا عمال أسرع والحس
وبداءت اهيجها بالكلام مع مص زبي بداءت تسخن تاني وتهيج
انا/ ااااه كسك حلوة اوي
اااااه كسك سخن مولع ياسومه
اااااااه امي لحست كسك كده
سوميه/ ااه امك انجي لحست كسي
انا/ بس مناكتهوش
سوميه/ ايوه
انا/ بس انا هانيك كسك الفاجر ده وهفشخ طيزك اللبوة ديه
سوميه بداء جسمها يسيب وتهيج وانا كملت ودخلت لساني جوه كسها وراحت سوميه بعدت عني وقعدت علي طرف السرير رحت انا رافع رجليها ومسكت زبي ودخلتها تاني كان كسها لازج وكله عسل نيكتها بعنف وسرعه ونمت عليها وهي رافعها رجليها وضمها رجليها علي صدرها وقربت من شفايفها ببوسها واسحب لسانها اشفطها وزبي عمال ينيك كسها وسخنت اكتر وسحبتني جامد عليها وكانت بتشدني وانا ازود في نيك كسها لحد ما نزلت شهوتها وراحت بعدتني عنها وغمضت عينيها
ونامت علي ضهرها سبتها نائمه ورحت دخلت المطبخ وجبت عصير ورحت صحيتها وقعدت اشرب انا وهي العصير
سوميه/اتبسط كده لم خلتني انزل وانت منزلتش
انا/هههههه بس احنا كده متعادلين انا نزلت مره قبلك وانتي نزلتي مره قبلي وانا
ماتعودتش اكون مهزوم أو متعادل
سوميه/يعني ايه وعايز ايه
ورحت نائم علي جنبي وخليت سوميه تنام علي جنبها وانا وراءها
ورحت مدخل زبي في خرم طيزها وبداءت جوله جديده في طيزها
وبأيدي بلعب في بزازها وبعصرهم واقفش فيهما ونزلت بأيدي ادعك زنبورها وانيكها في طيزها
وبعد كده نمت علي ضهري ورفعتها قعدتها علي زبي وكنت بنيك طيزها والعب في كسها الظاهر قدامي
سوميه/ارحمني بقي كفاية طيزي
انا/تؤق تؤق انا هخليكي تغرقي زبي بعسلك
سوميه/ بجد تعبت
انا/بس انا لسه ماتعبتش
سوميه/ انا السبب في اللي بعملها في نفسي كسي الهائج هو السبب
انا/ ماله كسك ده جميل
وفضلت انيك في طيزها وافشخ فيها وهي راكب علي زبي زي الفرسة
وبعد كده خليتها تفلقس ودخلت زبي تاني في خرم طيزها وبصراحه هيجت علي طيزها وبداءت اضربها علي طيزها الناعمة وكانت سوميه جسمها ابيض وطيزها حمرت من ضربي ليها وحسيت اني هي سخنت اكتر لم كنت بنيكها بعنف واضربها علي طيزها وكانت بتسرع وترجع بطيزها علي زبي وحطت سوميه أيدها علي كسها وكانت بتدعك كسها بسرعه وزادت اهاتها من نيك طيزها ودعكها في كسها ولاقيت سوميه بتنزل عسل كسها غزيز ولاقيت شلال مايه نازل منها
واترمت سوميه علي السرير وهي مش في وعيها
حاولت اصحيها تاني ماصحيتش قمت أنا وقفت ومسكت زبي وفضلت اضرب عشره ونزلت لبني علي وشها وبطنها وغرقتها لبن وسبتها نائمه ولبست هدومي وخرجت مشيت من عندها
وروحت وكنت مرهق جدا دخلت اوضتي علي طول ونمت زي ما انا بهدومي وآثار نيك وعسل كس سوميه علي زبي
وفضلت نائم اكتر من خمس ساعات ولم صحيت وبداءت افوق لاقيت آثار لبن موجودها علي زبي وكان اللبن لازج وطري مش ناشف زي ما يكون لسه نازل مش من كتير وقعدت افكر هل ده من اثار نيك سوميه اكيد لا ده انا نائم بقالي اكتر من خمس ساعات وده ذي ما يكون طازج لسه كلوتي مبلول طب يمكن أن استحلمت محستش بنفسي اكيد لا لو استحلمت كنت حسيت وصحصحت وبصيت جانبي لاقيت ماما نائمه جانبي
وعرفت اني اكيد ماما دخلت مصت زبي وانا نائم
روحت واخدها في حضني وحضنتها وهي نائمه وخرجت زبي من الكلوت ودخلت زبي بين فردتين طيزها وعلي باب كسها وكملت نوم من التعب لأني كنت مرهق جدا وتعبان بس كان زبي واقف على آخره وانا مدخله بين فخاد ماما ونمنا كده للصبح وانا حاشر زبي فيها

الجزء التاسع

وصحيت الصبح ملقتش ماما نائمه جنبي قومت وبصيت عليها في المطبخ كانت واقفها بتجهز الفطار
دخلت المطبخ وضربتها علي طيزها
ماما / ااااااااااااي
انا / صباح الخير
ماما / في حد يخض حد كده
انا / هو انا عملت حاجه ده انا بصبح عليكي
ماما بتحسس علي طيزها طيب وطيزي اللي ضربتني عليها
وقفت وراها وببوسها في رقبتها وقولتها
انا / بصبح عليها هي كمان
وبداءت الحس في رقبتها وحاضنها وبحسس علي بزازها بأيدي وبقفش فيهما
ماما ونفسها بيقطع وصوتها مكتوم
ماما / طيب يلا اطلع بره خليني اخلص وبطل دلع
انا / طيب ما هو انا لازم ادلعك ياحبيبتي
وسكت ماما واستغربت من الكلمة
وانا كملت بوس في رقبتها وأيدي بتدعك في بزازها وزبي واقف وداخل بين فخادها وحاولت ماما ان تبعدني عنها ولكن انا زادت من الالتصاق فيه وبوس في رقبتها ولافيتها ناحيتي وكان وشها في وشي وقربت اكتر منها وبوستها في شفايفها وكنت بشفط لسانها في بوقي وكان طعم لسانها مسكر جدا وفضلت اشفط لسانها واحضنها اكتر وكل ما ماما تخرج لسانها اشفطه تاني في بوقي وايدي بتحسس علي ظهرها ونزلت بأيدي احسس علي طيزها وقربت بصباعي لخرم طيزها وفوجئت باني ماما مش لابسها اندر وير وبداءت بصباعي اداعب خرم طيزها وابعبصها وببوسها واشفط لسانها وحسيت بماما جسمها ساب مسكت ايدها واقعدتها علي كرسي موجود بالمطبخ وقعدت علي ركبتي قدام كسها وباعدت بين فخادها ولأول مره يكون كسها قريب من عيني وظاهر قدامي كسها الوردي وزنبورها الكبير بالرغم من اني ماما كسها صغننا ولكن زنبورها كان كبير وظاهر اوي وقربت اكتر وكنت كل ما اقرب احس بكهربه بتسري في جسمي واحس اني نفسي اروح علي كسها اكله مش الحسه وبس وفعلا كنت حاسس اني بشوف كسها بالتصوير البطىء ومن لهفتي اني ادوق عسل كسها قربت بسرعه جدا وبداءت اعزف احلي سمفونيها علي شفايف كس ماما كنت بحرك لساني علي شفايف كسها براحه واطلع واقرب من زنبورها بلساني وارجع انزل تاني براحه واكرر اللحس من تحت لفوق واقرب تاني بلساني من زنبورها وابعد وافضلت اداعب شفايف كسها من فوق لتحت والعكس شويه براحه وشويه بسرعه كنت عامل زي اللي بيلعب بيانو لم يحرك صوابعه مرة واحده علي زراير البيانو ويرجع يلعب تاني براحه ومع صوت لحس لساني وبلل كس ماما كنت بسمع احسن لحن صوت لحس كسها
وماما سخنت اكتر ومسكت راسي تقربها من كسها وتشد شعري وتقربني من كسها ومسكت زنبورها بسناني وكنت بحرك لساني علي زنبورها وانا ماسكه بلساني والحركة دي جننتها وحولت انها تبعدني عنها ولكن انا مسكتها من وسطها وكملت مص في زنبورها وعض خفيف لزنبورها وسخنت اكتر وكان كسها بينزل عسله وانا بلحسه واشربه وكان عسل كسها ابيض شفاف ومسكر وفضلت الحس كسها وادخل لساني جواها
ومع كل اللي كنت بعمله في ماما مكنتش سامع غير نفسها واهاتها
ووقفت ماما قدامي وخلتها تنام علي الطرابيزة الموجودة بالمطبخ وخليتها تفلقس ونزلت قعدت وراها وكملت لحس في كسها وكان كسها مفتوح اكتر وهي في هذه الوضعية وكان لساني بيدخل اكتر جواها وبيوصل للقعر كسها
ماما بداءت تتكلم
ماما / كفاية يابيتر ارجوك ارحمني كفاية
وانا سمعت صوتها وهي بتترجاني هيجت اكتر عليها وحركت لساني وقربته من خرم طيزها وباعدت بين فلقتين طيزها ودخلت لساني الرطب المبلول من عسل كسها اصلا وكنت بدخل لساني جواها اكتر وبأيدي ببعبص كسها
وفضلت ماما تترجاني تاني وانا مكمل لحس خرم طيزها ودعك وبعبصه في كسها ولاقيت ماما بتبعد ونامت علي الارض علي ظهرها نزلت انا ونمت فوقها وهعيد من تاني ابداء اداعبها من بزازها وابوسها ولكن لاقيت ماما بتمسك زبي وتحركه ناحيه كسها وبتشدني من زبي عليها اكتر علشان ادخل زبي وفهمت هي عايزها ايه وحركت نفسي لفوق اكتر علشان زبي يدخل في كسها وبداءت انيكها وادخل زبي واحركه جوه كسها ولكن ماما كانت بتحاول تزوق نفسها عليا اكتر وتسرع من حركتها تحت مني وفهمت انه خلاص قربت تنزل عسل كسها وسرعت شويه وانا بنيكها ولاقيت ماما بتشدني اكتر وبتسرع من حركتها وحضنتني وكانت لافها رجليها علي وسطي وبأيدها بتشدني اكتر عليها وسرعت تاني وهي كانت جسمها كل مشدود وشداني اوي عليها
وحسيت بكسها بيقفل ويفتح علي زبي وحسيت بكهرباء في جسمي من رعشتها وهي بتنزل وكانت في قمت نشوتها وحسيت بكسها بيقفل ويفتح بسرعه اكتر لحد ما حسيت ببل علي زبي وعسل كتير نازل بين فخادها وتحت منها وسبت ماما تهدي شويه
ورحت راكب تاني عليها ومسكت زبي بأيدي افرش كسها وبداءت ماما تتجاوب معايا وتأوهاتها تزيد ورحت مدخل زبي تاني في كسها وفضلت انيك فيها وبرضع من بزازها وانا نائم عليها وبعد كده غيرت الوضع ونمت انا علي ظهري وهي ركبت علي زبي من تاني زي الفرسها
وهي كانت فرسها فعلا وكانت بتتحرك براحه شويه وبسرعه شويه
وأنا طلبت منها انه تسرع من حركتها
ماما / تؤق توؤق انا عايز اتناك منك براحه ومش عايزاك تنزل دلوقتي
وفعلا كانت بتتحرك بكسها براحه وتخرج زبي من كسها وتفرش زنبورها علي زبي وكانت لم تدخل زبي تاني تلعب في زنبورها بايداها ورحت انا بعدت ايدها وداعبت زنبورها وهي بتنيك كسها بزبي وراكبها عليه وحسيت اني ممكن انزل لم سرعت هي في حركتها ورحت واقف ونومتها علي ظهرها تاني وقربت من صدرها وحطيت زبي بين بزازها ونكتها بين بزازها ورفعت نفسي شويه ودخلت زبي في بوقها وكملت نيك في بوقها وفضلت ادخل واخرج زبي وحسيت اني زبي هينفجر حاولت اخرج زبي
من بوقها ولكن ماما مسكتني من وسطي ورفعت نفسها اكتر علشان زبي يدخل اكتر في بوقها وفضلت تمص في زبي وتعصر في بيضاني لحد ما نزلت لبني كله في بوقها ومرديتش تخرج زبي غير لم نزلت اخر نقطه لبن من زبي وقومت من عليها وكان اللبن بتاعي بيسيل من بوقها وهي كانت بتمسحه بأيدها وتدعك بزازها وكسها والحركة ديه هيجتني فشخ وخلتني سعيد جدا وانا شايف ماما بتدعك كسها وبزازها بلبني اللي سائل في بوقها وضحكت عليه اووووي وقعدت جنبها علي الارض اتفرج
ماما / بتضحك علي ايه
انا / بصراحه شكلك وانتي كده يموت من الضحك وضحكت تاني
ماما / طيب اطلع بره ومتكسفنيش
انا / مفيش كسوف خلاص انتي بقيتي مراتي وعشيقتي وحبيبتي ومامتي اللي بنيكها رسمي هههههههههه
ماما / بجد بتحبني يابيتر
انا / اوووي اووووي وخدتها في حضني وقعدت احضن فيها واحس علي ضهرها واتغزل في جمالها وماما ساكت بس سعيده من اللي بتسمعها
ماما /يلا قوم علشان اجهز لك الفطار
انا/انتي فطار وغدائي وكل حاجه حلوه لي
ماما /بحب كلامك ولسانك الحلو ده
بس يلا بقي وكفاية
انا/كفاية ايه هو انا لسه شبعت منك
ماما / قوم واخلص علشان مزعلش منك
انا/ هو انا أقدر على زعلك ياجميل حاضر هخرج
وخرجت وقامت ماما حضرت الفطار وقعدت اكل لكن ماما راحت الحمام علشان تستحم وانا قعدت استناها علشان نفطر مع بعض
وجاءت ماما وكانت لابسها اندر وير وعليهما روب حرير وقعدت قدامي علي السفرة ولكن قمت أنا قعدت جنبها وكنت بأكلها في بوقها وبنهزر وامشي ايدي علي فخادها واحرك ايدي علي ضهرها
ماما / كفاية.
انا/ كفاية ايه بالظبط
ماما / اكل شبعت
انا / بس انا لسه ما شبعتش
ورحت قربت منها وبوستها في شفايفها وبحضن فيها
وهي كانت بتحاول تمنعني بس انا مسكتها من ايديها ورحت ناحية اوضة نومها
ماما / رايح بي فين
انا /نفسي من زمان انيكك علي سريرك
ودخلنا ونمت علي السرير بعد ما قلعت الشورت وكان زبي واقف وماما واقف مبهورها بشكل زبي
وجاءت قعدت جنبي وانا نائم علي ظهري ومسكت زبي تحسس عليه وتلعب فيه وتحرك زبي لفوق وتحت وعمالها تلف لسانها علي شفايفها وتبص علي زبي
انا / مصي زبي ياماما
ماما /من عيني يا حبيب ماما
ونزلت بلسانها تلفه علي راس زبي وايدها بتلعب فى بيضاني وكانت بتمص باحترافيها
انا/ ااااااااه اااااااه
ماما /ااااااا امممممم اااااااامممممم طعم زبك حلو اوي
انا/ ده انتي اللي مصك حلوة اوي
ودخلت زبي في بوقها ورحت انا سحبت ماما وخليت كسها عند بوقي ولحست كسها وهي بتمص زبي ولعبت في خرم طيزها وبعبصتها وهي سخنت اكتر وراحت مبعبصاني وحطت صباعها في طيزي ورحت انا بسرعه قلبتها ونومتها علي ضهرها ودخلت زبي في كسها وفضلت انيكها بعنف وبسرعه وارزع فيها وهي سخنت اكتر وكانت بتزق نفسها علي زبي وانا بنيكها وهي سخنت اكتر وفضلنا ننيك في بعض بعنف ونزلنا مع بعض
ورحت بعد ما نزلنا مع بعض ونزلت لبني في كسها قومت وخرجت من الاوضة وسيبتها
وبعد شويه جاءت ماما اوضتي ودخلت عليا
ماما / هو انت زعلتك في حاجه
انا / مفيش حاجه ياماما
ماما / لا في ايه اللي حصل احكيلي مش انا حبيبتك
سكت شويه
ماما / قول بقي
انا / بصراحه مش بحب حد يبعبصني
ماما / عادي يعني الحركة ديه كنت بعملها مع ابوك علشان اسخنه
انا/ بس انا مش بحب كده
ماما / مش هاعمل كده تاني ثم قولي هو في حد عمل ليك الحركة ديه قبل كده
وانا سكت ومش عارف احكي لأمي علي سوميه لم عملت معايا الحركة ديه ولا اسكت لأني مكنتش عارف رد فعلها ايه
ماما / انت ساكت ليه شكل حد عملها معاك قبل كده اوعي يكون ولد حاول يعمله معاك
انا / انتي بتقولي ايه ابنك راجل اوي
ماما / ما انا عارفها بس سكوتك ده بيقول اني في حد حاول يعمله معاك
انا/ خلاص ياماما بقي
ماما / يبقي حد عملها معاك بجد قولي مين
وانا عارف ماما مش هتسكت ولا تهدي غير لم تعرف مين عمل معايا كده وبعبصني
ماما / احكي
انا/ طنط سوميه
ماما / ينهار أبوها اسود احكيلي ايه اللي حصل
وبداءت احكي لماما لم سوميه حاولت تبعبصني وانا زعقت فيها وحكيت لماما علي
كل اللي حصل بيني وبين سوميه وقولتها اني نفسي انيك سوميه معاكي
وماما هائجه لم سمعت حكايتي مع سوميه ونزلت علي زبي ترضع فيه وتدعك كسها وتهيج في نفسها
ماما / بقولك ايه انا عايز اتناك منك بعنف زي ما نكتني من شويه بس مش هبعبصك هههههههههههه علشان متزعلش
انا/ من عيني يالبوتي
ماما / ايوه انا لبوة ومتناكه وعايزها الناس كلها تعرف اني بتناك من ابني
ماما / نكننننني متعني يابني
متع امك انجي
ورحت انا خليتها تفلقس وحاولت اني انيكها في طيزها بس هي رفضت لأني طيزها بكر متنكتش فيها قبل كده
ماما / بلاش هنا علشان خاطري
انا /متخافيش ياماما مش هوجعك
ماما / لا يابيتر مره تانيه نيك كسي بس
ورحت مدخل زبي في كسها وشديت شعرها وماسكها وبرزع فيها وهي تصوت
ماما / نيك متعني ياولا
متع امك حبيبتك زبك جامد اوي
ماما / ااااااه ااااااه دخل زبك يابني اعمل اللي ابوك
مابيعرفش يعمله
يالاهووووووي يااااااني اااااه من زبك اللي جنني ده
ماما / تعالوا ياناس شوف ابني وهو هاري كسي تعالي ياسوميه ياوسخه
انا/ كسك مولع اوي ياماما
ماما / اااااه مولع خالص طفي ناره يابني
وانا عمال ارزع في كسها وأيدي بتحسس علي طيزها الناعمة
وفضلت انيك فيها اكتر من ساعه
وكانت ماما نزلت ثلاثة مرات عسل كسها ولاقيت السرير مبلول من مياه كسها ولم قربت انزل سالت ماما انزل فين
ماما / نزل في كسي عايزها اجيب ليك اخ
انا /هههههههههههه بس ده هيكون ابننا
ماما / اخوك ابنك المهم يكون منك
وفعلا نزلت لبني في كسها
وقمنا وقعدنا مع بعض طول اليوم نهزر وناكل واتحرش بماما
وتطورت علاقتي اكتر بماما وكنت بنيكها علي طول في أي وقت وفي أي مكان في البيت وكنا عايشين زي اي اثنين متجوزين بعض
بس بردك منستش حلمي اني انيك ماما في طيزها وافتح طيزها البكر دي

الجزء العاشر

ومر شهر وانا في أحضان ماما اتمتع بيها ومعاها ولم بداءت الامتحانات لاقيت ماما بتقولي
انها مش هتسمح لي اني المسها غير لم اخلص الامتحانات وفعلا بعدت عن ماما وعن سوميه وممارسة الجنس وخلصت الدراسة
وبداءت اجازه نص السنه وكنت قاعده علي السرير بلعب في الموبيل وزهقان علشان منكتش ماما من اسبوع علشان كان عليها الدروة الشهرية وكمان علشان ماما كانت مش بتخليني انيكها ايام الامتحانات وفي أول يوم اجازه لاقيت ماما داخل عليه اوضتي ومش لابسها حاجه علي جسمها غير بشكير كانت لافاه علي جسمها المبلول علشان كانت لسه خارج من الحمام
ولاقيت ماما جاءت وقعدت جنبي ومسكت زبي بأيديها وبداءت تدعك فيه
انا/ ايه المفاجأة الحلوة دي
ماما / بصراحه زبك وحشني اووي والدورة خلصت وكسي هائج
وكمان في مفاجأة تانيه
انا / ايه هي بقي
ماما / ابوك سافر مؤتمر طبي أسبوعين هانقضيهم مع بعض
انا/ايوه بقي احلي مفاجأة ديه ولا ايه
ماما / طبعا بس لسه في مفاجأة تاني
إنا / ايه هي قوليلي
ماما / تؤق تؤق كل مفاجأة في وقتها
ودلوقتي بقي متع كسي المولع وأجهز لي بالليل
ورحت انا حضنت ماما وفكيت البشكيل من علي جسم ماما ونومتها علي السرير وطلعت عليها وكنت ببوسها واشفط لسانها وانا قلعت وكان لحمي العاري بيلمس لحم ماما العاري وكان جسمي بيقشعر وبحس بكهرباء من لمس لحمها وفضلت ابوسها وبأيدي بدعك في بزازها ونزلت بلساني الحس رقبتها وحلمة ودانها ونزلت الحس جسمها ووصلت لبطنها المسموح من غير اي ترهلات وكنت بداعب سرتها وادخل لساني فيها وماما كانت بتزق راسي لتحت علشان انزل الحس كسها وكملت لحس ووصلت لمنطقه العانة اللي كانت فيها شعر كسها النابت والظاهر وحركت خدودي عليها وحسيت بخشونة كس ماما علي وشي
وحركت لساني علي زنبورها ولاقيت ماما بتتنفض وبليت زنبورها بلساني من بوقي وفضلت أداعب زنبورها ونزلت دخلت لساني جوه كسها ولحست كسها الوردي الصغنون وكانت ماما بتشد شعري وتسحبني عليها اكتر ورحت لافيت نفسي وخدنا وضع 69 ومسكت ماما زبي بأيدها تلعب فيها وبعد كده دخلته في بوقها وانا عمال انيك كسها بلساني وفضلنا نلحس لبعض ونمص لبعض
وبعد كده خليتها تنام علي بطنها وتقفل رجليها ودخلت زبي في كسها الضيق وفضلت انيكها براحه خالص وكنت ببوسها في رقبتها من وراه وبدفع زبي في كسها وكنت كل ما ابوسها جسمها يقشعر وتسحب نفسها من تحتي ولكن أنا كنت راكب عليها ومكنتش عارفه تتحرك
ماما / بيتر بلاش كده جسمي بيقشعر
انا /هههههههههههه حاضر
وسكت شويه وكنت بنيكها بس ولكن رجعت تاني الحس رقبتها من الخلف وانزل بلساني علي فقرات ظهرها وهي كانت بتسيح اكتر
ولكن ماما زقتني من عليها وسحبت نفسها من تحتي وخلتني انام على ضهري وركبت هي علي زبي وفضلت تتنطط عليا وشكلها كان مغري وهي راكب زبي ومالت ببزازها عليا وانا فضلت أرضع منهما وكانت هي المتحكم في النيك تسرع شويه وتقف وبعد كده نبداء من تاني تسرع لحد ما هي سخنت خالص وسرعت اوي في نيك كسها بزبي وكانت بتعصر كسها وتقفل عضلات كسها علي زبي علشان تعصره وكانت حركتها سريعة وده خلي زبي ينطر لبنه فيها وهي في نفس اللحظة اللي كانت بتنزل عسل كسها ونامت ماما علي وباستني في شفايفي
وقامت ماما من عليا وخرجت وبعد شويه خرجت وراءها لاقيتها في اوضتها بتلبس
وخارجها
انا/ رايحه فين ياماما
ماما / خارجها رايحه مشواره
انا / فين يعني
ماما / دي مفاجأة هتعرف بعدين
بس اللي عايزها منك انك تيجي تقابلني عند المول اللي خرجنا فيها قبل كده الساعة تسعه
انا / طيب اوك
وفعلا قعدت في البيت ونمت شويه وصحيت علي الساعة ثمانية بالليل وافتكرت ماما دخلت الحمام اخد شاور وبصيت علي زبي لاقيت في شعر حوالين زبي كان خفيف حلقت زبي ونظفته
وفعلا خدت عربيه بابا اللي كان راكنها علشان مسافر ورحت وقفت قدام المول وقفت خمس دقائق وانا مش شايف ماما ولكن بصيت لاقيت حد بيقرب من العربية وبيشاور لي ببص كويس وركزت لاقيت قمر لابس فستان زفاف ابيض وعاملها شعرها كيرلي مدرج ومكياج كامل ببص اوي لاقيتها ماما
نزلت بسرعه فتحت باب العربية ليها ورفعت ديل الفستان وقعدتها في العربية وركبت انا العربية
انا / ايه المفاجأة الحلوة ديه
ماما / عجبتك المفاجأة
انا / اووي اوووي
بس ليه لابسها فستان عروسه
ماما /علشان انا اللية دي هتجوزك ونكون عرسان
انا/ وانا موافق طبعا انك تكوني مراتي وقربت منها بوستها في شفايفها
ماما بعدتني عنها برومانسية
ماما / اصبر لم نروح بيتنا ويلا اطلع بقي بسرعه علي البيت
وسوقت العربية ووصلنا البيت وانا فتحت الباب ورحت شايل ماما علي ايدي ومشيت بيها لحد اوضه نومها ونزلتها علي الارض ووقفت قدامها وحضنتها وقربت منها بوستها في شفايفها وكنت ببوسها برومانسية عاشق
وقربت منها وهمست في ودنها
انا / انا بحبك اوي ياجيجي انتي مراتي وامي وعشيقتي
ماما / وانت حبيبي وجوزي بحبك اوي يابيتر
انا / وانا بموت فيكي وفي جسمك وشفايفك وعنيكي
بحب بزازك وطعم كسك بحب كل حاجه فيكي
وحضنا بعض اوي
ماما / طيب ممكن تسيبني بقي علشان اغير هدومي
انا/لا انا اللي هاقلعك
وبداءت افك سوسته الفستان وقربت بلساني كل ما انزل السوسته انزل بلساني ابوس مكانها
ونزلت حملات الفستان ولاقيت البرو فقيت قفل البرو وبأيدي مسكت بزازها اقفش فيهما وانا حاضنها من وراها ونزلت بأيدي احسس علي كسها وانا بلحس واعض عض خفيف في رقبتها وضهرها
ولاقيت ماما بداءت تسيح وراحت ماما لافت وقفت قدامها ابوسها ونزلت شويه لتحت أرضع في بزازها وأيدي الثانية بتدعك في طيزها ورحت مدخل ايدي داخل الاندر بتاعها الستان وحاولت اوصل لخرم طيزها بصباعي ورحت مقلع ماما الاندر ووقفت ماما قدامي عاريها ونزلت قعدت تحت كسها ولاقيت كسها اللي كان مشعر الصبح ناعم ومفهوش ولا شعريه
ولحست كسها وماما نزلت اكتر تقعد علي وشي وانا قاعد تحت كسها وكان لساني بيدخل في أعماق كسها وبيلمس منطقه الجي سبوت ولاقيت ماما جسمها ساب
ماما /بيتر تعال علي السرير وراحت ماما نامت علي السرير وكملت لحس كسها
ماما / دخل زبك يابيتر
انا / تؤق تؤق تؤق
ماما / علشان خاطري
انا رفضت وكملت لحس كسها وقررت في نفسي أني اخليها تنزل عسل كسها بلساني بس وحاولت ماما كتير أنها تقفل كسها أو تسحبني عليها علشان ادخل زبي ولكن أنا كملت لحس كسها لحد ما نزلت عسل كسها وغرقت مفرش السرير ونزلت شهوتها بكميه كبيره ولاقيت ماما هديت وعنيها غفلت من قوة الشهوة
ونمت جنبها وخدها في حضني ورأسها كانت علي صدري وكنت بحسس علي شعرها وأقرب رأسها اكتر من صدري
وهدينا شويه ولاقيت ماما فتحت عينيها وقربت من شفايفي وباستني في شفايفي وبداءت هي الجوله الثانية وراحت ماما تداعب شعر صدري الخفيف وايدها بتحركها علي خدودي وبتحسس علي كل حته في جسمي ظاهره قدامها وراحت نزلت ناحيه زبي واللي كان واقف في الشورت وحركت لسانها علي زبي من فوق الشورت ومسكت زبي بأيدها ودخلتها في بوقها وكانت بتمص زبي من فوق الهدوم وزبي شد وعمل خيمه وراحت مخرج زبي وكملت مص ولعب في بيضاني وبلت زبي من بوقها وراحت مفلقسه قدامي وبأيدها فتحت كسها
ماما / يلاياحبيبي كسي بيناديك بصيت علي كسها المفتوح والظاهر قدامي وقربت ومسكت زبي ودخلته في كسها وكنت ماسكها من وسطها وبرزع فيها وكنت بضرب طيزها الناعمة وطيزها حمرت وصوابعي علمت عليها وهي كانت بتزوق نفسها علي زبي وترقص وسطها يمين وشمال وترجع بكسها علي زبي
ماما / ارزع جامد في كسي يادكري
انت اللية عريسي اللية دوخلتي
ماما / ااااي ااااااي اااااه
زبك حلو اوي وهو في كسي
انا / وهيكون احلي لم يدخل طيزك
نفسي اوي انيكك فيها بقي
ماما / حاضر من عيني عندنا خمسه عشر يوم اجازه انا فيهما بتاعتك اعمل اللي انت عايزها بس النهاردة لكسي بس اهريها
واملاءه لبن عايز انام وزبك جوايا وميخرجش مني
ماما / نكننننني اوي
وهيجت اكتر من كلامها وكملت رزع في كسها
وماما نامت علي وشها وجزعها مرفوع وانا راكب عليها ومكمل نيك فيها
وهي من كتر النيك في كسها نامت علي بطنها وانا لسه زبي جواها وكملت نيك ولاقيت ماما كسها بيقفل ويفتح وبترفع جزعها وبترفعني معاها وهي بتنزل شهوتها
وكملت نيك وعسل كسها بينزل وهي بتترعش من النشوة
ونزلت نشوتها وهديت وانا لسه زبي جواها سكت شويه وسايب زبي جواها ولاقيتها هديت رحت رافعها علي زبي في وضع الفارسة المعكوسة كل ده وزبي مخرجش من كسها ونكت كسها وأيدي بتدعك كسها
وفضلنا كده شويه وهي لفت نفسها وزبي جواها بردك وفضلت تنطط نفسها علي زبي
ماما / ااااحيه بالكركديه
انا نزلت مرة واتنين وانت لسه وغيرت الاوضاع وانت لسه منزلتش في ايه يخرب بيت زبك
ماما / اخلص بقي ونزل كسي نشف
انا/ ياسلام انا ابل كسك تاني ورحت رافعها وساحب كسها علي بقي ولحست كسها تاني وبليت كسها من بوقي وبداء كسها ينضح عسلها تاني ورحت واقف
ورفعتها علي زبي وقعدت انططها علي زبي وهي تصرخ
ماما / نزلني مش قادرها
ونزلتها ونومتها علي الارض ورفعت رجليها وكملت نيك فيها وحسيت اني هنزل
جيجي ياجيجي
ماما /عايز ايه مني
انا / انزل فين ياقلبي
ماما في كسي وبسرعه بقي
وسرعت اوي ونزلت في كسها وهي كمان نزلت معايا
وبعد شويه خرجت ماما حضرت العشاء وقاعدنا ناكل مع بعض ونأكل بعض زي اي اثنين عرسان وبعد الاكل دخلنا اوضه النوم تاني ونكتها ونمت وانا زبي في كسها ولبني جواها
صحيت الصبح وانا زبي جواها مخرجش غير لم نزل لبنه تاني فيها وصبحت علي كسها
وقامت ماما دخلت الحمام وانا بعديها وكنا عايشين زي اي اثنين متجوزين انا قاعد علي طول اليوم عاري من غير اي هدوم وزبي ظاهر وطلبت من ماما كمان أنها تقعد عاريه بدون ملابس وكان اليوم كلها ضحك وهزاز ولعب وحب وتحرش بماما او هي تتحرش بي
ونكت ماما ثلاثة مرات في اليوم ده
وعد اسبوع واحنا كده وكل ما تكلم مع ماما في اني نفسي انيكها في طيزها تخاف وترفض
لحد ما في يوم لاقيت ماما بتقولي عندي ليك مفاجأة
انا / ايه هي المفاجأة
ولاقيت ماما بتلف وتفتح طيزها بأيدها وتفرجني علي خرمها
ولاقيت في طيزها خياره رفيعة
انا / ايه ده ياماما
ماما/ كنت بحاول أوسع الخرم بتاعي وعملت كده
النهاردة قررت اني اخليك تنكني في طيزي
انا فرحت جدا ورحت رايح عليها وخليتها تفلقس تاني زي ما كانت بتفرجني وخرجت الخيارة من طيزها وخرج صوت الهواء منها ورحت انا مدخل لساني في طيزها وفضلت انيكها بلساني في خرم طيزها وبأيدي بدعك في كسها وفضلت العب في خرمها بلساني ورحت ماسك زبي بأيدي وبليته من بوقي وفرشت خرم طيزها وحركت علي خرمها وحاولت اني ادخل زبي ولكن مدخلش حاولت تاني دخلت الرأس
ماما / اااااي خرج زبك ااااي مش قادره
انا / ايه ياماما بطلي دلع دي الرأس بس
ماما /بجد مش قادره
انا / امال ازاي كنتي مستحمله الخيارة
ماما /الخيارة رفيعة إنما زبك عريض بلاش ارجوك
وفكرت اني اكيد بما اني ابويا دكتور اكيد في أي مرهم مخدر موضعي موجود
ورحت سبتها ودورت علي مرهم ولاقيت ورحت واخد ماما علي السرير
ونومتها علي بطنها وقعدت عليها ودهنت خرم طيزها بالمرهم ودعكت خرم طيزها بالمرهم ونمت عليها وفضلت أبوسها في ضهرها بلساني واداعب رقبتها وعدلت وضعها ونومتها علي ضهرها ورضعت من بزازها ونزلت لكسها الحسه وفضلت ربع ساعة اداعبها لحد ما المرهم يخدر خرمها
ونومتها تاني علي بطنها وباعدت بين فلقت طيزها ومسكت زبي بأيدي ودخلت راس زبي في خرم طيزها
ماما /ااااي براحه
ودخلت راس زبي تاني جواها وهديت شويه علشان طيزها تتعود وحسيت أنها هديت ورحت مدخل زبي للنص
ماما /. ااااااي اااااه خرج زبك ده
ومسكت ماما من وسطها
وخرجت زبي وبليته من بوقي ورحت مدخله تاني
ماما /. ااااااااي ااااااي برررراحه
بلاش مش عايز اتنك في طيزي
خلاص ياماما بس اهدي ونزلت ادعك في زنبورها بأيدي وزبي جواه خرم طيزها
وكسها سخن اوي ورحت انا بحركة سريعة دخلت زبي في خرم طيز ماما
ماما /ااااااااااي ياطييييزي
وحاولت ماما إنها تهرب مني ولكن كنت أنا متحكم فيها ومنعتها أنها تهرب
ورحت رافع وشها ناحيتي وفضلت ابوسها والعب في كسها وزبي جواها كله
وحسيت اني خرم طيزي ماما اتعود علي زبي ورحت محرك نفسي وبداءت انيك فيها وادخل وأخرج زبي وانيكها براحه
انا/ جيجي طيزك عامل ايه
ماما / اسكت بقي علشان مش قادره اتكلم
انا / طيب زبي حلو وهو جوه طيزك
ماما / اه بس بيوجع
انا / هتتعودي عليه
وفضلت انيكها واحده واحده وخرم طيزها كان بيقفل ويفتح علي زبي وحسيت بماما بتتجاوب وخرم طيزها اتعود علي زبي
وهي كانت بتحاول تقفل وتعصر زبي بخرم طيزها
ورحت انا خليتها تفلقس ودخلت زبي تاني في خرم طيزها وكنت ماسك شعرها وبشدها علي زبي وفضلت ادخل وأخرج زبي وكانت ماما بأيديه بتدعك كسها بسرعه وزادت اهاتها وهيجانها
وحسيت بيها بترتعش وتنزل عسل كسها وكانت بترجع اكتر علي زبي
وتقفل عليها وده خلي زبي يولع اكتر وينزل لبنه في
طيزها
وخرجت زبي وكان اللبن خارج من خرم طيزها وبينزل مثير وشكل خرم طيزها وهو غرقان من لبني كان فشيخ
وقامت ماما ودخلت الحمام وملاءة البانيو مياه سخنه وقعدت فيها تبرد خرم طيزها
ودخلت عليها الحمام وحاولت اني انيكها تاني تحت الدش ولكن ماما رفضت وطردني من الحمام
وحاولت معاها اكتر من مرة بس هي كانت تعبانها فعلا وانا سبتها تنام
واستمرت المتعة مع ماما ومفاجأت ماما لم تنتهي
وقبل أن تنتهي الإجازة ويحين موعد عودة بابا بثلاثة ايام صحيت الصبح عادي وحاولت اني أصبح علي كس ماما بنيكه صباحيه
ولكنها رفضت وطلبت مني أن أكون هادي وأكل كويس واستعد ليوم ممتع ومثير
وحاولت اعرف من ماما ايه المفاجأة اللي جايها
لكن هي رفضت تقول
وعلي الساعة اربعه العصر ماما حضرت الغداء وكان اكل كله بروتين ولحوم وقعدت علشان اكل لاقيت جرس الباب بيرن
وراحت ماما تفتح الباب ولاقيت احلي مفاجأة لاقيت سوميه داخلها
ماما / ايه رايك في المفاجأة ديه
انا سكت ومش فاهم ماما في إيه
سوميه / متستغربش انا هنا علشان أحقق ليك حلمك انك تنيكني انا وامك
ماما / هو انت فاكر اني معرفش انت بتفكر في ايه ده انت ابني حبيبي وسوميه صحبتي هههههههههههه
وقعدنا ناكل وكنا قاعدين سوميه علي يميني وماما علي شمالي وبيتخانقوا علي اللي ياكلني
انا/ براحه كفاية انا كلت
هما الاثنين في نفس الوقت عايزينك تشبع وتأكل علشان تعرف تمتعنا
انا/ من عيني ياشراميط
وبعد ما اكلنا ماما وسوميه دخلوا اوضة نوم ماما وانا قاعد مستني
وبعد ربع ساعة لاقيت ماما وسوميه خارجين من اوضه النوم وهما لابسين ماما لابسه بدله رقص شرقي لونها ذهبي في اسود وسوميه لابسها قميص فيزون مقسم جسمها الكيرفي وطيازها وبزازها الكبار مجسمين
وراحت ماما شغلت اغاني رقص وبداء يرقصها
ماما تهز وسطها وتميل ببزازها قدام وشي وسوميه جنبها بتهز وتميل بضهرها لوارء والاثنين قربوا مني وكانوا بيرقصوا مع بعض ويقربها من بعض يبوس بعض وبعد كده سوميه مسكت ايدي ووقفتني ورقصت وكانت بتفلقس وتهز طيزها وتحركها علي زبي وترقص عليه وماما جنبي بترقص
وقربت مني ماما وهي بترقص وباستني وانا بحاول امسك طيز سوميه واقربها من زبي وسوميه بعدت عني ومسكت ماما ايدي وبداءت ترقصني معاهم وانا واقف في النص بينهما وكل وأحدها تقرب مني وتحك طيزها في زبي وهي بترقص
وكنت كل ما احاول امسك واحد منهما تفلت مني
ورحت قعدت علي الكنبة وسبتهم يكملوا رقص
شويه ولاقيت الاثنين قربوا من بعض اكتر وحضنا بعض وبداء احلي سحاق
سوميه بتبوس في ماما وايدها بتلعب فى كسها وماما حاضنه سوميه وبتبعبص خرم طيزها والاثنين سخنوا
وراحت ماما نائمها علي الكنبة ورأسها علي رجلي ورجليها مفتوحين
ماما / طب تعالي يالبوة الحسي بقي كسي
وراحت سوميه قعدت قدام كس ماما و قربت من كس ماما
وبداءت سوميه بلسانها تلحس كس ماما وانا بأيدي بقفش في بزاز ماما وفضلت سوميه تلحس وانا اقفش وسوميه دخلت صباعها في خرم طيز ماما
واستغربت سوميه
سوميه / اي ده خرمك واسع وراحت مدخل صباعين
اي ده في ايه
ماما / مالك يالبوة
سوميه / خرمك مفتوح وواسع ايه اللي حصل
ماما / البركة في زب بيتر وسع خرمي ونكني فيها
سوميه / بس ايه رايك لم نزل لبنه في طيزك
ماما / جميل اوي وحلوة أحساس الزب وهو بينطر لبنه في خرمك
سوميه/ صدقتيني
ماما / اه يامتناكه صدقت
وكملت سوميه لحس في كس ماما وانا نزلت أرضع من بزازها وسوميه تلحس كسها وتنزل بلسانها علي خرم طيز ماما تلحسها وانا برضع من بزازها
ماما / ياولاد الكلب كفاية
سوميه /لا مش كفاية
ماما /بيتر انا امك حبيبتك
انا / لا هنفشخك
وكملنا انا وسوميه مص ولحس في كسها وبزازها
ونزلت ماما عسل كسها وسوميه شربته وجاءت بستني
دوق عسل كس امك من علي لساني وشفطت لسانها واستمتعت بعسل كس ماما وشهد لسان سوميه
ونزلت سوميه بلسانها تلحس صدري ونزلت علي زبي مسكت زبي بأيدها تلعب فيه وتحسس علي بيضاني ودخلت زبي في بوقها ومصت زبي وقامت ماما قعدت وراء سوميه وهي مفلقسه وبتمص زبي راحت ماما بعبصت سوميه
سوميه/ ااااي براحه علي طيزي يالبوة
ماما / وحيات شرفك يفشخك معايا يابيتر
انا/ طبعا ياجيجي
ونزلت ماما بعبصت في طيز سوميه ولحس في كسها وانا مسكت راس سوميه بأيدي ودخلت زبي كلها في بوقها وكنت بحشر زبي جوه بقها وماما بتهري كسها
وفضلنا انا وماما ننيك سوميه لحد ما نزلت شهوتها
وبعد كده نمت انا علي ضهري وركبت ماما بكسها علي وشي ولحست كسها وسوميه كانت بتمص زبي
ماما / تعالي ياشرموطه مكاني وانا همص زب أبني
سوميه /لا تعالي انتي ياكلبه مصي
معايا زب الخول ده
واتفقوا ماما وسوميه عليا
ومسكت ماما وسوميه زبي والاثنين كانوا بيمص في زبي بلسانهم وكانوا بيحرك لسانها ويطلعوا علي راس زبي لحد ما يقربوا شفايفهم من بعض ويبوس بعض وماما تسحب زبي وتدخله في بوقها وسوميه تلعب في بيضاني وتلحس بيضاني وتشفطها ببوقها وكانوا بيبدلوا علي زبي وسخنها علي بعض وهما بيبوس بعض ماما مسكت راسه سوميه بأيدها وشفطت لسانها وسوميه بتحاول أنها تشفط لسان ماما ورحت انا خرجت من وسطيهما وسبتهما يسخنوا اكتر
ماما نزلت باديها تلعب في كس سوميه وسوميه عماله ترضع من بزاز ماما
راحت ماما نائمه علي ضهرها وفتحت رجليها وطلبت من سوميه أنها تركب عليها في وضع 69وبداءت رحلت السحاق الاثنين بيلحس لبعض وانا قاعد اتفرج ومستمتع بيهما وهما مبسوطين ببعض
وبعد كده سوميه قامت وقعدت قدام كس ماما بكسها وكانوا بيدعك أكساس بعض وكان صوت احتكاك إكساسهم ببعض جامد وهما كانوا ولعوا رحت انا خليتهم هما الاثنين يفلقسوا وبداءت انيكهم
ودخلت زبي في كس سوميه ونيكتها وخرجت زبي ودخلت في كس ماما وفضلت أبدل بينهما وانيكهما وسوميه سخنت اكتر وراحت نامت علي بطنها
سوميه /بقولك ايه يابيتر سيبك من امك اللبوة ديه ونيك كسي بسرعه انا ولعت
ماما / وانا اتفرج عليكي
أنا /لا طبعا ياماما ازاي
روحت منوم ماما علي ضهرها علي الارض وخليت سوميه تقعد علي بوقها بكسها ورحت مدخل زبي في كسها وكنت بنيكها في كسها وماما بتلحس زبي وتبله وارجع ادخل تاني وماما تلحس زنبور سوميه ونيكنه سوميه انا وماما لحد ما سوميه صوته ونزلت عسل كسها
وقامت من علي ماما
وراحت ماما فتحت رجليها يلا يادكري خلصت علي اللبوة ديه خلص عليا انا كمان
ورحت نائم علي ماما ورفعت رجليها فوق ودخلت زبي وفضلت انيكها وسوميه بتشجع
سوميه/نيك قوى نيك اللبوة ديه
اهري كسها بس اوعي تنزل لبنك فيها انا عايز لبنك جوايا
ماما / كسمك ابني هينزل في كسي انا
سوميه /هههههههههههه بيتر دي حبيبي هينزل في كسي انا
انا /متتخنقوش هنزل فيكم أنتم الاثنين
وكملت نيك في ماما ولم قربت انزل خرجت زبي وطلبت من سوميه تنام جنب ماما علي ضهرها ووقفت فوق منهما ومسكت زبي ادعك في ونزلت لبني علي بزازهم وبطنهما
ورحت قعدت علي الكنبة اخد نفسي
وبعد شويه قامت سوميه تلحس زبي وتمصه وزبي وقف تاني وبداءت سوميه تمص وجاءت ماما جنبها ومصوا هما الاثنين مع بعض
وانا قاعد علي الكنبة وفاتح رجلي وزب يوقف قدامها راحت ماما قامت ولفت نفسها ومسكت
زبي بأيدها ودخلته في طيزها وقعدت تنيك نفسها بزبي وكان كسها ظاهر وقعدت سوميه علي ركبتها قدام كس ماما ولحست كسها
ماما / اااااه ياطيزي وكسي
ابني وصحبتي أتفقوا عليا
متعوني وافشخوني ونيكوني
سوميه /كانت بتحب العنف شويه راحت عض امي من زنبورها
ماما/ ااااااااي يابنت المتناكه
سوميه /انا بنت متناكه وراحت عضتها تاني وبأيدها شدتها من حلمات بزازها
ماما/اااااوف ااااااااي ماشي يالبوة
وسوميه كل ما امي تشتمها تهيج اكتر وتقرص ماما أو تعضها وانا كل ما امي تصوت اسخن اكتر واسرع في نيك طيزها وماما تعبت وقامت من علي زبي وراحت سوميه جاءت وقعدت علي زبي وفضلت ادخل زبي في طيزها
وكملت نيك في طيزي سوميه وراحت سوميه قامت من علي زبي
وراحت لفت نفسها وقعدت علي زبي ودخلتها في كسها وماما وقفت فوق رأسي وقعدت بكسها علي بوقي ولحست لماما وبنيك سوميه
وبعد كده روحت منزل ماما تقعد علي زبي وسوميه ركبت علي بوقي ولحست كسها بردك
وسخنت ورحت باعد سوميه عني ورحت واقف ورافع ماما ونتتطها علي زبي وفضلت ادخل وأخرج زبي لحد ما نزلت لبني جواها
وراحت سوميه شربت لبني من كس ماما ورجعت نضفت زبي
وبصراحه الاثنين تعبوني وحسيت اني جوعت طلبت من ماما تحضر الاكل وقعدت جنبي سوميه
سوميه/ انت بطلت تحبني
انا/ ليه بس بتقولي كده
سوميه / نزلت لبنك في كس امك وانا لا
انا/ انتي حبيبتي ولازم انزل لبني جواكي بس اكل وهكمل
سوميه / لا مش قادره اصبر خرم طيزي واكلني
بص انا مش هتعبك نام انت وانا هنيك نفسي بزبك
ونمت علي ضهري وركبت سوميه علي زبي ودخلته في طيزها وكانت راكب زي الفارسة بالمقلوبة
وفضلت تتنطط علي زبي وتفرك وتهز نفسها وانا علشان نزلت مرتين مطول ورجعت ماما من المطبخ وبداءت تحضر الاكل علي السفره
مما / يابت المتناكه اهدي بقي
خلي الواد يأخذ نفسه
سوميه / مش قادره ياجيجي طيزي نار اعمل ايه
ماما / برد لها طيزها يابني
وكملت ماما تحضير الاكل
ماما /طب تعالوا كلو وبعدين كملوا
سوميه/ مش هاعرف اكل وطيزي مشبعتش
ماما /ياشرموطه
وراحت ماما قربت مننا ومسكت بزاز سوميه ورضعت منهما وبيدها كانت بتدعك كسها من قدام وسوميه عمالها تتنطط علي زبي وطيزها بتقفل وتفتح وتعصر زبي وانا مش عارف انزل
راحت خرجت زبي وسوميه مسكتها ومصتها وراحت ماما نامت علي ضهرها وسوميه قعدت بكسها علي بوق ماما ورحت انا مدخل زبي في خرم طيزها وبيضاني مدلدله قدام بوق ماما وراحت ماما ترضع بيضاني وتشفطهما وانا بنيك سوميه في خرم طيزها
وفضلنا كده لحد ما سوميه نزلت شهوتها مرتين وانا مش بنزل
وراحت سوميه قامت ومسكت زبي بأيدها تتضرب لي عشر علشان انزل
كام / يخرب بيت هيجانك اهدي شويه
سوميه/ وشرف كسي مش هسيبه غير لم ينزل في طيزي
ماما / براحتك بقي انا هروح اكل وانتي اتناكي لحد ما تشبعي
وكملت سوميه مص ودعك في زبي وكانت بتشد زبي لفوق بتنتقم مش بتضرب عشره لحد ما سخنت اوي
ورحت خليتها تفلقس تاني ورحت مدخل زبي في خرم طيزها وشدتها بأيدي من شعرها على زبي وكنت بحاول أعصر زبي جوه خرم طيزها وهي بتحاول تقفل وتعصر زبي لحد ما زبي انفجر حسيت اني لبني بيخرج بصعوبة من راس زبي بس كانت كميه كبيره
ونزلت لبني ورحت نائم علي ضهري من التعب وشفت سوميه بتحط صوابعها في طيزها وتأخذ اللبن اللي سائل من طيزها وتدوقها ببقها وهدينا وقمنا كلنا واتعشيني وكملنا سهرتنا بدون نيك لأني ماما من خوفها عليا رفضت اني انيكها أو انيك سوميه تاني
وقضينا السهرة في الهزاز والضحك وبعد ما دخلنا اوضه النوم بتاعه ماما ونمنا مع بعض ونمت في وسطهما وكنا كلنا عاريها واجسامنا عليها آثار المعركة الجنسية
كانت ليله ممتعها وقضينا باقي الإجازة مع بعض انا وماما وسوميه
وكانت احلي إجازة لي
وخلصت الإجازة المدرسية وبابا رجع للبيت وانا رجعت مدرستي وفضلت علاقتي بماما وسوميه زي ما هي ممكن اروح لسوميه وانيكها في بيتها أو أنها تيجي بيتنا وكذلك ماما فضلت انيكها وعلاقتي بيها مستمرة
لحد ما خلصت العام الدراسي ونجحت في الثانوية العامة وقدمت في الجامعة وبداءت مرحله تانيه من حياتي
وديه اللي هاحكيها في السلسلة الثانية

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

جميع الحقوق محفوظه © قصص جنس محارم عربي نسوانجي - Neswangy sex stories

تصميم الورشه