عائله الدكتور هادي - من خمسة أجزاء

0

 الدكتور هادي جاري دكتور نسا غلبان وفي حاله متجوز من مدام مايسه ست جميله جدا سنها كبير بس مش

باين عليها عندها جسم ممثلات الممثلة الأقرب ليها نورا تحس فعلا أنها رووقه كشكل بس هي شخصية

قويه جداً عندهم بنتين ملك متجوزة ودي فرس عربي أصيل ورثت الجمال عن أمها عشرين سنة فيها شبه كبير

من ايتن عامر وعسله ودمها خفيف والاخت التانيه علا ودي بقى اصغر من في البيت بنوته كدا ستاشر سنة

جميله وعسله وقمر وليها إمكانيات حلوه بالنسبة لسنا ...كانت علاقتي بيهم عادية جداً

لغاية في يوم لقيت مدام مايسه واقعة قدام الباب وانا جاي من الشغل شيلتها لجوه واتصلت بجوزها

وجه جري وشكرني اني لحقتها وبعدها عرفني على عيلته وواحدة واحدة بقيت صديق للعيلة الجامده دي

وفي يوم كان فرح بنت أخت مدام ساميه وجه دكتور هادي يخبط على الباب

هادي : هيما السلام عليكم اولا

أنا : وعليكم السلام يا دكتور أتفضل

هادي :لا تسلم يا حبيبي انا جاي لك في خدمة لو تكرمت

أنا : تأمرني يا دكتور

هادي :الامر لله ...بقولك المدام بنت أختها خطوبتها بكره

أنا :ألف مبروووك يا دكتور بارك للمدام

هادي : **** يبارك فيك بس فيه مشكله علا بنتي عندها امتحانات ومش هتعرف تيجي معانا

فلو ممكن يعني تبقى تعدي عليها لو عازت حاجه بس هي هتقعد جنبك بس لو احتاجت حاجه خليك معاها

أنا :تحت أمرك يا دكتور وتحت امر الدكتورة علا الصغننة

وتاني يوم وبعد نزول دكتور هادي ومراته لقيت صوت على السلم وضحك بصوت عالي

خرجت كانت علا قاعدة ومعها بنت صاحبتها الانتيم أسمها ليلى

علا لابسه بيجامه مبينه تفاصيل جسمها و ليلى لابسه ترينيج سوت و عامله ميكب الاتنين سايبين شعرهم

ليلى دي بنت سمراء بس إمكانيات مش بتاعت سنها تحسها ست كبيره في الجسم بس هي قد علا

أنا : صباح الخير يا بنات

ليلى : صباح الخير يا هيما

علا : هيما صباح الورد انت صحيت

أنا : ايوه ايه صحيتوا بدري كده ليه

علا :المادة كبيرة ولازم نستغل الوقت

أنا :خلاص هدخل أحضر لكم الفطار وتعالوا افطروا وهاتوا الكتب علشان تذكروا

علا :بس كده هنتعبك معانا

أنا لا مفيش تعب روحوا يالا

وفعلاً راحوا جابوا الكتب و لبست ليلى بيجامه من عند علا وعلا عملت ميكب بتاعها

وجم الشقة عندي كنت بخرج لهم الاكل وبتابع مذاكرتهم من بعيد وباب الشقة مفتوح

نزلت أجيب حاجه وطلعت سمعت ضحك جوه قولت اكيد بيفكوا عن نفسهم قبل المذاكرة

كانوا مش حاسين برجوعي اتسحبت كده ولقيت مفاجأة مكنتش متوقعها الاتنين فاتحين على موبيل ليلى

فيلم سكس وعلا بتضحك

علا : اه يا بختها هي إزاي بتعمل كده

ليلى : الواد بتاعه شكله كبير وحلو اااه انا تعبت اقفلي قبل ما نتفضح

علا :لا استنى شويه عاوزه اعرف بيعملوا ايه

ليلى : ايه شكلك نفسك يتعمل فيكي زيها

علا وهي بتهزر رأسها بالموافقة : اوي أوي شكلها مبسوطه اهيه نفسي أشوف بتاع واحد كده

ليلى :اقولك على حاجه عارفه دكتور خالد صاحب بباكي عمل معايا كده وقالي أنه هيظبط الدنيا لو حصل حاجه

علا باستغراب وهي حاطه أيدها على بقها : ليلى .... بجد ولا بتهزري

ليلى بثقة : طبعاً يا بنتي بس بقولك ايه متعه بنت لازينه هو بيوجعني بس لما دخل في الأول سواء قدام ولا ورا

علا : هااااا وتضحك هو حطه ورا يا شرموطة

ليلى : اااه بس بيوجعني أوي لما بيحطه ورا بس متعه اكتر من قدام

دخلت انا اتوتروا وحاولوا يداروا الموبيل

أنا بتعملوا أيه

ليلى : هيما ابدأ مفيش حاجه

علا وهي ميته من الرعب : ابدا ابدا احنا هنقوم نذاكر

أنا :وروني الموبيل ده (بعصبيه )

علا : أخر مره هنقوم نذاكر اهه

ليلى : خلاص و****

أنا وأنا رافع حاجبي : الموبيل يا ليلى

ليلى فتحته ولسه هتقفل الفيلم شديت الموبيل

علا تقريباً جاتلها سكته وحطت أيدها على بقها و ليلى بتداري وشها

أنا : ايه ده انتم اتجننتم ولا ايه مين جابلك الفيديوهات دي

ليلى : أصل ....يا هيما

أنا :هيما ايه وزفت ايه

علا : هيما انا مليش دع**

أنا :انتي تخرسي خالص مش صاحبتك دي ازاي مالكيش دعوة

بدأوا يعيطوا ومعلش والنبي واخر مره ما تقولش لحد

خدت الموبيل منهم وانا لسه متعصب وقولت : مفيش موبيل لآخر اليوم فيه مذاكرة بس

اتفضلوا على السفرة ذاكروا

راحوا من سكات و سامعهم بيتوشوا

علا : عجبك أهه روحنا في داهيه بسببك

ليلى : خلاص بقى شويه ونروح له نتاسف وهو جدع ومش هيسوحنا

علا :تفتكري .......ولا بتطمنيني وخلاص

ليلى :مش عارفه انا خايفه يقول لاهلي

علا : امال انا أقول ايه لو قال لابويا بكره يالاهوي يلاهوي ده يدبحني

أنا :سامع صوت كل واحدة تذاكر من سكات

علا بصوت مبحوح : حاضر يا هيما

ليلى : تمام تمام أهه

أنا جيت وقفت جنبهم : انتم لسه صغيرين على الحاجات دي وانا خايف عليكم

الاتنين حاطين دماغهم في الكتاب

علا : اول واخر مره ومش هتتكرر

ليلى : خلاص حرمنا و**** يا هيما

أنا : وبعدين الحاجات دي وصلتلك ازاي يا ليلى

ليلى : بصراحة واحد اعرفه بعتها لبنت صاحبتي وهي بعتتا ليا

أنا : وطبعاً قولتي تفرجي علا على اللي اتعمل فيكي مع دكتور خالد ها

علا : ايه ده انت سمعتنا يالاهوي يالاهوي وتلطم

ليلى : والنبي ما تفضحني وبدات تعيط وتلطم

أنا : وانتي يا علا نفسك في واحد يعمل كده معاكي ها

سكوت تام وعياااااط وحاطين وشهم في الكتاب

حطيت أيدي على كتفهم اطبطب عليهم

أنا : انا هعتبر ان مفيش حاجه حصلت بس تخلصوا مذاكرة وتنجحوا

وليكوا عندي مفاجأة لو خلصتم

قعدوا يذاكروا لغاية الغداء اللي حضرته ليهم وقعدنا ناكل

أنا وأنا بضحك : ده انتم جيل مهبب ستاشر سنة وبتتفرجوا على سكس ده اول فيلم اتفرج عليه كنت في الجامعة

علا : ايه ده هو انت اتفرجت قبل كده

أنا : طبعاً وعملت قبل كده وأحسن من اللي شوفتيه

الاتنين بصوا ببعض بنظره اعجاب

ليلي : ايه ده بجد عملت كده ولا بتهزر

أنا : اكيد مع اكتر من ست كمان وأكبر مني مكان

علا : بتحسوا بايه كرجالة

أنا : زي ما بتحسوا انتم كستات صح يا ليلى

ليلى بكسوف وهي بتعض شفايفها : امممم بيبقى جامد اوى ولذيذ

أنا : طبعاً ما أنتي خبره اكتر من علا

علا : يا بختكم ....انا كان نفسي أجرب

أنا : وانا وعدت ابوكي مخليش نفسكم في حاجة ...لو عاوزين تعملوا انا ممكن اساعدكم

صوت سرخه فرحه

علا بفرحه هستيرية : ايه ده بجد يا هيما ممكن تعمل معايا

أنا : لو عايزة اعمل معاكي ويبقى سر بينا أنا معنديش مانع خالص

ليلى : طيب وأنا ينفع تعمل معايا يا هيما

أنا : لا خلي خالد ينفعك

زعلت وقالت طيب هتفرج بس

قولت طيب بس بعد المذاكرة يا بنات

قعدوا يكملوا مذاكرة لغاية ما خلصوا على الساعة سته وراحوا قفلوا الباب بتاع الشقه

ودخلوا لأوضة النوم خبطوا

أنا : تعالوا

علا : احنا خلصنا

ليلى : ادخل

تعالي بس اقعدي هناك واتفرجي من سكات

ليلى وهي زعلانه : حاضر أهه

أنا :بت اتلمي للامك

علا وهي بتحط أيدها على زبري من بره : سيبك منها وخليك معايا

بدأت أضم علا واحسس على بزازها الحلوة وطيزها وابوسها لغاية ما ساحت وقلعت همومها

وبقت ملط نيمتها على السرير ونزلت ألعب في كسها والحسه وهي بتتلوى وتتتمع

علا : امممم ااااه اممم انا جسمي قايد نار اههه امم وبتدخل راسي في كسها أكتر

كانت ليلى قلعت البنطلون وبتلعب في كسها الحلو

جابت علا ميتها وبعدها نزلت قدامي ونزلت ليها الشورت وخرج الغدنفر

شافته علا وليلى

علا : احيه بتاعك حلو أوي يا هيما وتضحك

ليلى : والنبي يا هيما امصه عايزه امصه

زقتها علا : لا ده بتاعي لواحدي خلي بتاع خالد ينفعك بتاع هيما لازم يدخل كتكوتي بس

ومحدش يمصه غيري

ليلى : اللي يمص لواحده يزور يا بت

علا : ينفع يا هيما تمص معايا

أنا تعالي يا لبوه


هجمت تمص مع علا وبنتين بيمصوا زبري لغاية ما غرقوا لبن

قعدت أبوس واقفش فيهم وهما ماسكين في زبري مص ولحس للبن اللي عليه لغاية ما وقف

علا : فشخت رجليها وقالت تعالى دخله يا عريس

ليلى : أه يا شرموطة

علا : بنتعلم منك يا كبيرة الشراميط

ليلى : طيب ممكن يدخله عندي واخلي خالد يعملك العملية زيي

قالت لها ليلى ماشي بس انا الاول

كنت بسيح كس علا وبدأت ادخله ونزل شوية ده بتاع البكاره

وبدأت انيكها وهي بتقول اه اممممم النيك ده طلع جامد قوي وتقوم تبوس فيا وتقول بتاعك كبير هيفشخني

أه كمان متعني يا بو بتاع جامد قولت هجيب

قالت علا عامله حسابي وجبت في كسها وقعدنا نبوس بعض

ريحت شويه لقيت ليلى بتمص فى زبري لغاية ما قام حطيته في كسها وقعدت تنيك نفسها بيه

وقعدت علا بكسها الحس اللبن اللي نازل مع عسلها وهي بتقفش في بزازها

شويه و ليلى قومتني وركبته في طيزها وقعدت انيكها وهي مبسوطة فشخ

أنا : ها أنا ولا خالد يا لبوه

ليلى : لا طبعا انت ده بتاعك ده اكبر منه عشر مرات طفي ناري بقا

نقلته في كسها تاني وتقول طفي ناري بقا كسي فيه نار

جبتهم في كسها وتعبنا وريحنا جنب بعض بنبوس ونحضن في بعض

وماسكين زبري مص ولا اجدع مصاصه بالفراولة

وشويه وقامت ليلى : انا هقوم أغير علشان أروح بابا زمانه قلقان وخدت مصه من زبري

ليلى : انت متعتني جامد اوي يا هيما وزبرك ده مالوش حل عايز بعد كده تطفي ناري بيه ها

ولبست ونزلت وانا كنت بنيك علا في كسها ونمنا وانا زبري في كسها

بعدها صحيتني وقالت : انا عايز من ورا

أنا :ايه نفسك حد يركبك يا لولو

علا : اركب يا هيما ومتعني

دخلته في طيزها صوتت وعضت في السرير لغاية ما اتعودت

و قعدت انيك طيزها الصغننه لغاية ما جبت فيها ودخلنا ناخد دش سوا وعملنا واحد تحت الدش

وراحت شقتها بعد كده وقعدت تكلمني طول الليل لغاية ما أبوها وأمها ما رجعوا

واني بسطتها قوي وأنها هي و ليلى هيرجعوا من الامتحان عليا علشان يراجعوا اللي ذاكرناه على السرير

نقطة نقطة


الجزء الثاني (ست الحبايب كل سنة وانتي طيبة يا ماما مايسه)

مع تطور العلاقة بيني وبين ليلى اللي بطلت تيجي لي بعد فتره وعلا اللي ما زهقتش وكل خميس تكون في سريري

عزم عليا هادي اني اتغدى عندهم في يوم وكلنا كنا قاعدين بنتغدى و بعد الغداء شاي في حكاية في رواية وبدون

ما أحس الاقي الساعة عدت تسعة وجه تليفون لدكتور هادي بمعاد وصول عميلة مهمة الاسكندريه وتم حجز جناح

ليه ولمراته وبنته وكل المرافقين ليه بدور خاص في فندق خمس نجوم وعرض عليها أطلع معاهم وطبعاً علا اتنطتت

والنبي تعالى معانا وحسيت من أبوها وأمها هو فيه ايه يا بت مالك ممحونة كده ليه بس كل ده في سرهم

المهم وافقت وده بعد طلب هادي اني اكون جنب مراته وبنته لو احتاجوا لحاجة لانه هيعمل كذا عملية وهيبقى مشغول

وطلعنا و بعد الوصول نمنا لتاني يوم الصبح لأننا وصلنا بليل متاخر بس انا من النوع اللي نومه قليل كنت سبعة الصبح

على الكورنيش بعمل رياضه وبجري على خفيف والاقي واحدة لابسه ترينيج سوت وبتجري بس بطل اتعدمت أبطأ في

الجري لغاية ما بعدت شوية عني و لقيت شابين وقفوها وشكلهم كده بيعاكس جريت وهزقتهم و كل ده مش واخد بالي

غير لما سمعت

مايسه : الحق يا هيما يا حبيبي بيعاكسوني

أنا : معلش يا حبيبتي كنت بكلم واحد هو اللي اخرني عليكي

مايسه : طيب شوف الآخرين دول

العيال حبوا يتهمبكوا شويه حصل شد بينا وانا بضرب فيهم وبقول دي مراتي يا ولا الوسخة

والناس حاشت بيني وبينهم لغاية ما أتفضت

وفي عين مايسه بصه مش ناسيها بصت ايه ده يا واد لا راجل بصحيح

مسكتها من أيديها اروحها للفندق

مايسه : اه أيدي براحه عليا ايدك جامدة

أنا : يا ستي ياللا مش عايزين ندبح حد على الصبح

مايسه : طيب سبب ايدي وجعاني بجد

رميت أيدها في الهوا وانا بقول : أهه يالا ورايا

مشيت ورايا وبتقدم رجل وتأخر التانية

لغاية ما مشيت جنبي ولقيتها بتقول : أهدى طيب

أنا : شويه عيال بشخه جايين يعكسوكي .... بعد كده لما تحبي تنزلي تقوليلي انتي امانه في رقبتي لو كنتي لواحدك كان

يا عالم يعملوا معاكي ايه (بعصبية)

مايسه : انت خفت عليا وبتضحك

أنا : اكيد طبعاً انتي امانه في رقبتي و محبش حد يضايقك بعد كده مفيش خروج الا مع جوزك او معايا

مايسه : حاضر. بس ما تزعلش بس بتقولها بدلع حلو (ست كبيره بس فرس ومش حاسه أنها كبرت ومعها إمكانياتها )

أنا : بس اقولك (وبضحكة حلوه ليها ) ليهم حق

مايسه وهي طايرة من الفرح : ايه ده ....بجد يعني أنا اتعاكس لسه ....ده انا كنت فاهمه أنهم بيعاكسوا واحدة جنبي

أنا : ليه اتعموا مش شايفين القمر المتمكن ده

مايسه : يا واد بتكسف عيب وضربتني على صدري بدلع

أنا : بس انا لسه متضايق

مايسه : خلاص بقى يا جوزي وبتقصع الضحكة

أنا : انا بقول كده علشان ابقى على حق يا مايسه

مايسه : وانت فهمتك على طول يا سيد الرجالة وتضخك بصوت عالي

أنا : وطي صوتك هتفصحينا

شويه وقولت : متضايق وزعلان

مايسه : **** ما خلاص بقى يا هيما

أنا : مش منهم انا متضايق اني سبت ايدك

حسيت فرحة في عينيها مسكت أيدي حضنتها وقالت :ايه ده انت حببتني ولا ايه ياواد ده انا قد امك

أنا : ام مين ده انتي لسه بنت عشرين .......وبعلو صوتي يا بختك يا عم هدي

مايسه ضحكت واترمت في حضني بدلع و رجعت وقفت جنبي : بس يا واد يا مجنون يخرب عقلك هيقول بتحب عيل قد عيالها

أنا : ودي مش حقيقة مش انتي بتحبيني

مايسه بكسوف : اه طبعا ...بس زي اب....

أنا : ششششش مش عايز غير ده

مايسه : اللي هو أيه

أنا : حبك ليا يا جميل

مايسه: ده انت طلعت شقي أوي يا هيما ...بقولك ايه انا هشبل ايدي احنا داخلين على الفندق لحد يشوفنا وبعدين لينا كلام تاني يا شقي

أنا : ماشي لينا ملعب نلعب عليه

أتكسفت و وشها احمر وطلعنا الفندق و الأوض غيرنا ونزلنا ناخد الفطار و كنا مستعدين نروح البحر انا وهادي ومراته وبنته

وفعلاً قعدنا على البحر و قلعت التيشيرت وبانت العضلات و لقيت مايسه بتلعب بايديها على صدرها وبتبص هتاكلني بعنيها وفكت الروب عن مايوه بيكيني مخليها طلقه نزلنا الميه احنا الاربعه وطبعا معانا كورة بنحدفها لبعض والكل بيضحك وبنلعب ولقيت مايسه بتحك طيزها الكبيرة

في زبي وانا بستغل الفرصة وبلعب في كل حته عندها وهي بتتعولق جامد اوي ووشوستني وقالت أهدى لياخدوا بالهم وأحنا خارجين

هتتفضح يا واد وهيعمل خيمه

ضحكت من كلامها وهي ضحكت وقالت : أحسن تستاهل مش قد اللعب بتلعب ليه

أنا : لولا جوزك كنت وريتك انا قد اللعب ولا لا يا ماما مايسه

مايسه: وفي حد يعمل مع امه كده يا واد

أنا وأنا ببص في عينيها : وهي ماما مش ست والست أيه تحتاجه غير حد يحس بيها وتحس بيه ومسكت أيدها من تحت الميه

لقيتها سرحت وقالت لهادي : انا خارجه أغير هدومي

خرجنا بعدها على طول كانت قاعده بتنشف نفسها وصدرها الحلو وباصه عليا ومبتسمه

مايسه : هو بكره كام في الشهر

هادي : ليه يعني ؟

أنا : بكره عشره اغسطس كل سنة وانتي طيبة يا مايسه

هادي : اه صح كل سنة وانتي يا حبيبتي وباس أيدها وهي مش معاه وسرحانه فيا

علا : وانت عرفت منين يا هيما

أنا : انا عندي الهوايه دي الناس اللي بعزهم أعرف عيد ميلادهم واجيب هديه كمان

هادي: يا نمس يعني جبت لها الهديه

أنا : اكيد طبعاً وعلى وصول

علا : يا واد انت يا جاهز

هادي : تصدق انا نسيت

أنا :يا راجل نسيت ايه بس اه ضغط الشغل بس فيه حاجات لازم تفتكرها

مايسه : على العموم الحمد لله أن فيه حد فاكرني وبتبصلي بحزن

استاذنت وكلمت واحد جواهرجي كان زميلي في الكلية و أشتغل مع أبوه وسألته عن عقد حلو

بعت لي كام صوره لعقد واختارت واحد وبعد ما طلعنا الفندق لقيت هادي بيكلمني

أنه زعلان علشان نسى عيد ميلاد مايسه وعايز يصالحها ونصحته يعمل لها عيد ميلاد في حته رومانسيه

ويروح يظبط المكان واقترحت عليه ياخد علا معاها وهو بيجب الهديه لأنها عارفه زوق مايسه وانا قولت له

اني نازل كام مشوار أجيب حاجات الشغل عندي وطرت على الفيزا سحبت فلوس وروحت طياره أجيب العقد وخبيته

ورجعت على الفندق لقيت علا و اقفه وهادي وبيركبوا العربية سألتهم على فين قالوا هيروحوا يظبطوا

وانا قولت لهم اني طالع اجهز وطلعت حطيت العقد في الاوضة

وروحت على اوضة مايسه خبطت وفتحت لي قلت : كل سنة وانت طيب يا ميسوسه

كانت لابسه روب دهبي مخليها بطل قويييي صفرت من الإعجاب

أنا : ايه ده كله يا بطل الابطال

مايسه : ايه حلو كنت بقيسه لسه شرياه

أنا : قمر مايسه وتتاكلي اكل

مايسه : بس يا واد وروح على اوضتك

أنا : ايه ده هو انتي مش قولتي بينا كلام تاني

مايسه : انا .....لا مش هينفع لأحسن جوزي يطلع يا مجنون

حضنتها وانا بقول : جوزك هو اللي بعتني اقولك البسي واجهزي محضرلك هو مفاجأة حلوة

مايسه : مين هادي ...لا هادي مش بتاع مفاجأت خلاص تلاقيك انت اللي مظبطها

خدت بوسه من خدها على سهوه وهي اتخضت وبرقت

أنا : ايه ما ينفعش يبعت لك جوزك هديه وترفضيها

مايسه وهي مبسوطة وبتحضني : ايه ده يا حبي انت الهديه **** ....حلوة اوي وباستني بوسه من شفايفها الحلوة الكبيره

هجمت على بزازها قصعت ضحكة وقالت براحه عليا يا واد أنا زي ماما

روحت مقعدها على كنبه وانا بقول : طيب اقعدي هنا يا ست الحبايب

وفتحت رجليها بايدي ويبعد الروب وهي بتبصلي وبتبرأ وبتقولي هتعمل ايه يا هيما أعقل

أنا : حد يشوفك ويعقل يا مايوسه

مايسه : انا عايزه اعمل معاك بس خايفه لنتفضح

أنا وأنا بنزل الأندر الغرقان بعسل مايسه،: حرام تسيبه عطشان كده ريحه وريحيني يا ماما

مايسه : ماما تعبانه ومش لاقيه اللي يحس بوجعها يا قلب ماما

أنا : فين الوجع يا ماما يا حبيبتي

مايسه وهي بتفشخ رجلها وبتشاور على كسها : هنا الوجع يا حبيب قلب مامي

نزلت امصه زي المجنون وهي مبسوطة وبتسرخ وبتدفس رأسي في كسها الكبير

وقطعت كسها لغاية ما حابت ميتها وقالت : يخرب عقلك ده انت مالكش حل ده انت هطلع حاجات مات خلاص براحه عليا انا مش قدك

طلعه كده اشوفه الأول

قمت قدامها وهي قلعت ملط وبتمسك في بزازها بتقفش بهيجان فشيخ : طلع الوحش اللي جواك لماما

خرجت الوحش قدام عين ماما مايسه اللي شافته شهقت شهقة شرموطة وقالت احا كل ده زبر ده كبير أوي

ومسكته تمص فيه بشراهة رهيبة شراهة واحدة ما شفتش زبر من سنين وتقول اهه حلو اوي يا هيما زبرك يجنن

أنا : عجبك يا ماما

مايسه : طبعاً يا قلب ماما بس لسه لما يلعب الماتش احكم تعالى نشوف حرفنتك يا ولا

خدتني لغاية السرير وفشخت رجليها وقالت ياللا يا وحش وريني لعبك

قعدت انيك كسها بقوة وهي مستمتعة وبتقولي يا واد انت يا جامد كمان ماما كسها فيه نار وتقفش في بزازها الكبيرة

طفي نار امك يا واد ابوك العرص مش بيعمل اللي يطفيها كمان ريحني انا كسي شرقان وعطشان

جيت أجيب قالت في كسي يا هيما في كس أمك حبيبتك لبوتك يا سبع

جبتهم في كسها وهي تعبت من كتر ما فشخت كسها الحلو وهي طلعت شرموطة اصلي

قالت : ااااه ده انت طلعت حريف موت .... البت علا طلع عندها حق

أنا باستغراب : : علا ....ايه ده انتي عارفه

مايسه : طبعاً علا مش بتخبي عليا حاجه دي بنوتي بس مكنتش متوقعة أن بتاعك كبير وحلو كده يا بخت اللي تتجوزك هتمتعها

أنا : يبقى اكيد قالت لك اني بجوع بسرعة ورحت مظبط زبري اللي وقفته تاني قدام طيزها

مايسه : احا انت ما شبعتش يا واد امك اتهدت وبتاعك كبير على طيزي براحه

كنت اخدت القرار ودخلته في طيزها الكبيرة

وهي بتعض في والسرير وبتعيط

أنا : ايه أطلعه يا ماما

لفت وسطها وشخرت وهي بترجع بطيزها تتناك من زبري زياده وتشدني عليها : افشخ امك اللبوه يا ولا لحسن طلع من ورا جامد نيك

وجبتهم في طيزها وريحنا كانت عدت حوالي ساعتين وشويه من المتعة والتليفون بيرن كان هادي وانا بنيك طيزها تاني

ردت مايسه : اي ايوه يا هادي عايز ايه

اه ام اه هيما طلع وقالي

ماليش بس واحد خبطني في ظهري من الصبح وهو بيوجعني

هيما لا ده نزل يجيب علاج لامه ظهرها واجعها ومحتاجة اللي يريحها

كنت بجيب في طيزها الكبيرة واللي غرقت بلبني تاني

مايسه : امم مااليش لقيت الدواء بدهن ظهري اهه وهقوم البس واجيلك يا راجلي

هيما لا ما هو خلاص خدت منه احلى هديه من ابن لامه

قفلت وهي بتبوسني و بتضحك وتقول ياللا علشان ناخد دش ونروح لهم

روحت اوضتي وجهزت معايا هديه مايسه

ونزلت معاها للمكان ودخلنا مأنجين بعض كأننا عرسان

دخلت ووسطها مش قادر يشيلها

هادي : اتأخرتم ليه


أنا : الطريق كان زحمة و مراتك ظهرها تعبان

مايسه : اه **** يبارك لك يا هيما طلعلي دواء ريحني على الآخر وهي بتغمزلي وتضحك وتقولي صح يا هيما

أنا : صح يا ماما مايسه

جت علا توشوش أمها أمها ضحكت كده وهزت باه

علا شهقت شهقه خفيفه علشان أبوها و قالت بصوت واطي : بس ايه رايك يا مامي

مايسه بصوت واطي : الواد طلع اجمد من الكلام يا بت ده خلاني مش نافعه ده رفع المكنة و شد العربية جامد

ولا الفتيس كله كبير قوي وبيضحكوا في الخباسه

هادي : بتقولوا ايه وتضحكوا على ايه

مايسه : يا راجل خليك في حالك بكلم بنتي

هادي: بس بصي اهه عيد ميلاد لحبية قلبي ومحدش جابلك هديه غيري .... كبرتي يا بطه

مايسه : كبرت في عينك أنا لسه شباب انك خلاص كسرت الستين وبقيت عجوز إنما أنا لسه في عز شبابي

أنا : ومين قال إني نسيت هديت ماما مايسه وطلعت العقد

مايسه : **** حلو قوي ميرسي يا هيما وادتني بوسة من خدي وجوزها لارج وعادي

علا قرصت مايسه وهي بتقول بصوت واطي : ايه يا ماماي ما شبعتيش

شاورت بدلع بصباعها لا

مايسه : شفت الهدايا بتاعت هيما حبيب ماما وخدتني بالحضن قدام جوزها وهي بتقول يخليك لماما مايسه واشوفك عريس

ده كفاية تعبك معايا النهارده و إزاي عالجتني لما ظهري وجعني

بعدها رجعنا من السفر ورجعنا العمارة تاني كانت كل جمعة أساسي انام مع ست الحبايب ماما مايسه


الجزء الثالث الميراث والعين بالعين

علاقتي بعائلة الدكتور هادي بقت جامده جدا خصوصا بعد ما دوقت حلاويات ماما مايسه و شربات

علا وصاحبتها ليلى و الدكتور هادي كمان بقى فيه بينا ثقة كبيرة رغم اني مكنتش قد الثقة دي

باستمتاعي بلحم محارمه وفي يوم جمعة وكانت مايسه في السرير عندي وملط كالعادة

جالها تليفون أتنفضت وقامت تلبس وتجري وانا بقول لها فيه ايه مالك وهي بتصوت

وتقول ياللاهوي يالاهوي البس بسرعة هادي عمل حادثة !!!!!!؟

هادي عمل حادثة روحنا جري على المستشفى واتصلت بعلا وملك وجوز ملك احمد

وهادي كان في العمليات وخرج الدكتور والكل متوتر

الدكتور بيوجه الكلام لمايسه : حضرتك مراته ؟

مايسه : اه طمني يا دكتور بانهيار في العياط

الدكتور : البقاء والدوام لله

صدمة وعياااااط هستيري من الكل

مات هادي وبعد العزاء والصوان وكل حاجه ليه

راحوا المحامي بتاعهم علشان يقراوا الوصية

وطلبوني من هناك تعالى حالا

روحت الكل بيبصلي بصات غريبة مايسه بتبصلي وتضحك وعلا برضو

و ملك بتبصلي بصه اللي مش فاهمه

فهمت بعدها من المحامي أن هادي عمل وصية مشروطة اني اخلي بالي من مراته

وبناته وكتب كل ما يملك باسمي أنا و بعد سنة ادي لكل واحدة حقها بشرع ****

علا مبسوطه و مايسه فرحانه بس ملك اللي كانت مش فاهمه مين ده اللي فرحانين أنه بقي

في ايده كل حاجه وأحمد جوز ملك قعد يزعق وهنرفع قضيه ومش هنسكت

وانا قولت لهم اني مش عايز حاجه بس دي وصية وهتتنفذ واعتبروا الفلوس في بنك تخلص السنة

والكل ياخد حقه ومش هتشوفوا وشي تاني

الكل هدي و عقل وشاف الكلام منطقي

عدت شهور وكالعادة الخميس مايسه بتخرج من شغلها على بيت ملك و تسيبلي البيت أنا وعلا

والجمعة تجيلي الشقة أو علا تروح شقتي وانا مع أمها في شقتهم

لغاية ما في يوم ملك جت البيت ومعاها صاحبتها نهى ودي مزه اوي في نفسها حاجه كده

كلاس اوي جسمها ملين شوية بس إمكانيات حلوه اوييي

واخر دلع واتعرفت عليها واخدت رقمها وبقينا أصحاب لأنها اجتماعية مش مقفله

و في يوم كلمتني مايسه الحقني تعالى ...جريت روحتلها

لقيت ملك في السرير مغمى عليها والنبض ضعيف حرفيا كانت بتموت

شيلتها وجرينا على المستشفى ...عملوا كل حاجه لغاية ما فاقت

أنا : هو أيه اللي حصل

مايسه بصوت كله زعل : العرص احمد جوزها طبت عليه كان بيخونها في ببتهم

قامت ملك وقعدت اطيب خاطرها وان اللي عايزه هعمله ليها وكان أبوها موجود

كانت عايزه تطلق بس المشكلة أنها بتحبه قوي

أمها مايسه كانت شايطه حب ايه ونيله ايه لازم تطلقي

و البنت منهارة نزلت اتكلم مع احمد جوزها وقابلته

الواد قعد ساعتين يترجى فيا اصالحه عليها وأنها اول واخر مره وغلطه ومش هتتكرر

رجعت ليهم بكلامه الكل كان رافض

خرجنا من المستشفى على بيت مايسه وملك قعدت في البيت

وبقت كل اللقاءات بيني وبين مايسه وعلا عندي كانت واحدة معايا والتانية في البيت مع ملك

وفي يوم ملك كلمتني

ملك : هيما فيه حاجه مش مظبوطه بتحصل في البيت

أنا : خير ايه بيحصل

ملك : ماما وعلا أحوالهم غريبه بيخرجوا بره وبيتاخروا وبيرجعوا مبسوطين بس بيناموا على طول

علا بقى اللي حالها حال وخائفة عليها وطريقتها اغيرت معايا

أنا : انتي في دماغك حاجة

ملك : مش عارفه بس مش مرتاحه

بعدها بكام يوم كلمتني تاني وقالت لي ممكن تيجي البيت عندنا وروحتلها

بعد ما قعدنا

ملك : هيما هو انت بتعمل كده ليه

أنا : بعمل ايه مش فاهم

ملك : ماما حكت لي على اللي بينك وبينها وأنه من قبل ما بابا يموت

أنا : بيني وبينها ....أنا مش فاهم حاجه انتي بتقولي ايه

ملك : أنا متأكدة من كلام امي هي مش بتكدب بس ليه

أنا : ابوكي السبب كان بيعمل مع ستات كتير وامك ست وليها كرامه

وحرام الست تبقى ليه لواحده وهو لكل الستات

حسيت أنها اتاخدت من كلامي وبتبص عليا بشكل تاني وعلى عضلاتي

و لفت أيدها على بعض مربعها يعني تحت صدرها الحلو وكأنها بتقولي وأنا بنتها

ملك : بس شكلك ممتعها جامد

أنا : دي أقل حاجة عندنا

ملك : لا ده انت طلعت مش سهل

أنا : لا واعجبك قوي

سكوت وبعدها دخلت مايسه

وكانت بتحكي أنها قابلت أحمد جوز ملك وأنه طالب أنها ترجعله أو تسامحه ومستعد لاي ترضيه

اي كانت بس يشوفها

وافقت على المقابلة وحضرتها معاهم

احمد : أنا بكرر آسفي للمره المليون ومستعد لاي ترضيه ارضيكي بيها

ملك : بص يا احمد أنا كنت بحبك قبل ما اشوفك مع نهى فيه سريري

(احيه هي نهى اللي كانت ااااه )

بس يبقى ظلم لو رجعت ليك من غير عقاب صح

احمد : عقاب ....قصدك ترضيه

ملك :لا هو لازم تتعاقب علشان انت غلطت

احمد : ماشي اللي تشوفيه

ملك وهي بتقعد رجل على رجل على الكنبة

الراجل الخاين لازم يعرف أن **** هيعاقبه وأنها هتترد ليه في أمه في اخته في مراته

والست حرام تبقى بتاعته لواحده وهو لعامة الشعب صح ؟

احمد : عايزه ايه يا ملك ؟

ملك : عايزه العقاب الإلهي العادل العين بالعين زي ما خونتني مره وعرفت اخونك وتكون عارف

احمد : ضربها بالقلم : نعم يا روح امك انت بتستهبلي ده انا ادبحك

المفاجأة الاولانية في كلام ملك ضيعتها المفاجأة التانية بقلم من ملك لجوزها على وشه قلم خلاه

فقد النطق وسمع انفجارها في الكلام والشتايم

وفي أخر زعيقها قالت له عاوزني ارجع ليك تاني تتحمل زي ما انا اتحملت اشوفك مع واحدة تانية

احمد : انتي كده بتقطعي اي حاجه بينا

ملك : وانا شايفه أنه ده العدل انت خنتني مره اوكيه لازم أنا اخونك مره زيها


احمد : ملك حبيبتي انا بحبك ما تضيعيش كل حاجه

ملك : كنت حبيبتك قبل ما تنام مع واحدة تانية

احمد ماشي في إتجاه الباب ندهت عليه ملك

ملك : احمد بكره ترد عليا يا موافق يا تبعت ورقة طلاقي

مايسه كانت مصدومه من اللي بيحصل وانا مش مصدق الكلام

خرج احمد

مايسه وملك اتشاكلوا مع بعض بس كلام ملك كان في الصميم وحولت الدفه ليها

وفي أخر الكلام

مايسه : انتي في دماغك حاجة يا بت انتي عايزه أيه بالظبط

ملك : عايزه اربيه يا ماما

مايسه : تقومي تنامي مع راجل غير جوزك

قصعت ملك ضحكة وقالت : مبلاش انتي يا ماما ده عشيقك قاعد معانا

أنا : انتي عايزه أيه يا ملك

ملك : عايزاك ....اه انا عايزك تنام معايا مش دي الوصية تخلي بالك مننا اهه نفذها

مايسه : اه لبوه

ملك : طالعه لك يا شرموطة العيلة

مايسه ضحكت لي وقالت: ابسط يا عم خدت توكيل البيت ده

ملك : لا بس انا اتعبه اكتر منك يا ماما و احمد هيموت لما يعرف أني نمت مع هيما

تاني يوم احمد كلم مايسه وقالها أنه موافق بس كان عايز يعرف مين اللي ملك هتنام معاه

قالت ملك أنه مش شغله يعرف ازاي وامتى

وقامت مايسه حضرت لينا الاكل وخدت علا ونزوا الكلام ده كان الساعه سبعه

كنت لابس شورت وفانلة و ملك لابسه روب احمر

اكلنا وخدتها على الاوضة خدتها في حضني وبدأنا بوس واحضان وهي بتلعب فى زبري

وانا بقلعها الروب ولقيتها ملط وجسم ابن متناكة جبار وبقول في بالي حد يسيب القطر ده

ملك : ايه عجبتك

قلعت الفانله وانا بقول : ايه ده كله ...قطر يا ملوكه

ملك وهي بتقصع الضحكة وبتلف توريني طيزها الكبيرة : انت لسه شوفت حاجة

زقيتها على السرير ونزلت على كسها المرمر لحس ومص وهي طلعت شرمووووووطة اوي

اكتر من أمها وأنا زبري قام بسرعة وشدتها نحيتي

ملك : ايه ده هتعمل ايه يا مجنون

أنا : القطر لازم يطلع

ملك : يعني هتعمل ايه

نزلت الشورت وطلعت وزبري ليها قامت شافته وقالت : احيه كل ده زبر

ده احمد مايجش ربع ده احيه وقعدت تمصه بامتياز بصراحة يا بخت احمد بيها على السرير

شرموطة جدا وسافلة كان ممثلة أفلام سكس نايمه معاك تتعب بجد

من هيجاني رميتها على السرير وقعدت افرش كسها الغرقان عسل

ملك : احا عليك مش ناقصه تسخين القطر عايز يطلع يا هيما دخله اههه يالا مش قادرة بياكلني

هيما : طب تعالي بقى علشان القضيب يشيل القطر

وقعدت ادك كسها دك بصراحة ما نكتش كس زي كس ملك وعملنا واحد اسطوري وجبت في كسها

وقومتها وعملت معاها كذا وضع مالهومش حل وهي اللي بتقول عايزه أنهي وضع

وجابت الموبيل تصورنا فديو وهي بتتوجع

وبتقول : أه كمان يا هيما نيكني يا سيد الرجالة قطع كسي

شوفت يا أحمد الازبار اللي على حق وهي بتبص الكاميرا وقفلت الفديو

تعالى شوف النياكة اللي على حق يا ريت خنتني من زمان لو النيك ...حلو كده كمان كمان يا مدمر كسي

قامت تسند على الحيطة وصدرت طيزها ليا : اركب اعبده وتقصع الضحكة

دخلته في طيزها صوتت بس اتعودت عليه وبقت مستمتعة جداً

وفتحت فديو تاني وانا راكب طيزها الكبيرة و بتقول فيه اه كمان يا هيما راكب انت ومتدلع وغيرك مولع

على فكره حتى انو يا أحمد ما ركبتهاش قبل كده بس الواد هيما متعني عنك بكتير وزبره حلو وعجبني

وبصراحة ما يتفوتش عرفته السكة وهو بيحفر طيزي ااااااااه اي جيبهم بقى وريحيني طيزي انشقت من زبك

ايييي كمان أخخخخ ايوه كده لبنك سخن اوي وقفلت الفديو وقعدنا نبوس بعض

وفجأة لقينا مايسه وعلا واقفين جنبنا بيضحكوا

كانت ملك بنبعت الفيديوهات لجوزها وكام صوره وكسها غرقان وطيزها عليها اللبن

مايسه : ده انتي طلعتي مش سهله يا بت

علا نزلت تمص في زبري لغاية ما وقف

ملك: ايه يا بت يا مفعوصه انتي لسه صغيره ايه يا ماما الكلام ده

مايسه : صغيره دي اول كس دخله زبر هيما دي هي اللي عرفت كسي عليه يا ملوكه

ملك : اتاريكي بتقولي خدي التوكيل

علا قلعت من تحت ونزلت بكسها على زبري وقعدت تتنطط عليه

وملك قعدت بكسها على بقي وقالت ريحني زي ما ريحتك وكنت بنيك كس علا وباكل كس ملك

مايسه اه يا ولاد الشرموطة أنا ماشيه لحسن اقلع ملط احسن كسي بياكلني

ضربتها علا على طيزها الكبيرة وقالت: يا واد انت يا أصل الشرموطة تربيتك يا لبوه يا ام الشراميط

وقامت ملك جابت ميتها وكنت غرقت كس أختها بلبني

وروحت ملك وبعد واسبوع كلمتني ملك اروح لها بيتها واستغربت لاني كنت متوقع ان أحمد

هيقتلها لو شاف الفيديوهات

بس روحت وكانت حكايه جديده


الجزء الرابع (الصلح خير يا جماعه والكل يتمتع )

بعد اللي حصل مع ملوكه و المتعة اللي شوفتها معاها باسبوع كلمتني ملك كان يوم خميس بالليل

وعزمتني على العشاء وروحت مع أن توقعي أن جوزها يقتلها بعد اللي عملته معايا بس اللي شوفته

كان مفاجأة واحدة في البيت كأنها لسه عروسه جديده ميكب وشعر وبرفان وروب تخلي الواحد

يقول دي اكيد كانت بتتناك من شويه وجوزها احمد قاعد وشه عادي كان ماشفش حاجة

والمفاجأة اللي ما توقعتهاش وجود نهى صاحبتها و قاعدة عادي جداً وبصراحه كانت لابسه

بنطلون جينز و بلوزه مخليها بطل الابطال

قعدنا نتكلم في كذا موضوع وكله بعيد عن اللي حصل

أنا : بصراحة أنا كنت خايف أجي

أحمد : ليه يا هيما ده انت عامل فيا جميل كبير

أنا بإستغراب : أنا عملت فيك جميل أزاي

أحمد : مش انت السبب أن ملوكة (هو بيحضنها ) ترجع لي وكمان حفظت السر ومفضحتهاش

أنا : يعني انت مبسوط

أحمد : بيس يامان واخد بوسة من خدود مراته وهو بيقول : طالما ملك مبسوطه أنا موافق على اي حاجه

نهى : بس واضح انك يا هيما برنس الفديو هينطق

أنا : ايه ده انتي شوفتي الفيديوهات

نهى : اكيد احمد كان بيتفرج و بعته ليا وبصراحة انت شكلك كان جامد قوي

ملك : الصورة غير الحقيقة يا نهى الحقيقة احلى بكتير

احمد : طيب ياللا نقوم نتعشى

قمنا نتعشى وأحنا بنتكلم في اللي حصل بس واضح أن ملك لسه ماصفتش

لان أحمد كان بيحاول يهزر معاها كتير بس كانت قافلة منه وهو كل شوية يقول ما خلاص بقى

تجربه وعدت وأتبسطي وأتبسطت أنا كمان مفيش حاجه

كانت نهى بتلعب برجليها من تحت في رجلي

خلصنا العشاء قمت غسلت ايدي وقعدت شربت الشاي وشويه ولسه هقوم

مسكت نهى ايدي وهي بتقول : لا استنى كده يا هيما

نهى : بص ملك لسه قافشه وبصراحه هي ليها حق مره واحده مش كفايه وانا عندي اقتراح

ايه رأيكم نعمل حفله احنا مع بعض وكل واحدة فينا نفسها تتمع صح يا ملوكه

ملك : صح طبعاً

أنا : أنا مفيش مشكلة

أحمد : وانا تمام البيت بيتكم

نهى : وانا جايبه هدوم هدخل أغير في ثواني

ملك وانا هدخل اضبط نفسي

أحمد دخل جاب لي بيجامه دخلت اوضته لبستها وخرجت وقدامي افجر شرموطتين في العالم

ملك : ايه هنعمل ايه

نهى : بينا على اوض النوم

احمد : ياللا بينا

ملك : ايه ده لا كل ده بشرط يحصل وأحنا مع بعض

احمد : لا فكره حلوه يا ملوكه

نهى : ده احنا هنتمتع جامد اوي يالا بينا

دخلنا الاوضة والاتنين بيرقصوا على اغاني شعبي وكل لبوه بتحك الفانوس بتاعها علشان المارد يطلع

و قلعنا ملط في ثواني وكل واحدة خلت الراجل اللي معاها يمص كسها

وجابوا ميتهم في وسط آهات و بيتلووا في السرير من المتعة

وقامت ملك تمص لجوزها ونهى بصتلي وقالت ممكن أااااا

قولت لها تعالي يا قمر زبري مستنيكي يا لبوه

نزلت تمص فيه باحتراف لغاية ما جبت في بقها وأحمد غرق بق ملك لبن

وريحنا شوية و بعد كده ملك قعدت تمص لي و نهى تمص لأحمد لغاية ما زبري قام بسرعة

قامت ملك قعدت عليه وتقول اااه كمان يا سيد الرجالة كسي وحشته

احمد يا خول تعالى امصلك وانا بتناك يا عرص شايف مراتك بتتناك و ما تجيش تديها المصاصة

قعدت تمص من جوزها وهي على زبري وجت نهى ونزلت بكسها على بقي وبقيت بأكل كسها

وبنيك كس ملك والكل جاب شهوته والكل قعد يريح والسرير غرقان لبن وعسل

كان لسه زبري في كس ملك ونمنا شوية

صحينا بعدها والاتنين صدروا طيازهم لينا نهى قالت انا نفسي اجرب من ورا معاك

فركبت طيزها وفشختها نيك في طيزها الكبيرة

وملك ركبت احمد طيزها الكبيرة وجبنا في طيزهم والكل اتهد

ملك قالت انا ما استكفتش من ورا

أحمد كان زبره مات ومش بيقف

ملك : انت زبرك خول زيك يا عرص ايه البطاريه فضت

ومسكت زبري وقام معاها وهي بتمصه بعد مده

وصدرت طيزها ليا وقالت أركب يا دكري

ركبت طيزها ونكتها وهي بتمص لجوزها

ونهى وبتقولي يخرب عقلك ده انت ما تتسابش أنا كل ما كسي ياكلني هكلمك احا عليك

بتاعك حلو ما ببرحمش وانتي يا ملك يا لبوه ما بتشبعيش ازبار يا شرمووووووطة

ملك : لا يا لبوه بحب النيك أوي مع العرص جوزي وراجلي هيما

جبت في طيزها وقمنا ناخد دش وقضينا تاني يوم مع بعض ملط اللي حابب ينيك واحدة ينيك

واللي نفسها في زبر في كسها أو طيزها تاخده على طول واللبن غرق البيت

وبعدها رجعت بيتي وركبي فاضية

وبعد شهر كنت خارج وصدفة شوفت ملك و نهى مع بعض ومعاهم واحدة

أسمها فاتن أو تونه زي ما كانوا بيندهوا ليها وقعدت معاهم وعرفونا على بعض

وكانت بداية لمعركة جديده


الجزء الخامس والأخير تونه واسأل مجرب

كنت خارج في مول وصدفة قابلت ملك ونهى وكانت معاهم واحد خطيرة لابسه عبايه محزقة عليها قوي

تونه ست حوالي خمسين سنة ورغم سنها تحس انا قد ملك و نهى كانت عايشة في الامارات

مع جوزها وأطلقت علشان جوزها أتجوز عليها واحدة خليجيه وهو كان مصري وبهدلها وضربها

ورجعها على مصر باللي عليها بس جسم عالمي طيزها كبيره وبزازها حلوة وكبيرة أوي و بيضاء جدا

كل اللي عرفته عنها من ملك اللي كانت بتحكي وتونه قاعدة وزعلانه

المهم نهى غيرت الحوار وراحت تحجز لينا سنيما وكنت قاعد مع ملك وتونه وملك بتقول فيا شعر

وأنها بتحبني أوي وبتعزني وأني السبب في أنها سعيدة مع جوزها أحمد و أنها حاسه بتونه لان أحمد

برضو خانها مع نهى بس هي ردت له القلم

تونه : ازاي يا مجنونه ؟!!!

ملك وهي بتبصلي وتضخك : نمت مع اللي أرجل منه

تونه وهي بتشهق : يالاهوي ....انتي بتتكلمي جد يا بت

ملك بثقة : وهو أنا هكدب عليكي ليه

تونه: أنا مش مصدقه طب وجوزك عرف

ملك وهي بتضحك : ده كان شرط رجوعي ليه واقولك ظبت بعدها اني اجيب حبيبي يعمل كده قدامه

تونه : يا بت بس في راجل قاعد معانا

ملك قصعت ضحكة الكل بقى بيتفرج علينا

ملك : ما هو ده حبيبي اللي عملنا كده سوا

بصت لي تونه بصه كلها استغراب واعجاب ووجهت سؤال لملك

تونه : يخرب عقلك ده جوزك لو عرف انكم شفتوا بعض هيدبحكم يا ملك

ملك : يا ستي بقولك أحمد عارف وموافق وكل ما يبقى تعبان يبعتني لهيما (وراحت محسسه على طيزها )

تونه : لا لا مش مصدقه

طلعت ملك التليفون و كلمت احمد

ملك : حمودي بقولك ايه

أحمد : قولي يا روحي

ملك : أنا قابلت هيما صدفه في المول وانا مع نهى وتونه

أنا : ابو حميد ازيك

أحمد : هيما ازيك يا وحش أيه يا معلم هتقضوا النهارده مع بعض ؟

أنا : لسه ما قررناش

احمد : طيب لو كده اركب وابعتلي نهى بس بقولك ايه عايز ملك ترجع وهي مبسوطة

تونه فاتحه بوقها من الصدمة

أنا : عنيا هكيفهالك على الآخر لو هنام معاها

احمد : عيش بس ابعتلي نهى لحسن وحشتني أوي

ملك : ايه بتاعك بياكلك يا عرص هتموت على كس نهى بصوت واطي

أحمد : ما أنتي كمان هتتمتعي يا شرمووووووطة خخخخ احا ولا انتي كسك مش بياكلك

ملك وهي بتضحك: بس هتفضحنا انت على الاسبيكر يا حماده

احمد : طيب روحوا واتمتعوا ولو خلاص ا بعتوا نهى تمتعها

جت نهى ودخلنا السنيما وكنت بحك كتير في تونه مره امسك صدرها ومره احك زبري في طيزها

ومره ابعبصها وهي بتنفض كل مره وتبصلي وتقول وبعدين معاك انت مش هتجيبها البر

بعد السنيما روحنا كلنا على العربية كلمت ملك أمها مايسه وقالت إنها معايا وكلمتها وهي على الاسبيكر

مايسه : هيما حبيبي واحشني يا سيد الرجالة


أنا : وانتي كمان يا قلبي وحشاني وحشتني ليالينا سوا

مايسه : يا واد انت مش هتيجي تمنعني أنا والبت علا البت بتاعها بياكلها وانت بتاعي قايد نار

أنا : يبقى نظبط و نعمل ليلة يا ام الشراميط

مايسه : ايه لبوتك ما وحشتكش يا ولا كسي غرق من صوتك بس يخربيت امك

ملك : طيب سلام دلوقتي يا مايسه

مايسه : طبعاً هينيكك يا لبوه يا بنت المحظوظه

ملك : ممكن أنا وممكن حد تاني

مايسه : حد تاني مين

ملك : تونه بتسلم عليكي يا مايسه

تونه : انتي كمان مع هيما والمفعوصة علا يخربيتكوا ده الواد طلع واخد توكيلكم هههههههههه

مايسه : تونه وحشتيني يا بنت الايه ....لا هيما ده مفيش ست ترفضه ده بيمتعنا كلنا **** يخليه لينا

ده راجنا وسندنا ومريحنا ولو جت لك فرصة معاه ما تفوتيهاش اوعي ده انتي هتتمتعي يا بت

ده بتاعه جامد قوي اههههه يا بختك لو رضي ينام معاكي ولا جوزك ولا مليون زيه يجي جنبه

طلعنا على بيتي و جبنا اكل واكلنا كان عندي هدوم نوم من بتاعت مايسه في البيت

ملك دخلت تونه تلبسهم كانت عبارة عن قميص نوم مفتوح و تحته اندر ويراه كلهم أسود والقميص شفاف

وبصراحة لما شوفتها زبري وقف تعظيم سلام

قمت لها واخدتها على الاوضة

ملك: طيب انا ماشيه و وعقول للعرص أحمد انك معاك شغل

أنا : ماشي بس هنعوضها

دخلت لقيتها قاعدة فشخت رجليها وقالت تعالى

نزلت وقلعتها الاندر واكلت كسها الغرقان عسل وجابت ميتها وهي بتقطع بزازها تقفيش

تونه : ايه مش هتطلعه ليا بقى يا واد خليني اريحه زي ما ريحتني

قلعت أنا وهي ملط وهي شافته

تونه : احيه ده كبير قوي يا هيما وجامد احححح وقعدت تضرب كسها وتقول امممم جه اللي هيكيفك

تعالى بقالي كتير ما مصتش بتاع الخول جوزي ما كانش بيقوم مممممممم **** حلو قوي يا هيما

ونزلت مص مده كبيرة لغاية ما جبت في بقها

وبعدها قعدت العب في كسها وبزازها واضرب على طيزها وهي بتدلع وبتدلع زبري اللي عشقته

وقام زبري وفشختها قدامي وقعدت أسخن كسها

تونه انت هتخبط دخله يحرقك كسي هيشيط من الهيجان احححححح دخله يا ولا كسي مشتاق

دخلته وقعدت انيكها

وهي حضناني وتبوسني وتقول إهه يا واد انت يا جامد أاااه كمان نيكني اجمد كمان ايه كسي مش حلو

أنا : حلو أوي يا تونه انتي لبوه تجنن

تونه : اه كمان نيك كسي كمان اه ارحمه وهاتهم طفي ناري اااااااه مش قادرة هجيبهم

وجبنا سوا أنا وهي وأحنا بنبوس بعض وقعدت فتره زبري في كسها وكل ما تبوسني أشتغل نيك في كسها

بكذا وضع

وهي كانت عطشانه للنيك

بوستها وقولت : ايه عجبتك

تونه : احيه ده انت مدمر يا هيما انت تقدر على كل الاكساس دي تبقى مدمر وتمتعهم كده لا ده انت بتاعي

مش هسيبك لازم تمتعني لغاية الصبح

قامت تونه ناحيه المرايه وقعدت تبص لي في المرايا وتضحك

تونه : انت شكلك نكت نسوان محرومة كتير كسي أتمتع قوي

كنت مركز في طيزها الكبيرة اللي في وشي

تونه : ايه مش هتركب المكنه يا هيما قمت وفتحت رجليها ودخلته في طيزها

وهي بتبص في المرايا وبتضحك لي وتقول اركبها ومتعها للصبح معاك

وهريت طيزها الكبيرة نيك وغرقتها لبن و دخلنا استحمينا مع بعض واتمتعنا تحت الدش

ونزلت وهي بتتمسح فيا ودخلت تونه الشبكه لمجرد أنها سألت مجرب

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

جميع الحقوق محفوظه © قصص جنس محارم عربي نسوانجي - Neswangy sex stories

تصميم الورشه