دي قصتي مع مرات عمي
انا اسمي احمد و عندي ٢١ سنه جسمي رياضي و بحب اتمرن و و بحب الجنس بزات لمامرات عمي ديما اللي خلتني افجر شهوتي فيها بعد ما عمي مات مرات عمي هوصفها ليكو طويله و بيضه زاي القشطه و جسمها جسم ممسلين البورن بظبط جسم ميلف و عود اي مرات عمي ٣٧ سنه لسه في عز شببها يعني عمي **** يرحمه كان علي طول يوصيني عليها علي طول و كنت اجبلها طلبات و حجات و كانت وخده عليا عشان كنت طول الوقت عندها لحد ما جي في يوم عمي تو*ي و من سعتها الحال اتغير للاحسن ذوت اهتمامي اكتر و واكتر بس بعد طبعا ما عمي عدا عليا الاربعين بتعو و لقيت مرات عمي بقت احسن و عادي خالص المهم في مرا صحيت من النوم خت تمرنتي و اكلت و مكنش في حد هالص في البيت غيري يعتبر و علي فكرا مرات عمي في نفس البيت بتعنا بيت عيله يعني لقيت مرات عمي بترن عليا بتقلي محمد انزل بسرعه في فار في الشقه طبعا اتنفط و نزلت جري عليها فتحتلي و الاقي يجدعان منظر لا يخطر قي بال احد منظر خلا زبري يبقا حديده بجسمها الابيض و بززها اللي لسه فيهم الحيل و لبسه الروب و بززها يجدعان قربو يخرجو برا الروب و اخت بالي من حلمتها علي فكرا هيا اخده عليا جدا معتراني زاي جوزه يعتبر المهم قلتلها في قالت جو في الحمام جريت و ماسك المقشه عشان اشوف فين و انهي حياته راح جري علي قوده النوم جريت وره لحد ما جري غلي المطبخ و بجري و مش واخد بالي رحت اتخبط في مرات عمي و وقت و وقعت عليه و وشنا في وش بعض و ببزها اتعرت و بتاعي واقف من علي الشرت و يعتبر شوفت الاندر الاسود الفتله اللي كنت هموت و اكل اللي تحته و بززها اللي يتكلو اكل بصطلي و بصطلها قلتلي مش تحاسب يواد كدا عريت مرات عمك قلتلها معلش يقمر اعمل اي الفر هد حيلي و مختش بالي منك راحت ضحكت ضحكه ميصه خالص و قالت حلوه قمر دي رحت اتنفط و وقفت علي حيلي و لسه بتاعي عمال يقف و يسد في تفسو لقتها بصت عليه و عملت نفسه مش واخده باله رحت كملت معاه الفار لحد ما مسكت امو بعدها بقا قعدت تشكرني و تقلي كلام طبعا انت
اللي واقف جنبي بعد جوزي قلتلها دا واجبي راحت قالت يلا بقا اقوم اغير و اعملك حاجه تكلها و عماله تمسك فيه وانا كنت عمال اعمل نفسي عاوز امشي وانا طبعا مبسوط لحد ما اتحيلت عليا و قعت اكل لقمه معاها دخلت تغير و طلعت والا تلبس قميس نوم اسود فحمر معري رجليها و فلقه بززها و طيزها هتفرتك القميس و انا شوفت المنظر بتاعي مبطلش وقفان و خلاص قلت بس هيا كدا عاوزه تتناك بس خايفه تقلي راحت عملت اكل في المطبخ وانا طبعا عملت نفسي عاوز اشرب رحت وقفت من ورها اجيب كبايه رحت حاكك بتاعي فيها و هيا سكتت و لقيت ابتسامه من بقها خفيفه قلت بس انتي بتعتي بقا تعالي خلصت الاكل و قعدنا ناكل لقيتها جات و قعدد جنبي في الكنبه وحطه ربع وركها في جنب رحلي كدا اما بقا مش قادر قلت استجمع شجعتي و اقلها قلتلها بقلق اي يمرات عمي قلتلي اي مرات عمي دي قلي ي دينا او دودي قلتله ماشي ي دودي فلتلي قول قلتلها انا حاسس بيكي و عارف انك عاوز بس مكسوفه متيجي نعملها بعض من غير محد يعرف لقتها اتعصبت و قلتلي انت بتقول اي يواد انت اتجنتت قلتلها بلاش استعباط انا عارف انك عاوزه كدا فا بلاش الشغل دا رحت من غير مقدمه مسكت بززها و ياااا يجدعان بزاز ملبن دا مش ملبن دا حاجه لا تعبر خالص لقتها بصتلي قلنلي طب من غير ما حد ما يعرف قلتلها عيب دا لعبتي قلتلي ماشي رحت شلتها و ختها علي سرير عمي المتناك و اخدها و افتح رجليه الا الاقي يجدعان كس مورد يلهوي اي دا انا بمجرد ما لقيت كدا قعت امص فيه لحد ما احمر دا و هيا تتوجع و تقلي كفايه حرام مش قدره وااااااههه و انا بتاعي خلاص بقا بقا علي اخرو رحت قلتلي دخله مش قدره و طبعا اول ما سمعت كدا ب اقصا ما عندي رزعت بتاعي جوها و عيا تسرخ من الوجع و كسها كان ضيق اوي و ارزع فيها و هيا تصوت و تقلي زبك جامد اوي يواد دا عمك زبه كان زب نمله جنبك انا اسمع كدا و ارزع ارزع و عملنا اوضاع كتير لحد ما قربت اجبهم راحت قلتلي هتهم كلهم فيا و زنقتني برجليها لجوه لحد ما جبت كل حملتي فيها و قعت اعمل معاها كدا لحد اخر الليل يحي ٦ مرات
الجزا التاني لو حد طلب هنزلو
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق