حسونة والحمامة والكتكوت وسر اللعوطة

0

 

كان يا مكان فى قديم الزمان مش قديم قوى يعنى وفى سالف

العصر والأوان




القارئ يا عمنا احك علطول بلاش فلسفة

القصاص يا أخى فصلتنى سيبنى اركز

**********


الجزء الأول


الست نبوية ست غلبانة (30سنة) اترملت من سنة جوزها غلبان

اتحوزها من 16 سنة بشهادة تسنين كان وقتها نبوية بت حلوة

جسمها فاير وغلبانة لا تعرف تهش ولا تنش

كانت شغلتهم تدميس الفول بالقش وحطب الشجر

الدخان غلبه وملا صدره ومات

نبوية برضو الدخان جاب اجلها

وحاولت تقاوم لكن اللعين سرطان الرئة تمكن منها


عندها بنت 15 سنة بنت شاطرة فى المدرسة ومؤدبة لأبعد الحدود

وولد صغير كان عنده 13 سنة مش بيطلع من البيت الا مع امه

ولا يعرف صحاب ولا يلعب معاهم خسارة اصله كفيف اتولد أعمى


ماتت نبوية ...وحسونة وسندس بقيو يتامى أب وأم

ابتدت الجمعيات الخيرية تساعدهم ومقبلوش مساعدة من الناس

لا من قرايبهم ولا من جيرانهم عندهم عزة نفس ونخوة


كانت تاخد اخوها الصبح وهى رايحة المدرسة ومعاه نعجته فى مكان

تحت شجرة نعجته ترعى وهو يلعب مع نفسه بس كل شوية اخته تبص

عليه من شباك الفصل وفى الفسحة تروح تبقى معاه


بعد المدرسة ترجع سندس وتنصب نصبة الفول وتعمل طعمية

بس غيرت نظام التدميس من قش وحطب للبوتاجاز

فيه جمعية خيرية جابت لهم بوتاجاز وانبوبة وهى جمعت قرشين واشترت

انبوبة تانية عشان تعرف تعيش وتجيب لقمة عيشها بالحلال

برضو اخوها مش بيلعب مع حد مش واخد على حد


سندس بلغت وجسمها اتقلووظ قبل موت امها بكام شهر اخدت من امها النصايح

اللازمة عشان تعرف تصون نفسها وشرفها

البنت مشافتش طفولة وبتبعد عن البنات اللى بتتكلم عن

الكلام القبيح وقلة الأدب بس برضو البنت مراهقة


فى مرة طلع حسونة من الحمام عريان يقول لاخته حمامته عملت

كدة ( كان زبره شادد ومنتصب ) وبتوجعه

سندس شافت زبر راجل مش عيل صغير طوله يجى 14 و15 سم

وهو لا يعرف زبر ولا كس ولا يفهم اى حاجة عن كل ده

زبره يعرف انه حمامة واتعلم من اخته اسم موزة

تقوله يا حبيبى العب فيه بايدك وهو يرتاح وينام

قالها معرفش ( الشيطان كان قاعد على المصطبة منتظر يتدخل)

قالت له تعالى وتفت على ايدها وفضلت تلعب له فيه قالها بيوجعنى

قالت حالعوطهو لك بخشمى بس متقولش لحد

حطت حمامته ببقها وفضلت تلعب له فيه وبعد ايه نزلت كام نقطة

لبن ابيض قالها ايه ده اللى نزل منه قالت له لبن ابيض


بعدها كل يوم والتانى نفس الحكاية بس اللبن ابتدى يزيد

راح حسونه يقولها وانت يا سندس بتعملى ايه مع حمامتك

قالت له البنات ملهاش حمامة عندها كتكوت او شريحة بطيخ ( جديد اللقب ده)

يعنى حمامته موزة وهى كتكوتها يبقى شريحة بطيخ

هى اختارت الوصف ده عشان هو بيحب البطيخ والموز

قالها طب لم تحبى ابقى العوط لك بطيختك او كتكوتك

قالها ورينى المس كتكوتك قالت له يا حسونة ده عيب

قالها ما انت لمست حمامتى ولعوطتيها انا المس زيك

وبعد الحاح وشد وجذب خلته يلمس كتكوتها

فضل بصوابعه يلمس حتة حتة فيه لحد ما سندس دابت وحتموت

من اللى بيحصل وقالها انا حالعوطهولك زى ما انت لعوطت

حمامتى سندس قالت له بس اوعى حد يعرف اصل الكلام ده عيب

ونامت على ضهرها وخلته يلعوط لحد ما نزلت شهوتها

حسونة حس بمية بتنزل قام حسونه قالها اهو نزل لبنك

حسونة بيعمل كدة من غير دراية ولا علم باللى بيحصل

(الشيطان بقى مبسوط وكل شوية يدخل دماغ سندس يوسوس لها)

تانى يوم جاها وزبره فارد وشادد حيله ..

سندس الشيطان ملاها وسوسة وشرمط تفكيرها

قلعت ملط وقالت يا حسونة احنا البنات عندنا غير الكتكوت

ممكن برتقال وممكن تفاح وممكن كنتالوب وممكن يطيخ صغير

وفيه شمام كبير قالها يعنى ايه

قربت ليه ومسكت بزه وقالت بص كدة عند الرجالة متساوى

وحطت ايده على بزها وانا عندى زى كدة وفضل يلمس ويحسس

ويقولها ده برتقال بسرة قالت كله بيكون بسره

قالت لو تحب دوق منه بس من غير عض

حط بقه على بزها فضل يمصمص فالها زى بتاع ماما لما كنت نونو

ايوة انا فاكر كنت باعمل كدة

قالت له ايوة كنت بترضع وانا لما اتجوز واخلف حاخليه يرضع

زى كدة مش انا برضو ابقى امك بعد ما ماتت امنا

قالها ايوة وفضل يرضع وقالت له يلا نام فوق منى وهات الموزة

عشان نلعوطها فى الكتكوت

فضلو ع الحال ده نص ساعة هو نزل لبنه وهى استمتعت ونزلت شهوتها


وفى يوم حبت تبطل وتفهمه الوضع على انه ده عيب

وقبل ما تفهمه قالها الاول نلعوط مع بعضينا وبعدين نفهم

بعدها حسونة ابتدى يعيش المتعة وبيبقى مبسوط بكدة

سندس لقيته مبسوط وهى كمان قالت خليها لما يكبر شوية


سندس خلصت تالتة اعدادى ورايحة ثانوية عامة عشان هى شاطرة

ومجتهدة نفسها تطلع دكتورة عيون عشان تعالج اخوها حسونة


لما بدأت اجازة الصيف جابت عصاية جريد نخل ولفتها ببلاستر

كهربا وعلمت حسونة ازاى يستعملها وهو ماشى ابتدت الاول

تعلمه نظام البيت وازى يجيب اكل لو هو جاع وازاى يعمل الشاى

وبعد كدة طلعو الشارع وهو ماسك عصايته تعلمو يمشى فين ويعدو

الخطوات وهما ماشيين دكان مرتضى البقال على بعد 50 خطوة

ودكان كذا وبيت فلان وبيت فلانة هو كان يعد الخطوات بصوت

تسمعه وتقوله بس وتروح تكتب فى كراسة معاها ولما يرجعو

البيت تفضل تراجع معاه وتحقظه بعد كام يوم ابتدى يحفظ

وطلعو يكملو تدريب بعد 80 خطوة وقف وقال ازيك يا خالتى

سعاد ..سعاد اتعجبت عرفنى ازاى

اهلا يا حسونة ازيك عامل ايه

سعاد لسه متجوزة من كام شهر اتجوزت كبيرة شوية يجى عمرها

28 سنة جوزها صياد وبيبيع سمك وحسونة لا عمره شافها قبل كدة ولا كلمها

بس شم ريحة السمك قالها وخلاص وصادفت ان سعاد قدام الباب

كانت بتنضف سمك .. قالت استنى والنبى يا احلى بقك

اتفضل يا حبيبى يا غالى يا ابن الغالية **** يرحمها

وجابت له بسبوسة حلوة عجبت حسونة اكلها وشكرتها سندس

وبعدها ابتدو يكملو

تانى يوم قالت له يلا مع نفسك تروح وترجع تانى

فضلو على الحال ده فترة علمته يشغل ودانه ومناخيره

ولما يحفظ كله ده ويجربه لوحده كانت مكافأته شوية لعوطة

بين الموزة والكتكوت .... بعد كدة علمته ازاى يبيع الفول

فى علبة الاول وبعدين يفضى العلبة فى كيس مخصص للفول

حسونة اتعلم كتير وبقى شاطر وبيكتم سر اللعوطة


وفى يوم سندس كانت رايحة تقدم ملفها للمدرسة قالت له

تروح معايا قالها لا هو حيفضل فى البيت ويبيع الفول

بعد ما خلص الفول قال اروح اتمشى زى ما نا اتعلمت

وعند بيت سعاد وقال خالتى سعاد فينك

طلت من الشباك تعالى يا حسونة فضلل يعسعس بعصايته

لحد ما سعاد فتحت الباب ودخلته جوة

سعاد كانت لابسة قميص نوم ومن غير كلوت ولا سنتيان بس زعلانة

كان جوزها عندها من شوية ناكها كام دقيقة جاب لبناته

وما سألش فيها استحمى وخرج يشوف رزقه

حسونة شم ريحة اللبن لكن متكلمش بس وهو قاعد زبره شد

ووقف وعمل خيمة من ريحة اللبن سعاد شافت كدة قالت يا لهوى

ه الواد عرف انى حيحانة ولا ايه

قالت له ايه دة يا حسونة هو زبرك ماله عامل كدة ليه

قالها زبر ايه انا معرفش يعنى ايه

قالت له دة وهو يقولها انا اعمى مش شايف بتشاورى فين

راحت بايدها لمسته وقالت دة

قالها دى حمامتى وموزتى ابقى العوطه لما اروح

قالت له وبعد ما تلعوطه بيحصل ايه

قالها اروح الحمام والعوطه بصبونه ينزل لبن ابيض

طب ممكن اشوفه ( لكن هو حويط وكاتم سره مع اخته )

قالها ممكن يا خالتى وقف وكشفه لها

سعاد فتحت بقها م اللى شايفاه دة اطول واتخن من زبر جوزها

وراحت مسكته وقالت العوطهولك انا يا حسونه

قالها لعوطى براحتك

***************************


نشوف ايه اللى حيحصل لجزء التانى

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

جميع الحقوق محفوظه © قصص جنس محارم عربي نسوانجي - Neswangy sex stories

تصميم الورشه