حياه مراهق

0

انا محمد 19 سنه جسمي عادي وزني 75 كيلو ف تانيه جامعه ف كمبيوتر ساينس بس انا هاوي المجامل وال ايثيكال هاكينج ومعايا شهادات وبدرسه المجال وبنزل كورسات من وانا ف اولي اعدادي

مامتي سلوي بيضا 85 كيلو جسمها مظبوط بالسنتي بزاز كبيره اوي وطيزها مظبوطه عندها 45 سنه مش بتشتغل

اختي مريم عندها 24 سنه شغاله مهندسه ديكور وجسمها عود فرنساوي بزاز زي البرتقانه و وسط صغير وطيز مدورهثو

هقصر عليكو وباقي الشخصيات هتيجي مع الوقت

قصتي بدات من 3 اعدادي كنت بعرف اهكر اكونتات انستجرام وسناب شات وكدا وكانت شلتي كبيره وجه ف يوم خالد صحبي ودااقرب حد ليا قالي في واحده صاحبه صحبتي اكونتها مسروق ولازم يرجع وبتاع وهتديك اللي انت عايزو فا قولتلو خليه تكلمني 

البنت اسمها يارا

المهم كلمتني وكانت بتعيط وخدت منها كل الحاجات اللي انا محتاجها وبدات شغل الموضوع اخد مني حوالي 7 ساعات ورجعتو غيرت الباس وخليت الاكونت برقمي والجيميل بتاعي ونمت وتاني يوم صحيت لقيتها متصله فوق ال 20 مره فا كلمتها قولتلها قربت ارجعو خلاص وبتاع

وفوقت وفتحت الاكونت وفضلت اقلب فيه ودخلت علي الشاتات ولقيت في جروب ليها مع اتنين صحابها كنت عارفهم حبيبه وزينه دخلت لقيت كلو كلام سكس وبتاع ومليان صور وفيديوهات ليهم اللي بتبعت نودز ليها واللي اتنين مع بعض وبيلعبو لبعض

وبيورو التالته ومن دا كتير نزلت كل دا عندي ودخلت علي باقي الشاتات ملقيتش حاجه فا كلمتها قولتلها رجعتو واديتها الباسورد واتكلمنا شويه اتعلرفنا علي بعض ولما قالتلي عايز كام قولتلها مش عايز وفضلت تتحايل عليا

قولتلها لا ودا ليه بقا ؟

عشان البنت دي انا عيني عليها من قبلها بفتره ونص اللي اعرفهم نفسهم يكلموها فا انا عملت حساب لقدام

فضلنا نتكلم كذا يوم والبت شخصيتها لذيذه وفي خامس يوم قالتلي ما تيجي اشوفك قولتلها امتي قالتلي بليل قولتلها ماشي وقفلنا ونزلت حلقت وغسلت العربيه وعمتا انا بسوق من اولي اعدادي ومعانا 3 عربيات فا دايما بابا بينزل بواحده فا باخد اي واحده من الاتنين

ورجعت بعدها اخدت شاور وظبطت الدنيا كانت الساعه 7 كلمتها قالتلي بلبس وهخلص علي 8 شوف عايز نتقابل فين قولتلها هعدي اخدك ابعتيلي اللوكيشن بتاعك بعتتهولي طلع بيني وبينها حاجه بسيطه

كلمتني لما خلصت وروحتلها كانت لابسه كروب توب ابيض قصير اوي ومن غير كتف وبنطلون كتان اسود ركبت وروحنا كلنا حاجه وقولتلها نروح فين فا قالتلي اي حته او تعالي نقعد ف اي مكان سوا عادي ركنت ف شارع كدا يعتبر

اغلب اللي بيعطو بيقعد فيه والعربيه اوريدي متفيمه لان والدي رتبه ف الجيش فا واحنا بنتكلم قالتلي هو انت ليه مرضيتش تاخد مني فلوس مع ان كل اللي بتعملهم بتاخد منهم فلوس فا قولتلها اجي دوغري ولا الف وادور قالتلي قول عادي قولتلها انا اصلا عارفك بقالي

حبه وبكراش عليكي قالتلي بجد وبعدها قالتلي عمتا انا سالت كذا مره خالد عليك انك تيجي معاه ومكانش بيرضي للعلم خالد مرتبط بزينه صاحبتها اللي كان ليهم نودز مع بعض

قولتلها يعني انا عاجبك وانتي عجباني فا ايه قالتلي سيب الدنيا تمشي براحتها منستعجلش فا قولتلها ماشي واتكلمنا شويه وجينا نتحرك اروحها مسكت ايدي وفضلنا ماسكين ايد بعض لجد ما وصلنا وقولتلها ينفع اعمل حاجه قالتلي انا كمان عايزه اعمل حاجه

وانا كمان حسيتها عايزه تبوسني قولتلها اظن نفس الحاجه فا شديتها عليا ودخلنا ف بوسه هي مكانتش متجاوبه عشان خايفه وبعدها اندمجت معايا وانا ايدي سرحت علي ضهرها من فوق لتحت لحد اول طيزها وانا نزلت ابوس لحد اول بزها من فوق ومرضتش اكمل ف اول مره


وموبايلي رن وبوستها وهي نازله وروحت اول ما دخلت مكنش موجود حد وطلعت فوق دخلت اوضتي وكان بتاعي واقف وغيرت ونزلت المطيخ لقيت اختي موجوده وانا بغبائي كان في لاف بايت في رقبتي اختي قالتلي ايه دي قولتلها لسعه وبتاع قالتلي دي لاف بايت يا محمد

مين عملهالك فضلت اتوه وبتاع وهي عدت وكانت واقفه ناحيه التلاجه وخدت بالي من لبسها كانت لابسه بنطلون الناعم اوي دا زي الستان ومش لابسه كلوت وفوق توب ابيض حلمتها واقفه فيه فا قولت اجس نبضها اشوف هتعمل ايه لو قربت مع ان الهزار بينا كان عادي ممكن اضربها علي

طيزها او ساعات ككنت بدخل عليها وهي بتغير تكون لابسه برا مثلا فا وقفت وراها ووهي راجعه لزقت ف زبي فا وطت تاني كانها بتدور علي حاجه ورجعت عليه بطيزها وقالتلي عايز حاجه قولتلها هاتي عصير

قالتيلي هات لنفسك

زقيتها بوسطي وانا زبي بين طيزها خدت العصير راحت راجعه بطيزها قالتلي نيم صاحبك دا انا مش الشرموطه اللي كنت معاها

قولتلها ومين قال انها شرموطه

قالتلي يعني انا لو عملتلك لاف بايت زي كدا مبقاش شرموطه قولتلها لا

استنوني في الجزء التاني.......

قالتلي طب تعالي ونشوف 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

جميع الحقوق محفوظه © قصص جنس محارم عربي نسوانجي - Neswangy sex stories

تصميم الورشه