انا و امى فى العيد

1

الجزء الاول


في البدايه ده قصتي انا حقيقيه بجد حصلتلي امبارح رابع يوم في العيد
انا احمد من اسكندريه عمري 28س عايش مع امي و ابويا بعد ما خواتي اتجوزه كلهم و انا اصغرهم امي 51سنه و ابي 65سنه عمري ما فكرت في امي جنسيه الا مره من 10 سنين كنت في سهره و رجعت قبل فجر و دخلت فاسمعت امي بتقول لبويا و هما في غرفتهم زبرك ليه كل شويه بيطلع بره دخلوا بقه انا حجبهم طبعا انا اتصدمت امي و ابويا بيعملوا كده عادي و امي بتتكلم كده!!!!
و كنت حموت و اشوفهم بس معرفتش خالص و امبارح كت قاعد بلعب المزرعه المهم سمعت امي بتدعي علي نفسها و بتتخنق مع ابويا و طبعا كالمعتاد ابويا نزل و هو بيلحف مش رجع تاني و طبعا د مابيحصلش هههه فالقيت امي دخله الاوضه متعصبه و قعدت جنبي و قالتلي هات سيجاره طبعا انا اتصدمت قولتلها انت بدخني قالتي احيانا و سالتني شقتك حتخلص امته قولها اهو فاضل النقاشه قالتي و لما تتجوز حتلعب مزرعه قولتها طبعا قالتي شكلك موكوس زي ابوك هو القهوه و الطاوله و انت المزرعه قولتها انتم بتتخنقوا ليه قالتي ملكش دعوه قولتها ليه يا بطه و قمت و بوستها من خدها قالتي بس بقه قولتها قدرني عشقك بهزار قالتي بس يا كس امك ضحكت و قالها بحق ليه الشتيمه بكسامك مش بسنان امك ضحكت و قالتي عجبتك كلمه كس اوووي قالتها طبعا قالتي ابوك يا سيدي بقالوا اكتر من سنه مش مهتم بيا خالص قالتها و انتي افتكرتي في عيد بس قالتياصل كان معشمني بسهر سويه و انا كنت عمله استعداني و كمان خواتك لما جم يزرونا غرت من مراتات اخواتك قالتها كنت حتسهرو سهره شكلها ايه و ضحكت قالتي خلص بقه قالتها قله ادب؟ ضحكت و قالتي لا نيك يا كس امك وضحكت جامد قالتها معلش بابا صحتوا ع قده و انتي برده عجوزه بهزار قالتي انا عندي جسم اتحداه بيه بنت عندها 18سنه..... طبعا هي ده الحقيقه ان جسمها وهم
قالتي خلاص انا حطلق و اتجوز شاب صغير يدلعني بهزار قالها بعصبيه و انا حنيكوا ادامك قالتي انتي زعلت انا بهزار و كمان ما ابوك بقالوا 35سنه بيعمل فيا كده قالها و ماشبعتيش؟؟؟ قالتي لا طبعا قالها ممكن اسالك سوال محرج قالتي قول برحتك قالتها هو الحاجات ده حلو اوووي؟ قالتي اولا اسمها نيك مش حاجات طبعا ممتعه بجنون قالها ممكن سوال بس بلاش قالتي اسال مهما كان قولتها بتاع الست شكلوا ايه؟؟؟ قالتي هو انت عمرك ما شفت كس قالتها لا اشوفه فين في جرايد و لا في تلفزيون قالتي ده مش يتوصف ده بيتحس قالتها ينفع اشوف عندك قالتي بس تشوف بس قالها مش فاهم قالتي يعني مش تشوف و تفكر تنكني قالها ححاول بهزار فاقامت رفعت الجلبياه و قلعت الكلوت و قعدت علي طرف السرير و فتحت رجلها طبعا انا دوخه وكنت بنهج و زبري كان زي الحديد في شرت لدرجه انها شافت انه وقف ضمت رجلها و قالتي كفايه قالنها بل تعدمني ممكن المسه قالتي انا عرفه اخرتها ده و شورت علي زبري حينزل جوايا قولتها و ايه المشكله قالتي لا عيب قالها طب شفيه يمكن تغيري رايك و رحت قالع الشورت و قربته عنه راسها قالتي احه كل ده زبر ده نار و ترددت علشان تمسكه
الي اللقاء في الجزء التاني ....

رغبات امرأة 11 جزء

0

الجزء الأول
[SIZE6]انا سناء عندي ٣٣ سنه بيضاء متوسطة الطول والجسم ايضا جميله بشهاده اقاربي واهلي تزوجت زواج تقليدي من عصام قبطان مركب تجاري عندي بنتين في سن صغير قصت تبدا في اول زواجي كنت خجله جدا وبعد اول اسوع زواج كان عصام زوجي كثير الممارسه الجنسية معي في الاسبوع الاول كان شغف جدا كنا نصل لاربع مرات في اليوم اما في الاسبوع الثاني فهي بداية قصتي

عصام زوجي طبيعة عمله كقبطان وفي بعض المواني ياخذ هدايا كثيره من هذه الهدايا زجاجات خمور كثيره متنوعه واحيانا تكون المشروب الرسمي لبعض الدول الي ان اصبح في شقتيبار به الكثير من زجاجات الخمور وايضا صناديق ايضا في المطبخ بدا عصام في محاولته معي لنشرب سويا في البدايه رفض بشده لكن بعد ذلك وافقت لكن القليل فقط وبعدها اصبحت متمرسه في الشرب كنا نشرب الكثير والكثير الخمره كثرت حاجز الخجل بدات افعل كل شيء معه امص زبره وانا اشتمه وارقص له مع تكرار الامر اصبحت مدمنة خمور انتهت اجازة عصام بعد شهرين قضاهم معي فعلنا كل شيء لم اشا الذهاب الي بيت اهلي فضلت العيش بمفردي كنت اخشي الذهاب الي بيت اهلي وكنت بالطبع لا استطيع الشرب معهم فهم لا يعرفون هذا الامر تكلمت معهم هاتفيا واتفقنا ان يرسلو لي اختي سمر لقضاء إجازة منتصف العام الدراسي معي اختي في تالته كليه جاءت اختي سمر وجلسنا نتحدث وتناولنا الغذاء وقمنا بمشاهدة التلفاز وذهبنا للنوم وعندما تاكد من نومها ذهبت لاتناول كاس لاتمكن من النوم وبينما انا جالسه تناولت اكثر من كاس ولعبت الخمر براسي وقمت للرقص وانا اغني استيقظت سمر وشاهدتني بهذا الشكل

سمر *ايه ده يا سناء مالك

سناء*ها انتي مين بقي هيء اه انتي سوسو اختي

سمر* ايه ده يا سناء انتي سكرانه وايه ده خمره جبتيها منين

سناء* بقلك ايه متفصلنيشن انا مبسوطه اوي اوي

سمر * طب تعالي خشي اوضتك نامي انا حسندك

سناء * ليه تسنديني انا حاروح لواحدي فاكراني سكرانه انتي اللي سكرانه مش عارفه تقفي وعماله تتهزي انا رايحه لوحدي وقعت عالارض شالتني سمر نيمتني عالكنبه وغطتني

تاني يوم الصبح صحيت سمر وجت صحتني قمت غسلت وشي وقلتلها

سناء*طبعا عايزه تسالي عاللي حصل امبارح انا مش فاكره اللي حصل بس متوقعه طبعا انا حاحكيلك كل حاجه بس ده سر بيني وبينك محدش يعرف بيه اتفقنا

سمر*اتفقنا

وحكتلها حكايتي مع عصام وان هو اللي عمل فيا كده وخدتها ورتها البار والكراتين اللي جوه وفهمتها اني مش قادره ابطل الموضوع ده

سمر*طب ممكن توعديني ان طول مانا هنا متشربيش حاجه

سناء*خايفه اوعدك مقدرش امسك نفسي واخلف بوعدي

سمر* انا حاشغلك وقتك ومش حنام الا لما تنامي انتي

سناء*ما دي المشكله انا مبنامش غير لما اشرب واسكر انام علي طول

سمر *نحاول طيب مش حنخسر حاجه

سناء* ماشي اتفقنا

بالليل فضلنا نتكلم ونضحك ونهزر وسمر عايزه تنام وخايفه تسيبني لوحدي لحد مانامت فعلا نمت جنبها وفضلت احاول انام مفيش فايده قمت انسحبت ولسه رايحه عالباب سمر صحيت

سمر*رايحه فين

سناء*بصي بقي كاس واحد بس عشان خاطري

سمر *لا تعالي نامي

اتنرفزت عليها وقلتلها

سناء*بقلك ايه انتي حتعملي عليا كبيره انا اختك الكبيره انا حره في بيتي انتي هنا ضيفه مش عاجبك غوري في داهيه

لقيت سمر عيطت ولمت هدومها وعايزه تمشي ندمت عاللي قلته ومبقتش عارفه اهديها

سناء*انا اسفه مقصدش بس لما ببطل شرب مبعرفش انا بعمل ايه ولا بقول ايه انا اسفه يا سمر

سمر *عالعموم انتي حره انتي في بيتك اعمليه اللي تعمليه انا ماشيه مروحه

سناء* لا مش حتمشي وبعدين مش انا اعتذرتلك خلاص بقي ميبقاش قلبك اسود طب انا عندي فكره حاعمل معاكي رهان

سمر*رهان ايه

سناء*معاكي ٢٤ ساعه لو قدرتي تخليني مشربش فيهم حديكي ٥٠٠ جنيه ولو قدرت اخليكي تشربي معايا حتدفعي ١٠٠ جنيه

اسمر*انتي اتجننتي انا اشرب الهباب ده استحاله طبعا انتي طبعا اللي هتخسري

سناء*حنشوف انا خليت الرهان بسيط عشان متدفعيش كتير

سمر*ادفع ايه ده انتي اللي حتدفعيلي وشكلها كده لا انا ولا انتي حندفع حاجه لسببين السبب الاول انتي مش عارفه تبطلي شرب وعملتي الرهان ده عشان تخليني اشرب معاكي انتي عبيطه والسبب الثاني انا مش موافقة عالرهان اساسا انا ماشيه

سناء* انتي لسه زعلانه ما خلاص بقي طب استني حاجبلك حاجه تروق دمك ومتخافيش مش خمره

رحت صبيت كاسين فودكا وحطيت عليهم عصير فراوله وجبتهم وشربت شويه

سمر*ايه ده هو طعمه غريب ليه كده لا مش حشربه

سناء*ماله طب خدي اشربي التاني بلاش ده وانا حشرب ده

شربته لقيته نفس الطعم شربته وانا شربت التاني شويه لقيتها عماله تضحك وبتقولي هو الجو حر ليه كده وقلعت هدومها وبتقولي انتي مش حرانه اقلعي انتي كمان المعروف ان الفودكا بتسخن جبت بقية الازازه وصبتلها تاني مع الفراوله سكرت وقعدنا نرقص
(معذره القصه قيد الكتابه عشان لو الأجزاء اتاخرت شويه) نلتقي في الجزء الثاني

جميع الحقوق محفوظه © قصص جنس محارم عربي نسوانجي - Neswangy sex stories

تصميم الورشه