انا وماما و جدتي ـ حتي الجزء الثاني

0

الجزء الأول


البدايه قبل ما اتولد ماما اتجوزت عندها 16 سنه تقريبا زي تيتا بعد 9 شهور انا جيت بعد سنه ماما اتطلقت بابا مضيعش وقت واتجوز وهيا مع اول عريس وافقت وكان عنده 34 سنه يعني في سن تيتا واتخلت عني وسبتني لتيتا اللي بقت كل حاجه في حياتي وكنت بقولها يا داليا أو يا ماما

نسيت اقولك اهم 3 أشخاص في حياتي داليا جدتي و ليلي خالتي وإبراهيم جدو كانو بيعشقوني عشق جنوني وكنت مدلع جدا لدرجة لو جالي شويه برد الاقي داليا و ليلي قاعدين جمبي بيعيطو كاني هموت ماما ساره كانت بتتصل مكنتش بحب اكلمها لاني معرفهاش اصلا اتجوزت وانا عندي سنتين حتي مش فاكر شكلها ولما بقيت 8 سنين اتجوزت ليلي وكنت انا وهيا في الاوضه بنعيط بس اللي مهون الموضوع انها هتسكن بعدنا بشارعين واتفقت معايا أنا كل يوم لازم اعدي عليها أما داليا بقا كانت العشق بالنسبالي بحبها اوي وهيا سابت اوضه جدو وبتنام جمبي كانت تسبني ساعه كل خميس وتدخل عندو وترجع ومنمش غير جوا حضنها لدرجه سعات كنت بنام فوقيها من غير شهوه طبعا تيته طولها 165 سم وزنها 80 صدرها كبير و طيزها كبيره ومدوره جسمها مليان بس من غير كرش وشها جميل اووي


رجعت ماما وعندها بنتين نور وسلمي ٤سنين و3سنين وانا 7 وجت وبتحضني وانا مش حاسس اي حاجه نحيتها ورجعت بتها كان بين بيتها وبيتنا ساعه بالعربيه عدي 5سنين وبقيت 13 سنه وامي كل شهر تيجي تشوفني وكل ما اكبر كنت بحس اني بكرها اكتر خصوصا اليوم اللي بتيجي هيا وبناتها في موقف كنت لسه صاحي من النوم وهيا قاعده مع داليا في الصاله وخارج بالبوكسر لقيتها قدامي هيا وداليا رجعت جري ع الاوضه وزعقت ل داليا قولتلها مش تقولي أن في ضيوف وخرجت لقيت وشها مقلوب وبتقولي انا ضيوف انا امك قولتلها انا معرفقيش وماليش الا ام وحده لو في تانيه فا هيا ليلي وخرجت ومرجعتش الا لما شوفت ان عربيتها مش موجوده دخلت لقيت جدو وداليا قاعدين ولقيت جدو بيقولي انا مسافر ومش هرجع الا لما امنلك مستقبلك علشان متحسش انك اقل من اخواتك قولتلو انتا مربتنيش ابص لحد وانتا مش حرمني من حاجه انا عايزك معايا بس جدو كان بيحبني اوي وكنت بقوله يا بابا ويمكن علشان مخلفش ولاد كان بيحبني اووي حتي البلد كلها بتقوله يا ابو احمد وسافر فعلاً وانا وداليا علاقتنا بتقوي اكتر كل يوم وحبها ليا وحبي ليها بيزيد نسيت اقولكو ان يوم الاثنين بنام عند ليلي علشان جوزها المفروض ينزل يومين او تلاته ورديه ليليه المهم بقيت 14 سنه وجه اليوم اللي غير حياتي لحد الان صحيت من النوم ملقتش داليا روحت لخالتي وفطرت معاها ورجعت كانت داليا لسه مجتش دخلت الاوضه التانيه وريحت ع السرير شويه وصحيت خرجت كان بابا الاوضه مفتوح شويه قربت سمعت اهات مكتومه كنت هجنن ان حد يكون مع داليا قربت لقيتها نايمه ع السرير عريانه وبتلعب في كسها المنظر هايجني وخلاني اشوفها بمنظر عمري ما فكرت فيه لقيتها بتقوم روحت ع الاوضه التانيه وبقيت باصص ع الباب بتاعها لقيتها خارجه عريانه وحطه فوطه ع كتفها لما سمعت المايه اشتغلت فتحت باب الشارع وقفلته ع اساس لسه راجع وندهت عليها قالتلي باخد دش قعدت في الصاله علشان اشوفها وهيا خارجه طلعت لفه الفوطه ع جسمها وشكلها يجنن روحت قايم بسرعه وخدها في حضني وقولتها ايه الجمال دا كلو


قالتلي و**** يا بكاش

المهم اللي حصل دا كان عادي بينا بيحصل اكتر من كدا لكن المرادي كنت بقولها غير كل مره واحساسي بالحضن غير كل مره

قاعدنا شويه واتغدينا وخرجت اقعد مع صحابي قالتلي متتاخرش

احنا متعودين ع الساعه 10 نشغل فيلم وبعدين نلعب شويه كوتشينه الغريب اني عمري ما كنت بزهق من القاعده معاها

وعديت ع داليا كالعادة وقعدت معاها هيا وحسين جوزها وطبعا كنت ادخل ليلي وخداني في حضنها طول الوقت وحسين شايف كدا من وانا صغير يوم ما اتجوزو كان يقولي مشفتش واحده بتحب ابن اختها كدا

ليلي راحت مزعقه معاه وقلتلو دا ابني 8 سنين نايم في حضني واكتر حد بحبه في الدنيا حسين بيقولها اكتر مني قالتلو واكتر من امي ضحك وانا ضحكت واخدتها في حضني جامد ورجعت البيت ودي الليله الموعوده

اسف اني طولت في التفاصيل بس انا بحكي الحكايه زي ما حصلت بالظبط

انا طويل ابيض وعيوني ملونه وجسمي حلوه لان كان في اتنين ستات مهتمين باكلي وصحتي بطريقة غير طبيعيه وعديت ع صيدلية بعيده ع منطقتنا وكتبت في ورقه ع برشام فياجرا وقولت للدكتور بابا بيقولك هات العلاج دا وانا ماشي واخد القرار اني لازم انيكها مش قادر صورتها مش مفرقاني ونفس الوقت خايف انا بحبها ومش هاستحمل اني اخسرها بس بقول لنفسي انتا اغلي حد عندها حتي لو محصلش مع الايام هتنس الموضوع

المهم رجعت البيت وداليا بصالي وتقولي الساعه 11 قولتلها قعدت مع ليلي شويه قالتلي هو كل يوم ليلي

لاتها زعلانه رحت مشغل أغنيه بتاعت صابر الرباعي اجمل نساء الدنيا ومسكت ايدها وحضنتها وبرقص صولو معاها

ولقتني ببص في عنيها وروحت مقرب شافيفي منها بوستها بس مش زي كل مره المرادي بمص في شفايفها فضلت شويه لهيا بتبعدني ولا بتبدلني وبعد شويه بدأت تمص شفايفي كنت هاطير من الفرحه انا اصلا مش عارف تأسير البرشامه اللي خدتها لو منكتش بس فضلنا سرحين في مص الشفايف وقت طويل بدون ولا كلمه خدتها ع السرير قلعتها قميص النوم والسنتيال ونامت ع ضهرها وانا بالبوكسر بس روحت ع بزازها برضع فيهم زي المجنون ارضع في واحد واقفش في واحد نزلت لحس في بطنها ونزلت ع كسها قلعتها الكلوت وفضلت الحس فيه وهيا اهات خفيفه وتزوم براحه واقل من دقتين كانت مايتها ع شفايفي

روحت مدخل زبري كل فيها اتنفضت وقطعت الصمت وقالتلي ايه اللي انتا حطه جوا قولتها بتاعي قالتلي ازاي الحجم دا

اطمنت ان هيا مش زعلانه وكملت نيك


وهيا اه ااه اااه اه اااه حلو اوي يا حبيبي خليك متنزلش دلوقتي كمل اااه يا حبيبي زبرك حلو اوي هيموتني اه اه اه يا حماده نيك قوي نيك نيك داليا حبيبتك اه اااه اه اه ااه اه اه

روحت مبدل ع الوضع الكلب راحت مسكه زبري مصاه اقل من دقيقه فضلت ارزع بكل قوتي وزبري بيحفر كسها وكل خمس دقائق مايتها تنزل مع اهات كانت مخلياني في قمه الهيجان وطلع زبري انشفه وانشف كسها من كتر العسل بتاعها وارزع تاني وهيا هاتموت المتعه ونيمتها على جنبها راحت عملت نفس الحركه مع تغير كل وضع تمص زبري كام مصه ودخله في كسها وهيا اه اه يا حماده عمري ما تمتعت كدا في حياتي انتا مش هاتسبني صح مش هاتبعد عني ع الاقل 10 سنين الجايين قولتلها يا حبيبتي عمري ما هسيب كسك لو عندك 100 سنه قالتلي ايوا حبيبي ما تسبهوش خالص لحد ما اموت عايزه ابقي في حضنك

قالتلي مش عاوز تجرب حاجه حلوه قولتلها ايه راحت مصت زبري و قالتلي حطه في طيزي الكلام بتاعها ونبره صوتها كانت مجنناني قالتلي حبيبي براحه ووحده وحده بدأت ادخل الرأس وبعدها النص وبعدها استعجلت ورزعت كله راحت مصوته وانامن سخونه طيزها مكملتش دقيقتين في طيزها وكنت منزلهم وهيا في عالم تاني قالتلي خليه جوه سايبه لما يطلع لوحده

بعدها سندت ضهري ع السرير جت حطت راسها على صدري وبعدها راحت بايسه شفايفي وقالتلي بعشقق قولتلها وأنا بموت فيكي قولتها مش تقومي تجبيلي عصير قالتلي من عنيا يا روحي وانتا ابني كنت بجبلك اي حاجه تتمناها دلوقتي انتا ابني وجوزي وجت وسنده راسها ع بطني ولفه ايديها حولين ضهري و طيزها قدام عيني وشكلها يجنن قالتلي مش هانقوم نستحما قولتلها هيا هانستحما ونرجع ننيك تاني

راحت مبرقه قالتلي هو انتا هتنيك تاني دلوقتي قولتلها لحد الصبح دي دخلتي هنيك مرا واحده ابتسمت ابتسامه سكسي

قالتلي تعرف أن جدك عمره ملحس كسي إحساس روعه كل اللي انتا عملتو حسسني ان اول مره اتناك في حياتي شدتها لفوق بقي بزازها ع صدري وشفايفي بتاكل شفايفها ومص لسانها وتمص لساني جاي اعدلها علشان انيكها قالتلي لا سبني انا فضلت نايم ع ضهري وهيا نزلت مص في زبري وبعدها راحت طلعت عليه وفضلت تتنطط ع زبري وتقول ااه اااه اه رأيك يا حبيبي في مراتك مبسوط اااااااااه ااااااه


اه يا حبيبي زبرك هيجنني هايموتني من المتعه بحبك اووي وانا في عالم تاني من حركتها وطيزها اللي بتترج وهيا قاعده علي زبري

قولتلها حبيبتي داخليه في طيزك علشان افشخها راحت ضحكت وقالتلي عجبتك قولتلها جننتني قالتلي دا زبرك اللي يجنن اه اه يا حماده اه اممم ااه اه اممم ااااااااه بعشقك يا قلبي راحت نزله مصاه وطلعت بطيزها لحد ما دخل كله وفضلت ترقص بطيزها عليه وانا من الهيجان راحت رافع ضهري ويقيت حضنها ونازل عض ومص في بزازها وهيا بدات تصرخ من المتعه وطلع اصوات انا مش عارف أكتبها دي تتسمع بس كفيله تخلي الواحد يجيبهم ع نفسه روحت منيمها بجنب ورافع رجل ع كتفي ونازلت رزعه في كسها مع صريخ منها راحت كاتم بقها حسيت انو بقا عالي اوي راحت مسكه أيدي تبوس فيها ودخل صوبعي في كسها و ايد التانيه بتقفش في بزازها اللي زي الجلي وروحت مطلع زبري بسرعه ونطرهم ع بزازها

راحت ضحكه بلبونه وتقولي بتنطرهم ع بزاز امك

بضحك وببص ع جسمها قالتلي و**** ما في تاني النهارده

قولتلها نزلتي كام مره قالتلي من كترهم بطلت اعدهم

وقامت جري ع الحمام وقفلت من جوا

وانا مع نفسي مش مصدق اللي حصل وحاسس اني في حلم وهصحي ألاقي كل دا محصلش بعدين طلعت من الحمام ومنظرها تحفه فنيه قدامي

بس قولت لنفسي كفايه النهارده


جت جمبي وقالتلي عايزين بكرا نروح أكشف عليك قولتلها هو انا عيان قالتلي ماينفعش في السن دا يكون حجم زبرك كدا نروح نعمل تحاليل ونطمن وهيا بتقول كدا افتكرت لما نبقي واقفين انا وصحابي بنتصير في المبوله في المدرسه وزي اي ولاد عنينا بتيجي ع بعض ماكنش حد فيهم زبره حتى قريب من حجم زبري بس ما داليا قالتلي كدا خوفت يكون عندي روحنا المشكله كانت دكتوره امراض تناسلية

انا اتكسفت وقعدت برا وتيتا هيا اللي بتكلمها ندهت عليا دخلت ورا ستاره وكنت هاموت من الاحراج

الدكتوره سألتني بتحس بأي وجع في اي جزئ في المنطقه قالتها ولا اي حته في جسمي

قالت لداليا هو مفيش حاجه بس لو عايزه تطمني اكتر هتعمل تحاليل ددمم وغدد عملناها ومطلعش عندي اي حاجه بس داليا اصلا بتخاف عليا جدا

ودا مش دلوقتي طول عمري معاها لو صباعي وجعني بتبقي عايزه توديني للدكتور المهم حياتنا ماشيه ولا في الاحلام وبنجرب اي حاجه وكل حاجه وبقالنا سنه عدت كانها اسبوع كل يوم لازم نعمل واحد والخميس نعمل اتنين وكنت متفق معاها ع كدا رغم انها كانت عايزه يبقي 3 ايام بس في الاسبوع علشان صحتي بس وافقت بس كانت بتهتم بالاكل اووي واني لو مش هاكل كويس مينفعش يبقي كل يوم

وجت ماما الزيارة المعتادة التقيله ع قلبي دخلت سلمت عليها بالايد ومباعد جسمي علشان متحضنيش

اقولك بقا ع ماما اللي ولدتني تشوفها تقول دي مش من كوكب الارض مشفتش جمال جسم ست زيها ولا حتي في افلام السكسي وشها جمال مش موجود مبحسش انها مصريه احنا كل عيله تيتا عنيهم ملونه من العسلي الفاتح للاخضر معادا ماما عينها زرقاء مع بياض داليا مع طيز مدوره ومرفوعه وصدر واقف مش محتاجه تلبس سنتيال علشان يبقي مرفوع تحس انو قطعه مظبوبه في جسمها مش مدلدل ولا 1 سم خياليه مع ذلك مش طايقها وكنت خارج قالتلي لو سمحت يا حماده عاوزه اتكلم معاك شويه جيت قعد قالتلي لا مش هنا ركبت معاها العربية وقعدنا في كافيه هادي


وقالتلي انتا هتفضل تعاملني كدا لحد امتي

قولتلها لحد ما اموت

قالتلي للدرجادي بتكرهني

قولتلها وانتي عاملتي ايه يخليني احبك

ايوا بكرهك انتي وعيالك ونفسي متجوش بيتنا تاني

انتي انسانه انانيه رمتيني وانا عندي سنتين علشان راجل كنتي اول مره تشوفيه انا عملتلك ايه علشان تعملي في كدا

بس عارفه الحمد**** انك عملتي كدا لاني الحب اللي اتحبيته من ماما داليا و ماما ليلي انتي يا مدام ساره ماكنتش تعرفي تدهولي

حسيت لما قولت ماما داليا وماما ليلي وانتي يا مدام ساره اني دبحتها

ودموع بدأت تنزل من عنيها وحسيت اني بنتقم منها

قالتلي انا لما اتجوزت ابوك كنت عيله وبهدلني واتطلقنا وقالي انتي ست متتعشريش بعيد عن الموضوع

،،( انا مش عارف مين يجوز ساره ويطلقها )

وقالي ابقي شوفي مين يتجوزك

( اكيد بابا كان شارب حاجه)

وبعدها بسنه كان متجوز انا قولت اول عريس يتقدملي هوافق عليه عند في ابوك ولما جالي قالي احنا هنسافر سنه ونرجع ومينفعش ابنك يجي معانا فأنا قولت مش مهم سنه ونرجع واخدك بس السنه بقوا ٥ سنين

بعد شهرين من الجواز خدتي شنطتي وطلعت المطار كنت عاوزه اجيلك باي طريقه

لما وصلت المطار كنت نسيت الباسبور

والفلوس رجعت تاني مكنش لسه رجع من الشغل فضيت الشنطه وقولت استحمل

واليوم اللي فارقتك فيه الضحكه فارقتني لحد الان وعدت السنه واترقي من مهندسي لمهندس المشروع كله ومعاملته معايا كانت احسن معامله وكان مغرقني هدايا ومجوهرات وفسح ومع ذلك مشلش حزن فراقك وكنت كل ما اتصل مترداش تكلمني حتي ماما مسمعتهاش منك من ساعت مقولتهالي وانت صغير لما خلفت نور اتشغلت بيها شويه وبعدها بسنتين جبت سلمي وقولتله انا مش قادره انا لازم انزل مصر واجيب ابني قالي حاضر وهانزل معاكي بس استني سلمي شويه دي لسه مولده وعدت سنه وقالي المشروع فاضل فيه ٩ شهور وهننزل مصر وافتح شركه ومش هنحتاج نرجع تاني استحملت وكنت بعد الايام ورجعنا وانا بحلم بالحضن اللي بقالي ٥ سنين مستنياه ولما جيت وحضنتك لقيتك متعرفنيش وعندك حق في اللي عملته واللي بتعمله معايا ولقيت ماما و بابا مش ناويين يرجعوك ليا ولقيتك متعلق بيهم بجنون قولت اصبر ووحده وحده ارجعك ليا لقيتك كل زياره ليا بتبعد عني اكتر وكل محاول قرب انتا بتبعد بقالي ٨سنين بحاول قربلك وانتا مش مديني اي فرصه اني اعوضك عن ٥ سنين انا عارفه اني غلطت لان بعد متجوزت ابوك مجاش في خيالي ولا ثانيه قولي اعمل علشان تسامحني

انا لقيت نفسي لاول مرة في حياتي متعاطف معاها وصعبانه عليا دموعها اللي غرقت وشها

لقيت نفسي بقولها خلاص والايام بتنسي حسيتها ابتسمت وكان الامل رجع ليها


رجعنا البيت وطلعت من شنطتها علبه وقالتلي دي هديه ومترفضهاش علشان اعرف أن دي بدايه جديده ودخلت وهيا رجعت فتحت العلبه لقيت ايفون 5 الجديد كنت فرحان اووي

في حاجه انا مقولتهاش بابا من بعد مطلق ماما كل شهر بيبعتلي فلوس وكل شويه كنت بزوره ومي مراته كانت حتت سكر معايا كانها امي وتتحايل عليا علشان ابات عندها واختي منه متعلقه بيا جداا يعني علاقتي بابا طول السنين مكنتش مقطوعه

وطبعا ليلي كان لو عدا يومين مرحتش كانت تيجي البيت تعمل مصايب ومفيش اسبوع عدا الا لما ابات عندها يوم رغم ان داليا كانت بتتخنق بسبب اليوم دا

(انا عارف اني بطول في حجات متهمش اللي بيقرا بس انا مش بكتب قصه انا بكتب اللي حصل معايا)

جينا اللي وكالعادة اجمل ست واجمل قميص نوم واول ما دخلت الاوضه احلي ابتسامه وقبل ما اوصل السرير كانت قدامي بتقلعني هدومي والعلاقة بينا كل شئ مباح وقلعتها قميص النوم وطبعا احنا لغينا ان بعد ٩ بالليل مفيش سنتيال ولا كلوت يتلبس وراحت نزله ع ركبها ومسكت زبري مص بس بقي في احتراف وتنزل تلحس بضاني وتطلع ع طرف السرير وتفتح رجليها وانا قاعد ع ركبي بأكل كسها مش بلحس واشفط زنبورها في بوقي و هيا اااه يا حبيبي الحس كمان لازم انزل قبل النيك وافضل الحس واكل في كسها لحد مانزلت ع شافيفي وبقيت اشربه وادخل لساني اجيبه من جوا في بوقي

روحت قايلها جبتيهم جوا بؤقي يا شرموطه تقولي اه يا قلب الشرموطه ووقت النيك بتكلم بلبونه ورحت قايم وهيا ع طرف السرير وفاتحه رجليها اشدها واخلي طيزها ع نص السرير وأبدا الرزع واسمع احلي صوات واهات اقولها ايه يا متناكه مش قادره تقولي احا هيا مين دي اللي مش قادره دانا هخليك تزحف دلوقتي قولتلها انا الكلام تقولي طب يلا وريني زبرك وافضل ارزع حلو يا لبوه اه اااه اه اه اه اه ااه اااه اه وجعك يا متناكه يا شرموطه

ورحت طالع ع السرير مسكته مص ورحت قاعد وفارد رجلي وهيا طلعت علي زبري وبقيت ماسكها من طيزها اول ما ترفع نفسها اروح رزعها ع زبري وهيا كمان يا حبيبي نيك قوي نيك جامد افشخ الشرموطه المتناكه اللبوه بتاعتك افشخ كسها ابن المتناكه اللي مبيشبعش منك اضرب بزبرك وفضلت ارزع بايدي ع طيزها تقولي اضرب طيزي بنت الوسخه خليها بلون الدم اضرب جاااااامد يلاا احااا احااااا كسي ولع كمان عايزه أنزل عشر مرات النهارده انا هايجه اووي النهارده عاوزه اتناك كتير النهارده يا قلبي عاوزه ٣ أو ٤ أو ٥ هاموت ع زبرك خدي يا بنت المتناكه يا شرموطه مطلعه ولطشها بالقلم ع وشها قالتلي احا انتا بتضرب جمب واحد واحد ع الناحيه التانيه بسرعه وراحت فتحه بؤها وقبل ما أنزل راحت وخده زبري في بؤها وطلعتلي لسانها توريني اللبن وبلعته وقالتلي خدته في بؤي علشان مفيش نقطه تضيع مني وراحت مسكه زبري تمصه وتنضفه


جيا بيساني في بؤي بوسه سكس عضت شفايفي ودخلت لسانها جوه بؤي

وقالتلي امرك عاوز خدامتك وخدامت زبرك تعمل ايه تأكل ولا تشرب قولتلها العصير بتاعي يا كسمك بسرعه وقامت وجت ادتني العصير وانا فارد ضهري نامت ع بطنها ومسكه زبري قاعده تبوس في مش بتمصه بتبوسه وبتقوله اه يا حبيبي انتا رجعت لكسي الحياه

انا ببصلها وبضحك علي اللي وصلناله ورغم طريقتنا في الجنس

بس

قدام الناس ام وابنها طبيعيين

بقولها داليا انا بقالي يومين مرحتش لليلي

هتيجي بكره تتخانق انا اول ما اصحي هاروح ليها قالتلي كسمها هيا اشترتك مش عاوز تروح متروحش وخليها تفتح بقها

قالتلها داليا متكلميش كدا عليها

قالتلي ياسلام وانتا محموق ليه كدا

قولتلها انتي عارفه هيا بالنسبالي ايه

قالتلي ايه

قولتلها بطلي رمي كلام الحريم

انتي اغلي حد عندي في الدنيا بس برضو ليلي تاني اغلي حد عندي

قالتلي خلاص خلاص يلا نكمل

قولتلها لا هنام

قالتلي علشان المتناكه هتبوظ اليوم روحت لطشها قلم وسبت الاوضه وروحت الاوضه التانيه جت وريا مسكت ايدي قاعده تبوس فيها وقالتلي غصب عني بغير عليك اعمل ايه

طب ارجغ اوضتنا هتسيب مراتك تنام لوحده

الموضوع غريب واحد عنده ١٦سنه متحكم في ست عندها ٥٠ سنه ومتكسرلوش كلمه


ورجعت الاوضه ونايمين ملط والبيت يتفتح الصبح وتدخل ليلي وتشوف الوضع وتخرج وتقفل الباب وتمشي وصحينا وطبعا من التعب محسناش بحاجه

وقولتلها انا رايح افطر مع ليلي لقيتها لويه بوزها قولتلها تاني

قالتلي خلاص مفيش حاجه متتاخرش ع الغدا

روحت ليلي فتحت وبتبصلي وتضحك وانا مش فاهم عامل حسابي انها هتتخانق

بقولها في ايه

قالتلي كبرت اووي يا حماده

قولتلها ازاي يعني

قالتلي بعدين تعالي نفطر

اكيد انتا ميت من الجوع

بقولها هو في ايه كلامك غريب

قالتلي اكيد مكلتش من امبارح

حسيت انها زي ما تكون عارفه حاجه بس هتعرف منين

قالتلي بكرا جاي تبيت معايا ولا ايه

قولتلها وأنا من امتي بنسي اليوم اللي ببيت فيه


قالتلي انا قولت افكرك يمكن تبدأ تنسي ليلي

انا الكلام مش مريحني وطريقتها مش طبيعيه

ومش عارف ارد عليها

رجعت البيت ودماغي وقفه انا عارف ليلي اكتر من نفسي

داليا بتكلم فيا وانا مش سامع ولا فاهم بتقول ايه المهم تلفوني رن الو

ساره ، ازيك يا حبيبي عامل ايه

قولتلها تمام الحمد لله

قالتلي انا عزماك ع الغدا ممكن

قولتلها تمام بس مش في البيت

قالتلي لأ بره البيت

انا وافقت علشان اهدي دماغي شويه

عدت عليا خدتني وروحنا مطعم واكلنا

وخرجنا اتمشينا بالعربيه وبعدها نزلنا نتمش ع رجلنا وهيا حطه ايدها في دراعي وحاسس الناس كلها بتبص عليها

قولتلها بتدايقي من بص الناس عليكي

قالتلي لأ اتعودت وكدا كدا الناس بتبص

ع اي وحده

بس انا كنت مبهور بجمالها وثقتها في نفسها وشخصيتها يمكن علشان كنت بكرها أو مش بحبها مكنتش بشوف اللي انا شايفه

خلصنا الخروجه وجت وصلتني

قولتلها ماما شكرا ع الخروجه و ع الايفون

اول ما قولتلها كدا حضنتني جامد وبتبوسني

وقالتلي قلها تاني

بقولك شكرا

هيا لا لا مش دي

قولتلها ماما

قالتلي ياه بقالي ٩ سنين بجيلك علشان اسمعها منك لو مره

قولتلها يا ستي اتصلي بيا واسمعيها كل يوم

نزلت بقولها مش هتسلمي ع داليا قالتلي لا انا عاوزه كلمه ماما تفضل في ودني


قولتلها ماما خدي بالك من نفسك

وبصراحه انا مش بقولها علشان حاسسها بس علشان افرحها زي ما بتفرحني

داخلت داليا والبوز ضارب

قالتلي اتغديت قولتها اه ومدخلتش ليه قولتلها عندها مشوار

قالتلي هاتسبني امتي وتروح تعيش معاها وبتقولها والدموع في عينها

ضحكت ع غيرتها قولتها لو الدنيا كلها في كفه وانتي في كفه هختارك انتي

جت حضنتني اووي وقالتلي انا عمري ما حبيت حد زيك حتي من قبل العلاقه

قولتلها وانتي عارفه انك اهم حد في حياتي بس بتدلعي

ضحكت وقالتلي لو مدلعتش عليك هدلع ع مين دخلنا الاوضه وقالتلي ايه دلوقتي

ولا كمان شويه قولتلها مش لازم النهارده

قالتلي نعم يا روح امك قولتلها بهزر قالتلي ايوا كدا اتعدل دخلت ومحصلش جديد عن اليوم اللي قبله تاني يوم روحت لليلي اوصفلكو ليلي طيز رهيبه سكسي موت بس بزازها صغيره خالص وكنت بستغرب جسم جامد اووي واوحش حاجه فيه البزاز

روحت لبسه قميص نوم بس غير القمصان اللي اعرفها اللي لبساه دا ميتلبسش قدام ابن أو أخ ولا حتي اب دخلت منظرها متعب ومشيت قدامي لانها عارفه نقطه قوتها فين

دخلنا الاوضه كالعاده وشغلت فيلم بس رومانسي ولاحظت ان مفيش اسم قناه يبقي متشغل من ع فلاشه بس قولت اصبر للاخر بتفرج في مشاهد جنسية صريحه وهيا نايمه ع صدري واكيد شايفه زبري وبدأ يتحرك

ومره واحده لقيتها بتقول انا مش قادره اصبر اكتر من كدا وراحت ع شفايفي تمص فيها وانا سابت مش بعمل اي حاجه

وبعدها بقولها في ايه يا ليلي قالتلي عايزاك بحبك بقالي سنتين نفسي في اللحظه دي

وطلعت زبري من الشورت وبتحطها في بقها راحت شادد نفسي منها مش عارف ليه

لقيتها بتقولي هيا داليا احلي مني ولا انتا بتحب الكبار سكت وطلعت قعدت في الصاله بفكر اعمل ايه

معقول تكون داليا حكتلها بس مش ممكن تعمل كدا لقيتها جاتلي وبتقولي حبيبي محدش حبك في الدنيا قدي انا يوم فرحي كنت بعيط علشان هبعد عنك لما جات البيت وشوفتك مع داليا رجعت البيت منهاره وحسه انك خنتني


حبيبي افضل مع داليا براحتك بس تبقي معايا انا كمان وراحت طلعت ع شفايفي تبوس فيها المرادي انا مقومتش ومسكت شفايفها قطعتها وهيا بتقولي شلني لحد اوضه النوم شلتها ونزلتها ع السرير ونزلت ع كسها اللي كان بيلمع ولونها القمحي الفاتح وجسمها الناعم اووي مفيش شعرايه واحده في جسمها الاملس وهيا مع اللحس اهات مكتومه وقبل مدخل زبري قالتلي هات البوكسر بتاعك وراحت حطاها في بوقها واول مدخلته في كسها لولا البوكسر اللي في بؤها كانت العالم كله سمع صرختها وانا نازل فحت في كسها وهيا بتزوم ومش قادره تشيل البوكسر علشان هانتفضح الفرق اني مش جديد في النيك زي ما كنت مع داليا دلوقتي بقالي سنتين بنيك داليا المهم هديت الرتم بتاع النيك شالت البوكسر وقولتلها حلو يا متناكه

ابتسمت وقالتلي حلو اوي يا حبيبي

بدأت اسرع وبدأت تاخد ع زبي وتزوم وتتلبون وانا اسرع وهيا اه اه اه ااه اااه اه يا حماده عاوزه اتناك منك من زمان متع لولا حبيتك قولتلها وايه تاني حبيبتك وروحك وعمرك وقلبك قولتلها بس كدا

قالتلي وشرموطك ولبوتك ومتناكتك انيك يا حماده نيك كسي اوي بينزل كتير اوي عاوزه أنزل كمان غير الوضع ياروحي وعملت وضع الكلب وقبل منيكها قاعدت ارزع علي طيزها وهيا تصوت بس بمنيكه قولتلها فاكره يا لبوه وانا صغير لما كنتي تنامي ع بطنك واقعد ع رجلك وأفضل اطبل ع طيزك وتقوليلي اوعا تقول لحد إللي بتعمله دا ولا حتي داليا

قالتلي وانتا سعاتها قولتلي منا بردو بطبل ع طيز داليا دا دي الطبله الكبيره وانتي الطبله الصغيره ساعتها حسيت اني هيجي اليوم اللي احنا فيه دلوقتي بس مكنتش اعرف ان داليا هتسرقك مني وفضلت انيك وهيا تصوت وتقولي كمان عايزه كمان انا متناكه اوي وشرموطه ولبوه لزبرك افشخني

قولتلها جه الوقت اللي انيك حبيبتي

راحت قامت جريت وراحت قاعده ع الأرض وتقولي لا يا روحي علشان خاطري دي مش مفتوحه قولتلها حلو يبقي ليا نصيب افتحها بنفسي

قالتلي زبرك مش هايفتحها دا هايفشخها

روحت شايلها واحنا معادين جمب التسريحه راحت وخده ازازت الزيت

وقالتلي اصلا مكنتش هاسيبك غير لما تفتحها حتي لو هتقسمها نصين ياروحي وكانت طيزها ديقه وجميله اوي فضلت ١٠ دقائق لحد مظبطها وهيا مكانتش مستحمله ودلوقتي أنا نايم ع طيزها ومبتحركش علشان طيزها تاخد ع زبي


لحد ما قالتلي ايه تعبت ومش قادر

قولتلها جبتيه لنفسك يا بنت المتناكه

قالتلي متناكه بس دا متناكه وشرموطه وسخه وعلقه ولبوه نيك بنت المعصره انا عارف انها قصدها شتايم ع داليا بس انا في عالم تاني مع طيزها

بس اليوم دا غير فيا حجات مش مجرد اني بقا عندي اتنين ستات المشكله بقيت عاوز اجرب كل النسوان نرجع لليلي اللي بقيت شايلها علي زوبري وهيا هتموت من المتعه وانا بمص بزازها الصغيره وبعض حلمتها زوبري في طيزها وبمص بزازها وهيا بتلعب في كسها روحت منزلها قدامي ورحت ناطر ع بؤها وشها راحت غسلت وشها وجت

بقولها في غيرك مبتسبش نقطه لبن تضيع منها بتاخدهم كلهم في بؤها قالتلي انا بلعت اللي دخل لكن اللي ع وشي غسلته

بس انا يا حماده اتمتعت اووي و عاوزه واحد بكره قبل ما تمشي انا عاوزه اتفشخ منك يا روحي

قولتلها هو يوم في الاسبوع

وبعدها قالتلي عاوزه أسألك ع حاجه

قولتلها بلاش تسألي علشان متزعليش

قالتلي لأ هسال

قولتلها الاجابه داليا

اتصدمت وقالتلي في كل حاجه قولتلها لا بس في المجمل

قالتلي انا في الطيز بس قولتلها اه

رغم اني عارف اني بكدب لان طيز داليا بتمتعني اكتر

انا جايب ليكم صور قريبه لشخصيات الجزئ دا رغم أن ساره هتبقي مظلومه لانها متتقارنش



الجزء الثاني


رجعت البيت قاعد دماغي مش مصدقه اللي حصل مع ليلي ومبسوط في نفس الوقت

ومش عارف اقول لداليا اللي حصل ولا اسكت

عدت ايام كتير وانا وداليا و ليلي علاقتنا زي ما هيا وانا عايش في متعه بين الاتنين بس ليلي مبقتش تكتفي بيوم واحد لحد ما جه اليوم اللي معملتش حسابه ليلي جتلنا البيت وقاعدين احنا التلاته راحت ليلي بدون مقدمات قالت زي ما هيا ست انا ست مينفعش تاخد 6 ايام و انا يوم واحد

راحت داليا رضت عليها ايه هتاخديه يعيش معاكي انتي وجوزك قالتلها مبكلمش ع انو يبات عندي

انا قصدي مينفعش ينيكك 6 ايام و انا يوم

داليا وشها احمر وانا اتخضيت ومش عارف اعمل ايه

ليلي كملت وقالت أنا 3 و هيا 3 اليوم الأخير براحتك انتا

داليا رجعت لشجاعتها قالتها يعني كان بينيك من ورايا طب ولا مره ولا اتنين والاسبوع كله ليا وروحي ع بيتك

بس ليلي خلاص وخده القرار قالتلها كان زمان يا داليا دلوقتي هو جوزي زي ما هو جوزك

وهتناك منه و قدامك ولا مش عجبه يسيب

داليا بتبصلي وانا مش عارف اتكلم.

قالتلي متكلم يا حبيبي يلا قولتلي انا ليكي لوحدك رد عليها

قولت روحي يا ليلي دلوقتي قالتلي امرك يا روح قلبي

قاعدت مع داليا وقولتلها خلاص يا داليا معقدش ينفع

ليلي مش باقيه ع حاجه ولو عندتيها هاتطلق وتقعدلك هنا

راحت داليا يعني انتا عايزني اقسم معاها قولتلها مش هتقسمي انتي زي ما انتي

الفرق اني هزود معاها شويه

داليا وافقت بس زعلانه واتصلت بليلي قولتلها تمام يوم عندك ويومين هنا ونزلت

اقابل امي اللي في خلال الفترة اللي فاتت بقت ادمان لازم نخرج 3 مرات في الأسبوع وبعد ما كانت بتستني تسمع كلمه ماما بقيت تقولي قولي يا ساره بس واحنا خارجين في اليوم دا قالتلي تعالي بيت معايا يوم واحد قالتلها حاضر هاظبط مع داليا واعملك يوم في الاسبوع زي ليلي فرحت اووي واتكلمت مع داليا قولتلها انا هاروح كل خميس ابيت مع ساره قالتلي اعمل اللي انتا عايزه وهيا زعلانه

روحت حضانها من ورا وزبري راشق في طيزها اللي مش لبسه اندر

وقولتلها من حقها يوم دي امي بردو

قالتلي امال انا ابقي ايه

قولتلها انتي دلوقتي مراتي وحبيبتي ولا تتنازلي عنهم


راحت ضحكت قولتلها هاه اتصلحتي قالتلي انتا وشاطرتك قولتلها طب جاهزي نفسك

قالتلي انا جاهزلك اليوم كله الباب خبط لقيت ساره وقالت جيا ابيت هنا معاكو النهارده

قولتلها ليلي كان يومك امبارح قالتلي تمام انا مش عاوزه وجت في ودني وقالتلي هاتفرج بس وداليا قالتلي قدمها يلا علشان تنيك حبيبتك وترضع بزازها الكبيره مش اللمون اللي بتمص فيه

ليلي اتغاظت اوي

بس قالت يلا يا حماده نيكها بس براحه لتموت فيها اصلاها عجزت اووي

راحت داليا لطشاها بالقلم وقالتلها يكفيني اني كل حاجه فيا بيعشقها

أما انتي بقا معندكيش غير طيز يعني هو شايفك عباره عن طيز

حسيت اني الدنيا باظت مبنهم بقو مجرد ضراير

داليا قالتلها ايه رائيك تتحديني ليلي قالتها ازاي داليا قالتلها اللي يستحمل اكتر هيا اللي تتحكم

انا فهمت. داليا عارفه أن ليلي متستحملش اللي بعملو فيها

لكن ليلي فرحت حست انها سنها صغير وهاتستحمل اكتر

وداليا جبتلي عصير وشربته ويارتني مشربته

حسيت بعد عشر دقائق أن جسمي ولع زوبري بقا سيخ حديد ودخلنا الاوضه احنا التلاته وليلي قالتلها ابدئي انتي الاول وقاعدت علشان تتفرج

راحت داليا نزلت مص في زبري بجنون كنت حاسس انو بيدخل جوا زورها وانا هتجنن من المتعه وليلي حسيت عنها هاتخرج من وشها من المنظر ليلي يا دوب بدخل نص زبري في بؤها نامت داليا ع السرير ونزلت علشان اللحس كسها قالتلي لا النهارده من غير لحس وبتبص في عين ليلي قصدها تقولها مفيش تحضير للكس وانا بيني وبين نفسي عارف انها محسومه لداليا

نامت ع ضهرها ورجليها ع الأرض واول ما وصلت لكسها راحت رافعه رجليها ولفتها حاولين ضهري وكانها بتقولي مفيش خروج وعملت وضع الكلب وانا شغال رزع وهيا تصوت ااااف ااااااه ااه يا حبيبي افشخ داليا المتناكه اضرب طيزها الكبيره



وانا نسيت ليلي وفضلت ارزع في كسها وهيا ترفع وشها علشان الطشها بالقلم ونازل نيك ورزع وهيا عماله تشخر وتقولي عايزه اجمد افشخني يا حبيبي افشخ كس المتناكه داليا راحت فتحه بؤها وانا فاهمها رحت مقرب وتفيت فيه وهيا تبلعه ونزلت وشي وقاعده تلحس فيه وانا اهيج اكتر واضربها على بزازها وهيا تصرخ وتقولي كمان أضرب كلبتك وقالتلي رزع ع طيزي خليها حمرا وانا ارزع وهيا تصرخ وتشخر وتقولي اضرب جاااااامد دخله في طيزي

وراحت منيماني ع ضهري وركبت ع زبري

وفضلت تتنطط عليه وجت جمب ودني وقالتلي اضرب طيزي جامد اووي

وهيا تصوت ااااه اااف ااااح اااه ااااه اااف ااااه هاموت من زبرك يا حبيبي افشخ كلبتك المتناكه احااااا اااه هاموت نزل في كسي عشرني بلبنك عشر مراتك مص بزازي الكبار

وراح زبري كان هاينفجر في كسها طلعته ونيمتها على ضهرها وبقيت أكب اللبن ع وشها وبزازها



وليلي مصدومه من اللي شافته وحسيت اني لما بنيكها ببقي عارف انها مش هاتستحمل زي داليا

داليا قالتها يلا يا ليلي دورك

ليلي خرجت من الاوضه وراحت الاوضه التانيه وانا شايف الحزن في عنها

وشابف ابتسامه نصر في عين داليا

قالتها في أي يا داليا انتي عمرك ما كنتي كدا مع ليلي وطول عمرك بتحبيها اكتر من ساره انتي ازاي بقيتي كدا وكنت مدايق منها رغم المتعه اللي لسه مدهاني

قالتلي انا بحب بنتي اووي بس هيا خدت مني اكتر حاجه بحبها استكرتها عليا

وحاولت تقلل مني وتكبر فيا سنآ فكان لازم اعرفها اني اللي بدهولك هيا متقدرش تدهولك

قولتلها بس انا زعلان اووي

قالتلي ومزعلتش وهيا بتوصلك اني عجزت ومقدرش امتعك

قولتلها ادخلي راضي بنتك وهاتيها وتعالي نتكلم

دخلتلها ومن غير ما تقول حاجه راحت حضنتها وقالتها متزعلش مني يا ليلي انتي عارفه انك انتي وحماده اغلي اتنين عندي

وقالتلها تعالي حماده عاوزك

قالتلهم بصو بقا انتو عارفين انكو اغلي اتنين عندي في الدنيا وانا مش عجبني شغل الضراير دا

اختارو حل من اتنين

لاما نتمتع احنا التلاته مع بعض

او نرجع زي زمان داليا امي وليلي اختي وننس اللي حصل

داليا قالت مينفعش نرجع أنا مش هستحمل

وليلي قالت وانا كمان مقدرش ارجع

قالت لهم يبقي نتمتع مع بعض

لقيت زبري وقف اكتر من الاول وقولتلهم يلا يا شارميط ع السرير

اول ما دخلنا راحت داليا قالتلي ثانيه واحده وراحت مسكه ليلي وقاعده تبوس فيها وتمص شفايفها وتلحس لسانها قالتها د

لوقتي نقدر تتناك مع بعض راحت ليلي مسكت بزاها وقاعده ترضع فيه وبعدها الاتنين نزلوا على ركبهم في الارض وفضلوا يموصو زبري وانا احساس وانا اتنين بيتخانقو على زوبري كل وحده ترضع فيه شويه هاتجن من المتعه



وروحت منيم داليا وفضلت رزع في كسها وهيا نزله لحس في كس ليلي وليلي تقولها الحسي يا شرموطه كس بنتك الحسي يا لبوه حفيدك بينيك وانتي بتلحسي كس بنتك


وروحت ماغير الاماكن ورازع في كس ليلي وهيا لسه هتقول اااه راحت داليا مسكه دماغها وحطاها جوه كسها ليلي بتلحس وتقولها كل دا كس يا منناكه وداليا اااااه ااااه لحسك حلو يا ليلي ابقي تعالي كسي كل يوم ليلي عجبك لحسي يا لبوه هخليكي كلبتي انا وحماده وداليا من كتر الهيجان تقولها ايوا خلوني كلبه ليكو وافضلو نيكو فيا ع طول وانا الكلام هايموتني

 قال:

البدايه قبل ما اتولد ماما اتجوزت عندها 16 سنه تقريبا زي تيتا بعد 9 شهور انا جيت بعد سنه ماما اتطلقت بابا مضيعش وقت واتجوز وهيا مع اول عريس وافقت وكان عنده 34 سنه يعني في سن تيتا واتخلت عني وسبتني لتيتا اللي بقت كل حاجه في حياتي وكنت بقولها يا داليا أو يا ماما

نسيت اقولك اهم 3 أشخاص في حياتي داليا جدتي و ليلي خالتي وإبراهيم جدو كانو بيعشقوني عشق جنوني وكنت مدلع جدا لدرجة لو جالي شويه برد الاقي داليا و ليلي قاعدين جمبي بيعيطو كاني هموت ماما ساره كانت بتتصل مكنتش بحب اكلمها لاني معرفهاش اصلا اتجوزت وانا عندي سنتين حتي مش فاكر شكلها ولما بقيت 8 سنين اتجوزت ليلي وكنت انا وهيا في الاوضه بنعيط بس اللي مهون الموضوع انها هتسكن بعدنا بشارعين واتفقت معايا أنا كل يوم لازم اعدي عليها أما داليا بقا كانت العشق بالنسبالي بحبها اوي وهيا سابت اوضه جدو وبتنام جمبي كانت تسبني ساعه كل خميس وتدخل عندو وترجع ومنمش غير جوا حضنها لدرجه سعات كنت بنام فوقيها من غير شهوه طبعا تيته طولها 165 سم وزنها 80 صدرها كبير و طيزها كبيره ومدوره جسمها مليان بس من غير كرش وشها جميل اووي


رجعت ماما وعندها بنتين نور وسلمي ٤سنين و3سنين وانا 7 وجت وبتحضني وانا مش حاسس اي حاجه نحيتها ورجعت بتها كان بين بيتها وبيتنا ساعه بالعربيه عدي 5سنين وبقيت 13 سنه وامي كل شهر تيجي تشوفني وكل ما اكبر كنت بحس اني بكرها اكتر خصوصا اليوم اللي بتيجي هيا وبناتها في موقف كنت لسه صاحي من النوم وهيا قاعده مع داليا في الصاله وخارج بالبوكسر لقيتها قدامي هيا وداليا رجعت جري ع الاوضه وزعقت ل داليا قولتلها مش تقولي أن في ضيوف وخرجت لقيت وشها مقلوب وبتقولي انا ضيوف انا امك قولتلها انا معرفقيش وماليش الا ام وحده لو في تانيه فا هيا ليلي وخرجت ومرجعتش الا لما شوفت ان عربيتها مش موجوده دخلت لقيت جدو وداليا قاعدين ولقيت جدو بيقولي انا مسافر ومش هرجع الا لما امنلك مستقبلك علشان متحسش انك اقل من اخواتك قولتلو انتا مربتنيش ابص لحد وانتا مش حرمني من حاجه انا عايزك معايا بس جدو كان بيحبني اوي وكنت بقوله يا بابا ويمكن علشان مخلفش ولاد كان بيحبني اووي حتي البلد كلها بتقوله يا ابو احمد وسافر فعلاً وانا وداليا علاقتنا بتقوي اكتر كل يوم وحبها ليا وحبي ليها بيزيد نسيت اقولكو ان يوم الاثنين بنام عند ليلي علشان جوزها المفروض ينزل يومين او تلاته ورديه ليليه المهم بقيت 14 سنه وجه اليوم اللي غير حياتي لحد الان صحيت من النوم ملقتش داليا روحت لخالتي وفطرت معاها ورجعت كانت داليا لسه مجتش دخلت الاوضه التانيه وريحت ع السرير شويه وصحيت خرجت كان بابا الاوضه مفتوح شويه قربت سمعت اهات مكتومه كنت هجنن ان حد يكون مع داليا قربت لقيتها نايمه ع السرير عريانه وبتلعب في كسها المنظر هايجني وخلاني اشوفها بمنظر عمري ما فكرت فيه لقيتها بتقوم روحت ع الاوضه التانيه وبقيت باصص ع الباب بتاعها لقيتها خارجه عريانه وحطه فوطه ع كتفها لما سمعت المايه اشتغلت فتحت باب الشارع وقفلته ع اساس لسه راجع وندهت عليها قالتلي باخد دش قعدت في الصاله علشان اشوفها وهيا خارجه طلعت لفه الفوطه ع جسمها وشكلها يجنن روحت قايم بسرعه وخدها في حضني وقولتها ايه الجمال دا كلو


قالتلي و**** يا بكاش

المهم اللي حصل دا كان عادي بينا بيحصل اكتر من كدا لكن المرادي كنت بقولها غير كل مره واحساسي بالحضن غير كل مره

قاعدنا شويه واتغدينا وخرجت اقعد مع صحابي قالتلي متتاخرش

احنا متعودين ع الساعه 10 نشغل فيلم وبعدين نلعب شويه كوتشينه الغريب اني عمري ما كنت بزهق من القاعده معاها

وعديت ع داليا كالعادة وقعدت معاها هيا وحسين جوزها وطبعا كنت ادخل ليلي وخداني في حضنها طول الوقت وحسين شايف كدا من وانا صغير يوم ما اتجوزو كان يقولي مشفتش واحده بتحب ابن اختها كدا

ليلي راحت مزعقه معاه وقلتلو دا ابني 8 سنين نايم في حضني واكتر حد بحبه في الدنيا حسين بيقولها اكتر مني قالتلو واكتر من امي ضحك وانا ضحكت واخدتها في حضني جامد ورجعت البيت ودي الليله الموعوده

اسف اني طولت في التفاصيل بس انا بحكي الحكايه زي ما حصلت بالظبط

انا طويل ابيض وعيوني ملونه وجسمي حلوه لان كان في اتنين ستات مهتمين باكلي وصحتي بطريقة غير طبيعيه وعديت ع صيدلية بعيده ع منطقتنا وكتبت في ورقه ع برشام فياجرا وقولت للدكتور بابا بيقولك هات العلاج دا وانا ماشي واخد القرار اني لازم انيكها مش قادر صورتها مش مفرقاني ونفس الوقت خايف انا بحبها ومش هاستحمل اني اخسرها بس بقول لنفسي انتا اغلي حد عندها حتي لو محصلش مع الايام هتنس الموضوع

المهم رجعت البيت وداليا بصالي وتقولي الساعه 11 قولتلها قعدت مع ليلي شويه قالتلي هو كل يوم ليلي

لاتها زعلانه رحت مشغل أغنيه بتاعت صابر الرباعي اجمل نساء الدنيا ومسكت ايدها وحضنتها وبرقص صولو معاها


ولقتني ببص في عنيها وروحت مقرب شافيفي منها بوستها بس مش زي كل مره المرادي بمص في شفايفها فضلت شويه لهيا بتبعدني ولا بتبدلني وبعد شويه بدأت تمص شفايفي كنت هاطير من الفرحه انا اصلا مش عارف تأسير البرشامه اللي خدتها لو منكتش بس فضلنا سرحين في مص الشفايف وقت طويل بدون ولا كلمه خدتها ع السرير قلعتها قميص النوم والسنتيال ونامت ع ضهرها وانا بالبوكسر بس روحت ع بزازها برضع فيهم زي المجنون ارضع في واحد واقفش في واحد نزلت لحس في بطنها ونزلت ع كسها قلعتها الكلوت وفضلت الحس فيه وهيا اهات خفيفه وتزوم براحه واقل من دقتين كانت مايتها ع شفايفي

روحت مدخل زبري كل فيها اتنفضت وقطعت الصمت وقالتلي ايه اللي انتا حطه جوا قولتها بتاعي قالتلي ازاي الحجم دا

اطمنت ان هيا مش زعلانه وكملت نيك

وهيا اه ااه اااه اه اااه حلو اوي يا حبيبي خليك متنزلش دلوقتي كمل اااه يا حبيبي زبرك حلو اوي هيموتني اه اه اه يا حماده نيك قوي نيك نيك داليا حبيبتك اه اااه اه اه ااه اه اه

روحت مبدل ع الوضع الكلب راحت مسكه زبري مصاه اقل من دقيقه فضلت ارزع بكل قوتي وزبري بيحفر كسها وكل خمس دقائق مايتها تنزل مع اهات كانت مخلياني في قمه الهيجان وطلع زبري انشفه وانشف كسها من كتر العسل بتاعها وارزع تاني وهيا هاتموت المتعه ونيمتها على جنبها راحت عملت نفس الحركه مع تغير كل وضع تمص زبري كام مصه ودخله في كسها وهيا اه اه يا حماده عمري ما تمتعت كدا في حياتي انتا مش هاتسبني صح مش هاتبعد عني ع الاقل 10 سنين الجايين قولتلها يا حبيبتي عمري ما هسيب كسك لو عندك 100 سنه قالتلي ايوا حبيبي ما تسبهوش خالص لحد ما اموت عايزه ابقي في حضنك


قالتلي مش عاوز تجرب حاجه حلوه قولتلها ايه راحت مصت زبري و قالتلي حطه في طيزي الكلام بتاعها ونبره صوتها كانت مجنناني قالتلي حبيبي براحه ووحده وحده بدأت ادخل الرأس وبعدها النص وبعدها استعجلت ورزعت كله راحت مصوته وانامن سخونه طيزها مكملتش دقيقتين في طيزها وكنت منزلهم وهيا في عالم تاني قالتلي خليه جوه سايبه لما يطلع لوحده

بعدها سندت ضهري ع السرير جت حطت راسها على صدري وبعدها راحت بايسه شفايفي وقالتلي بعشقق قولتلها وأنا بموت فيكي قولتها مش تقومي تجبيلي عصير قالتلي من عنيا يا روحي وانتا ابني كنت بجبلك اي حاجه تتمناها دلوقتي انتا ابني وجوزي وجت وسنده راسها ع بطني ولفه ايديها حولين ضهري و طيزها قدام عيني وشكلها يجنن قالتلي مش هانقوم نستحما قولتلها هيا هانستحما ونرجع ننيك تاني

راحت مبرقه قالتلي هو انتا هتنيك تاني دلوقتي قولتلها لحد الصبح دي دخلتي هنيك مرا واحده ابتسمت ابتسامه سكسي

قالتلي تعرف أن جدك عمره ملحس كسي إحساس روعه كل اللي انتا عملتو حسسني ان اول مره اتناك في حياتي شدتها لفوق بقي بزازها ع صدري وشفايفي بتاكل شفايفها ومص لسانها وتمص لساني جاي اعدلها علشان انيكها قالتلي لا سبني انا فضلت نايم ع ضهري وهيا نزلت مص في زبري وبعدها راحت طلعت عليه وفضلت تتنطط ع زبري وتقول ااه اااه اه رأيك يا حبيبي في مراتك مبسوط اااااااااه ااااااه

اه يا حبيبي زبرك هيجنني هايموتني من المتعه بحبك اووي وانا في عالم تاني من حركتها وطيزها اللي بتترج وهيا قاعده علي زبري

قولتلها حبيبتي داخليه في طيزك علشان افشخها راحت ضحكت وقالتلي عجبتك قولتلها جننتني قالتلي دا زبرك اللي يجنن اه اه يا حماده اه اممم ااه اه اممم ااااااااه بعشقك يا قلبي راحت نزله مصاه وطلعت بطيزها لحد ما دخل كله وفضلت ترقص بطيزها عليه وانا من الهيجان راحت رافع ضهري ويقيت حضنها ونازل عض ومص في بزازها وهيا بدات تصرخ من المتعه وطلع اصوات انا مش عارف أكتبها دي تتسمع بس كفيله تخلي الواحد يجيبهم ع نفسه روحت منيمها بجنب ورافع رجل ع كتفي ونازلت رزعه في كسها مع صريخ منها راحت كاتم بقها حسيت انو بقا عالي اوي راحت مسكه أيدي تبوس فيها ودخل صوبعي في كسها و ايد التانيه بتقفش في بزازها اللي زي الجلي وروحت مطلع زبري بسرعه ونطرهم ع بزازها


راحت ضحكه بلبونه وتقولي بتنطرهم ع بزاز امك

بضحك وببص ع جسمها قالتلي و**** ما في تاني النهارده

قولتلها نزلتي كام مره قالتلي من كترهم بطلت اعدهم

وقامت جري ع الحمام وقفلت من جوا

وانا مع نفسي مش مصدق اللي حصل وحاسس اني في حلم وهصحي ألاقي كل دا محصلش بعدين طلعت من الحمام ومنظرها تحفه فنيه قدامي

بس قولت لنفسي كفايه النهارده

جت جمبي وقالتلي عايزين بكرا نروح أكشف عليك قولتلها هو انا عيان قالتلي ماينفعش في السن دا يكون حجم زبرك كدا نروح نعمل تحاليل ونطمن وهيا بتقول كدا افتكرت لما نبقي واقفين انا وصحابي بنتصير في المبوله في المدرسه وزي اي ولاد عنينا بتيجي ع بعض ماكنش حد فيهم زبره حتى قريب من حجم زبري بس ما داليا قالتلي كدا خوفت يكون عندي روحنا المشكله كانت دكتوره امراض تناسلية

انا اتكسفت وقعدت برا وتيتا هيا اللي بتكلمها ندهت عليا دخلت ورا ستاره وكنت هاموت من الاحراج

الدكتوره سألتني بتحس بأي وجع في اي جزئ في المنطقه قالتها ولا اي حته في جسمي

قالت لداليا هو مفيش حاجه بس لو عايزه تطمني اكتر هتعمل تحاليل ددمم وغدد عملناها ومطلعش عندي اي حاجه بس داليا اصلا بتخاف عليا جدا

ودا مش دلوقتي طول عمري معاها لو صباعي وجعني بتبقي عايزه توديني للدكتور المهم حياتنا ماشيه ولا في الاحلام وبنجرب اي حاجه وكل حاجه وبقالنا سنه عدت كانها اسبوع كل يوم لازم نعمل واحد والخميس نعمل اتنين وكنت متفق معاها ع كدا رغم انها كانت عايزه يبقي 3 ايام بس في الاسبوع علشان صحتي بس وافقت بس كانت بتهتم بالاكل اووي واني لو مش هاكل كويس مينفعش يبقي كل يوم


وجت ماما الزيارة المعتادة التقيله ع قلبي دخلت سلمت عليها بالايد ومباعد جسمي علشان متحضنيش

اقولك بقا ع ماما اللي ولدتني تشوفها تقول دي مش من كوكب الارض مشفتش جمال جسم ست زيها ولا حتي في افلام السكسي وشها جمال مش موجود مبحسش انها مصريه احنا كل عيله تيتا عنيهم ملونه من العسلي الفاتح للاخضر معادا ماما عينها زرقاء مع بياض داليا مع طيز مدوره ومرفوعه وصدر واقف مش محتاجه تلبس سنتيال علشان يبقي مرفوع تحس انو قطعه مظبوبه في جسمها مش مدلدل ولا 1 سم خياليه مع ذلك مش طايقها وكنت خارج قالتلي لو سمحت يا حماده عاوزه اتكلم معاك شويه جيت قعد قالتلي لا مش هنا ركبت معاها العربية وقعدنا في كافيه هادي

وقالتلي انتا هتفضل تعاملني كدا لحد امتي

قولتلها لحد ما اموت

قالتلي للدرجادي بتكرهني

قولتلها وانتي عاملتي ايه يخليني احبك

ايوا بكرهك انتي وعيالك ونفسي متجوش بيتنا تاني

انتي انسانه انانيه رمتيني وانا عندي سنتين علشان راجل كنتي اول مره تشوفيه انا عملتلك ايه علشان تعملي في كدا

بس عارفه الحمد**** انك عملتي كدا لاني الحب اللي اتحبيته من ماما داليا و ماما ليلي انتي يا مدام ساره ماكنتش تعرفي تدهولي

حسيت لما قولت ماما داليا وماما ليلي وانتي يا مدام ساره اني دبحتها

ودموع بدأت تنزل من عنيها وحسيت اني بنتقم منها

قالتلي انا لما اتجوزت ابوك كنت عيله وبهدلني واتطلقنا وقالي انتي ست متتعشريش بعيد عن الموضوع

،،( انا مش عارف مين يجوز ساره ويطلقها )

وقالي ابقي شوفي مين يتجوزك

( اكيد بابا كان شارب حاجه)

وبعدها بسنه كان متجوز انا قولت اول عريس يتقدملي هوافق عليه عند في ابوك ولما جالي قالي احنا هنسافر سنه ونرجع ومينفعش ابنك يجي معانا فأنا قولت مش مهم سنه ونرجع واخدك بس السنه بقوا ٥ سنين

بعد شهرين من الجواز خدتي شنطتي وطلعت المطار كنت عاوزه اجيلك باي طريقه

لما وصلت المطار كنت نسيت الباسبور

والفلوس رجعت تاني مكنش لسه رجع من الشغل فضيت الشنطه وقولت استحمل


واليوم اللي فارقتك فيه الضحكه فارقتني لحد الان وعدت السنه واترقي من مهندسي لمهندس المشروع كله ومعاملته معايا كانت احسن معامله وكان مغرقني هدايا ومجوهرات وفسح ومع ذلك مشلش حزن فراقك وكنت كل ما اتصل مترداش تكلمني حتي ماما مسمعتهاش منك من ساعت مقولتهالي وانت صغير لما خلفت نور اتشغلت بيها شويه وبعدها بسنتين جبت سلمي وقولتله انا مش قادره انا لازم انزل مصر واجيب ابني قالي حاضر وهانزل معاكي بس استني سلمي شويه دي لسه مولده وعدت سنه وقالي المشروع فاضل فيه ٩ شهور وهننزل مصر وافتح شركه ومش هنحتاج نرجع تاني استحملت وكنت بعد الايام ورجعنا وانا بحلم بالحضن اللي بقالي ٥ سنين مستنياه ولما جيت وحضنتك لقيتك متعرفنيش وعندك حق في اللي عملته واللي بتعمله معايا ولقيت ماما و بابا مش ناويين يرجعوك ليا ولقيتك متعلق بيهم بجنون قولت اصبر ووحده وحده ارجعك ليا لقيتك كل زياره ليا بتبعد عني اكتر وكل محاول قرب انتا بتبعد بقالي ٨سنين بحاول قربلك وانتا مش مديني اي فرصه اني اعوضك عن ٥ سنين انا عارفه اني غلطت لان بعد متجوزت ابوك مجاش في خيالي ولا ثانيه قولي اعمل علشان تسامحني

انا لقيت نفسي لاول مرة في حياتي متعاطف معاها وصعبانه عليا دموعها اللي غرقت وشها

لقيت نفسي بقولها خلاص والايام بتنسي حسيتها ابتسمت وكان الامل رجع ليها

رجعنا البيت وطلعت من شنطتها علبه وقالتلي دي هديه ومترفضهاش علشان اعرف أن دي بدايه جديده ودخلت وهيا رجعت فتحت العلبه لقيت ايفون 5 الجديد كنت فرحان اووي


في حاجه انا مقولتهاش بابا من بعد مطلق ماما كل شهر بيبعتلي فلوس وكل شويه كنت بزوره ومي مراته كانت حتت سكر معايا كانها امي وتتحايل عليا علشان ابات عندها واختي منه متعلقه بيا جداا يعني علاقتي بابا طول السنين مكنتش مقطوعه

وطبعا ليلي كان لو عدا يومين مرحتش كانت تيجي البيت تعمل مصايب ومفيش اسبوع عدا الا لما ابات عندها يوم رغم ان داليا كانت بتتخنق بسبب اليوم دا

(انا عارف اني بطول في حجات متهمش اللي بيقرا بس انا مش بكتب قصه انا بكتب اللي حصل معايا)

جينا اللي وكالعادة اجمل ست واجمل قميص نوم واول ما دخلت الاوضه احلي ابتسامه وقبل ما اوصل السرير كانت قدامي بتقلعني هدومي والعلاقة بينا كل شئ مباح وقلعتها قميص النوم وطبعا احنا لغينا ان بعد ٩ بالليل مفيش سنتيال ولا كلوت يتلبس وراحت نزله ع ركبها ومسكت زبري مص بس بقي في احتراف وتنزل تلحس بضاني وتطلع ع طرف السرير وتفتح رجليها وانا قاعد ع ركبي بأكل كسها مش بلحس واشفط زنبورها في بوقي و هيا اااه يا حبيبي الحس كمان لازم انزل قبل النيك وافضل الحس واكل في كسها لحد مانزلت ع شافيفي وبقيت اشربه وادخل لساني اجيبه من جوا في بوقي

روحت قايلها جبتيهم جوا بؤقي يا شرموطه تقولي اه يا قلب الشرموطه ووقت النيك بتكلم بلبونه ورحت قايم وهيا ع طرف السرير وفاتحه رجليها اشدها واخلي طيزها ع نص السرير وأبدا الرزع واسمع احلي صوات واهات اقولها ايه يا متناكه مش قادره تقولي احا هيا مين دي اللي مش قادره دانا هخليك تزحف دلوقتي قولتلها انا الكلام تقولي طب يلا وريني زبرك وافضل ارزع حلو يا لبوه اه اااه اه اه اه اه ااه اااه اه وجعك يا متناكه يا شرموطه


ورحت طالع ع السرير مسكته مص ورحت قاعد وفارد رجلي وهيا طلعت علي زبري وبقيت ماسكها من طيزها اول ما ترفع نفسها اروح رزعها ع زبري وهيا كمان يا حبيبي نيك قوي نيك جامد افشخ الشرموطه المتناكه اللبوه بتاعتك افشخ كسها ابن المتناكه اللي مبيشبعش منك اضرب بزبرك وفضلت ارزع بايدي ع طيزها تقولي اضرب طيزي بنت الوسخه خليها بلون الدم اضرب جاااااامد يلاا احااا احااااا كسي ولع كمان عايزه أنزل عشر مرات النهارده انا هايجه اووي النهارده عاوزه اتناك كتير النهارده يا قلبي عاوزه ٣ أو ٤ أو ٥ هاموت ع زبرك خدي يا بنت المتناكه يا شرموطه مطلعه ولطشها بالقلم ع وشها قالتلي احا انتا بتضرب جمب واحد واحد ع الناحيه التانيه بسرعه وراحت فتحه بؤها وقبل ما أنزل راحت وخده زبري في بؤها وطلعتلي لسانها توريني اللبن وبلعته وقالتلي خدته في بؤي علشان مفيش نقطه تضيع مني وراحت مسكه زبري تمصه وتنضفه

جيا بيساني في بؤي بوسه سكس عضت شفايفي ودخلت لسانها جوه بؤي

وقالتلي امرك عاوز خدامتك وخدامت زبرك تعمل ايه تأكل ولا تشرب قولتلها العصير بتاعي يا كسمك بسرعه وقامت وجت ادتني العصير وانا فارد ضهري نامت ع بطنها ومسكه زبري قاعده تبوس في مش بتمصه بتبوسه وبتقوله اه يا حبيبي انتا رجعت لكسي الحياه

انا ببصلها وبضحك علي اللي وصلناله ورغم طريقتنا في الجنس

بس

قدام الناس ام وابنها طبيعيين

بقولها داليا انا بقالي يومين مرحتش لليلي

هتيجي بكره تتخانق انا اول ما اصحي هاروح ليها قالتلي كسمها هيا اشترتك مش عاوز تروح متروحش وخليها تفتح بقها

قالتلها داليا متكلميش كدا عليها

قالتلي ياسلام وانتا محموق ليه كدا

قولتلها انتي عارفه هيا بالنسبالي ايه

قالتلي ايه

قولتلها بطلي رمي كلام الحريم

انتي اغلي حد عندي في الدنيا بس برضو ليلي تاني اغلي حد عندي

قالتلي خلاص خلاص يلا نكمل

قولتلها لا هنام

قالتلي علشان المتناكه هتبوظ اليوم روحت لطشها قلم وسبت الاوضه وروحت الاوضه التانيه جت وريا مسكت ايدي قاعده تبوس فيها وقالتلي غصب عني بغير عليك اعمل ايه

طب ارجغ اوضتنا هتسيب مراتك تنام لوحده

الموضوع غريب واحد عنده ١٦سنه متحكم في ست عندها ٥٠ سنه ومتكسرلوش كلمه


ورجعت الاوضه ونايمين ملط والبيت يتفتح الصبح وتدخل ليلي وتشوف الوضع وتخرج وتقفل الباب وتمشي وصحينا وطبعا من التعب محسناش بحاجه

وقولتلها انا رايح افطر مع ليلي لقيتها لويه بوزها قولتلها تاني

قالتلي خلاص مفيش حاجه متتاخرش ع الغدا

روحت ليلي فتحت وبتبصلي وتضحك وانا مش فاهم عامل حسابي انها هتتخانق

بقولها في ايه

قالتلي كبرت اووي يا حماده

قولتلها ازاي يعني

قالتلي بعدين تعالي نفطر

اكيد انتا ميت من الجوع

بقولها هو في ايه كلامك غريب

قالتلي اكيد مكلتش من امبارح

حسيت انها زي ما تكون عارفه حاجه بس هتعرف منين

قالتلي بكرا جاي تبيت معايا ولا ايه

قولتلها وأنا من امتي بنسي اليوم اللي ببيت فيه

قالتلي انا قولت افكرك يمكن تبدأ تنسي ليلي

انا الكلام مش مريحني وطريقتها مش طبيعيه

ومش عارف ارد عليها

رجعت البيت ودماغي وقفه انا عارف ليلي اكتر من نفسي

داليا بتكلم فيا وانا مش سامع ولا فاهم بتقول ايه المهم تلفوني رن الو

ساره ، ازيك يا حبيبي عامل ايه

قولتلها تمام الحمد لله

قالتلي انا عزماك ع الغدا ممكن


قولتلها تمام بس مش في البيت

قالتلي لأ بره البيت

انا وافقت علشان اهدي دماغي شويه

عدت عليا خدتني وروحنا مطعم واكلنا

وخرجنا اتمشينا بالعربيه وبعدها نزلنا نتمش ع رجلنا وهيا حطه ايدها في دراعي وحاسس الناس كلها بتبص عليها

قولتلها بتدايقي من بص الناس عليكي

قالتلي لأ اتعودت وكدا كدا الناس بتبص

ع اي وحده

بس انا كنت مبهور بجمالها وثقتها في نفسها وشخصيتها يمكن علشان كنت بكرها أو مش بحبها مكنتش بشوف اللي انا شايفه

خلصنا الخروجه وجت وصلتني

قولتلها ماما شكرا ع الخروجه و ع الايفون

اول ما قولتلها كدا حضنتني جامد وبتبوسني

وقالتلي قلها تاني


بقولك شكرا

هيا لا لا مش دي

قولتلها ماما

قالتلي ياه بقالي ٩ سنين بجيلك علشان اسمعها منك لو مره

قولتلها يا ستي اتصلي بيا واسمعيها كل يوم

نزلت بقولها مش هتسلمي ع داليا قالتلي لا انا عاوزه كلمه ماما تفضل في ودني

قولتلها ماما خدي بالك من نفسك

وبصراحه انا مش بقولها علشان حاسسها بس علشان افرحها زي ما بتفرحني

داخلت داليا والبوز ضارب

قالتلي اتغديت قولتها اه ومدخلتش ليه قولتلها عندها مشوار

قالتلي هاتسبني امتي وتروح تعيش معاها وبتقولها والدموع في عينها

ضحكت ع غيرتها قولتها لو الدنيا كلها في كفه وانتي في كفه هختارك انتي

جت حضنتني اووي وقالتلي انا عمري ما حبيت حد زيك حتي من قبل العلاقه

قولتلها وانتي عارفه انك اهم حد في حياتي بس بتدلعي

ضحكت وقالتلي لو مدلعتش عليك هدلع ع مين دخلنا الاوضه وقالتلي ايه دلوقتي

ولا كمان شويه قولتلها مش لازم النهارده


قالتلي نعم يا روح امك قولتلها بهزر قالتلي ايوا كدا اتعدل دخلت ومحصلش جديد عن اليوم اللي قبله تاني يوم روحت لليلي اوصفلكو ليلي طيز رهيبه سكسي موت بس بزازها صغيره خالص وكنت بستغرب جسم جامد اووي واوحش حاجه فيه البزاز

روحت لبسه قميص نوم بس غير القمصان اللي اعرفها اللي لبساه دا ميتلبسش قدام ابن أو أخ ولا حتي اب دخلت منظرها متعب ومشيت قدامي لانها عارفه نقطه قوتها فين

دخلنا الاوضه كالعاده وشغلت فيلم بس رومانسي ولاحظت ان مفيش اسم قناه يبقي متشغل من ع فلاشه بس قولت اصبر للاخر بتفرج في مشاهد جنسية صريحه وهيا نايمه ع صدري واكيد شايفه زبري وبدأ يتحرك

ومره واحده لقيتها بتقول انا مش قادره اصبر اكتر من كدا وراحت ع شفايفي تمص فيها وانا سابت مش بعمل اي حاجه

وبعدها بقولها في ايه يا ليلي قالتلي عايزاك بحبك بقالي سنتين نفسي في اللحظه دي

وطلعت زبري من الشورت وبتحطها في بقها راحت شادد نفسي منها مش عارف ليه

لقيتها بتقولي هيا داليا احلي مني ولا انتا بتحب الكبار سكت وطلعت قعدت في الصاله بفكر اعمل ايه

معقول تكون داليا حكتلها بس مش ممكن تعمل كدا لقيتها جاتلي وبتقولي حبيبي محدش حبك في الدنيا قدي انا يوم فرحي كنت بعيط علشان هبعد عنك لما جات البيت وشوفتك مع داليا رجعت البيت منهاره وحسه انك خنتني

حبيبي افضل مع داليا براحتك بس تبقي معايا انا كمان وراحت طلعت ع شفايفي تبوس فيها المرادي انا مقومتش ومسكت شفايفها قطعتها وهيا بتقولي شلني لحد اوضه النوم شلتها ونزلتها ع السرير ونزلت ع كسها اللي كان بيلمع ولونها القمحي الفاتح وجسمها الناعم اووي مفيش شعرايه واحده في جسمها الاملس وهيا مع اللحس اهات مكتومه وقبل مدخل زبري قالتلي هات البوكسر بتاعك وراحت حطاها في بوقها واول مدخلته في كسها لولا البوكسر اللي في بؤها كانت العالم كله سمع صرختها وانا نازل فحت في كسها وهيا بتزوم ومش قادره تشيل البوكسر علشان هانتفضح الفرق اني مش جديد في النيك زي ما كنت مع داليا دلوقتي بقالي سنتين بنيك داليا المهم هديت الرتم بتاع النيك شالت البوكسر وقولتلها حلو يا متناكه

ابتسمت وقالتلي حلو اوي يا حبيبي


بدأت اسرع وبدأت تاخد ع زبي وتزوم وتتلبون وانا اسرع وهيا اه اه اه ااه اااه اه يا حماده عاوزه اتناك منك من زمان متع لولا حبيتك قولتلها وايه تاني حبيبتك وروحك وعمرك وقلبك قولتلها بس كدا

قالتلي وشرموطك ولبوتك ومتناكتك انيك يا حماده نيك كسي اوي بينزل كتير اوي عاوزه أنزل كمان غير الوضع ياروحي وعملت وضع الكلب وقبل منيكها قاعدت ارزع علي طيزها وهيا تصوت بس بمنيكه قولتلها فاكره يا لبوه وانا صغير لما كنتي تنامي ع بطنك واقعد ع رجلك وأفضل اطبل ع طيزك وتقوليلي اوعا تقول لحد إللي بتعمله دا ولا حتي داليا

قالتلي وانتا سعاتها قولتلي منا بردو بطبل ع طيز داليا دا دي الطبله الكبيره وانتي الطبله الصغيره ساعتها حسيت اني هيجي اليوم اللي احنا فيه دلوقتي بس مكنتش اعرف ان داليا هتسرقك مني وفضلت انيك وهيا تصوت وتقولي كمان عايزه كمان انا متناكه اوي وشرموطه ولبوه لزبرك افشخني

قولتلها جه الوقت اللي انيك حبيبتي

راحت قامت جريت وراحت قاعده ع الأرض وتقولي لا يا روحي علشان خاطري دي مش مفتوحه قولتلها حلو يبقي ليا نصيب افتحها بنفسي

قالتلي زبرك مش هايفتحها دا هايفشخها

روحت شايلها واحنا معادين جمب التسريحه راحت وخده ازازت الزيت

وقالتلي اصلا مكنتش هاسيبك غير لما تفتحها حتي لو هتقسمها نصين ياروحي وكانت طيزها ديقه وجميله اوي فضلت ١٠ دقائق لحد مظبطها وهيا مكانتش مستحمله ودلوقتي أنا نايم ع طيزها ومبتحركش علشان طيزها تاخد ع زبي

لحد ما قالتلي ايه تعبت ومش قادر

قولتلها جبتيه لنفسك يا بنت المتناكه

قالتلي متناكه بس دا متناكه وشرموطه وسخه وعلقه ولبوه نيك بنت المعصره انا عارف انها قصدها شتايم ع داليا بس انا في عالم تاني مع طيزها

بس اليوم دا غير فيا حجات مش مجرد اني بقا عندي اتنين ستات المشكله بقيت عاوز اجرب كل النسوان نرجع لليلي اللي بقيت شايلها علي زوبري وهيا هتموت من المتعه وانا بمص بزازها الصغيره وبعض حلمتها زوبري في طيزها وبمص بزازها وهيا بتلعب في كسها روحت منزلها قدامي ورحت ناطر ع بؤها وشها راحت غسلت وشها وجت

بقولها في غيرك مبتسبش نقطه لبن تضيع منها بتاخدهم كلهم في بؤها قالتلي انا بلعت اللي دخل لكن اللي ع وشي غسلته

بس انا يا حماده اتمتعت اووي و عاوزه واحد بكره قبل ما تمشي انا عاوزه اتفشخ منك يا روحي

قولتلها هو يوم في الاسبوع

وبعدها قالتلي عاوزه أسألك ع حاجه

قولتلها بلاش تسألي علشان متزعليش

قالتلي لأ هسال

قولتلها الاجابه داليا

اتصدمت وقالتلي في كل حاجه قولتلها لا بس في المجمل

قالتلي انا في الطيز بس قولتلها اه


رغم اني عارف اني بكدب لان طيز داليا بتمتعني اكتر

انا جايب ليكم صور قريبه لشخصيات الجزئ دا رغم أن ساره هتبقي مظلومه لانها متتقارنش

أنقر للتوسيع...

أنقر للتوسيع...

رجعت البيت قاعد دماغي مش مصدقه اللي حصل مع ليلي ومبسوط في نفس الوقت

ومش عارف اقول لداليا اللي حصل ولا اسكت

عدت ايام كتير وانا وداليا و ليلي علاقتنا زي ما هيا وانا عايش في متعه بين الاتنين بس ليلي مبقتش تكتفي بيوم واحد لحد ما جه اليوم اللي معملتش حسابه ليلي جتلنا البيت وقاعدين احنا التلاته راحت ليلي بدون مقدمات قالت زي ما هيا ست انا ست مينفعش تاخد 6 ايام و انا يوم واحد

راحت داليا رضت عليها ايه هتاخديه يعيش معاكي انتي وجوزك قالتلها مبكلمش ع انو يبات عندي

انا قصدي مينفعش ينيكك 6 ايام و انا يوم

داليا وشها احمر وانا اتخضيت ومش عارف اعمل ايه

ليلي كملت وقالت أنا 3 و هيا 3 اليوم الأخير براحتك انتا

داليا رجعت لشجاعتها قالتها يعني كان بينيك من ورايا طب ولا مره ولا اتنين والاسبوع كله ليا وروحي ع بيتك

بس ليلي خلاص وخده القرار قالتلها كان زمان يا داليا دلوقتي هو جوزي زي ما هو جوزك

وهتناك منه و قدامك ولا مش عجبه يسيب

داليا بتبصلي وانا مش عارف اتكلم.

قالتلي متكلم يا حبيبي يلا قولتلي انا ليكي لوحدك رد عليها

قولت روحي يا ليلي دلوقتي قالتلي امرك يا روح قلبي

قاعدت مع داليا وقولتلها خلاص يا داليا معقدش ينفع

ليلي مش باقيه ع حاجه ولو عندتيها هاتطلق وتقعدلك هنا


راحت داليا يعني انتا عايزني اقسم معاها قولتلها مش هتقسمي انتي زي ما انتي

الفرق اني هزود معاها شويه

داليا وافقت بس زعلانه واتصلت بليلي قولتلها تمام يوم عندك ويومين هنا ونزلت

اقابل امي اللي في خلال الفترة اللي فاتت بقت ادمان لازم نخرج 3 مرات في الأسبوع وبعد ما كانت بتستني تسمع كلمه ماما بقيت تقولي قولي يا ساره بس واحنا خارجين في اليوم دا قالتلي تعالي بيت معايا يوم واحد قالتلها حاضر هاظبط مع داليا واعملك يوم في الاسبوع زي ليلي فرحت اووي واتكلمت مع داليا قولتلها انا هاروح كل خميس ابيت مع ساره قالتلي اعمل اللي انتا عايزه وهيا زعلانه

روحت حضانها من ورا وزبري راشق في طيزها اللي مش لبسه اندر

وقولتلها من حقها يوم دي امي بردو

قالتلي امال انا ابقي ايه

قولتلها انتي دلوقتي مراتي وحبيبتي ولا تتنازلي عنهم

راحت ضحكت قولتلها هاه اتصلحتي قالتلي انتا وشاطرتك قولتلها طب جاهزي نفسك

قالتلي انا جاهزلك اليوم كله الباب خبط لقيت ساره وقالت جيا ابيت هنا معاكو النهارده

قولتلها ليلي كان يومك امبارح قالتلي تمام انا مش عاوزه وجت في ودني وقالتلي هاتفرج بس وداليا قالتلي قدمها يلا علشان تنيك حبيبتك وترضع بزازها الكبيره مش اللمون اللي بتمص فيه

ليلي اتغاظت اوي

بس قالت يلا يا حماده نيكها بس براحه لتموت فيها اصلاها عجزت اووي

راحت داليا لطشاها بالقلم وقالتلها يكفيني اني كل حاجه فيا بيعشقها

أما انتي بقا معندكيش غير طيز يعني هو شايفك عباره عن طيز

حسيت اني الدنيا باظت مبنهم بقو مجرد ضراير


داليا قالتلها ايه رائيك تتحديني ليلي قالتها ازاي داليا قالتلها اللي يستحمل اكتر

انا فهمت. داليا عارفه أن ليلي متستحملش اللي بعملو فيها

لكن ساره فرحت حست انها سنها صغير وهاتستحمل اكتر

وداليا جبتلي عصير وشربته ويارتني مشربته

حسيت بعد عشر دقائق أن جسمي ولع زوبري بقا سيخ حديد ودخلنا الاوضه احنا التلاته وليلي قالتلها ابدئي انتي الاول وقاعدت علشان تتفرج

راحت داليا نزلت مص في زبري بجنون كنت حاسس انو بيدخل جوا زورها وانا هتجنن من المتعه وليلي حسيت عنها هاتخرج من وشها من المنظر ليلي يا دوب بدخل نص زبري في بؤها نامت داليا ع السرير ونزلت علشان اللحس كسها قالتلي لا النهارده من غير لحس وبتبص في عين ليلي قصدها تقولها مفيش تحضير للكس وانا بيني وبين نفسي عارف انها محسومه لداليا

نامت ع ضهرها ورجليها ع الأرض واول ما وصلت لكسها راحت رافعه رجليها ولفتها حاولين ضهري وكانها بتقولي مفيش خروج وانا نسيت ليلي وفضلت ارزع في كسها وهيا ترفع وشها علشان الطشها بالقلم ونازل نيك ورزع وهيا عماله تشخر وتقولي عايزه اجمد افشخني يا حبيبي افشخ كس المتناكه داليا راحت فتحه بؤها وانا فاهمها رحت مقرب وتفيت فيه وهيا تبلعه ونزلت وشي وقاعده تلحس فيه وانا اهيج اكتر واضربها على بزازها وهيا تصرخ وتقولي كمان أضرب كلبتك وعملت وضع الكلب


dgYBrLx.md.jpg


وقالتلي رزع ع طيزي خليها حمرا وانا ارزع وهيا تصرخ وتشخر وتقولي اضرب جاااااامد دخله في طيزي

وراحت منيماني ع ضهري وركبت ع زبري

وفضلت تتنطط عليه وجت جمب ودني وقالتلي اضرب طيزي جامد اووي

وهيا تصوت ااااه اااف ااااح اااه ااااه اااف ااااه هاموت من زبرك يا حبيبي افشخ كلبتك المتناكه احااااا اااه هاموت نزل في كسي عشرني بلبنك عشر مراتك مص بزازي الكبار

زبي كان هاينفجر طلعته من كسها ونامت ع ضهرها وفاتحه بؤها رحت مغرك بزازها ووشها باللبن


وليلي مصدومه من اللي شافته وحسيت اني لما بنيكها ببقي عارف انها مش هاتستحمل زي داليا

داليا قالتها يلا يا ليلي دورك

ليلي خرجت من الاوضه وراحت الاوضه التانيه وانا شايف الحزن في عنها

وشابف ابتسامه نصر في عين داليا

قالتها في أي يا داليا انتي عمرك ما كنتي كدا مع ليلي وطول عمرك بتحبيها اكتر من ساره انتي ازاي بقيتي كدا وكنت مدايق منها رغم المتعه اللي لسه مدهاني

قالتلي انا بحب بنتي اووي بس هيا خدت مني اكتر حاجه بحبها استكرتها عليا

وحاولت تقلل مني وتكبر فيا سنآ فكان لازم اعرفها اني اللي بدهولك هيا متقدرش تدهولك

قولتلها بس انا زعلان اووي

قالتلي ومزعلتش وهيا بتوصلك اني عجزت ومقدرش امتعك

قولتلها ادخلي راضي بنتك وهاتيها وتعالي نتكلم

دخلتلها ومن غير ما تقول حاجه راحت حضنتها وقالتها متزعلش مني يا ليلي انتي عارفه انك انتي وحماده اغلي اتنين عندي

وقالتلها تعالي حماده عاوزك

قالتلهم بصو بقا انتو عارفين انكو اغلي اتنين عندي في الدنيا وانا مش عجبني شغل الضراير دا

اختارو حل من اتنين

لاما نتمتع احنا التلاته مع بعض

او نرجع زي زمان داليا امي وليلي اختي وننس اللي حصل

داليا قالت مينفعش نرجع أنا مش هستحمل

وليلي قالت وانا كمان مقدرش ارجع

قالت لهم يبقي نتمتع مع بعض

لقيت زبري وقف اكتر من الاول وقولتلهم يلا يا شارميط ع السرير

اول ما دخلنا راحت داليا قالتلي ثانيه واحده وراحت مسكه ليلي وقاعده تبوس فيها وتمص شفايفها وتلحس لسانها قالتها دلوقتي نقدر تتناك مع بعض راحت ليلي مسكت بزاها وقاعده ترضع فيه


روحت منيمها وقاعده ليلي قدمها وفضلت تلحس كس ليلي وليلي قالتلها الحسي كس بنتك يا شرموطه حلو كسي يا متناكه روحت مغير الاماكن


وبدأت ارزع

في كس ليلي ولسه بتقول اااااه

راحت داليا مسكت دماغها وحطتها ع كسها

وليلي تقولها كل دا كس يا منناكه وداليا اااااه هاموت تعالي كل يوم يا ليلي الحسي كسي

وليلي تقولها هاخليكي كلبه ليا انا وحماده وداليا من كتر الهيجان تقولها ايوا خلوني كلبه ليكو وافضلو نيكو فيا

وداليا قالتها اركبي ع طيزي


وانا المنظر جنني وفضلت ارزع كس ليلي وليلي اااااه هاموت يا حماده عاوزه كمان شويه أضرب كسي زي داليا و داليا قالت مش قادره


دخلو فيا شويا

وفضلت شغال كدا انيك في طيازهم وكساسهم

وانا هاموت من المتعه


وهما شغالين صويت من الهيجان

ورحت منزلهم في كس داليا 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

جميع الحقوق محفوظه © قصص جنس محارم عربي نسوانجي - Neswangy sex stories

تصميم الورشه