الجزء الاول اسمي رامي وحيد امي وابويا من القاهره وحيد امي وابويا عايش في بيت عيله مكون من خمس تدوار الدور الاول فيه صيديله كبيره وجراش للعربيات سني 22 طالب كلية صيدله في اخر سنه جسمي رياضي وبهتم بيه لوني قمحي طولي180سم زبي طوله 24سم
و عايش في الدور التاني بابا اسمه احمد مسافر السعوديه شغال هناك عمره46 سنه ماما اسمها نورا بدلعها بنونو عمرها 44سنه جسمها فاجر ابن وسخه وزنها 60كيلو لونها ابيض طولها170سم بزاز كبيره وطياز كبيره تهد جبل كرش صغير لونها ابيض شعر طويل
الدور التالت عمي حاتم ومراته عزه عمي مسافر مع ابويا السعوديه شغال معاه مرات عني عزه بندلعها يزوز سنها50 سنه بس الي يشوفها يقول عليه 30 سنه هيا مبتخلفش بزاز كبيره وطياز وسط لونها ابيض عنيها عسلي شعرها اسود وطويل
الدور الرابع كان لعمي محمودكان صيدلي بس مات من سنه ومراته اسماء لسه مخلفه عيل من اربع شهور
لونها قمحي رفيعها وطيزها وسط بززها كبيره طولها 165سم وزنها55كيلو وشعرها اسود وعنيها سوده عمرها30سنه هيا وعمي كانو متحوزين من 6سنين ولما حملت مات
الدور الخامس والاخير عمي فتحي شغال ظابط في الجيش سنه40 سنه بياجي اسبوع كل شهر ومراته صفاء 35 سنه لونها قمحي عنيها خضرا طخينه شويه معاها ولدين صغيرين احمد ومحمود الاتنين توام 10 سنين وزنها60 كيلو طولها 180 سم بزازها كبيره وطيزها كبيره
نبدا في احداث القصه يوم صحيت الساعه 3 بليل داخل الحمام وانا راجع شوفت بابا ماما مفتوح ببص عليها شوفت منظر جامد نايمه وعتيه ضهرها للباب ولابسه اميص احمر صغير يدوب واصل لطيزها ولابسه تحته كلوت اسود
انا فضلت واقف متنح وزبي وقف عليها كلعت زبي وفضلت اضرب عليها عشره فضلت خمس دقايق لحد ما ضربتها علي الارض مسحتها وبعدين دخلت كملت نوم الساعه تمانيه جت تصحيني صحيت من النوم لقيت قدامي جمال ايه لابسه قميص نوم احمر وبزازها هتنط منه انا صحيت لقتها قدامي بتقولي صباح الخير انا صباح النور يماما ماما يلا بقا قوم علشان تفطر وتنزل تروح الكليه انا: تمام يماما انا قايم
وهيا قايمه شافت زبي واقف في الشورت مشت وهيا بتضحك وانا دخلت الحمام ضربت عشره علي المنظر دا واستحميت وطلعت افطر معاها ماما: متنساش بعد الكليه تروح صيدلية عمك علشان مرات عمك اسماء علشان تطلع لي ابنها فوق انا: تمام يماما وقعدت اهزر معاها وعنيا مكنتش نازله من علي بزازها هيا خدت بالها قالتلي عينك انا: بصراحه الجمال دا مفروض يتحط في النيش ويطلع يتباس ويتحط تاني ماما: يواد بطل بكش انا: انت لو مش امي كنت اتجوزتك ماما: طب انجز يلا علشان كليتك انا: تمام نازل اهو دخلت غيرت هدومي ولبست قميص ابيض وبنكلون ابيض وكتشي رمادي ونزلت خت العربيه ومشيت روحت الصيدله قبلت عمر صاحبي من واحنا صغيرين انا: صباح الخير يواطي مش قايلك رن عليا علشان ناجي سوا عمر: صباح النور يعم انت نومك تقيل وانا كان ورايا مصلحه انا: مصلحه ولا مها يوسخ🤣🤣🤣 عمر: اخويا الي فهمني 🤣🤣🤣 انا: ورانا ايه انهردا عمر: ورانا محضره بتاعت الدوكتر مصطفي لحد الساعه اتنين انا: يلا بينا نخش دخلنا خدنا المحضره المحاضره خلصت ماشي بقول لعمر يلا اوصلك عمر: انا ورايا معاد انا: تمام يبتاع مها عمر: مسيرك هتقع يرامي انا خلصت ومشيت ركنت العربيه ودخلت الصيدله انا: السلام عليكم اسماء: وعليكم السلام عامل ايه يرامي انا : بخير يطانط اسماء: طنط تاني قولتلك قولي يا اسماء انا: حاضر يا اسماء اسماء: كده تمام انا طالعه لو عوزت حاجه كلمني واعمل حسابك بكره الخميس فرز انا: تمام مع السلامه هيا طلعت قدامي وطيزها كانت بتترج وانا سخنت عليها وكنت بفكر اشرب عشره دخل عليا زبون وكان معاه رشته الزبون: عايز العلاج دا انا: تمام يباشا جبت كل حاجه بس كان فيه علاج قليل اوي في السوق كان عايز علبه وانا عندي علبتين ادتليه شريت وقولتله انا ادتلك شريط بس لو عايز علبه يبقا الاسبوع الجاي قالي: ماشي انا بدور عليه من اسبوع ملقتش حته حبايه قال الحساب كام انا: خلي علينا الزبون: شكرا انا: 500 جنيه طلع واداني الفلوس وخدت رقمه علشان الدوا لما ياجي خلصت اليوم وظبطت الحساب طلعت لمرات عمي اسماء خبطت قالتلي ادخل لقيتها بترضع ابنها وبزازها باينه انا سخنت عليها
قولتلها هنزل واجي بعدين اسماء: تعاله انت زي اخويا واصرت وانا صدقت ودخلت انا: دا حساب انهردا ودي الفلوس كامله اسماء: ماشي وادتني 2000 جنيه انا دول كتير اسماء: انت بتتعب معايا شالت ابنها علشان نام وانا شوفت بزازها واللبن نازل منها زبي وقف وهيا بتوطي تحط ابنها علي الكنبه طيزها بانت كنت هتجنن انا: هنزل علشان اتاخرت اسماء: استنه نتعشا سوا انا: قولتلها هتعشي مع ماما وانتي بكرا بعد الفرز اسماء: ماشي ونزلت ودخلت الشقه وشوفت منظر هنا نهاية الجزء الاول
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق