بدايتي مع خالتي خلتني اصل للكل

0

 الشخصيات : طارق ( 16 سنه ابيض البشره طول 172 جسم رياضي ) نور ( 27 سنه بيضاء حليب طول 162 جشم صغير بزاز مدورين طيز متوسطه ) باقي الشخصيات بتتوصف مع القصه


البدايه​

الجزء الاول


انا طارق كنت ألعب كوره في فريق الناشئين في المنطقه كنت ملتزم في دراستي وحياتي مكنتش مهتم في الجنس كتير اخري احضر فلم سكس واضرب 10 واتحمم وانام لحد ما في يوك غير حياتي بالكامل كان عندنا ماتش مهم واتعرض لإصابه اتنقلت بسببها للمستشفى و للحمد *** كانت إلتواء في الكاحل المهم اتنقلت من المستشفى للبيت مكنش حد يعرف بلحصل طبعا استقبلتني امي (رهف 35 سنه بيضاء البشره طول 168 بزاز كبيره طيز كبيره كرش خفيف ) وهي تعيط إيه الحص فيه إيه إلخ ..

انا : مفيش إصابه خفيف محصلش حاجه

امي : كل دا ومحصلش حاجه دي انا قلتلك مبلاش كوره انت إلي مخك عنيد

انا: يا رفرف قلبي بدل ماتخديني بلحضن وتخديني للسرير عشان مش قادر اتحرك جايه تبهدليني

دخلوني الشباب ع السرير وسلموا وخرجوا كنت عاوز انام جات اختي جنى ( 20 سنه حنطيت البشره طول 162 بزاز كبيره وطيز صغيره )

جنى :سلامتك انت بخير إناء **** خير

انا : الحمد **** بسيطه يا قلبي ما في حاجه الدكتور قلي أسبوعين وترجع طبيعيه

جنى : انشاء **** يا حبيبي انا دروح اشوف امك

خلصنا من جنى وكنت حنام جات حبيبه ودي الكبيره ( 22 سنه بيضاء البشره طول 174 بزاز وسط وطيز عاديه )

حبيبه : حمد *** ع السلامه يا تيكووو اول مخبرتني امك جيت جري

انا : هي لحقت اتخبرك مليش نص ساعه مروح

حبيبه : هي خبرت الكل دي أسرع من الجزيره هههههههههه

ضحكنا انا وياها مع دخلت امي انا : بنت حلال مصفي

امي : في ايه بتضحوا ع أيه ضحكونا معاكم بدل الهم الي واحد في

انا : هم ايه يا رفرف قلبي وانتي موجوده انتي تزيحي الهم عن الطير

امي: اضحك علي بكلمتين انا حكيت لأبوك وهو جاي وخالتك كمان جايه

انا : لي كل دا انا عاوز انام


امي : 5 دقايق وراح تصل خالتك جهز نفسك

وصل ابوي (فراس 38 سنه حنطي البشره طول 180 جسم ضخم يشتغل صاحب محل جزاره ) ابوي : وين كريستنو ميسي دا رزع الباب شلوط كان الباب هينكسر

انا : براحه يحج خوف ع الباب يتكسر

ابوي : هو انت علق كده لي اول ماحد يلمسك تروح المستشفى

انا : دا ملمسنيش دا إغتصبني ههههه

ابوي ضحك وقلبت ع هزار اصل انا الوحيد بنسبه للولاد و كان مخدني صاحب ومن انا صغير

رن جرس البيت وفتح اوي الباب وكانت خالتي دخلها ابوي و رحبت امي بيها سألها خالتي عني وقالتلها اني بأوضتي و دخلت علي

انا: نور حياتي انا

جات نور جلست جنبي ع السرير قالت : يا بكاش نور قلبك وبتسألش علي و لما ارنلك بتكنسل

انا : بكون في تدريب وبروح متأخر يروحي

هي : مش بقلبك بكاش

قعدوا العيله عندي شويه انا وخالتي وتأخر الوقت صارت الساعة 12 امي قالت لخالتي راح تانمي عندنا اليوم وخالتي قالت اه

امي جهزت لخالتي سرير وكل حاجه بأوضته البنات خالتي قلتلها هاسهر مع طارق وادخل انام الكل دخل ينام وجلسنا انا و نور نحضر فديوهات تكتوك لحد ما الساعة صارت 1


خالتي تعبت من القعده وده حالها معي ع السرير حطت راسها ع صدري وصرنا نحضر سوا لحد ما جات لقطه شفه رومانسيه خلتني اهيج غيرت بسرعه عن الفيديو وخالتي مندمجه معي ولأول مره ركزت مع جسم خالتي ونفسها إلي كان سخن ودافي محسيتش إلا في زبري واقف ع أخره وضرب في بطن خالتي هي اكيد حست بيه وصرت لا شعوريا اضم فيه واحسس عليها شوي شوي لقبتها حست في إلي بعملو فجأئه فعت الملاياه وشافت زبي انصدمت وبحلقت في شويه وهي قالت : مالك في ايه

انا : مفيش حاجه

نور : كل دا ومفيش حاجه

انا : بتصنع الخجل اصل مش قصدي ابدا

نور : كل دا ومش قصدك كيف لو قصدك

انا : أصلي زمان ما عملت حاجه وانتي جسمك يهيج جبل

نور ضربتني قلم ع وجهي وكانت عاوزه تقوم وانا مسكتها من ايدها

انا : اسمعي بس و **** ما اقصد بس انا بجد تعبان وحصل كدا لوحدو

نور قعدت وقلتلي: ميصحش كدا انا خلتك عيب افرض حد تاني شافك وانت بتتحرش بيا

انا : حقك علي مكانش قصدي

نور : خلاص يعني انت تعبان وعايز ترتاح ريح نفسك

انا : مبعرفش اريح نفسي إلا كل فين وفين

نور : طيب انا حساعدك بس اوعا تلمسني او تخبر حد

انا : موافقك اكيد

نور : ما صدقت عيل قليل تربيه

نور شلحتني البنطلون وخرجت زبري من تحت البوكسر كان هايج 20 سانتي وعريض شويه هي انصدمت لما شافته وقالت نيال الي راح تاخدك قالتلي عند كريم

انا : لا بستعمل بس الشامبو في الحمام


نور : خلاص هتصرف وبلشت تتف عليه وتضربلي عشره وانا ماسك نفسي عايز اطول معها وبعد خمس دقايق قلتلي مش كفايه قلتلها جربي حاجه تانيه قالتلي مثل شو قلتلها خليني امسك بزازك رفضت وقالت اتفقنا بدون تلمسني مرة وحده هجمت في بقها عليه وبلش تمص في وانا وصلت قمت هيجاني وبلشت ادفع في جسمي في بقها لحد ما قؤبت اجيب بسكت راسها وجبت كل لباني جوا بقها وضريتها ع طيزها

نور خرجت برا الاوضه بدون ما تتكلم ولا حرف وانا مع التعب نمت محلي صحيت تاني يوم ع صوت امي قوم الدنيا الظهر

انا : صباح الخير يا ماما هي خالتي فين

امي : صباح النور يا حبيب خالتك هي نايمه واخواتك في الجامعه وابوك في الشغل

انا : رفرف قلبي

امي : عاوز ايه يا بكاش

انا : حاجه اكلها من ايديكي العسل

امي : شوي اصحي خالتك اخليها تفطر معك

انا : حاضر يجميل

امي صحت خالتي وجهزت الفطار وندهت ع خالتي خلتها تفطر معي جات خالتي تفطر معي وامي لبست قالت انها ريحه تجيب اغراض من السوق انا وخالتي فضلنا لوحدنا

انا : صباح العسل يا عسل

خالتي : اسمع يا طارق بدنا ننسى إلي حصل إمبارح لانه غلط يحصل انا لولا انت مصاب ماكنتش عملت حاجه

انا : ننسى ايه هو انا اقدر انسى حاجه دا إلي حصل لازم يحصل من زمان

نور قامت وخرجت من الأوضه وسكرت الباب وراها


دا كان الجزء الأول واتمنى يكون عجبكم وباقي الأيام اكمل الباق طبعا الجزء دا تمهيدي للقادم

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

جميع الحقوق محفوظه © قصص جنس محارم عربي نسوانجي - Neswangy sex stories

تصميم الورشه